Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Pociskałem trochę i fakt, tak powinno wyglądać GT5, tylko że to raczej mały sukces patrząc na rozwój Forzy przez lata, dla mnie czwórka nadal jest lata świetlne przed GT jeśli chodzi o fizykę - tam czuję, że jade samochodem, który stoi 4 kołami na asfalcie, a nie obiektem przyczepionym do podłoża 4 punktami. Będzie GT 5.5 nic więcej, nic tylko czekać na informację o samochodach i ile będzie premium :D Nie wiem co się stało z japońskimi developerami ogółem, ale przy budżecie dostępnym dla GT, pasji ludzi tam pracujących powinni już być dawno przed wszystkimi z takim potencjałem, a nie wiem czym tam się zajmują, może zamiast robić grę spędzają połowe czasu jeżdząc tymi wszystkimi autami po torach i zbierają dane, zamiast robić gre :x

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Pociskałem trochę i fakt, tak powinno wyglądać GT5, tylko że to raczej mały sukces patrząc na rozwój Forzy przez lata, dla mnie czwórka nadal jest lata świetlne przed GT jeśli chodzi o fizykę - tam czuję, że jade samochodem, który stoi 4 kołami na asfalcie, a nie obiektem przyczepionym do podłoża 4 punktami. Będzie GT 5.5 nic więcej, nic tylko czekać na informację o samochodach i ile będzie premium :D Nie wiem co się stało z japońskimi developerami ogółem, ale przy budżecie dostępnym dla GT, pasji ludzi tam pracujących powinni już być dawno przed wszystkimi z takim potencjałem, a nie wiem czym tam się zajmują, może zamiast robić grę spędzają połowe czasu jeżdząc tymi wszystkimi autami po torach i zbierają dane, zamiast robić gre :x

Ja mam odmienne zdanie,jeździłem Lamborghini Gallardo,codziennie śmigam 220konnym bmw i to w Forzie to lodówki na kołach,to w GT 5 czysty realizm, teraz widząc jak poprawili fizyke względem GT5 to będzie obłed.

Forza wygrywa zachowaniem samochodu do 50km/h

A druga sprawa to nad Forza pracuje więcej osob niż nad GT (ale moge sie mylic wiec glowy nie dam)

Edytowane przez eX4cT_PL
Odnośnik do komentarza

 

Pociskałem trochę i fakt, tak powinno wyglądać GT5, tylko że to raczej mały sukces patrząc na rozwój Forzy przez lata, dla mnie czwórka nadal jest lata świetlne przed GT jeśli chodzi o fizykę - tam czuję, że jade samochodem, który stoi 4 kołami na asfalcie, a nie obiektem przyczepionym do podłoża 4 punktami. Będzie GT 5.5 nic więcej, nic tylko czekać na informację o samochodach i ile będzie premium :D Nie wiem co się stało z japońskimi developerami ogółem, ale przy budżecie dostępnym dla GT, pasji ludzi tam pracujących powinni już być dawno przed wszystkimi z takim potencjałem, a nie wiem czym tam się zajmują, może zamiast robić grę spędzają połowe czasu jeżdząc tymi wszystkimi autami po torach i zbierają dane, zamiast robić gre :x

Ja mam odmienne zdanie,jeździłem Lamborghini Gallardo,codziennie śmigam 220konnym bmw i to w Forzie to lodówki na kołach,to w GT 5 czysty realizm, teraz widząc jak poprawili fizyke względem GT5 to będzie obłed.

