Opublikowano 14 listopada 20222 l Pewnie dlatego że 2.0 200km można było łatwo zachipować na te 280 kucy i być może kanibalizowało to sprzedaż wersji 280KM.
Opublikowano 17 listopada 20222 l Izera wciąż żyje :). I chyba ma się lepiej niż kiedykolwiek wcześniej: https://www.google.pl/amp/s/www.money.pl/gospodarka/izera-bedzie-polsko-chinska-ujawniono-partnera-przy-produkcji-elektrycznego-auta-6834916578781856a.html%3famp=1 Ależ musi być wkurw w Niemczech: najpierw tuż pod nosem rośnie im Koreanski konkurent na czołgi/hałbice, tak teraz Chińczycy być może wejdą ze swoją platformą Edytowane 17 listopada 20222 l przez Shago
Opublikowano 17 listopada 20222 l Z Izerą to akurat wkurw będzie tylko u podatników jak już przepalą cały hajs
Opublikowano 17 listopada 20222 l Ja osobiście średnio wierzę, że ten projekt powstanie. Sam w sobie nie jest zły, ale nie w tej dekadzie, nie przy takim stanie energetyki. Zróbmy najpierw te elektrownie atomowe, a potem myślmy o własnym elektryku. Obecnie też uważam, że to będą przepalone pieniądze. O wiele bardziej wierzę i kibicuję CPK + KDP i na to bym wydawał środki, do elektryka wrócił za 10 lat, kiedy będzie się klarował stan naszej energetyki i dyrektywy unijne o zakazie sprzedaży spalinowek w 2035.
Opublikowano 8 marca 20232 l Fajna ta tojota, ale z tą ceną to lekko odpłynęli. Szkoda że nie będzie u nas zwykłej hybrydy...
Opublikowano 8 marca 20232 l Stylistycznie mi się bardzo podoba, ale zdecydowanie za drogo za auto-ciekawostkę.
Opublikowano 9 marca 20232 l 16 godzin temu, krupek napisał: ale zdecydowanie za drogo za auto-ciekawostkę. Auto słynące z jakiś kosmicznych przebiegów na taksówkach, palące jakieś śmieszne ilości paliwa i bardzopraktyczne ergonomiczne ciekawostką? Tyle,że brzydkie w każdej generacji i obawiam się ,że nawet ta zaprezentowana w zwykłej wersji, na zwykłych kołach raczej już tak podobać się nie będzie.
Opublikowano 9 marca 20232 l Nowa generacja wygląda atrakcyjnie i będzie dość mocna, a przy okazji niestety tym razem mniej praktyczna. Teraz na taksówki bardziej nadają się corolle kombi z 1.8. Mnie się podoba, w końcu fajny Prius.
Opublikowano 9 marca 20232 l Szkoda, że nie dali zwykłej hybrydy na nasz rynek, to może bym się skusił. A tak to nie ma jak z 4 piętra ładować
Opublikowano 9 marca 20232 l No słaba to jest moim zdaniem decyzja, z punktu widzenia potencjalnego klienta, że kolejna generacja auta, które jest ikoną tych zwykłych hybryd, nie będzie już dostępna jako zwykła hybryda... Może nie chcieli, żeby Prius kanibalizował Corollę? Chociaż skoro na innych rynkach jest dostępny chyba równolegle... Szkoda, bo pewnie w zwykłej wersji ceny by startowały gdzieś bliżej 140k i jeszcze może miałoby to jakiś sens. Edytowane 9 marca 20232 l przez LeifErikson
Opublikowano 10 marca 20232 l 19 godzin temu, AdiCarrion napisał: Auto słynące z jakiś kosmicznych przebiegów na taksówkach, palące jakieś śmieszne ilości paliwa i bardzopraktyczne ergonomiczne ciekawostką? Tyle,że brzydkie w każdej generacji i obawiam się ,że nawet ta zaprezentowana w zwykłej wersji, na zwykłych kołach raczej już tak podobać się nie będzie. Piszesz o poprzednich generacjach, które kosztowały stosunkowo normalne pieniądze. Teraz cena wzrosła, zobaczymy, czy jakość i praktyczność też pójdzie w górę.
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l https://energetyka24.com/elektromobilnosc/wiadomosci/koniec-pewnej-epoki-vw-oglasza-nie-bedzie-juz-spalinowych-golfow Skoro Golf, to i pewnie kolejna generacja Octavii i Leona również
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l 43 minuty temu, Shago napisał: https://energetyka24.com/elektromobilnosc/wiadomosci/koniec-pewnej-epoki-vw-oglasza-nie-bedzie-juz-spalinowych-golfow Skoro Golf, to i pewnie kolejna generacja Octavii i Leona również No ale przecież dilerzy znajda sposób aby sprzedać z normalnym silnikiem…
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l Ciekawe czy VAG zacznie stawiać swoje superchargery, bo jak na razie Tesla ma wyjątkowy argument ze swoją własną siecią ładowarek.
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l 4 godziny temu, balon napisał: No ale przecież dilerzy znajda sposób aby sprzedać z normalnym silnikiem… Porównałeś sytuację wątpliwego zakazu UE do samodzielnej decyzji koncernu?
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l 53 minuty temu, AdiCarrion napisał: Porównałeś sytuację wątpliwego zakazu UE do samodzielnej decyzji koncernu? Hmmm ciekawe skąd taka (wątpliwa) decyzja koncernu?
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l 1 minutę temu, balon napisał: Hmmm ciekawe skąd taka (wątpliwa) decyzja koncernu? Ale przecież oni skończą produkcje tych modeli o wiele lat wcześniej niż (nie)wejdzie ten zakaz. .Może po prostu widzą zmieniający się trend na rynku i nie chcą się obudzić, kiedy będzie za póżno?
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l Yhy jasne, widmo bana na spalinówki na największym rynku na auta VAG nie ma wpływu na te decyzje. Okey ale przecież i tak nie ma tematu, ważne że sprytny diler i tak sprzeda spalinowego golfa po 2035…
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l 16 minut temu, balon napisał: Okey ale przecież i tak nie ma tematu, ważne że sprytny diler i tak sprzeda spalinowego golfa po 2035… Nawet gdyby był produkowany to i tak po 2035 sprzedałby go legalnie bez żadnego kombinowania. Widzę,że tu już jest sipna dla zasady.
Opublikowano 2 kwietnia 20232 l Ja tu nie widzę żadnej spiny… Widzę jednak że wszystkie marki powoli wycofują się z klasycznych motorów i bardzo mnie to martwi.
Opublikowano 3 kwietnia 20232 l Ford zaczął to robić zanim UE zaczęła mówić o banie na zwykłe silniki spalinowe. Decyzje dziwne, bo przecież dopuszczone będą silniki na biopaliwa. Może jak VAG nie będzie mógł gazować małp w testach spalinowych to woli od razu odpuścić i pójść w elektrykę
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.