Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

1. Pierdzilisz o frameracie w grach, a nie znasz DF ? OK ... Ta strona po prostu potwierdza to co sam zauwazam w grach, bo gdyby nie ona to niektore osobniki nie uwierzylyby na slowo, ze cos jest nie tak w ich ulubionym tytule. Fakt, ze im to nie przeszkadza nie znaczy, ze problem nie istnieje i nie irytuje innych.

 

2. Co ma wolniejsze poruszanie do frameratu ? Kolejna wypowiedz, ktora utwierdza mnie w przekonaniu, ze za bardzo nie wiesz o czym piszesz.

 

3. No fajnie, ze mowisz o hardzie w U, ale ja mowie o Crushingu xD

 

4. Roznica w czasie zakladam tak 2/3 godziny moze byc, ale 20H na przejscie TLoU ... tak jak pisalem, chyba tylko inwalidzi co przechodza przez 13H anczarted

 

PS, Jak chce ktos to kontynuowac to zapraszam do wojen, szkoda zasmiecac temat.

 

 

1 & 2. Zwróć uwagę na postać Joela poruszającą się niczym mucha w smole podczas spokojniejszych fragmentów gdzie nie możemy biegać. Spadki animacji może i faktycznie są częstsze niż ja tego dośw. - a grałem starając się unikać wykrycia i większych zadym. Naprawdę; jedyne miejsca gdzie ów spadki mnie z lekka w(pipi)iły miały miejsce w rozdziale miasteczka Billa; na placu przed jak i w szkole. Nigdzie indziej i to dopiero za drugim podejściem, kiedy człowiek siłą rzeczy zwraca uwagę na więcej szczegółów.

 

Zresztą dropy i tak nie rzucają się w oczy jak te od R*, choć powtórzę się:

Oba tytuły spijają ostatnie soki z prehistorycznych 512 MB RMU, więc to chyba logiczne że dropy będą.

Takie przekomarzania przypominają mi wyzwiska dwóch spasionych gimbusów na wielkość brzucha oponenta.

Dostatecznie kompromisowe? 

 

3. Ojojojojojo!  :blush:

 

4. Miałem 19h z minutami. Znalazłem i przeczytałem wszystkie znalezione notatki/ odsłuchałem nagrania. Przez większość czasu nawet nie biegałem, bo nawet nie chciało mi się wciskać triggera L2, a przez te 3 zarwane nocki żyłem w tym świecie. Zgonów też parę było. O ich występowaniu pisał nawet taki weteran jak Kali - a wspominał o poziomie... normal. Więc niczego się ni wstydzę. Odejmijmy więc 5-6h. Wychodzi nam gra +12-13h. Nieźle jak na większość jedno strzałowców na ów 8 h.

 

Jakby kogoś tam to obchodziło Moje subiektywne Top 5 obecnej generacji:

 

1. BioShock (2007) 

2. TLOU 

3. GTA V

4. Deus Ex: Human Revolution (2011)

5. BIoShock: Infinite

 

Wszystkie to gry na "10-".

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Jezeli ktos sie delektuje gra i takie TLoU zajmuje mu tyle czasu to nie mam nic do tego, po prostu odebralem twoja wypowiedz tak, ze ktos kto przeszedl tytul w krotszym czasie jest speedrunowcem i olewa wsio co gra ma do zaoferowania, a to jest po prostu nieprawda.

 

PS. No a jezeli chodzi o dropy to raczej nie ma co drazyc tematu, bo kazdy ma inna tolerancje i postrzeganie tego.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

No i ukończone, niecałe 40h na 70%.

