Opublikowano 8 stycznia 201114 l O LS się nie martwiłem. Poprawili się i to bardzo robiąc normalny LS w F3 więc nie odważyliby się wrócić do suchara z TES IV. Oskar - spoko. Ode mnie o RPGach zawsze będzie można poczytać coś więcej niż jednozdaniowe posty. To jeden z moich koników Edytowane 8 stycznia 201114 l przez Gooral
Opublikowano 8 stycznia 201114 l Ogólnie lore leży i kwiczy w tych skrawkach informacji o TESie piatym. Jest tyle nieścisłości z lore, że głowa mała. Edytowane 8 stycznia 201114 l przez Gooral
Opublikowano 8 stycznia 201114 l TES III - 30 skilli, TES IV - 21 skilli, TES V - 18 skilli. Wiadomo może jakie skille wywalili?
Opublikowano 8 stycznia 201114 l Na bank Mistycyzm zniknął (gdzie będa przypisane Detecty Life'a, Soultrap, Reflecty damage'u, magii?) i alchemia nie będzie skillem. Tak samo jak powracające po nieobecności w TES IV zaklinanie. Pewnie połączą jeszcze bardziej skille i walka pięściami będzie w skillu blade Czym się różni LS z F3 od tego z obka(nie grałem w niego)? Kreatury w Obku levelują poziom w poziom z tobą i na 1 poziomie nie masz szans spotkac żadnej potężnej daedry, która by cię rozmazała po ścianach. Na wyższych poziomach te słabsze potwory są usuwane a na ich miejsce wstawiane są potwory z zasady mocniejsze i będą ce przeważnie innym rodzajem creatury. W F3 na 1 poziomie w pewnych miejscach świata spotkasz najmocniejszych wrogów jeśli się tam zapuścisz. Ponadto LS jest łagodniejszy tzn i w pewnych miejscach nadal wrogowie będą levelowac z tobą ale nie ma sytuacji, że na 1 przy megatonie spotkasz tylko kretoszczutry a na 20 tylko deathclawy. Na 20 zawsze przy megatonie będa te lamiaste kretoszczury. W innych miejscach również będa słabe stworzenia a tylko niektóre będą levelowały o dwa lub trzy poziomy zatrzmując się dosyć szybko w rozwoju. System z Fallouta 3 pozwala poczuć siłę rozwijanego herosa. W Obku bez względu na to czy jesteś na 1 czy 45 poziomie walka będzie tak samo trudna. Ponadto - w Oblivionie gra czystym wojem bez jakiegokolwiek wsparcia magią to KATORGA. Nie polecam. Próbowałem bo tak się składa, że wróciełm do Obka po trzech latach i zacząłem wojem, nordem ale olałem tą klasę na cześć czystego maga. A takowym bez domieszek warriora i rogue'a nie miałem przyjemności w Obka jeszcze grać. Polecam go bo to czołg. Power Mage stosujący komba wMagic+kompleksowe zaklęcie ze wszystkich rodzajów obrażeń jakie da się zadać to potwór. Daedrothy osłabione najpierw weaknessem 100% z dwóhc zaklęc padają po jednym dotknięciu zaklęcia zadającego obrażenia. Xivilai i Litche to wredne gnoje mające reflecty i absorbcje ale i tak kilka touchów wystarczy. Ponadto odpowiednie przedmioty dające reflecty dostawanych obrażeń, absorbcję magii i magic shielda dają odpowiednią ochornę przed wysokimi obrażeniami zadawanymi przez wysoko poziomowe daedry jakich pełno przy bramach oblivionu jak w samych deadlandach. Geometryczny przyrost obrażeń to piękny mechanizm. EDYTA: Zapomniałem - wywalili atrybuty! Teraz juz będą tylko trzy cechy - magia, wytrzymałość i zdrowie. No (pipi)a Conan, się szykuje.
Opublikowano 8 stycznia 201114 l Wszystkie skany z GI (w linku od Czekolady jest tylko część): http://www.elderscrolls.com.pl/forum/index.php?showtopic=6368
Opublikowano 10 stycznia 201114 l -Brody W sensie? Na twarzy? U mężczyzn czy jako nowy ficzer u kobiet też? Jako przeprawa przez rzeki i strumienie? Czy Adrien vel. Pianista Brody będzie maczał w tej produkcji swoje palc... brodę?
