Opublikowano 14 lutego 201510 l Właśnie za to, bo nie kumam ludzi, którym nagle 30 klatek przeszkadza we wszystkim i z powodu takiej pierdoły nagle gra jest do d... Jeśli masz jakąś zdiagnozowaną przypadłość, która powoduje zawroty głowy i odruch wymiotny podczas grania w mniej płynne gry to masz przerąbane, ale ja przeszedłem ten świetny tytuł i nie zaobserwowałem podobnych dolegliwości u siebie.
Opublikowano 15 lutego 201510 l Nie przeszkadza mi to w grach, w których czas reakcji nie jest tak ważny. W grach, w których akcja jest wartka i każda milisekunda się liczy to jest mega ważne, by wciśnięcie przycisku powodowała daną akcję z jak najmniejszym opóźnieniem. W takim MGR czuć, że masz natychmiastową kontrolę nad postacią, tutaj jest po prostu średnio pod tym względem. Nie chodzi mi tutaj już nawet o wrażenia estetyczne, ale w ogóle o responsywność sterowania.
Opublikowano 15 lutego 201510 l Raven jak gra w 1080p/60fps na ultra, to się nie dziwie, że potem ciężko na PS3 się odnaleźć (w 720p i 30 klatkach). Pamiętam jak mi Bioshock Infinite z Plusa, na PS3 nie podpasił. Za to na kompie... Edytowane 15 lutego 201510 l przez grzybiarz
Opublikowano 15 lutego 201510 l A widzisz... Dla mnie taki Metal Gear Rising jest zupełnie niegrywalny, głównie przez udziwnione sterowanie, którego za cholerę nie miałem ochoty opanowywać (to z kolei przez typowo japoński feeling, głupotki i odjechane akcje, z których już wyrosłem) i nie ratuje go 60fpsów, kiedy wszystko inne mnie odrzuca. Oczywiście, że pewnie masz rację, ale dla mnie najważniejsze w grach są design, klimat, historia, a sama mechanika (jeśli nie jest okrutnie skopana) to ostatni z punktów, na który zwracam uwagę. Edytowane 15 lutego 201510 l przez WrednyPL
Opublikowano 15 lutego 201510 l Tak. Jeśli nie jest skopany, ergo - spełnia swoją rolę (a ten w DmC spełnia, wręcz pozwala mi się bezstresowo cieszyć całą resztą), to dla mnie jest ostatnim z czynników do oceny. Dużo wyżej cenię sobie dobry klimat, design itp. Oczywiście wszystko zależy od gry, bo czasem niektóre opierają się TYLKO na gameplayu, nie mając do zaoferowania nic z powyższych, ale w tym akurat przypadku właśnie tak to oceniam.
Opublikowano 15 lutego 201510 l To powinieneś oglądać filmy a nie grac w gry xD serio nie spodziewałem sie ze ktos stawia klimat przed rozgrywka Dla mnie zawsze nr 1 to gameplay, pozniej leci reszta
Opublikowano 15 lutego 201510 l Klimat i estetyka w DmC może się podobać, fakt. Ale z płynnością jest coś na rzeczy, jeśli w Definitive Edition* rozgrywka będzie miała dwa razy więcej klatek na sekundę. * Jeszcze chwila i każda gra 2012-2014 będzie taką wersję miała. To tylko pokazuje, że poprzednia generacja powinna była się skończyć szybciej.
Opublikowano 15 lutego 201510 l W DMC grałem na pc w stałych 40fps i przyznam, ze jakiegoś dyskomfortu nie odczuwałem. Sama gra oczywiście zjadała dupom tego czerstwego pod względem designu risinga.
Opublikowano 15 lutego 201510 l Nauczcie się czytać ze zrozumieniem - napisałem "jeśli nie przeszkadza", "jeśli nie jest skopany". Gameplay ma być jak dobra ścieżka dźwiękowa w filmie, albo jak sędzia na boisku piłkarskim - niezauważalny, żeby nie burzyć immersji z danym tytułem. Ma być intuicyjnie, responsywnie i satysfakcjonująco, żeby problemy z nim nie przesłoniły reszty, która buduje klimat, więc dla mnie jest ważniejsza. Płynne 30 klatek nie przeszkadza mi w odbiorze tytułu jakiegokolwiek gatunku, zresztą przeżyłem Blighttown w Dark Souls i jakoś cała gra to dla mnie jedno z największych arcydzieł, a przecież jej siła to głównie mocarny gameplay.
