Opublikowano 27 grudnia 201212 l Jesteście chyba śmieszni. Coop jest zayebisty. W dwa dni z kumplem zrobiliśmy wszystkie 6 misji. Są dość długie, jakąś godzinę z małym hakiem robiliśmy każdą misję. Mają nawet 'mini-fabułę' jak przechodzi się je po kolei. Miejscówki są ciekawe, raz nawalamy się w dżungli, raz w wiosce, innym razem bujamy się po jakiś ciemnych, opuszczonych budynkach. Singla odstawiłem momentalnie i graliśmy we dwóch na jednej konsoli. Lekko nie było, ale podejrzewam, że w czterech (max. liczba graczy) byłoby łatwiej.
Opublikowano 27 grudnia 201212 l Ależ różnego rodzaju scenki sie w tej grze dzieją. Takie że można się śmiać w głos do samego siebie, pokiwać głową z uznaniem dla widowiskowości akcji czy niemalże spocić w ułamku sekundy i podskoczyć w fotelu. np. 1. Czyściłem posterunek, rzuciłem minę na drogę przed moją pozycją strzelecką bo zdarzylo sie tak ze wsiedli w fure i podjechali do mnie. Tym razem tego nie zrobili - posterunek odbity ide zobaczyc czy da sie podnieść niewykorzystaną minę. Nadjeżdza jeep z moją ekipą i juz na usta cisnęło się "chłopaki nieeee!" ale 4 ciała + wrak w płomieniach juz przelatywał obok 2. Mija mnie wrogi jeep na drodze, 2 typa, pierwszego ściągam gdy zawracają. Kierowce dostaje kulkę gdy próbuje mnie rozjechac, cialo wypada z pojazdu, a ten uderza w barierkę na zakręcie, dachvje i spada 20 m na końcu eksplodując. kocham kiedy takie akcje dzieją się w grach a nie są oparte na skryptach. 3. Noc i w realu i w grze - juz koncze na dziś ale wbije sobie jeszcze do jaskini. Wpływam powoli, cisza, i jak mnie krokodyl w łapę nie upi#doli.. ps. autokorekta nie pozwala napisać normalnie da(pipi)e Edytowane 27 grudnia 201212 l przez humanno
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Skończona ! Ubi naprawdę mnie zaskoczył, stroniłem od ich gier jak najdalej ale tym razem skusiłem się i nie żałuje.Największy plus za fabułę, świetne nie utarte zwroty akcji, które co krok zaskakiwały i z czystym sumieniem dałbym za to jej dyszkę.Dalej, zdobywanie posterunków przy których bawiłem się przednio mając ustawioną rozgrywkę na HC i bez autoaim. Do tego wszystkiego m.in wymienione przez kolege wyżej akcje, uwielbiam nie być prowadzony za rączke i duży plus za swobode konstruowania akcji ( nie ma to jak wypuścić tygrysa z klatki ). Jedynie ucierpiał feeling, nie mogłem do końca się wkręcić i zawsze towarzyszyło mi wczucie na pół gwizdka, przez to nie warto rozstawać się z grą na dłużej bo z powrotami może być ciężko Oprócz tego szkoda że nie pokusili się o większe zmiany w otoczeniu na drugiej wyspie do tego powtarzające się facjaty i teksty które z czasem zaczęły wkvrwiać .I to chyba jedyne minusy jakie w niej znalazłem, ogółem -9/10 edit: dodam tylko że nie korzystałem z szybkiej podróży tylko z buta lub za pomocą pojazdów czy też lotni.Polecam spacery Edytowane 28 grudnia 201212 l przez Bushisan
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Dobra gdzie mogę znaleźć skórę nieśmiałego(?) niedźwiedzia? Wiem pisało że podczas zadania z ścieżki łowcy ale porobilem wszystkie zadania łowcy jakie były na mapie a skóry nie ma
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Musiałeś go przeoczyć. Zabić, ale nie oskórować. Ja miałem zabić jednoroga, nie różnił się on niczym od pozostałych bawołów, które były w stadzie. Miał ułamany prawy róg, no ale było to praktycznie nie do zauważenia. Powybijałem wszystkie bawoły we wskazanym miejscu i wszystkie zacząłem obrabiać, w końcu wpadała też skóra jednoroga.
