Skocz do zawartości

Dark Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj grałem na innej postaci na NG+ i znowu wstąpiłem do Forest Hunter i znowu Alvina powtarza to samo. Nagród też nie dostaję. Jedyne co mi się nasuwa na myśl to bug. Dlatego, że mam pierścień z NG to ona zawiesza się na tej samej linijce tekstu. Jak wyrzucę pierścień to już nigdy go nie dostanę raczej.

 

A po ograniu kilku PvP na innej postaci stwierdzam, że ten element jest niegrywalny. I będzie niegrywalny nawet po patchu przez dragon head glitch. Chyba że zmienią wymagania do inwazji. Niepojęcie żebym tłukł się z typem robiącym fikołki w full havel + Black Knight GA + fag ring + Twop.

Albo wpadam do lasu, zero lagów, typek nawet dobrze mnie nie zobaczył, a już zaczyna castować TWOP. Myślał że jest nieśmiertelny i idzie na mnie prosto. Dostał 2x crystal soulmass i padł. Za chwilę kolejna inwazja i to ten sam typ. Myślę sobie że teraz powalczę z nim melee, zasadziłem mu dwa backstaby i nic. Zero dmg, za to on mnie tnie aż miło, a ja go nawet nie widzę, tylko pasek mojego HP się zmniejsza. Na koniec gość wali gest Well, what is it?!. Lagswitch? I weź tu ku*wa graj fair. :unknown:

Odnośnik do komentarza

Ja dałem sobie spokój z takimi walkami, jak widzę że gość wyskakuje z pakietem ROF + TWOP + SMS i spamuje combustion/WoG/Crystal Soulmass to wyciągam kabelek, szkoda czasu na takie coś. "Dobre" są też ekipy, które czatują na invaderów w Anor Londo - jeden rzuca TWOP i reszta od razu na ciebie skacze, nawet nie zdążysz zobaczyć kto, co i jak. Ale zdarzają się też fajne walki, które trzymają mnie przy tej grze. Mam nadzieję, że patch jednak coś zmieni i część tych trolli odpuści sobie dalsze granie.

Odnośnik do komentarza

Ogarnijcie pvp:

 

Forest covenant-brak restrykcji levelowych

Red eye Orb- ludzi sl większym od twojego Sl invejdujesz

Red Eye Cracked Orb - +/- 10% twojego sl

Darkmoon- patrz red eye cracked

 

I tyle, najlepsze miejsce do pvp to bycie w human formie w kilnie na 80 albo na 120 levelu. Wszędzie indziej są cheesing fagoty choć w kilnie też taki czasem wpadnie ale łatwo go obejść boś gotowy.

Odnośnik do komentarza
jak widzę że gość wyskakuje z pakietem ROF + TWOP + SMS i spamuje combustion/WoG/Crystal Soulmass to wyciągam kabelek, szkoda czasu na takie coś.

To już hardkor. :D Ja raz spotkałem typka z SMS. Użył dopiero gdy był na straconej pozycji. Popatrzyłem jak castuje, no fajnie, odwróciłem się, poszedłem za róg i użyłem black crystal żeby wrócić do domu.

 

@Dżar ja to wszystko wiem o wymaganiach PvP w covenantach. To i tak nic nie zmienia, bo takich gości można spotkać wszędzie.

Forest Hunter - 95% twop, fog, overleveled

 

Red Eye Orb - bez rewelacji bo inwazje są na wyższe levele, a ci z reguły są po 200SL. Może po patchu się poprawi i inwazje będą na levele bliższe naszych postaci, np. będąc na 114SL będę mógł częściej wpaść na kogoś na 115-130SL.

 

Red Cracked - zepsute do patcha. Mam 99 i pewnie straciłbym to w kilka minut przez nieudane inwazje. Na razie olewam Darkwraith więc nawet nie miałbym możliwości tego kupić.

 

Darkmoon - to zaraz po Gravelord najbardziej zepsuty covenant. Spróbuję dopiero na NG++. Chcę zabić tego typka przed walką z O&S, nigdy wcześniej tego nie robiłem.

 

W Kilnie faktycznie można częściej trafić na ogarniętych ludzi ale jest też sporo głupków. Raz trafiłem tam na fajną ekipę, szkoda że miałem kiepską broń bo eksperymentowałem. Gość mnie summonował i jeszcze jednego gościa. We trzech czekaliśmy na inwazję i walczyliśmy z black phantomami 1vs1 po kolei. Szkoda że częściej się nie trafia na takich ludków. :)

 

BTW:

http://www.gamefaqs.com/boards/606312-dark-souls/61095797

Absolutny mistrz.

