Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Z tymi czasówkami to wiele razy miałem lepszy czas od rywala ale nie zaliczało mi, mimo że po wyjściu do menu w tabeli przykładowo mam 1:30 a ktoś inny 1:40 to jestem za nim. Pewnie chodzi o ten trójkącik za wjechanie na trawę.

 

Jesteście w jakiś dużych klubach do których można dołączyć ? dopiero teraz załapałem że można być tylko w jednym.

 

 

 

PS. orion lepiej sprzedaj ten zestaw z plejem bo jest więcej wart niż wymiana na gołego Xa.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Kymel: Nawet bez oglądania Twojego nowego przejazdu mogę strzelić w ciemno, że musiałeś poprawić zakręt numer 2 i przedostatni łuk żeby jeszcze zejść z czasem. Dla mnie zagadką jest jak robisz pierwszy zakręt po prostej, tam jest właśnie najwięcej cyrków z wbijaniem błędu - muśniesz tarkę i wbija błąd, a w innym miejscu zetnę kołami "wysepkę" i jest git.

Odnośnik do komentarza

Najwięcej czasu zaoszczędziłem na zakręcie, który jest tuż po tej długiej prostej. Trzeba tylko uważać jak się wjeżdża na pełnej prędkości w niego, bo łatwo zwiedzić pobocze :lol:

Pierwszy zakręt jest dość chytry i wymaga kilku prób aby dojść do wprawy na nim. Polecam grać z włączonym cofaniem czasu i podpatrzeć jak duch wchodzi w taki zakręt a następnie samemu popróbować.

Edytowane przez Kymel
Odnośnik do komentarza

Zauważyłem, że jak w danym evencie Rywali nasz czas pobiły np. 2 osoby i otworzymy wiadomość o czasie najlepszej z nich i odpalimy wyścig, to w momencie kiedy zakończymy wyścig i po drodze pobijemy czas innej osoby z gorszym czasem niż ta, z którą bezpośrednio rywalizowaliśmy to nie dostaniemy za tę drugą nagrody. Musimy podejmować wyzwania po kolei.

 

I to jest słabe, bo trzeba wychodzić do menu po pobiciu czasu. Mnie to nie bawi i zawsze mimo, że pobiłem zadany czas to kręcę dalej.

Odnośnik do komentarza

Dokladnie.

Prawdziwej kierownicy to nie zastapi, jednak stanowi spory krok na przod wzgledem tradycyjnego pada.

Przede wszystkim wylacza asysty ktore zawsze beda na padzie oraz eliminuje laga (zwlaszcza w F1 2011).

O jakie asysty Ci chodzi? Ja gram na padzie od FM1 i zawsze miałem wyłączone asysty i nigdy nie odczułem ich obecności podczas gry.

Odnośnik do komentarza

Dokladnie.

Prawdziwej kierownicy to nie zastapi, jednak stanowi spory krok na przod wzgledem tradycyjnego pada.

Przede wszystkim wylacza asysty ktore zawsze beda na padzie oraz eliminuje laga (zwlaszcza w F1 2011).

O jakie asysty Ci chodzi? Ja gram na padzie od FM1 i zawsze miałem wyłączone asysty i nigdy nie odczułem ich obecności podczas gry.

 

Załącz sobie telemetrie, rozpędź samochód do powiedzmy 200 km/h i daj pełny skręt. Wykres na telemetrii dobił do końca ? Ano właśnie, nie dobił ;). Na kierownicy lub SW masz od razu dostępny pełny zakres skrętu, a na padzie jest filtr który ogranicza czułości i zakres układu kierowniczego w zależności od prędkości. To jest właśnie ten wspomagacz ;)

Odnośnik do komentarza

Nawet nie musi zalaczac telemetrii..ruchy rak "wirtualnego kierowcy" rowniez to zdradzaja.

Jedziesz z duza predkoscia, daje max wychylenie galki i "ledwie skrecasz....gdy zaczniesz hamowac to wraz ze zmienszeniem predkosci kierowca zacznie zaciesniac skret.

Do tego gra sama stara sie nie dopuscic do poslizgu. Na kierownicy lub SW caly czas musisz "szukac" przyczepnosci i korygowac tor jazdy.

Odnośnik do komentarza

OK, załączyłem YT, odpaliłem grę, porównałem i faktycznie występuje coś takiego o czym wspominacie. Z początku myślałem, że chodzi o coś innego hehe. Wcześniej nie zwracałem na to nawet uwagi bo gram na widoku zza auta i nie widzę rąk kierowcy(w ogóle nie czuję auta z widoku FPP).

 

A skoro już tworzę post, to wspomnę o AI. Wg mnie jest dużo gorzej niż w GT5 z początków tej gry. Kierowcy w Forzy to delikatnie mówiąc idioci. Jeżdzą jak po sznurku, w ogóle nie oglądają się w lusterka taranując mnie przy każdym wyprzedzaniu(chyba, że to prosta to omijam ich szeroko :D) ale ogólnie AI w Forzy ssie na całej linii jak dla mnie. W Rywalach mnie krew zalewa jak widzę co oni wyprawiają. Track Days to Track Days. Są słabsi to powinni w miarę możliwości ustępować mi drogi ale oni swoje, po nitce do kłębka. Próbowałem nawet ich taranować samemu w nerwach ale strasznie ciężko przesunąć ich choćby o metr. Wczoraj jechałem na Daytonie Track Days i oni sami w siebie wjeżdzają na prostej, co to ma być? Nie tego oczekiwałem po killerze GT...