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Przecież quest ze specjalną skórą nie zaliczy się dopóki nie weźmie się skóry unikalnego zwierzęcia. Wydaje mi się, że nie da się też jej sprzedać więc albo jakiś bug, albo nie wykonałeś jeszcze tego zadania.
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Eh gdyby tak FC byl w sceneriach zimowych ale by była wczujka, z reszta ja zawsze wolne zimowe od tropików Ale jakby wydali takie DLC, to wyskakuje z kasy od razu. Śledzenie zwierzyny po sladach w sniegu, skutery śnieżne... eeh.
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Mogliby dać taka opcje jak w AC3,że po uzbieraniu pivotow odblokowywalo się hacki do Animusa umożliwiajace np właśnie zmiane pory roku. Wiadomo tu w FC3 by to nie przeszło bo nie ma takiej rzeczy w grze jak Animus,ale mogliby systemowo to wprowadzic. Tak jak pisałem dla mnie też goty tego roku. Wcześniej gra wydawała mi się na dobra produkcja,ale im dalej las w tym lepiej. Eksploracja sprawia masę przyjemnosci. Zostało mi 10 misji głównych. Może jak jutro się postaram to ukończe nawet ciekawa fabułe i z ogromna przyjemnoscia wbije platyne w tej grze. Boje się tylko o jedno trofeum "Kamień zawsze wygrywa" BTW Ehh te żabojady(bez obrazy),w sandboxowej strzelance potrawili zrobić lepszy system skradania niż w grze o SKRYTOBÓJCY-AC3
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Jak mogę "uszyć" sobie większy portfel? Zabijak zwierzaki i co dalej? A może musi być jakiś konkretny gatunek?
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Wykonywanie przedmiotow i tam masz opisane jakiej skóry potrzebujesz i ile
Opublikowano 28 grudnia 201212 l he he już wiem ! Też myślałem że mam glicha z tym achiv/trofea kamieniem co trzeba 25 razy odwrócić uwagę. Okazuje się że wystarczy jednego kolesia męczyć nie zabijając czyli chowasz się gdzieś w dobrym miejscu tak żeby cię nie wypatrzyli i rzucasz kamieniem odwracając jego uwagę, on rozgląda się i wraca na swoją warte a Ty znowu rzucasz ...i tak w kółko aż wpadnie Edytowane 28 grudnia 201212 l przez Bushisan
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Spróbuje jutro na jakimś posterunku to zrobić,próbowałem ten pucharek robić w misji fabularnej tam gdzie mamy skołować sobie strój najemnika Hoyta ale po jakimś czasie gosciu zaczął mnie szukać
Opublikowano 28 grudnia 201212 l Mogliby dać taka opcje jak w AC3,że po uzbieraniu pivotow odblokowywalo się hacki do Animusa umożliwiajace np właśnie zmiane pory roku. Wiadomo tu w FC3 by to nie przeszło bo nie ma takiej rzeczy w grze jak Animus,ale mogliby systemowo to wprowadzic. Tak jak pisałem dla mnie też goty tego roku. Wcześniej gra wydawała mi się na dobra produkcja,ale im dalej las w tym lepiej. Eksploracja sprawia masę przyjemnosci. Zostało mi 10 misji głównych. Może jak jutro się postaram to ukończe nawet ciekawa fabułe i z ogromna przyjemnoscia wbije platyne w tej grze. Boje się tylko o jedno trofeum "Kamień zawsze wygrywa" BTW Ehh te żabojady(bez obrazy),w sandboxowej strzelance potrawili zrobić lepszy system skradania niż w grze o SKRYTOBÓJCY-AC3 Oby nic związanego z assasynem do tej gry nie wrzucali