Opublikowano 10 stycznia 201114 l To są zmiany względem Obliviona. Masz możliwość zrobienia długiej brody w procesie tworzenia postaci w TES IV? Jak nie to już wiesz jakie brody
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Lipa jakaś z tym brakiem mistycyzmu. W morrowindzie lewitacja i chodzenie po wodzie to były jedne z moich ulubionych zaklęc. Morrowind uważam ze najlepsza częśc serii, i jeden z najciekawszych światów wykreowanych w grach w ogóle. Mam nadzieje, że skyrim będzie znacznie ciekawsze od terenów z TESVI który strasznie mnie wynudził (w dodatki nie grałem).
Opublikowano 10 stycznia 201114 l O kurdę ale masz dojścia w Becie. Już ci dali skończyć TESa VI? Bomba
Opublikowano 10 stycznia 201114 l lewitacja i chodzenie po wodzie to byłą PRZEMIANĄ misiu kolorowy. mistycyzm z ciekawszych czarow miało oznaczenie i przeniesienia (teleportacje) i wlasnie wszelakiej masci teleportacje. odbic czaró nie używalem ew. soultap.
Opublikowano 11 stycznia 201114 l Jeżeli łapanie dusz poszło się kochać, to faktycznie nie jest dobrze. Jestem ciekaw, czy pokażą jakiś gameplay przed E3.
Opublikowano 13 stycznia 201114 l Na bank Mistycyzm zniknął (gdzie będa przypisane Detecty Life'a, Soultrap, Reflecty damage'u, magii?) i alchemia nie będzie skillem. Tak samo jak powracające po nieobecności w TES IV zaklinanie. Pewnie połączą jeszcze bardziej skille i walka pięściami będzie w skillu blade EDYTA: Zapomniałem - wywalili atrybuty! Teraz juz będą tylko trzy cechy - magia, wytrzymałość i zdrowie. No (pipi)a Conan, się szykuje. Skąd Ty to wszystko wiesz? Bo w tych skanach nic takiego nie widać. Tekstu to w ogóle tam nie widać. Ba, na skanie widać, że alchemia jest. Tak samo zaklinanie.
Opublikowano 13 stycznia 201114 l Internet nie kończy sie na forum PSX Extreme. Na fanowskich stronach TESa i oficjalnej Bethy jest wystarczająco informacji. Skany wyższej rozdziąłki sa w necie. Wystarczy poszukać. Tu ktos chyba dawał nawet. Edytowane 13 stycznia 201114 l przez Gooral
Opublikowano 13 stycznia 201114 l Hahah, faktycznie. Pomieszało mi sie, ale nie będę edytował, bo pożniejsze posty stracą sens Tak czy inaczej, teleportacja ftw!
Opublikowano 18 stycznia 201114 l TESV: szczegóły o nowym silniku i pierwszy screen! Nie powiem, info bardzo dobre jak dla mnie. Zlikwidowania "mrożenia" czasu podczas konwersacji, poprawa animacji i "żywiołosci" postaci - to się ceni :potter:
Opublikowano 25 stycznia 201114 l Skyrim i smocze okrzyki Trochę przypomniało mi się Diablo 2, jak się o tym dowiedziałem. Ciekawa zdaje się być całą procedura związana z tymi okrzykami - walka ze smokami i absorbowanie mocy - świetna sprawa.
Opublikowano 26 stycznia 201114 l TESV: kolejne nowinki z Game Infromera WE wpisie napisałem, ale powtórzę: wyobrażenie sobie tego wszystkiego, czego się dowiadujemy, wywołuje u mnie ślinotok i nieziemsko zaostrza apetyt
Opublikowano 28 stycznia 201114 l Na bank wyjdzie wersja GOTY tej gry. Bethesda z każdym produktem zgarnia ten tytuł.
Opublikowano 1 lutego 201114 l Skyrim bez wsparcia dla Kinecta Mimo mojej sympatii do Kinecta, to jestem zadowolony z takiej decyzji
Opublikowano 24 lutego 201114 l Co jest grane chlopaki, przeciez to TO TOTALNA MIAZGA, OGLADALEM JUZ 15 RAZY TEN TRAILER, PRZEEPICKI JEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dragonborn!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.