 

Spoiler odnośnie zakończenia:

 

 

Domyśliłem się, że coś tu jest nie tak jak przeczytałem przed wczoraj liste wymagań na 100%. Nie są wymagane misje dla Trevora i Michaela, więc czułem, że obaj zginą, na szczęście nie koniecznie. Wybrałem opcję C, nawet nie wyobrażam sobie robić pierwszych dwóch :P

 

 

Odnośnik do komentarza

Moja reakcja powstała na skutek ów magicznych "8h". 44bronx wytłumaczył o co mu kaman. Tym nie mniej rzuty typu 10 h bądź mniej zwyczajnie mnie osłabiają oznaczają bowiem że na co najmniej 90% ów osobnik wybierał paściarskie ułatwiacze (asysty celowania, wskazówki, podgląd przeciwników) oraz poziom normal. Czyli w istocie "dawny" easy.

 

Tu naprawdę nie chodzi o tolerancję. Ja kurna nie kupiłem przez nie takiego np. Orange Box'a na ps3. W TLOU jest ich zwyczajnie dużo mniej niż w GTA V. A już w szczególności gdy miast zadym wybieramy stealth. Podobnie miał zresztą choćby MGS3 na ps2. 

Odnośnik do komentarza

Chyba znowu sie nie rozumiemy. 

Tolerujesz dropy, w "prostej" i "wolnej" korytarzowce, a czepiasz sie najwiekszego sandboxa, ze ma podobne problemy. Mi bardziej przeszkadzaja spadki frejmrejtu w TLoU niz GTA, zalezy czego sie oczekuje. To, ze dropy wystepuja czesciej w GTAV... no coz, zawsze mozesz chodzic pieszo i ich nie zauwazac ;P

 

MGS3 ... o matko jaki to byl zawod. Juz nie chce rozpoczynac wojny jezeli chodzi o fabule, ale po cudnych 60 klatkach w MGS2, 30 klatek ze dropami mnie zalamalo.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Propo strony technicznej to zauważcie że cutscenki w ogóle się nie ładują i są wkomponowane w gameplay zupełnie jak w Maksie. GTA IV miało je ładowane (czarny ekran), a w samych cutscenkach były wersje postaci z lepszą niż podczas normalnej gry mimiką.

Odnośnik do komentarza

Chyba znowu sie nie rozumiemy. 

 

Tolerujesz dropy, w "prostej" i "wolnej" korytarzowce, a czepiasz sie najwiekszego sandboxa, ze ma podobne problemy. Mi bardziej przeszkadzaja spadki frejmrejtu w TLoU niz GTA, zalezy czego sie oczekuje. To, ze dropy wystepuja czesciej w GTAV... no coz, zawsze mozesz chodzic pieszo i ich nie zauwazac ;P

 

MGS3 ... o matko jaki to byl zawod. Juz nie chce rozpoczynac wojny jezeli chodzi o fabule, ale po cudnych 60 klatkach w MGS2, 30 klatek ze dropami mnie zalamalo.

Nie. Nie toleruje. Ich zwyczajnie - jeśli grasz stealthy - przez znaczną część gry zwyczajnie nie ma - bądź są naprawdę minimalne. Zapodaj link jak co (poza sceną przed i w szkole w miasteczku Billa), jesli faktycznie było inaczej.

 

W MGS 3 dropy dało się uniknąć grając stealthy. W przypadku wersji Subsistence pomagało nawet zamienienie kamery na widok z góry w max. 3 miejscach. Ale masz rację; parę granatów dymnych podczas alarmu, a gra już zamieniała się w slide show. I dlatego grałem stealthy. T.j. w TLOU.

 

I gdzie ja się czepiam dropów w GTA V??? To jak czepiać się ślepego że nie rozrónia kolorów :P Dobra "joke', ale chyba masz w pamięci moją uwagę o 512 ramach. Obie gry to graficznie 10/10 z drobna przewagą dla TLOU z powodu jego "korytarzowej natury". 10/10 biorąc pod uwagę na jakie rupiecie chodzą. 