Edytowane przez Crying_Wolf
Odnośnik do komentarza

1vs1 to dla mnie podstawa, co to za frajda napaść bandą na jednego. Raz jak hostowałem w Anor Londo to akurat wpadło 2 niebieskich i się od razu rzucili na mnie. Patrzę że leży czerwony znak, to myślę sobie, przyzwę go to wyrównamy szanse i będzie 2vs2. Oczywiście się pomyliłem, bo nie był w ogóle zainteresowany niebieskimi i w ten sposób miałem 3 na głowie. Dwóch udało mi się strącić w przepaść, a przy trzecim pomieszały mi się kierunki i sam się w nią sturlałem :rolleyes:

 

Jeszcze co do ROF to dla mnie najlepszym środkiem "anty" jest Zweihander lub Black Knight Greataxe, które ładnie zbierają wszystkich "niewidzialnych" ;)

 

Gość zapomniał jeszcze DEX przypakować, żeby WoG mógł szybciej spamować: :ph34r:

http://www.youtube.com/watch?v=yHfPcu_B0nQ

Edytowane przez DaN3000
Odnośnik do komentarza

Porobiłem trochę coopa w Anor Londo. Pierwszy summon od gościa o nicku Cant Slow Down, patrzę, a typal ma equip burden ponad 50% i biegnie wolniej niż ja idę. :D Padł przy drugiej fazie niestety. Drugi host zginął od Titanite demona. Ten przeciwnik ma tak ch.ujowe ruchy że każdy może od tego zginąć.

Reszta summonów udana. Sporo ludzi tam wzywa pomoc, a że boss jeden z moich ulubionych to miło się farmiło. Jutro idę na coop z Four Kings, tam będzie beka. :)

Mam 15 humanity i blisko 700k dusz. Pewnie wszystko stracę przez duchy, ale i tak nie mam co z tym zrobić.

Edytowane przez Crying_Wolf
Odnośnik do komentarza

Ściągnęło mi patha właśnie na xklocku. Wie ktoś jakie dokładnie zaszły zmiany??

 

EDIT:

Nie mogę wiele powiedzieć o zmianach bo za krótko mam tą grę ale najbardziej się rzuca w oczy naprawa Lock-on :turned: Czy informacja ile trzeba dusz do lvl-up :woot:

 

EDIT:

Trzeba chyba zacząć od nowa bo ruszyli prawie wszystko. Np 1humianity=150 item discovery (było chyba 110), pozmieniane sily broni i pancerzy itd. Na Ps3 pewnie się ukaże za chwilę.

Edytowane przez coper
Odnośnik do komentarza
- Some magic effects have been revised. (Magic Shield, Greater Magic Shield, Tranquil Walk of Peace, Ring of Fog, Iron Flesh)

 

- Elemental enhanced and Stat enhanced weapons have been rebalanced.

 

- Some slight adjustments have been made to other weapons, equipment, and magic. (Pyromancer's Flame's magic adjustment)

 

- Matching and multiplayer conditions have been adjusted.

 

- Defeating a boss in multiplayer will now reward the host with the full amount of souls from the boss.

 

- When failing to invade a player's world using the Cracked Red Eye Orb, the item will no longer be used up.

 

- Adjustments to the amount of suols dropped by enemies.

 

- Adjustments to the item drops from enemies.

 

- Some bosses will drop Humanity and Homeward Bones now.

 

- Increased Drop rates for certain Covenant items and Equipment Enhancement materials which had extremely low drop rates.

 

- Adjusted the Item Discovery increase rate which scales with Humanity levels.

 

- Item lists in shops have been adjusted. (Bottomless Box added to Male Undead Merchant. Bunch of arrows added to Female Undead Merchant, Andrei, Domnhall, Giant Blacksmith, and Vamos. Domnhall will sell the Master Key after he moves to the Firelink Shrine. Giant and Vamos both sell the various equipment boxes. Giant sells a bunch of shards now. Vamos sells Titanite Shards. Ingward sells Transient Curse.)

 

- The amount of Faith required to join the Sunlight Covenant is now 25 instead of 50. The formula for reducing it with multiplayer remains the same.

 

- Paying for your sins is now cheaper. The formula is Level x 500 souls, instead of Level x 2000 souls previously.

 

- Equipment Weight adjustments.

 

- Lock-on behavior has been adjusted.

 

- Fixed certain cases of game freezing.

 

- Changed the way souls are displayed in the Level Up Menu.

 

- Fixed the exploit with infinite weapon/magic usage.

 

- Fixed the 1 second delay during certain attack animations.

 

- Fixed the bug where Solaire isn't in New Game+.

 

- Fixed the shard bug with Frampt which took away all your shards if you had more than 99.

 

- Fixed getting stuck in certain parts of the map, being unable to progress.

 

- Changed some English text in the game to be consistent with corrections made in the overseas version of the game.

Plus polepszenia w online.

 

Na PS3 nie ma jeszcze.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

I jak wrażenia? Ja wszedłem do Kilna w human form i momentalnie pojawiła się mgła na drzwiach. Cały czas ktoś chciał mnie invadować, jednej osobie się udało. Dobra walka była, przegrałem niestety. W New Londo użyłem Cracked Orb i za pierwszym razem zadziałało, nadziałem się na trzech typków. :D

W Anor Londo próbowałem coopa ale się nie udało. Może dlatego, że mój znak przypomina bardziej wiadomość, bo wstąpiłem do Sunbro.

Los Izalith normalną drogą jest teraz ekstra, zaggrowałem tylko dwa dinozaury. Zmienili im aggro i niektóre poprzestawiali. Między innymi teraz żaden nie blokuje ścieżki na górę.

W Tomb of the Giants też zmienili ustawienie psów, teraz można rushować bez podniesionej tarczy.

Dostaję masę dusz na NG+, w Anor Londo knight sypie po 3k dusz, sentinele jeszcze więcej.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...