Skocz do zawartości

Kinect


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie Kinect to zupelnie nowe doswiadczenie. Gralem kiedys na Wii i jakos Move nie jest dla mnie niczym nowym, raczje rozwinieciem Wilota. Jasne, ze poki co gry sa dla Casuali, ale patrzac na Bosak

zdanie zmieniam od razu. Ogladajac zapowiedzi z nowj Forzy jaram sie niemilosiernie na wspolprace z kamera, zwlaszcza ze mam dobry fotel stojak i kierownice. Ogolnie - moze wplyw na moja opinie ma cala spolecznosc Xbox Live i zastosowania, ktore kinect ze soba niesie. Dopiero jest pol roku na rynku, wiec przyszlosc moze byc rozna, ale wszystkim sceptykom proponuje pograc przynajmniej 20 minut, bo FUN jest niesamowity !

Odnośnik do komentarza

Mam dokładnie takie samo zdanie, jak Pan powyżej ;)

Move jest dla mnie nudny, wtórny i nie gra się za jego pomocą jakoś wybitnie ciekawie. W takiego Killzone'a jednak lepiej ciorać na padzie ;)

A gierki popierdółkowate sprawiają O WIELE większą frajdę na Kinect'cie. Sam, jak się dorwałem do niego, to nie mogłem odejść przez dłuuugi czas i ciągle chciałem grać i cały czas śrubować kolejne rekordy. W dodatku jest niesamowicie intuicyjny (mój znajomy, który nie gra w ogóle, nie miał konsoli, nie obchodzi go ten temat, załapał w 10 sekund, co ma robić i jak - KOSMOS).

Jeszcze to automatyczne wykrywanie drugiej osoby, która w każdej chwili może dołączyć do zabawy. Tak rewelacyjnego funu, jak przy Kinect Adventures, czy Kinect Sports nie czułem już dawno.

 

A z Move nie mogłem wytrzymać zbyt długo bez przerwy, bo było to męczące i nudne... I po Wii (na którym tego typu sterowanie jest wymuszone, co też ma wpływ na mój odbiór Move) jakoś nie chce mi się chwytać pałeczek Sony.

A prawdę mówiąc, wolałbym, żeby gry dla graczy "hardcore'owych" nie rezygnowały z obsługi zwykłego pada na rzecz Move i dlatego popieram takie rozwiązanie, jak w przypadku Kinecta. Nie da się sterować TYLKO ciałem w FPS'ach, ale łącząc wykorzystanie ruchu ciała i pada, można stworzyć niesamowite rzeczy ;)

 

Pamiętam, jak kiedyś Microsoft się zarzekał, że takiego połączenia NIE planuje. Całe szczęście, że się z tego wycofali ;)

Odnośnik do komentarza

Wybuliłem dodatkowo 60 dych na uchwyt do kinecta, który wiesza go na LCD - mam nadzieję, że to pomoże, bo takie głosy widziałem (jeszcze nie dotarł z UK).

Niektórych zainteresowało, jak będzie się spisywać podstawka, więc kilka słów:

Podstawka jest plastikowa i wydaje się tandetna ale ze zdziwieniem zauważyłem, że jest nieźle i pomysłowo zrobiona - detale i zatrzaski dopasowane, bez zbędnych kombinacji. Zresztą, jak na gadżet za kilkadziesiąt złotych nie ma co wybrzydzać. Na TV wisi dość stabilnie ale dla pewności podkleiłem dwie podkładki mające styk z obudową taśmą dwustronnie klejącą.

Jeśli chodzi o użytkowanie - obszar gry się nie zmienił ale wydaje się, że działa o wiele lepiej na wysokości 1,6m niż 0,8m jak było wcześniej. W adventures nie gubi tak łatwo ustawień, zmiana zawodnika przechodzi płynniej i nie ma większych problemów po dołączeniu do gry. Jest zauważalnie lepiej. Mogę polecić zakup.

 

kupowałem tutaj

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

ESRB wystawiło swój opis dla Rise of Nightmares - japońce poleciały po bandzie :P

 

This is a horror-adventure game in which players assume the role of an American tourist who must rescue his wife from a deranged scientist. From a first-person perspective, players use brass knuckles, knives, hatchets, and chainsaws to kill zombie-like creatures and disfigured monsters inside a mansion environment. Combat is highlighted by exaggerated sprays of blood, and damage often results in dismemberment or decapitation—stray body parts sometimes litter the ground.

 

Some sequences and cutscenes depict more intense acts of violence: a man screams loudly as spikes impale his body; a restrained character’s hand is chopped off before he is killed; a character (cut in half) crawls away in a pool of blood; a soldier is ripped apart by a monster, causing blood to stain the screen. During the course of the game, some female creatures are depicted in revealing outfits (e.g., ‘pasties’ that partially cover their breasts); in one sequence, a woman sits on the central character’s chest and engages in suggestive dialogue (e.g., ‘Oh, how I’ve thought of this—night after night. How I’ve missed these lips.’). Dialogue also includes phrases such as ‘Best sex of my life.’/'Worst sex of my life,’ ‘f**k,’ and ‘sh*t.’

Odnośnik do komentarza

prawdopodobne w wiosennej aktualizacji konsoli będą nowe sterowniki dla kinecta które znacznie zmniejszą opóźnienie

 

http://www.youtube.com/watch?v=HNkbG3KsY84&feature=player_embedded

 

 

 

 

Dzięki najnowszym badaniom prowadzonym w ośrodku naukowym w Cambridge, Microsoftu ma szansę na znaczne przyspieszenie działania Kinecta. Wszystko za sprawą zaawansowanego systemu rozpoznawania części ciała.