 

Certyfikowane okrążenia to też mały niewypał. Ktoś to poprostu na "odwal się" zrobił zaoszczędzając sobie masę pracy. Szkoda, że tak świetnie się gra w tą grę bo w innym wypadku już dawno kurzyłaby się na a półce.

 

Podsumowując, FM4 wcale nie jest takie rewelacyjne jak mi się wydawało na początku i muszę powiedzieć, że GT5 nie jest w tyle o jakieś lata świetlne jak niektórzy to określają ;) Wg mnie jest nawet lepsze bo mam do niego fajne kółko w normalnych pieniądzach :D, posiada super model jazdy, duży wybór samochodów i wyśccigi nocne, zmienną pogodę, rajdy, namiastkę NASCAR, bolidy, prototypy i gra się świetnie przez co nie muszę kupować kiery M$, która nie jest warta swojej ceny, żadnego bezprzewodowego pseudo kółka za dwie stówy, które muszę trzymać w powietrzu ani wydawać wypłaty na rozsądną opcję ale bawić się w jej kompletowanie jakbym kupował model z DeAgostini.

Odnośnik do komentarza

OK, załączyłem YT, odpaliłem grę, porównałem i faktycznie występuje coś takiego o czym wspominacie. Z początku myślałem, że chodzi o coś innego hehe. Wcześniej nie zwracałem na to nawet uwagi bo gram na widoku zza auta i nie widzę rąk kierowcy(w ogóle nie czuję auta z widoku FPP).

 

A skoro już tworzę post, to wspomnę o AI. Wg mnie jest dużo gorzej niż w GT5 z początków tej gry. Kierowcy w Forzy to delikatnie mówiąc idioci. Jeżdzą jak po sznurku, w ogóle nie oglądają się w lusterka taranując mnie przy każdym wyprzedzaniu(chyba, że to prosta to omijam ich szeroko :D) ale ogólnie AI w Forzy ssie na całej linii jak dla mnie. W Rywalach mnie krew zalewa jak widzę co oni wyprawiają. Track Days to Track Days. Są słabsi to powinni w miarę możliwości ustępować mi drogi ale oni swoje, po nitce do kłębka. Próbowałem nawet ich taranować samemu w nerwach ale strasznie ciężko przesunąć ich choćby o metr. Wczoraj jechałem na Daytonie Track Days i oni sami w siebie wjeżdzają na prostej, co to ma być? Nie tego oczekiwałem po killerze GT...

 

Certyfikowane okrążenia to też mały niewypał. Ktoś to poprostu na "odwal się" zrobił zaoszczędzając sobie masę pracy. Szkoda, że tak świetnie się gra w tą grę bo w innym wypadku już dawno kurzyłaby się na a półce.

 

Podsumowując, FM4 wcale nie jest takie rewelacyjne jak mi się wydawało na początku i muszę powiedzieć, że GT5 nie jest w tyle o jakieś lata świetlne jak niektórzy to określają ;) Wg mnie jest nawet lepsze bo mam do niego fajne kółko w normalnych pieniądzach :D, posiada super model jazdy, duży wybór samochodów i wyśccigi nocne, zmienną pogodę, rajdy, namiastkę NASCAR, bolidy, prototypy i gra się świetnie przez co nie muszę kupować kiery M$, która nie jest warta swojej ceny, żadnego bezprzewodowego pseudo kółka za dwie stówy, które muszę trzymać w powietrzu ani wydawać wypłaty na rozsądną opcję ale bawić się w jej kompletowanie jakbym kupował model z DeAgostini.

A.I. w FM4 jest najlepsze w grach wyścigowych, nie wiem może przyzwyczaiłeś się do łagodnego wyścigu emerytów w gt5.

 

W trybie track days powinni ci miejsca ustępować ? co ja tu czytam, o to chodzi że ty ich masz ich omijać a nie że oni będą uciekać na pobocze lub ich gładko będziesz taranował, to nie burnout.

 

gt5 ? jak bym chciał półprodukt zrobiony na odwal to może bym grał dalej w to ale na szczęście jest lepsza fm4 ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

  • "Ford Mustang GT Coupe 1965: Take to the road in this classic American stallion, one of Ford's most successful launch cars behind the Model A.
  • Koenigsegg Agera 2011: "The Agera–from the Swedish verb "to act"–celebrates 15 years of Koenigsegg's uncompromising philosophy of making dream cars."
  • Lexus SC300 1997: A classic personal luxury coupé, the SC300 combines a powerful racer with a 225hp I6-powered engine.
  • RUF RGT-8 2011: The spectacular RGT-8 is powered by a 4.5-liter V8 engine that has been fine tuned to deliver unmatchable sports car power and curb appeal.
  • Tesla Roadster Sport 2011: For luxury car fans, the Roadster Sport is electric heaven. Get behind the wheel of this electric two-seater and go zero to 60 mph in 3.7 seconds with a peak rating of 288 horsepower."

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

mam dwa problemy i mam nadzieje ze ktos mi z nimi pomorze.

 

1. gdzie wejsc aby importowac plik z forza 3, na poczatku gry kiedy pytala sie czy pobrac wyniki z forza 3 nacisnąłem nie bo chcialem zaczac od zera a teraz nie moge tego znalesc aby zdobyc to osiagniecie.

 

2. sciagnalem za darmo to bmw M5 z 2012 roku i gdzie ono niby jest bo w moim garażu go nie widac:((

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...