Skocz do zawartości

Bioshock: Infinite


MYSZa7

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak można porównać Infinite do GoWa pod względem graficznym biorąc pod uwagę, że ten drugi ma zamknięte lokacje i statyczną kamerę. U mnie wersja na PS3 nie jest tak wypruta z kolorów.

 

To tylko grafika, dopiero co spotkałem Liz, a już zapowiada się genialnie. Liżę wszystkie ściany, a myślałem, że już w grach nie będę tak robił.

Odnośnik do komentarza

Mam za sobą nieco ponad 3h gry i jestem pod niesamowitym wrażeniem. Natomiast poza czystym gameplayem i fabułą, to co mną sponiewierało do tej pory to dwa genialne easter eggi(jeden znany z jednego z trailerów ale nieco zmieniony) a co do drugiego, nie będę nic spojlował, ale polecam pokręcić sie trochę z Elizabeth po plaży;)

Edytowane przez Morikage
Odnośnik do komentarza

 

Liżę wszystkie ściany, a myślałem, że już w grach nie będę tak robił.

Mam to samo, szukam nagrań, oglądam lokacje, ludzi by dowiedzieć się więcej nowym Bioshocku.

 

w 1 miałem to samo, teraz łażę oglądam obrazy itd, Jestem już po Plaży i powiem wam że z minuty na minute jest lepiej, a fabuła kopie coraz bardziej

Odnośnik do komentarza

 

Zwróć uwagę na datę w kalendarzu w końcowej scence. Nie wiem czy przypadkiem Elizabeth, wtedy jeszcze jako Anny, nie było już na świecie. Poza tym ginie nasz Booker, a nie wszyscy Bookerzy ze wszystkich wymiarów. Jak dla mnie to Elizabeth chciała zabić możliwość Bookera stania się Comstockiem, a nie zniszczyć wszystkich Bookerów. Dlatego w końcowej scence mamy nad nim kontrolę.

 

Poza tym w Columbii jesteśmy w 1912, a Elizabeth ma ile? 15? 17 lat? Co oznaczałoby, że w 1893 (o ile dobrze pamiętam datę) ona już żyła. Dlatego Booker woła Annę, bo ten Booker z tego wymiaru wie, że ma córkę.

 

Jedyne co chyba nie jest odpowiednio wyjaśnione to dlaczego Elizabeth w ogóle potrafi przenosić się w czasoprzestrzeni.

 

A nie czekaj. w 1893 wtedy by jeszcze nie żyła. Hmm, to czemu Booker ją woła? Jakieś pomieszanie wspomnień z innego wymiaru? ;)

 

 

 

Żyła. Po scenie w której Anna traci palec, Eli i Booker przenoszą się do jego mieszkania. Wtedy Eli mówi mu, że niemal dwadzieścia lat żył tam ze swoim żalem, aż pojawił się człowiek oferujący mu szansę odkupienia.

 

Odnośnik do komentarza

 

 

Zwróć uwagę na datę w kalendarzu w końcowej scence. Nie wiem czy przypadkiem Elizabeth, wtedy jeszcze jako Anny, nie było już na świecie. Poza tym ginie nasz Booker, a nie wszyscy Bookerzy ze wszystkich wymiarów. Jak dla mnie to Elizabeth chciała zabić możliwość Bookera stania się Comstockiem, a nie zniszczyć wszystkich Bookerów. Dlatego w końcowej scence mamy nad nim kontrolę.

 

Poza tym w Columbii jesteśmy w 1912, a Elizabeth ma ile? 15? 17 lat? Co oznaczałoby, że w 1893 (o ile dobrze pamiętam datę) ona już żyła. Dlatego Booker woła Annę, bo ten Booker z tego wymiaru wie, że ma córkę.

 

Jedyne co chyba nie jest odpowiednio wyjaśnione to dlaczego Elizabeth w ogóle potrafi przenosić się w czasoprzestrzeni.

 

A nie czekaj. w 1893 wtedy by jeszcze nie żyła. Hmm, to czemu Booker ją woła? Jakieś pomieszanie wspomnień z innego wymiaru? ;)

 

 

 

Żyła. Po scenie w której Anna traci palec, Eli i Booker przenoszą się do jego mieszkania. Wtedy Eli mówi mu, że niemal dwadzieścia lat żył tam ze swoim żalem, aż pojawił się człowiek oferujący mu szansę odkupienia.

