Skocz do zawartości

Killzone 3


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie masz. Skąd możesz wiedzieć, jak to zostanie zrealizowane i zbalansowane? I czy w ogóle będzie w multi? (mimo to, pewnie będzie)

 

Może innaczej Grigori ja wiem jak to zostanie odebrane przez ludzi co będą grali w rożnego rodzaju ligach consolegaming itd.No chyba że Panowie z GG wymyślą jakieś ciekawe patenty z tymi jetpackami i może faktycznie jakoś dają rade je zbalansowac pod multi

Edytowane przez tomci23
Odnośnik do komentarza

Mnie zastanawia jak KZ 3 będzie wyglądał od strony fabularnej. Druga część pod tym względem według mnie w wielu momentach zawodziła. Zwłaszcza wkurzyło mnie to co się stało z Visarim. Miałem chwilami wrażenie że mój team to banda debili i że wolałbym pograć po stronie Helghastów. Co by się również przydało to większa różnorodność w rozgrywce. 2 z tego co pamiętam jedyne co miała w ramach przerywnika od naparzania z karabinu to czołg i działka przeciwlotnicze. Śnieg i lodowce jest dobrym materiałem na to żeby wsadzić do gry jakieś elementy skradankowe, lodołamaczem, skutery śnieżne, wspinaczke górską itd itd.

 

P.S.Marzy mi się jakiś naprawdę duży zwrot w fabule. Np nasz główny heros dostrzega, że to helganie są tymi pokrzywdzonymi i nagle prowadzi ich do zwycięstwa przeciw ISA :)

 

Co do multi to cóż dla mnie raczej tematu nie ma. W dwójce na początku mi się podobało. Póżniej jak już ludzie mieli wyższe poziomy to nagle na planszy było więcej działek i jakiś latających gówien niż graczy.

Odnośnik do komentarza

 

P.S.Marzy mi się jakiś naprawdę duży zwrot w fabule. Np nasz główny heros dostrzega, że to helganie są tymi pokrzywdzonymi i nagle prowadzi ich do zwycięstwa przeciw ISA :)

 

 

Może co to to nie. ;) Niemcom pomagać nie będziemy. Jednak z chęcią zobaczyłbym coś w stylu zapowiadanych Bękartów Wojny.

 

Mnie też zawiodła historia w KZ2. Przez cały czas czekałem na jakieś tupnięcie, a tu nic. Rico i jego ograniczone myślenie dopełniło całości. Było całkiem, całkiem przed grą nie oczekiwałem czegoś super. Jednak już podczas gry ujawnił się potencjał. Dlatego też uważam, że druga część to świetna platforma pod trójkę. Helghaści nabiorą charakteru, nasza paczka może też.

 

Gameplayowo było świetnie, czułem moc dzierżonej broni. Teraz dostaniemy zniszczalne środowisko, więcej pojazdów i większe tereny. Bomba. Jeśli się to wszystko sprawdzi razem z co-opem to dostaniemy pierwszego shootera godnego PS3 mogącego nawiązać rzeczywistą walkę z grami konkurencji.

Odnośnik do komentarza

najważniejsze,że powróci gra która do tej pory ma najlepsze opcje społecznościowe w multi na ps3 - wyszukiwarki serwerów,stawianie meczów na całkowicie własnych zasadach,klany,turnieje,wyzwania....

 

...a pewnie jeszcze coś nowego i lepszego na tym polu dodadzą.

 

A o singla się nie martwię - pewnie większość czasu zajęła mim praca nad enginem stąd taki a nie inny singiel.Teraz gdy podstawy mają gotowe to mogą z pełną mocą zaserwować nam mega epicki i ciekawy singiel tym bardziej ,że GG nie jest głuche na głosy fanów.

Odnośnik do komentarza

Licze na skupeniu sie na kampanii - gra ma swietne uniwersum, fantastyczny desing - niech to wykorzystaja a gra bedzie genialna bo gdyby nie multi w dwojce to sprzedalbym tytul po jednym dniu..

A no właśnie, Killzone ma przepotężny potencjał. Ogromny.

To nie cukierkowe, kolorowe, pierdołowate Halo. Jest doroślej, brudniej a design Helghastów (i nie tylko) kładzie na łopatki wszystko. Już nawet nie porównując do Hejlo i krasnali ;]

 

O ile jedynka znudziła mnie strasznie, że nie dałem rady skończyć jej. Z dwójką było na odwrót a trójka wskakuje na szczyty oczekiwanych gier.

 

Żałuję, że nie miałem okazji pograć w tak chwalone multi.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Tak uniwersum jest bardzo dobrze przemyślane. Bez kosmitów, laserków i pierdów. Nic nie mam przeciwko nim, no ale ciekawie jest zobaczyć hard sf bez odjazdów. Design postaci, pojazdów, statków oraz architektura w każdej grze z serii są bardzo dopracowane. Teraz trzeba to pokazać głębiej. Helghaści to także ludzie, w dodatku wygnani, czyli to ci pokrzywdzeni.

 

Chętnie zobaczyłbym strategię na PS3 w tym uniwersum, nadaje się jak żadne inne. Potencjał jest tylko trzeba puścić korek i wylać wyobraźnię.

