Opublikowano 2 lutego 201114 l Nowe, bardzo ładne screeny http://www.ps3site.pl/apokalipsa-wedlug-evolution-studios/63123/
Opublikowano 11 lutego 201114 l Apokalipsa w pigułce. http://www.ps3site.pl/motorstorm-apokalipsa-w-pigulce/63882/
Opublikowano 11 lutego 201114 l mozna sie udławić tą pigułką cytat: "7. W grze będziemy mieli okazję na wcielenie się w jednego z trzech zawodników. Każdy z nich odwiedzi miasto w nieco innym momencie. Są to trzy odmienne kampanie, o zróżnicowanym stopniu trudności. Wow! 8. Warto nadmienić, że zabieg ten nie stanowi żadnej przykrywki czy półśrodka. Ich historie mają się ze sobą przeplatać i kiedy jako jeden z nich zobaczymy potężną stertę gruzu, jako drugi będziemy mogli ujrzeć na własne oczy to, co spowodowało jej powstanie (oraz czym ta sterta gruzu w zasadzie była). Wow 2!" nie wiem co autor mial na mysli ale na filmikach gdzie tworcy gry o tym mowili to brzmialo zupelnie inaczej, po pierwsze nie "jednego z trzech zawodnikow" tylko TRZECH, wszystkich trzech! bedziemy jezdzic 3 facetami, kazdy od nooba do pro, kampania ma byc podzielona na 3 częsci pod wzgledem trudnosci i kazdą z nich reprezentuje jeden typek nikt nic nie mowil o 3 poziomach trudnosci i 3 kampaniach, wiec dalszy tekst ze jadac drugą kampanie na wyzszym poziomie spotkamy cos z poprzedniej, bo to nadal bedzie ta sama kampania, jesli juz to w dalszych trudniejszych wyscigach spotkamy zmiany ktore zaszły poprzednio
Opublikowano 16 lutego 201114 l Nowe gameplay'e: http://www.ppe.pl/news-5847-12_minut_gameplayu_z_MotorStorm!.html
Opublikowano 18 lutego 201114 l Po gameplayach i screenach widać, że gra ogólnie wygląda świetnie (szczególnie w ruchu). Masa detali, różne drobne obiekty w otoczeniu itd... Szkoda tylko, że przy tym wszystkim tak bardzo odstają tekstury. MS1 miał je całkiem niezłe. MS2 już pod tym względem kulał (czasami było dobrze, zależało to od trasy). Tutaj praktycznie wszystkie tekstury podłoża można powiedzieć, że pamiętają początki PS2... Edytowane 18 lutego 201114 l przez Emet
Opublikowano 19 lutego 201114 l Gameplaye mają tak tragiczną jakość,że nie sposób ocenić tekstur w nich. Jedyne co z nich widać to wylewającą się epickość i rozmach tras z dziejących się na nich apokalipsą. Pacific Rift w oficjalnych fotkach też wyglądał badziewiaście jeśli chodzi o tekstury otoczenia i dopiero jak odpaliłem grę u siebie na niektórych trasach przy odpowiedniej porze dnia to doznałem szoku i stwierdzam ta gra do dzisiaj wygląda FENOMENALNIE. Najważniejsze by nie zatracili radości z gry i to dalej był Motorstorm a nie Split/Second 2. Do mnie MS i PR to obok Blur i PGR3/4 to najlepsze wyścigi arcade tej generacji jak nie nawet top5 tego gatunku ever. Edytowane 19 lutego 201114 l przez Ficuś
Opublikowano 19 lutego 201114 l Jako całość PR wyglądał świetnie ale część tekstur podłoża bardzo odstawało od reszty i wyglądało paskudnie. Tutaj najpewniej będzie podobnie. Widac to na screenach i gameplayach w dobrej jakości (np. materiał, który jest na PS Store).
Opublikowano 19 lutego 201114 l Tylko dlaczego walące się bydynki wyglądają kartonowo i w oficjalnych trailerach rozwalają się tylko na kilka części ?