 

 

Operujesz przy założeniu, że 20 lat wymiaru A to 20 lat wymiaru B albo że podczas przechodzenia między wymiarami zachowano ten sam czas, co nie jest wyjaśnione chyba ;)

 

Chodzi mi o to, że przy przechodzeniu do innego wymiaru Letuce'i mogli równie dobrze przenieść Brookera do trochę innego czasu np. wcześniej. Co zresztą miało by sens, bo Elizabeth nie ma chyba 20 paru lat. Chociaż może.

 

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-bioshock-infinite-face-off

 

Released to immense critical acclaim, BioShock Infinite is a masterclass in game design, combining fast-paced action with impressive AI characters, driven by an intriguing storyline that forms an utterly compelling experience far more ambitious in scope than its predecessors. From a graphical perspective, the game may fail to rival visual showcases like Crysis 3, but its core technology is a perfect match for the game's artistic style, while the environmental and AI design brings the floating city of Columbia and its characters to life in unforgettable fashion.

All of this is achieved through the use of a heavily modified version of the Unreal Engine 3 middleware. Changes here include the implementation of a deferred lighting set-up, adding dynamic illumination across the constantly moving buildings of Columbia, a customised animation system running over Natural Motion's Morpheme technology that brings more nuanced character movement to the screen, and a complete rewrite of the AI systems that govern the non-playable characters and enemies throughout the game - with a special focus on Elizabeth, an exceptional creation who accompanies the player throughout most of the adventure.

The technology is key to realising the BioShock experience, but how well does this translate across multiple platforms? Past BioShock titles were designed with Xbox 360 and PC in mind, with PS3 ports producing sub-optimal results. However, for this sequel Irrational Games has rewritten much of UE3, allowing graphics quality and performance to scale across multiple CPU and graphics cores, leveraging today's focus on parallel processing by dividing up workloads into smaller jobs that can be spread across multiple cores with ease. This is good news for PC and Xbox 360 of course, but in theory the approach should yield excellent results from the PS3's SPU set-up too.

Indeed, from a visual perspective the two console versions of BioShock Infinite appear very close indeed, with performance the defining factor rather than image quality. Our head-to-head videos below - along with a triple-format comparison gallery - reveal only subtle differences between the PS3 and 360 releases. Meanwhile the PC game is a whole different ballgame, benefitting from the vastly superior hardware of today's gaming computers to deliver high-quality effects and artwork to the screen that makes that version of the stand out considerably when playing in extremely high resolutions.

 

Despite our concerns with performance on console, Irrational Games still manages to deliver an engrossing experience across all formats, where the core experience is so strong that the game is an essential purchase no matter which platform you own. The extra clarity afforded by the PC version better represents the stylised artwork on offer, while smoother frame-rates certainly make the combat sequences so much more enjoyable to play, with more responsive controls delivering an extra dimension of precision needed in fast-paced shoot-outs. If you have the hardware capable of running the game smoothly, the PC version is the game to buy.

However, the console releases are still outstanding releases that come highly recommended. The shooting isn't as much fun when frame-rates are crashing down but most of the other elements that help make BioShock Infinite such an accomplished release are fully in effect. The more responsive PS3 game gets the nod for delivering a more consistent, flowing gameplay experience. The addition of tearing isn't particularly attractive, but the extra controller response is preferable during intense combat scenes. Alternatively, those especially susceptible to screen-tear may prefer the 360 version, despite it featuring heavier dips in performance in more demanding scenes.

Overall, BioShock Infinite is certainly one of the most entertaining games we've played in a long, long while. At its core, the power/weapon-based combat is similar to previous games in the series, but what sets this sequel apart is how all the different elements come together coherently to form a compelling, irresistible experience, where Elizabeth takes centre stage. Impressive AI and animation are combined with excellent dialogue and delivery that help to give her real character throughout the whole adventure, even if some of the gameplay mechanics surrounding her are a little underused. What we love most about BioShock Infinite is the way in which technology and game design come together to deliver a unique experience. With this philosophy in mind, we're excited by the possibilities next-gen platforms represent to a developer like Irrational. Let's hope we don't need to wait another five years to see its next game...

