Skocz do zawartości

Killzone 3


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Concept arty:

http://boardsus.playstation.com/t5/Killzone-3/New-Concept-Art-Revealed-Stahl-shown-New-Troopers-New/m-p/45836782

 

 

ilyqte.jpg

 

1y7as5.jpg

 

t8kl83.jpg

 

291yoly.jpg

 

 

strasznie mi się podoba design Killzone'a, a te artworki dodają jeszcze bardziej smaku. Helghanie wyglądają madafakersko.

Odnośnik do komentarza

Concept arty:

http://boardsus.playstation.com/t5/Killzone-3/New-Concept-Art-Revealed-Stahl-shown-New-Troopers-New/m-p/45836782

 

 

ilyqte.jpg

 

1y7as5.jpg

 

t8kl83.jpg

 

291yoly.jpg

 

 

strasznie mi się podoba design Killzone'a, a te artworki dodają jeszcze bardziej smaku. Helghanie wyglądają madafakersko.

OMG przecież ta pierwsza morda to nie kto inny jak stalin jak malowany. Też nie mieli na kim się wzorować choć patrząc obiektywnie to trafny wybór, zgodny z rolą.

Odnośnik do komentarza

Nie tylko wąsy ale jeżeli nie widzisz podobieństwa to nie będę Ci nic wmawiał ;]

Ja tu widzę Józefa z zamkniętymi oczami, no niech mi ktoś powie, że na nim się nie wzorowali.

 

To zacznę wklejać fotki ;p

Jest podobny, jest ;) Stalin z łysiną.

 

W takim razie, skoro walka między 2 kolesiami o przywodztwo nad Helghanami, jeden to "lysy Stalin" to ten drugi to będzie coś a'la Lew Trocki :D

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że wyeliminują te debilne loadingi między poziomami, za pierwszym razem jak grałem, to serio myślałem, że się gra zawiesiła. xD

 

Oprawa była pierwszoligowa, zwłaszcza na etapie pustynnym i pociągu, ale mam nadzieję, na bardziej zróżnicowane środowisko. No i mogliby poprawić wybuchy granatów, bo wyglądają jak z PSX'a, podobnie ogień z miotacza prezentował się biednie. Animacja postaci przy zgonach również momentami zawodziła i upadali w nienaturalny sposób.

 

No i na koniec mam nadzieję, że fabularnie będzie lepiej. Bo to co zaserwowano w Killzone 2 to była parodia, momentami patos przeradzał się kicz i oglądać się tego nie dało.

Śmierć Templara, zginął jak mega leszcz i aż wierzyć się nie chce, że kimś takim graliśmy w poprzednich częściach, albo bójka Rico, no kurwa, gorzej to wyglądało, niż w filmach z Seagalem no i nalepsze na koniec. Śmierć Garzy i ukazanie smutku i złości Seva, po prostu żenada.

 

 

Dobrze, że oprawa skoczyła na wyższy poziom i już teraz jest bardziej szczegółowo niż w dwójce.

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że wyeliminują te debilne loadingi między poziomami, za pierwszym razem jak grałem, to serio myślałem, że się gra zawiesiła. xD

 

Oprawa była pierwszoligowa, zwłaszcza na etapie pustynnym i pociągu, ale mam nadzieję, na bardziej zróżnicowane środowisko. No i mogliby poprawić wybuchy granatów, bo wyglądają jak z PSX'a, podobnie ogień z miotacza prezentował się biednie. Animacja postaci przy zgonach również momentami zawodziła i upadali w nienaturalny sposób.

 

No i na koniec mam nadzieję, że fabularnie będzie lepiej. Bo to co zaserwowano w Killzone 2 to była parodia, momentami patos przeradzał się kicz i oglądać się tego nie dało.

Śmierć Templara, zginął jak mega leszcz i aż wierzyć się nie chce, że kimś takim graliśmy w poprzednich częściach, albo bójka Rico, no kurwa, gorzej to wyglądało, niż w filmach z Seagalem no i nalepsze na koniec. Śmierć Garzy i ukazanie smutku i złości Seva, po prostu żenada.

 

 

Dobrze, że oprawa skoczyła na wyższy poziom i już teraz jest bardziej szczegółowo niż w dwójce.

 

To Templar umarł? Chyba graliśmy w innego Killzone`a :potter:

Dobra, zaczynam się zastanawiać. A może on rzeczywiście umarł?

Nie wiem teraz w jaki sposób w ostatnim numerze NEO+ by artykuł o K3 i mieliśmy w jednej z misji za zadanie odbić Templara z rąk Helghan.

LOL. Nie ogarniam.

 

Edytowane przez krak2610
Odnośnik do komentarza

To Templar umarł? Chyba graliśmy w innego Killzone`a :potter:

 

 

Chyba nie grałeś jeszcze w KZ2. Albo dla jaj tak napisałeś. :biggrin:

Obczaj co namieszało mi w głowie. LOL, kompletna niewiedza. Muszę przejść jeszcze raz K2.. :lol:

Albo popieprzył mi się z Narvill`em.

 

No to zagraj jeszcze raz i zobacz sam tą żenującą scenę. :potter:

Odnośnik do komentarza

 

Wygląda nieźle, oby tylko ich wykonanie nie sprowadziło się do klepania jednego przycisku, i wybierania "finishera" losowo prze grę. Grafa jest konkretna już teraz, liczę, że jeszcze ją podbiją - kiedyś też niektórzy narzekali na grafikę w GoW III (po prezentacji na E3 w 2009 roku), a wiadomo jak wyszło na koniec.

 

BTW: Strzelam, że jeżeli pojawi się beta multi dla "trójki", to będzie tylko dla osób z wykupionym PSplus. Jak obstawiacie? Chyba wtedy bym się skusił na 3 miesięczny abonament :)

Odnośnik do komentarza

 

Wygląda nieźle, oby tylko ich wykonanie nie sprowadziło się do klepania jednego przycisku, i wybierania "finishera" losowo prze grę.

 

Działa to tak ze najefektowniejsze "skryptowane" Ataki nożem będzie można wykonać gdy zdąży się z naciśnieniem przycisku pojawiającym się na ekranie(po prostu QTE).

Gdy nie zdążysz "klepnąć" przycisku wróg dostanie zwykły cios,jeżeli chodzi o finishery to myśle to będą wybrane zależnie od tego jak będziesz zwrócony do przeciwnika.

________________________________________________________________________

 

"Zabawy" nożem wyglądają wyśmienicie i bardzo brutalnie szkoda że to tylko parę sekund tego festiwalu wyrzynki "Helgów" :)

Odnośnik do komentarza

http://goonlinegames...rd-run-and-gun/

 

Koniec ze sterowaniem, takim jaki byl w KZ2. Juz nie bedziemy meczyc sie "dzialem z Nawarony", kontrola nad bronia zblizy nas do standardow konsolowcy fpp. Osobiscie jestem happy, bo w multi to przeszkadzalo. Odweczny dylemat, w lewo czy prawo- zly wybor konczyl sie zgonem.

Mam nadzieje, ze tworcy pojda w strone Battlefielda 2. Dice opanowalo konsolowe sterowanie do perfekcji.

 

Zauwazyliscie (a raczej uslyszeliscie), ze standardowy karbin ISA (ten z zielona przystawka) ma teraz zupelnie inny "odglos". W koncu strzelami pociskami, a nie kapiszonami. :)

Edytowane przez walek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...