Forza wygrywa zachowaniem samochodu do 50km/h

A druga sprawa to nad Forza pracuje więcej osob niż nad GT (ale moge sie mylic wiec glowy nie dam)

 

Ośmieszyłeś się. Nie chce tutaj powtarzac po raz setny sloganu z zawartoscia slowa forza, ale tak jak mowilem - xboxa sie pozbylem, szarpie teraz w exy na PS3 i GT5 w porownaniu do forzy, to jest jakas pomylka. Nie wiem co zrobili w 6 z modelem jazdy, ale w gt5 to jest porazka. 1000 bezplciowych ton szurających po asfalcie. Doslownie, pojezdzilem odrobine, mam tam jakis 7 level ale caly czas czuje sie, jakbym jezdzil tymi gokartami z wesolego miasteczka, co sie stukają. No i te dzwieki suszarki i modele z ps2.    :confused: odechciewa sie. Spokojnie mogliby wymieszac wszystkie modele 3d wszystkich dostepnych pojazdow w tej grze w stosunku do ich zaimplementowanych parametrow i nikt by nie zauwazyl ze cos jest nie tak. Tam poprostu nie czujesz TEGO. Jakby to powiedzial Jeremy, "te pojazdy nie mają duszy".

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Niestety tutaj, jak i na GTPlanet (czyli właściwie jedynym miejscu w internecie, które może mieć jakikolwiek wpływ na to jak będzie wyglądać przyszłe GT) zdecydowana większość osób myli pojęcia fizyki i modelu jazdy...

W efekcie 90% postów na GTP to wielka podnieta "nową" fizyką.... zaledwie co 10 osoba zauważa, że oprócz drobnych zmian (żywiej zachowujące się zawieszenie i nieco zmienione poziomy przyczepności) w tym strasznie słabym silniku nadal jest to to samo dno, co w GT5 :/

Niestety obawiam się, że w związku z tym w GT7 na PS4 znowu zobaczymy ten sam kulawy, tylko zmodyfikowany silnik fizyczny z PS2.. Bo w końcu skoro 90% jest z tego zadowolona to po co zadawac sobie jakąś pracę?

 

Tak, jak wcześniej wspomniał m.in. Bartg.. w GT nie ma w ogóle poczucia, że auto faktycznie stoi i toczy się na tych swoich 4 kołach (oponach), tylko ma gdzieś ułożone 4 punkty stycznosci z nawierzchnią a koła są jakby sztucznie "animowane" udając faktyczne ich połączenie z ziemią. W Forzy jazda przy większych prędkościach jest niespecjalna ale sama fizyka jest nieporównywalnie lepsza od tej z GT.

 

Nie grałem we wszystkie PC-towe simy, bo nie mam odpowiedniego sprzętu. Więcej pograłem swego czasu tylko w LFS'a, który miał całkiem niezłą fizykę ogólnie (poza kolizjami) i rewelacyjną fizykę opon. Poza tym iedyś spróbowałem tylko r-factora 1, który moim zdaniem to żart niesmaczny.. chociaż pewnie swoje chwalone oblicze odsłania dopiero wraz z modam i GTR Legends (chyba), który też wydał się czerstwy.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Dzwięki sa całkiem inne przecież.

Nie zauważyłem za bardzo, nadal do Forzy im 20 km brakuje. Emet nie sposób sie nie zgodzić, to tylko zmodyfikowany i poprawiony ale ten sam silnik liczący fizykę, to że zawieszenie pracuje lepiej i ma większy wpływ na zachowanei auta nie znaczy, że zbudowali od nowa cały silnik, bo to się czuje ;) Wiadomo, ze nigdy nei dostaniemy hardkorowego sima, bo i tak duża większość ludzi gra w takie gry na padzie, wiem że jest dużo wspomagaczy, ale mimo wszystko. Jedyne co może cieszyć, to jeśli zrobią rzeczywiście nowe dźwięki, nie będzie aut standard (ktoś wierzy ? ;) ), jeszcze popracują nad fizyką to dostaniemy w końcu GT godne ery PS3, szkoda że na sam koniec, gdzie część z nas przesiądzie się już na Ps4. Ale samo demko na koniec rozkręca sie przyznam, GTR'em jeździ się naprawde dobrze, dla mnie najbardziej na tym aucie ze zwględu na napęd 4x4 czuć zmiany, transfer masy i można piękne boki łapać.

