Skocz do zawartości

Mortal Kombat 9


sprite

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz bardziej mi sie zaczyna podobac ten mortal. Dzis lagow juz prawie nie bylo, wiec se poprawilem zepsute ratio. Wiekszosc gosci pada jak muchy :) Fajnie mi sie Subem gra. Ktos napisal ze gra jest slaba i tylko na oklep sie bedzie walilo - blad - Trzeba troche pomyslec zeby ogarnietego kolesia rozwalic. Byc o jeden krok do przodu niz on. I to mi sie podoba :)

Odnośnik do komentarza

Kalinho_PL grałem z Tobą i nie bardzo wiem jakim cudem wychodzą Ci komba po 30-40% On line. W versusie na dwa pady gdy nie ma tych WIELKICH opóźniej też daje rade ale w On line ??

30 - 40 to myslisz, że już cos? Phi! Scorpionem ludziska sadzą 48 bez X'a. Raidenem przy ścianie można gwałcić niczym murzyn mała japonkę. Ogólnie to co ja robię to jest kaszana i zaczynam myśleć o zmianie zawodnika bo niestety bez teleportacji ciężko w to się gra. Liu jest mocarny w zwarciu ale ma przesrane na odległość. Dlatego był problem przeciwko Twojemu Kabalowi :)

 

Co do implementacji to trzea troszkę bufferować grając online hehe.

 

 

Di daj mi zapa człowieku kiedy i zniszcz mnie tak jak niszczyłeś mojego Law'ka w b-stoku :)

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

free trial też mi się skończył i czekam do wtorku na aktywowanie sklepiku i online pass.

Niech oni jednak jak najszybciej wypuszczają tego patcha...ta gra ma taki potencjał,że głowa mała, King of the Hill i inne tryby są po prostu rewelacyjne - szkoda,że wszystko pada na pysk przez lagi, na serio praktycznie nie rozegrałem jeszcze meczu bez nich :(

Odnośnik do komentarza

Nie chciałbym wkładać kija w mrowisko, ale...

 

Czy tylko ja uważam, że te artworki z twarzami postaci są wykonane, nazwijmy to - nieprofesjonalnie? Podobnie z niektórymi modelami (Sonia od dziś, zaraz po Jil Valentine z RE5 przejmuje tytuł najbrzydszej cyfrowej niewiasty). Scenki po zakończeniu dowolnego Laddera to jakieś statyczne obrazki, też nie najwyższych lotów. Scenki w Story to FMV (a wyglądają jak na silniku gry...). Liczby jakie trzeba zdobyć aby wykupić cały stuff z krypty to jakiś absurd. Jak nic z 250000. kto to wymyślił? DLC na płycie... Wszystko to sprawia, że czuć taką 'niskobudżetowość'.

Odnośnik do komentarza

- kobiety w tym mortalu są paskudne

- większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp

- scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story

- scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3

- cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode

 

A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( :(

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Prawda, że wszystkie rzeczy z krypty idzie szybko wykupić. W dodatku nie ma tam nic ciekawego. W MK: DA zajmowało to o wiele więcej czasu.

Prawda, że wszystkie rzeczy z krypty idzie szybko wykupić. W dodatku nie ma tam nic ciekawego. W MK: DA zajmowało to o wiele więcej czasu.

 

W DA aż chciało się wykupywać poszczególne rzeczy, bo były naprawdę ciekawe. W nowym MK po kolei kupowałem wszystko jak leci i nawet na szkice nie spoglądałem. Byleby tylko zaliczyć kryptę.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
- kobiety w tym mortalu są paskudne

 

Kitana mi się całkiem podoba. Przynajmniej ta z bandaną na twarzy. ;]

 

- większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp

 

Enviroment arty są super, kody ok, ale reszta woła o pomstę do nieba (schematy fatality (po co to komu?), concept arty postaci, ich obrażeń).

 

- scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story

 

Póki co widziałem kilka i może faktycznie jakieś złe nie są (z wyjątkiem Cyber Sub-Zero).

 

Szczerze powiedziawszy to ja byłem przygotowany na porządne FMV jak w każdym szanującym się mordobiciu. Z drugiej strony to żadne mordobicie jeszcze nie miało tak długiego trybu Story, które przedstawia jakąś tam fabułę i którego scenki połączone razem spokojnie dałyby 30min filmu.

 

- scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3

 

Nie miałem przyjemności ich hakować. Tak tylko zajrzałem "z ciekawości" i trochę się zdziwiłem czemu FMV - na dodatek zwyczajny kontener *.avi z MPEG2/AAC w środku. Tą grę można w miarę szybko zlokalizować - wszystko leży na golasa niczym nudystka na plaży. Aż zaprasza widokiem. ;P

 

A co do loadingów: hmm, muszę to kiedyś sprawdzić.

 

- cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode

 

A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( :(

 

Nie miałbym siły przechodzić tego jeszcze raz. Jestem cienki w tym gatunku, więc włączyłem Beginera dla Story, a mimo to było kilka walk, które mnie ostro wk*y. Szczególnie Shao Kan.

 

- - -

 

W dodatku nie ma tam nic ciekawego

 

Dodatkowe Fatality.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Faktycznie większość stuffu z krypty jest zupełnie zbędna. BGM jakoś nie chwytają za ucho na tyle by odgrywać je później tylko dla muzyczki. Fajne są arty z otoczenia, ale większość conceptów to jakaś pomyłka. Szczególnie te poobijane japy, które wyglądają wręcz ohydnie, jakby z jakiegoś konkursu na kolorowankę, tylko w szpitalu psychiatrycznym. Gdyby nie dodatkowe fatale i stroje, to wątpię, że komuś by się chciało klepać "żetony" by odblokować wszystko. No chyba, że po trofeum jeszcze, ale mi to akurat zwisa. Całą kryptę odblokowałem po przejściu Story i prawie wszystkimi Ladder'a, ale jakoś entuzjazmem nie grzeszyłem wchodząc do krypty i necropolis. Może w patchu/DLC dodadzą coś jeszcze, bo już żetonów nie ma na co wydawać.

Swoją drogą to Challenge Tower i wszystkie Testy też jakoś mnie nie zachęciły, ale to dlatego, że nie lubię grać niektórymi fajterami. Przyznam jednak, że parę ciekawych pomysłów zaimplementowali twórcy, przykładowo Back to Back z Mileną i Baraką.

Odnośnik do komentarza

- kobiety w tym mortalu są paskudne

- większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp

- scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story

- scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3

- cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode

 

A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( :(

Ficus jak jeszcze nie przeszedles to po prostu odskocz wal Low Fireballe ( omijasz wlocznie ) i przeskakuj nad mlotkiem jak masz X-Ray'a to odpal i dokladaj combo FK,FK,BK ... to by bylo na tyle Liu jest jedna z najlepszych postaci vs Shao :D

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...