Opublikowano 15 lutego 201510 l Wredny to dobry as dla niego roznice miedzy next genowym Far Cry a tym past genowym nie są duże xd Jak mozna wolec ten edgy klimat w dmc od ninja theory od risinga? Gameplay niezauwazalny czyli gry od telltale to 10/10? Edytowane 15 lutego 201510 l przez _Be_
Opublikowano 15 lutego 201510 l A gdzie ja napisałem, że "nie są duże"? Są duże, bo miałem okazję zagrać w FC4 na PS4, więc wiem, jak to wygląda. Z tym że ja mam PS3, więc nie mam zamiaru płakać nad tym, że "dostałem gorszą wersję". Jak wyszedł FC3 to wszyscy się jarali, że takie to piękne, że urzekające widoczki i ogólnie rewelacja. Więc teraz mam FC4, które wygląda podobnie lub nawet ciut lepiej niż FC3 (na PS3) i mam nagle lamentować i marudzić, bo gdzieś tam, na PS4 mają lepszą wersję? Nie, nie będę, bo mam PS3 i tylko w obrębie tej konsoli mam zamiar porównywać - na cholerę sobie na siłę obrzydzać dany tytuł, skoro granie w niego nie jest katorgą? A żeby nie było offtopu to mi również bardziej podchodzi ten klimat z DmC - po prostu japońska stylistyka gier z okresu PS One i wczesnego PS2 w pewnym momencie przestała do mnie przemawiać, a zaczęła drażnić. Nawet mój ulubiony MGS mi zbrzydł
Opublikowano 15 lutego 201510 l fc3 na ps3 był niegrywalny przez to,że chodził w 20-25fps. Widać istnieją jeszcze masochiści na tym świecie. Polecam w takim razie port shadow of mordor na ps3.
Opublikowano 15 lutego 201510 l Uwielbiam ludzi, którzy nie mając argumentów brną w skrajności... @Bartosz - nie, samograje również mnie wkurzają, choć akurat TWD nadrabiało świetną historią i iluzją swobody w dokonywanych wyborach. @Soban - piszę o normalnych wersjach nowszych hiciorów, o typowym cross-genie (jak Alien Isolation, The Evil Within czy Far Cry 4 właśnie), a nie o spartolonych portach, robionych przez sprzątaczki i woźnych dla szybkiego zysku. Jeśli dla Ciebie FC3 był niegrywalny z tak błahego powodu to współczuję, bo wielu innym tytułom będzie bardzo ciężko Cię zadowolić. Dla mnie animacja w tym tytule nie była nawet brana pod uwagę w segmencie ewentualnych wad, bardziej wydarzenia fabularne, krótki "czas ekranowy" Vaasa i takie tam. Strasznie się teraz (wraz ze zmierzchem siódmej generacji) namnożyło tych technicznych fanatyków i stary konsolowy gracz, taki jak ja, zupełnie nie potrafi tego zrozumieć - sorry, ale gdzieś Wam umknęła radocha z grania w międzyczasie... Powiem tak, by zamknąć raz na zawsze bezsensowną dyskusję... Animacja jest bardzo ważna, ale ja nie zwracam na nią uwagi, dopóki nie tnie, jak w Fallout 3, Skyrim (przed patchem), czy we wspomnianym Dark Souls w Blighttown - dopóki nie występują takie ekstrema, może sobie czasem chrupnąć, najwyżej ten fakt wypomnę w recenzji. Edytowane 15 lutego 201510 l przez WrednyPL
Opublikowano 10 marca 201510 l recenzenci zachwyceni definitive edition, 86% na mc http://www.metacritic.com/game/playstation-4/dmc-devil-may-cry-definitive-edition
Opublikowano 10 marca 201510 l Nie rozumiem brak tematu. Anyway, launch trailer. Polecam zobaczyć ostatnie sekundy...
Opublikowano 10 marca 201510 l O JEZUSIE KOCHANIUTKI VERGILIUSZKU MÓJ <33333POZAMIATANE 4 sekundami! Edytowane 10 marca 201510 l przez XM.
Opublikowano 10 marca 201510 l Będzie też na PS Store. W DMC4 pograłem do połowy i w sumie szkoda, że nie skończyłem. Ale będzie ku temu motywacja przy okazji remastera - dopiero na lato.
Opublikowano 10 marca 201510 l Będzie też na PS Store. W DMC4 pograłem do połowy i w sumie szkoda, że nie skończyłem. Ale będzie ku temu motywacja przy okazji remastera - dopiero na lato. Teoretycznie skończyłeś... zing...
Opublikowano 11 marca 201510 l do dzis nie potrafie zrozumiec jak przeszedl pomysl zrobienia gry z polowa gry DmC na ps4 na pewno kupie, wersji na ps3 nie dokonczylem bo juz oddawalem konsole, a cena fajna, port dobry wiec pewnie szybciutko bedzie latac za stowke
Opublikowano 11 marca 201510 l O JEZUSIE KOCHANIUTKI VERGILIUSZKU MÓJ <33333 POZAMIATANE 4 sekundami! Będzie moc. Teraz tylko czekać na jakieś dłuższe materiały z dopakowanego DMC4.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.