 

Technicznie konsolowa wersja wypada bardzo dobrze. :)

Odnośnik do komentarza

Działa wam season pass? Z opisu wynika, że powinniśmy dostać pięć butelek Infuzji + inne duperele po dotarciu do Blue Ribbon (lokacja w której dostaję się tarczę). Za pierwszym razem nic nie dostałem a season pass miałem zainstalowany przed włączeniem gry i nic. Teraz gram drugi raz i nadal nic. Ktoś wie o co kaman?

Odnośnik do komentarza

Dla tych co zamawiali na muve.pl.
Jeden kod na DLC dostaliśmy od razu po złożeniu zamówienia, a drugi otrzymałem dzień po dotarciu do mnie przesyłki. Co to dokładnie za kody ?

Edit: I gdzie te kody mam zrealizować, jak w PS store jak każdy wie sa 3 okienka na 4 znaki, a te kody mają 4 razy 4.

Edytowane przez zagul
Odnośnik do komentarza

Edyta: ogarnąłem:

 

Ten pierwszy to jakaś gierka na PC (Industrial Revolution) - puzzle do których się dostaje dostęp xD

Grając w puzzle (gra przeglądarkowa) zdobywamy kody do wpisania w PSS/XBL/Steam - można wybrać :)

Prócz tego dostaje się kod do PSS/XBL/Steam na Industrial Revolution Rewards Pack (Silver Eagles, Gear and Lock Picks from your dutiful work at Fink Manufacturing)

Ten drugi kod po wpisaniu daje kod na Comstock's China Broom Shotgun! - oba się wpisuje tutaj: https://www.finkmanufacturing.com/

Odnośnik do komentarza

Bioshock ukończony 18h gry poświęciłem na ogranie tej produkcji , teraz mam więcej pytań niż na początku. Wszystko jest tak pokręcone że trudno się połapać ;/

 

Całe zakończenie jest tak pogmatwane, że nie wiem ---zaczynamy

E to nasza córka która oddaliśmy i teraz tego nie pamiętamy ?

Jak to możliwe że Boorker i Comstock to jedna i ta sama osoba , jak on znalazł się w mieście ?

Kim w takim razie była Lady Comstock ?

Nie jest wyjaśnione jak dziewczyna może otwierać te portale ;/

Motywy z muzyką z lat 60's i 80's też nie są wyjaśnione a najbardziej mnie ciekawiły

Całe to zakończenie z multiwymiarami przypomina film Looper

Skoro Dewitt umiera to jego córka nigdy się nie narodziła, o co kaman w zakończeniu po napisach  ? Data to 8 pazdziernika

Inicjały na jego ręce do AD od imienia córki i nazwiska hehehe

nie wiemy co oznacza liczba 77

Ta dziwna para która podąża za nami od początku to naukowcy którzy opracowali system unoszenia się miasta i cos jeszcze ?, kim oni są ? (wiadomo że zwerbowali nas do roboty ), oraz podróżują w czasie

Nie wyjaśniony jest motyw z atakiem na New York albo go przegapiłem

W jednym z wymiarów chyba Dewitt nigdy nie ratuje Elizabeth, jest ona stara itp itd może wtedy zdecydowano się na atak na miasto

Wizyta w Rapture świetna ale za krótka ;] albo ja nie pamiętam grafiki z 2007 roku albo to wygląda identycznie hehehhee

Wybory jakich dokonaliśmy nie mają znaczenia, zakończenie jest jedno

Rozkminiłem jeszcze jeden motyw Comstock chyba obawiał się samego siebie jako Dewitta który zniszczy miasto w którym on ma córkę ?, dlatego nazwano go fałszywym prorokiem

 

 

 

 

Edytowane przez FlashGordon
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Przeczytałem wszystko no i wiele rzeczy pozostaje zagadką 

Instnieją te równoległe światy gdzie albo stajemy się Bookerem albo Comstock, tych wymiarów jest nieskończoność ? Dlaczego w tych samych czasach comstock jest stary ?, skoro nie ma tu mowy o podróżach w czasie skąd ta muzyka no latarnia z bioshock 1 to 1950 albo cos koło tego. Myślę że tutaj istnieje nieskończoność wymiarów w ktorych Booker przyjmuje chrzest albo nie i wszystko zatacza koło. faktycznie rodzeństwo Lutece chce naprawić pętlę i zawsze coś nie wychodzi wiec pomagaja Bookerowi w tym ?