 

Dear PlayStation wypuście komiksy, figurki, książki, filmy, gry (karcianki, strategie). Myślę, że warto wyłożyć trochę kasy.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza
Gość Mr. Blue

Nowe informacje

 

Informacje pochodzące podobno z samego SCEE mówią m. in. o COOPie dla dwóch graczy, dla całej kampanii (zapewne team Sev i Rico, bo któż inny?) i specjalnym COOPie dla nawet czterech graczy! Być może w tym drugim przypadku chodzi o coś podobnego do specjalnych mapek COOP z Uncharted 2 - możliwe, że to właśnie nad nimi pracują niegrzeczne pieski. W multi powitamy pojazdy z prawdziwego zdarzenia.

Odnośnik do komentarza

Wywiad z Hermenem Hulst:

http://www.vg247.com/2010/05/25/world-f ... nd-beyond/

 

Kilka ważniejszych informacji:

 

Just talking about mechanics, then. You actually patched the default control settings on Killzone 2 to make them more sensitive. There was a dead-zone issue on the right stick. Are you confident you?re going to be able to avoid a similar situation with Killzone 3?

 

Hermen Hulst: Absolutely. I think you?re referring to that 1.27 upgrade. We did a big fix back then, but from then onwards we?ve continually improved our controls in terms of responsiveness and in terms of addressing conventions that have arrived. That said, we?re creating a very specific experience, so we?ve been play-testing out controls all along, and I?m very confident that when we come out with Killzone 3 we?ll come out with a game with controls that are very usable and very great to use for the majority of the group.

 

Yeah. Is there stuff that we?re seeing today, like the jet pack, going to be accessible in the multiplayer?

 

Hermen Hulst: I can?t comment on what?s in, whether or not the jet pack is in. We?ll talk about things like that later. I can tell you that it?s massive. I can tell you that it includes a lot of innovation. We?re doing very ambitious things with multiplayer. One of the things we?re striving for is a great deal of accessibility. That?s one of our lessons learned. We want it to be usable for a wider audience. We?re opening it up.

 

The levels are gigantic. Is there a capacity, then, to miss set pieces, to skirt around and miss bits of levels? I?m thinking in terms of replayability.

 

Heren Hulstm: I was just talking to the guys; we really need to put in a Trophy that says you?ve hit everything, to persuade you to go back and hit everything. It?s easy to miss something, for sure. But then again, you probably missed a lot in Killzone 2. That?s just a fact of life. We tried to set up our encounters in such a way that you get to see the most important bits, but when you want to have bigger levels and multiple paths and more exploration, there?s a replayability factor. And that?s fine at the end of the day.

Odnośnik do komentarza

Mnie absolutnie irytuja te cholerne tophy. Grasz sobie, i pewnym momnecie wyskakuje ci info, ze zdobyles pucharek- i tak co 10 min ( wkurza to i rozprasza). A co do KZ3 to przydalby sie solidny upgrade w temacie animacji postaci. Nie zrozumcie mnie zle, "death animations" to pierwsza liga, ale samo pruszanie sie cpu ( a zwlszcza w multi- jezdza na jak na lyzwach) to slabizna.

Odnośnik do komentarza

Okej, po kilkudniowej awarii forum trzeba madrobic zaleglosci, i przytoczyc kilka waznych news'od odnosne KZ3. Ponizej podaje link, gdzie Steven Ter heide opowiada o nowej doslonie Killzone'a. A co najwazniejsze, w tle widac 10 min. gameplay :)... Oczywiscie na pierwszy rzut oka rzuca sie ogromny level (przypomina mi to render z 2005- wrazenie niesamowite) oraz meel attack ( kopniak w klate, i poderzniecie gardla- miod!!). Bedzie grubo! :)

 

http://blog.us.plays...ames-interview/

 

To co wiadomo:

-jak wspomnialem wczesniej, duze levele. Jak to powiedzial Steven- " We've got massive enviroments in KZ3 (w jeszcze lepszej jakosci niz w KZ2)

-brak loadingow (streaming jak w GTA?)

-brak przeklenstw w grze

-lepsze sterowanie ( na co wszysycy narzekali, zwlaszcza noob'y CoD i Halo)

Edytowane przez walek
Odnośnik do komentarza

 

 

-lepsze sterowanie ( na co wszysycy narzekali, zwlaszcza noob'y CoD i Halo)

 

Oby to lepsze nie oznaczało, spłycenia go do poziomu takiego Call of Duty. Co jak co, ale KZ to jedna z niewielu gier, która stara się oddać ciężar broni. No ale mainstream rządzi tą generacją więc się nie dziwię tej decyzji.

Odnośnik do komentarza

-lepsze sterowanie ( na co wszysycy narzekali, zwlaszcza noob'y CoD i Halo)

 

Oby to lepsze nie oznaczało, spłycenia go do poziomu takiego Call of Duty. Co jak co, ale KZ to jedna z niewielu gier, która stara się oddać ciężar broni. No ale mainstream rządzi tą generacją więc się nie dziwię tej decyzji.

 

Zgadzam się. Też nie chciałbym, żeby sterowanie przeszło rewolucji, tylko dlatego, że dzieciaki z Coda nie mogę sobie z tym poradzić eww :verymad:

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...