Odnośnik do komentarza

Ja mam tylko jeden problem z opiniami typu jak przedstawia Emet.

 

Co z tego że auto zsuwa sie po pochyłosci w GT? Co z tego że w Forzy auto lepiej zachowuje sie do 50km/h?

 

Na konsolach nie ma i nie bedzie lepszego "symulatora" niż GT. Oczywiście do czasu aż wyjdą CARSy, no chyba że w wersji konsolowej bedą uproszczenia w modelu jazdy.

Odnośnik do komentarza

Największą bolączką Forzy jest brak kierownic do Xboxa, jakbym mógł swojego DFGT podpiąć do tego klocka microsoftu to bym pewnie zaiwestował w forze a tak to GT6 + DFGT > Forza 5 + joypad HAHAHA

 

oczywiście takich wynalazków jak bezprzewodowa kierownica nie liczę, albo jakieś cudaki bez FF

Odnośnik do komentarza

Ja mam tylko jeden problem z opiniami typu jak przedstawia Emet.

 

Co z tego że auto zsuwa sie po pochyłosci w GT? Co z tego że w Forzy auto lepiej zachowuje sie do 50km/h?

 

Na konsolach nie ma i nie bedzie lepszego "symulatora" niż GT. Oczywiście do czasu aż wyjdą CARSy, no chyba że w wersji konsolowej bedą uproszczenia w modelu jazdy.

To, że w niby symulacji takie rzeczy są niedopuszczalne. To zsuwanie się to tylko jeden z wielu absurdów fizyki w GT.

 

Z innej beczki... byłem ciekawy czemu niektórzy pisali, że gra chodzi im płynnie.. i zrobiłem test z rozdzielczością.

 

W trybie 720p (trzeba wymusić w XMB) faktycznie gra jest płynna, mało kiedy gubi klatki (jest lepiej niż w GT5). Nawet jak "nadymimy" framerate trzyma się całkiem dobrze (tylko w wiekszej zadymie zaczyna zauważalnie gubić klatki). Niestety w 720 zdecydowanie mocniej po oczach bije aliasing (w GT5 w trybie 720 było 4xAA co niwelowało niższą rozdzielczość.. tutaj wygląda na to, że w 720 jest taki sam AA jak w 1080p).

 

W 1080p w róznych miejscach gra nie potrafi utrzymać stałego framerate'u nawet bez żadnej akcji. W kamerze ze środka praktycznie zawsze jest jakieś 30fps. Poza tym obojętnie gdzie.. wystarczy, że na ekranie pojawi się chociaż troszkę dymu i gra tnie jak szalona.

Odnośnik do komentarza

Największą bolączką Forzy jest brak kierownic do Xboxa, jakbym mógł swojego DFGT podpiąć do tego klocka microsoftu to bym pewnie zaiwestował w forze a tak to GT6 + DFGT > Forza 5 + joypad HAHAHA

 

oczywiście takich wynalazków jak bezprzewodowa kierownica nie liczę, albo jakieś cudaki bez FF

Fanateca sobie kup, to zobaczysz jaka jest fizyka w forzie "powyzej 50km"

Odnośnik do komentarza

Ja mam tylko jeden problem z opiniami typu jak przedstawia Emet.

 

Co z tego że auto zsuwa sie po pochyłosci w GT? Co z tego że w Forzy auto lepiej zachowuje sie do 50km/h?

 

Na konsolach nie ma i nie bedzie lepszego "symulatora" niż GT. Oczywiście do czasu aż wyjdą CARSy, no chyba że w wersji konsolowej bedą uproszczenia w modelu jazdy.

To, że w niby symulacji takie rzeczy są niedopuszczalne. To zsuwanie się to tylko jeden z wielu absurdów fizyki w GT.

 

Tylko jaki to ma wpływ na ogólny odbiór gry? Taki sam jak ząbkowane cienie :P

 

Niektórzy zamiast grać lubią przeprowadzać "fachowe" analizy. Można i tak sie bawić ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...