 

 

Edytowane przez FlashGordon
Odnośnik do komentarza

Grafika piękną(jedyne co faktycznie nie domaga to tekstury, czasami) ale reszta to arcydzieło lokacje powalają czy to na zewnątrz czy w pomieszczeniach, wszystko jest zaprojektowane bez błędnie robi wrażenie, widać, że siedzieli nad tą grą.

Co do gameplaya, to co tu dużo pisać już wiem skąd te 10 się biorą, choć faktycznie była chwila, że gra nie co zwolniła ale i tak nadrabiała całą resztą a śmiganie po tych szynach to czysty obłęd !!! 

 

Bioshock po raz kolejny nie zawiódł a mało tego wrzucił serie na jeszcze wyższy poziom, jak skończę napiszę coś więcej.

Edytowane przez Soul
Odnośnik do komentarza

 

Tak, istnieje nieskończona ilość światów, w jednym booker jest comestockiem, w innym bohaterem vox populi, a w jeszcze innym tym którym sterujemy. Generalnie tylko te trzy mają jakieś znaczenie tutaj jeśli chodzi o bookera, a że jest ich więcej widać po tablicy Letuców z wynikami "orzeł czy reszka" gdzie chyba ze 100 wyników jest na orła, bo Booker zawsze orła wybierał. Podróże w czasie występują, ale nie w tej samej rzeczywistości, stąd różnice w wieku i muzyka z innych lat. Letuce nie są rodzeństwem, to ta sama osoba. I tak, zaczęło się od nich, bo z dwóch różnych światów udało im się połączyć, potem dali comestockowi poużywać sobie trochę, ale doszli do wnisoku, a raczej męska wersje Letuce postawiła ultimatum żeńskiej - albo to naprawiamy, albo spieprzaj ode mnie xD No i ściągneli Bookera, żeby to naprawił, a raczej dziesiątki Bookerów, ale żadnemu z nich się nie udało, dopiero ten 'nasz' zdołał to osiągnąć.

 

Odnośnik do komentarza

 

Tak, istnieje nieskończona ilość światów, w jednym booker jest comestockiem, w innym bohaterem vox populi, a w jeszcze innym tym którym sterujemy. Generalnie tylko te trzy mają jakieś znaczenie tutaj jeśli chodzi o bookera, a że jest ich więcej widać po tablicy Letuców z wynikami "orzeł czy reszka" gdzie chyba ze 100 wyników jest na orła, bo Booker zawsze orła wybierał. Podróże w czasie występują, ale nie w tej samej rzeczywistości, stąd różnice w wieku i muzyka z innych lat. Letuce nie są rodzeństwem, to ta sama osoba. I tak, zaczęło się od nich, bo z dwóch różnych światów udało im się połączyć, potem dali comestockowi poużywać sobie trochę, ale doszli do wnisoku, a raczej męska wersje Letuce postawiła ultimatum żeńskiej - albo to naprawiamy, albo spieprzaj ode mnie xD No i ściągneli Bookera, żeby to naprawił, a raczej dziesiątki Bookerów, ale żadnemu z nich się nie udało, dopiero ten 'nasz' zdołał to osiągnąć.

 

 

Super teraz po kompletnym mętliku w głowie mam jakiś zarys tego co się dzieje, dalej nie jest wyjaśnione te ataki na NY, czy to mogą być już lata 60's albo 70's ? Elizabeth jest dość stara ale Sam comestoc/booker juz nie zyją, czy to możliwe że jej tak wyprali mózg że to ona stała sie nowym prorokiem ? wspominała coś o czasie którzy przeżyła itp. Oby fabularne DLC przyniosły jakies odpowiedzi a nie więcej zagadek, myślę że wątek Bookera jest jako tako wyjaśniony i wcielimy sie w naszych podróżników w czasie albo samego comestocka hehe

 

Edytowane przez FlashGordon
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...