Opublikowano 30 grudnia 201212 l Dopadłem na dłużej co-opa z ekipą 4os no i pełen odjazd ! Taki lekki powiew left 4 dead Podobnie jest z multi, nie żałuje zużycia koda pomimo małych wpadek grając w dzień czyli znikania oponenta czy dziwnych akcji ( widocznie udział kiepskiego neta), migracji kont za dnia i czekania czasami po 20 min, zawiechy podczas wczytywania map to juz po północy chodziło wszystko piknie aż wpadłem po uszy do białego rańca Egzekucje rządzą, brakuje tylko większe ingerencji w sadystyczne podsumowania meczów Ogółem świetna odskocznia od innych fps-ów FC3 to jeden wielki zlepek hitów od każdego wyciągnięto to co najlepsze i wrzucono do jednego kotła.Pare świeżych pomysłów też się znalzło ale najbardziej są odczuwalne aspiracje i elementy w rozgrywce z RDR,BF, Left 4 dead, Crysis, Skyrim, Alan Wake.... na szczęście fabuła oryginalna i gemplej soczysty nawet w multi ^_^ jedynie co wkurza to wspomniane błedy i ciągłe wyrzucanie z Uplay Edytowane 30 grudnia 201212 l przez Bushisan
Opublikowano 30 grudnia 201212 l wiecie... przychylam sie do kupna, bo to ewidentnie moja liga, ale najpierw upewnię sie czy wszystko chodzi, jak należy. temat rozchodzi sie o jakiegoś rodzaju przycinki i z wiechy(nie mam pojęcia ?), po prostu znajomi: posiadacze x-klocków, pieców, cos tam narzekają. proszę zdajcie mi relacje, jak sie w tym temacie sprawdza Czarnulka ? Edytowane 30 grudnia 201212 l przez MEVEK
Opublikowano 30 grudnia 201212 l U mnie przy dużej akcji animacja potrafi spadnąc. Po za tym wszystko okej
Opublikowano 30 grudnia 201212 l Wczoraj u kumla spędziłem przeszło dwie godziny z F3. Faktycznie, screen tearing daje się mocno we znaki, czasem animacja chrupnie ale to stosunkowo rzadko, poza tym graficznie jest po prostu świetnie. Nie mam się do czego przyczepić. Podoba mi się tyle możliwości eksploracji, rozmaitego zbieractwa, łowiectwa i samego gunplay'u. Z tego co zauważyłem, punkty XP najwięcej zgarniamy za stealth killsy. No i Vaas to calkiem niezły psychol, wprawdzie w moich oczach jak na razie nie przebił Pana J (Arkham Asylum) ale jest na dobrej drodze. Wykonanie postaci też jest bardzo szczegółowe.
Opublikowano 30 grudnia 201212 l W coopie sa bugi, przynajmniej przed sciagnieciem pacza. Po kazdej skonczonej misji musialem wylaczac konsole bo na nastepnej mapie wrogowie w ogole nas nie atakowali. W singlu tez raz mialem podobnego buga ze nikt mnie nie atakowal (bylo to po sciagnieciu patcha) ale szybko wszystko samo wrocilo do normy. Ogolnie nic jakos specjalnie gry nieutrudnia, kupuj nie zastanawiaj sie.
Opublikowano 30 grudnia 201212 l No screen tearing tez mi sie rzucil w oczy, dawno go nie widzialem w grze. Fps tez nie rozpieszcza, ale jak dziś trafiłem w fabule do wiadomojakichjaskiń to łooo, bylo co podziwiać.
Opublikowano 30 grudnia 201212 l Tak, zaliczyłem bodaj dwie misje stricte fabularne i trzeba przyznać, że są poprowadzone w stylu Uncharted. Dlatego questy poboczne to za(pipi)ista odskocznia i dzięki temu gra podwójnie na tym zyskuje.
Opublikowano 30 grudnia 201212 l dla mnie najlepiej jest atakować misje główne i pobocze na przemian, wtedy gra się naprawdę miodnie, nie ma poczucia, że trzeba gonić fabułę a dżungla wciąga strasznie, takich widoków dawno nie podziwiałem, czasami chodzę i szukam dobrego punktu widokowego... super ta gra. Rozsypuję piasek w pokoju i idę po piwo:)
Opublikowano 30 grudnia 201212 l A jak jest ze zniszczeniami otoczenia?Chatki da się rozwalić jak w crysis?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.