Opublikowano 26 lutego 201114 l "W nowych dziennikach dewelopera panowie z Evolution Studios opowiadają o jednym z trybów nadchodzącego Motorstorm Apocalypse - Wreckreaction. Ponadto, możemy spodziewać się dema." http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165,9169631,Totalna_demolka_w_nowym_trybie_Motorstorm__Apocalypse.html
Opublikowano 7 marca 201114 l Nowy filmik chyba http://www.youtube.com/watch?v=qu4KMECiAWQ&feature=player_embedded Już niedługo premiera Edytowane 7 marca 201114 l przez polaki899
Opublikowano 9 marca 201114 l Dzisiaj dostaniemy demo Motorstorm Apocalypse: http://blog.eu.plays...nleashed-today/ Recenzja Eurogamera 8/10: http://www.eurogamer...alypse-review_0 CVG: 8.9/10: http://www.computerandvideogames.com/292624/reviews/motorstorm-apocalypse-review/ Videogamer: 8/10: http://www.videogamer.com/ps3/motorstorm_apocalypse/review.html Edytowane 9 marca 201114 l przez SzczurekPB
Opublikowano 9 marca 201114 l Demo waży 1206 mb i juz leci na mój dysk, ciekaw jestem czy będzie to ostateczna wersja a nie jak w przypadku Rifta beta ;/
Opublikowano 9 marca 201114 l pojawiła się lista trofeów http://www.ps3site.pl/trofea-motorstorm-apokalipsa/65928/
Opublikowano 9 marca 201114 l Pograłem w jednym wyścigu i jakieś takie.. jak kolega wyżej napisał - bez fajerwerków. Rażą w oczy słabe tekstury jakby to była beta, jak w przypadku Rifta. Model jazdy nijaki. Ogólnie nie miałem ochoty wyścigu powtarzać drugi raz.
Opublikowano 9 marca 201114 l a ja zagralem 3 razy, ale też dupy mi nie urwało ;p ogolnie fajnie, ale liczyłem na coś wiecej chociaz na usprawiedliwienie powiem ze to chyba jedna ze słabszych tras (na filmikach widzialem kilka o wiele lepszych) a co do modelu jazdy - badziewny model jazdy tym samochodem, strasznie sie slizga i chce robiąć bączki, ale za to motorem spoko sie jedzie mam nadzieje ze kwestia modelu jazdy to poprostu kwestia doboru samochodu , mi sie ten supercar nie spodobal, ale napewno inne rodzaje bedą fajnie jezdzily i mialy motostormowy feeling na koniec powiem że bardzo mila niespodzianka z tym demem, rano patrzylem na US PSS i nie bylo nic fajnego, a tu nagle u nad demoko MS EDIT mam prosbe do kogos zeby zmienil tego tragicznego screena w pierwszym poscie na cos ciekawszego ;p Edytowane 9 marca 201114 l przez Yano
Opublikowano 9 marca 201114 l Przejechałem kilka wyścigów i ciągle nie mogę uwierzyć w to co widziałem. Grafika bardzo przeciętna i ten dziwny model jazdy. Przecierz model jazdy w poprzednich częściach był ok, to po jaką cholerę go zmieniali. Auto prowadzi się jakby było z kartonu. Nie wiem na ile demo odzwierciedla finalny produkt, ale jeśli tak ma się prezentować nowy MS, to ja podziękuję tej grze. W moim prywatnym rankingu na pierwszym miejscu dalej część pierwsza.
Opublikowano 9 marca 201114 l No u mnie to samo, jedynka póki co najlepsza. Choć trójki tylko demo obadałem więc... tak sobie się jeździ. Zadymy takie sobie choć to można zwalić na trasę która jest średniawa. Chyba większe i lepsze wrażenie od walących się budynków zrobili na mnie przechodnie rzucający mołotovy heh. Mogli dać lepszą trasę.
Opublikowano 9 marca 201114 l Ale s(pipi)ili tą cześć :confused: Grafika gorsza niż w M:PR, model jazy uprościli do bólu, no i gdzie się podziały rozjazdy i skróty na trasach?? Z(pipi)ali moją lubianą serie na ps3 Miałem brać na premierę ale wole sobie jeszcze raz 1 i 2 przejść.
Opublikowano 9 marca 201114 l Nie miałem okazji zagrać jeszcze demka , ale wasze opinie przyznam nie są optymistyczne więc z pokorą chyba będę czekał i wstrzymam się z pre-orderem ; najbardziej nie mogę uwierzyć że pokpili sprawę z grafą , poprzednie części wyglądały naprawdę nieźle , liczyłem w teju materii na progres echh..
Opublikowano 9 marca 201114 l same here - myslalem, ze to bedzie kolejny Ex do kolekcji, ale nie ma bata. ta gra niczym nie przypomina Motostorma i daleko jej do Split:Second ! Nie dosc, ze graficznie ubogo, to jeszcze model jazdy zwalony. W 2 pierwsze czesci gralo sie z wypiekami na twarzy, tutaj rozegralem 3 wyscigi i usunalem. Szkoda...
Opublikowano 9 marca 201114 l Jedynka jak i dwójka miały słabe dema, to już chyba tradycja... Pamiętam te krzyki, lamenty i porównywanie buildów trasy jak wypuścili demo do MS PR, . Poczekam, bez większych emocji, na reckę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.