 

Według opublikowanych informacji, naukowcy i inżynierowie stworzyli specjalny algorytm AI pozwalający bardzo szybko wykrywać ludzkie ciało i jego ruch w przestrzeni trójwymiarowej. Do opracowania procedury wykorzystano potężny superkomputer, który przeanalizował miliony trójwymiarowych map odległości w celu odszukania sylwetki człowieka i oznaczenia różnych obszarów ciała zdefiniowanymi etykietami, odpowiadającymi za rozpoznawalne elementy, czyli ręce, nogi, tors itd.

 

Wygenerowane wzorce używane są przez konsolę, by 'odgadnąć' jaki fragment uzyskanej przez Kinecta mapy przestrzeni odpowiada za konkretne części ciała. Na koniec system łączy wszystkie elementy w szkielet trójwymiarowej postaci. Metodę działania algorytmu najlepiej przedstawia poniższe video.

 

Jak twierdzą naukowcy, procesor graficzny Xboxa 360 pozwala przeprowadzić całą procedurę rozpoznawania w czasie krótszym niż 5 milisekund – co daje 200 klatek na sekundę. Zespół badawczy mówi, że nowa metoda jest „szybsza o co najmniej cały rząd wielkości od obecnego podejścia”. Rozwiązanie pozwala w znaczny sposób zlikwidować największy problem Kinecta, czyli opóźnienie reakcji urządzenia na ruchy użytkownika. Cały algorytm prawdopodobnie zostanie dołączony do jednej z przyszłych aktualizacji firmware.

 

O planach przyspieszenia Kinecta pisalismy już pod koniec zeszłego roku, jednak podejrzewaliśmy wówczas, że prace dotyczą poprawy precyzji sterowania lub zwiększenia ilości danych przesyłanych przez urządzenie do konsoli.

 

by: gry online

 

opóźnienie kinecta i tak jest małe (dash, your shape, dance central) a będzie jeszcze mniejsze :)

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza

Jaka jest minimalna i optymalna za razem odleglosc od Kinecta. Zalozmy ze nie interesuja mnie zadne Dance Central itd, tylko gry w stylu nadchodzacego Rise of the Nightmare i w przyszlosci Panzer, SW i tego typu pozycje. bez skakania i biegania po pokoju.

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

W takim wypadku jeżeli gra opiera się na wykrywaniu ruchów jedynie górnej połowy ciała to tak z półtora do dwóch metrów od kamery - tyle ile potrzeba do nawigowania po dashu.

 

Pytanie tylko czy gry, które wymieniłeś faktycznie będą opierać się o wykrywanie ruchów tylko tej części ciała. Jeżeli chodzi o Star Wars Kinect to mocno w to wątpię. Draco i Rise of Nightmares już prędzej.

Odnośnik do komentarza

nikt nie wie na jakiej zasadzie będzie polegało sterowanie w tych grach, chociaż w SW obstawiam na stojąco.

 

W dashu kinect spokojnie działa w odległości 90cm, jeśli panzer, fm4 czy rise bedą do grania na siedząco lub za pomocą dłoni i głowy to spokojnie może być odległość ok. 1metra.

 

a takie SW jeśli będzie na stojąco i bez skakania/fikołków to może coś w okolicy 1,5m

 

@don - nie :)

 

@macio - 4m?! psyko chodzi o zwykłe gry dla 1 gracza więc to będzie coś w granicy 1m-2m

 

 

 

Child of Eden trailer, premiera w czerwcu

 

http://www.youtube.com/watch?v=LUhRPkz7YAM

Odnośnik do komentarza
Deweloper, nad którego kreatywnością i przyszłością coraz częściej ostatnio dumamy, zgarnął ostatnio nagrodę BAFTA za najlepszą grę familijną - Kinect Sports. Przy okazji wystąpienia podczas londyńskiego eventu, świat ujrzało też kilka interesujących informacji...

 

Nick Burton, jeden z dyrektorów studia przyznał, że tworząc Kinect Sports, Rare wykorzystało zaledwie 10-15% możliwości nowej kamery Microsoftu, a możliwościami kontroli ruchowej zainteresowani byli od lat, eksperymentując jeszcze z kamerką X360 Vision w roku 2005. Burton stwierdził, że podstawowe założenie podczas prac nad KS było odmienne od większości deweloperów i głosiło, że "kamera ma pasować do kontroli gracza, a nie odwrotnie":

 

"Kinect Sports było pierwszą grą, w jaką zagrała moja mama. Mogła oglądać mnie podczas gry i instynktownie uczyć się systemu kontroli tylko z mojego zachowania. Dla core'owych graczy jak ja, joypad ewoluował, wykształcił się. Dla innych jest jednak onieśmielający"

 

- przyznał Nick, nie kryjąc jednocześnie, że w zaciszach studia wraz z kolegami regularnie testują najciekawsze hakerskie przeróbki Kinecta, "co chwilę" wyskakujące na YouTube. Co więcej, w związku z nimi ekipa pełna jest entuzjazmu, albowiem od dawna wychodzą z założenia, że możliwości Kinecta "są praktycznie nieograniczone". Zaznaczył jednocześnie, że o ile portowanie gier stworzonych do pada - pokroju gier akcji typu Halo - może faktycznie nie mieć sensu i nie działać dobrze z Kinectem, tak stworzenie podobnej gry dedykowanej kamerze od samego początku jest jak najbardziej możliwe i ma szanse powodzenia.

PPE

 

http://www.youtube.com/watch?v=ho8KVOe_y08

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...