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Oj nie, nie , nie. Ja tam konsekwentnie upieram się że TLOU prezentuje się obiektywnie ciut lepiej z uwagi na uboższy model rozgrywki.  8)

Co do filmiku, to no lol. Spadki nie trwające dłużej jak ułamek sekundy? Przeciętny gracz nie zauważył by 80% z nich bez ów podpowiedzi na filmiku. No chyba że jakiś purysta. Tylko jak by czerpał przyjemnośc z gry w GTA V? :P

 

About last comment:

Że też są limity czasowe na plusy. hehe

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Huh TloU prezentuje sie lepiej jak na korytarzowke, a GTAV jak na sandboxa. Mozna tylko porownywac skladowe czesci grafiki co jest glupie biorac pod uwage typy gier.

 

No a jezeli chodzi o filimik to loluj, ale pokazalem ci, ze nie tylko w miasteczku Billa sa spadki. Nie przeszkadzaja to fajnie, Doskonale rozumiem, czemu kogos draznia bardziej w GTAV (i sa czestsze) . Ja jestem uczulony okrutnie, ale jestem w stanie zaakceptowac cos takiego w tak rozbudowanym tytule, ale juz nie trawie tego w korytarzowkach gdzie wszystko powinno byc zapiete na ostatni guzik.

 

EDIT:

Tez koncze i pozdrawiam :)

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Czyli konsensuns.

 

I o to chodzi. Zestawiać i wskazując zwycięzcę to jak twierdzić że Killone 3 jest grą lepszą of FIFY.. fanowi gier sportowych. 

 

Idę tylko o zakład że na tak szczegółowych analizach nie jeden tytuł, którego jakość płynności animacji nie była nigdy krytykowana dostał by po d...  

TBH i tak spodziewałem się czegoś poważniejszego. No nvm.

Z mojej strony koniec. 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Moja reakcja powstała na skutek ów magicznych "8h". 44bronx wytłumaczył o co mu kaman. Tym nie mniej rzuty typu 10 h bądź mniej zwyczajnie mnie osłabiają oznaczają bowiem że na co najmniej 90% ów osobnik wybierał paściarskie ułatwiacze (asysty celowania, wskazówki, podgląd przeciwników) oraz poziom normal. Czyli w istocie "dawny" easy.

 

Tu naprawdę nie chodzi o tolerancję. Ja kurna nie kupiłem przez nie takiego np. Orange Box'a na ps3. W TLOU jest ich zwyczajnie dużo mniej niż w GTA V. A już w szczególności gdy miast zadym wybieramy stealth. Podobnie miał zresztą choćby MGS3 na ps2. 

 

pragnę nadmienić, iż nie pamiętam kiedy odpaliłem grę na normalu (czyt. odpalam wszystko na hardzie, bo dziś i tak w większości hard to poziom easy z ery ps2) i nie wyłączyłem jakichkolwiek asyst czy innych tego typu rzeczy. 

Odnośnik do komentarza

Kuwaaaaaa. Dowiozlem paczki w misji z dostawami lotniczymi, udalo mi sie wyladowac. Wjechalem do hangaru w poblizu zoltego markera, wysiadlem a tu mission failed, z powodu porzucenia pojazdu. Nosz cholera jasna by to wziela. To pewnie 2cm dalej mialem podjechac.

 

Też tak miałem w pierwszej misji :) ale ja tym się nie przejmowałem bo latanie w GTA V to czysta przyjemność, musisz podjechać trochę dalej aż pokarze ci się że zaliczyłeś 

Odnośnik do komentarza

Jest gdzieś kombinezon do nurkowania przy alamo sea?

 

kiedy kupisz przystań na wschodniej części mapy to masz tam łódź podwodną. Nią co prawda nie dopłyniesz do alamo sea ale jest misja poboczna dla trevora w której ma do dyspozycji ponton z którego jak wyskoczy to ubiera butlę. Tym spokojnie można przedostać się rzeką do alamo sea. Misje te polegają na szukaniu i nie wiem czy jak sie znajdzie wszystko co trzeba to czy ponton zostaje. Pewnie tak

 

Edytowane przez jaszczoor
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...