Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Emet ja mam dziwne wrażenie, że GT6 będzie brzydsze niż niż GT5 w jego szczytowych momentach tzn dużo rzeczy zredukują. Mimo wszystko spodziewam się równiejszej oprawy i mimo wszystko to dla mnie będzie lepsze wyjście - chce mieć stałe 60fps i brak screen teringu, chce mieć dobre cienie w czasie gameplayu i powtórek oraz w kokpicie (a jak widać dużo tego poprawili) i dym bez ząbek nawet jak nie będzie wolumetryczny. PS3 nie jest z gumy i wolę takie rozwiązanie niż te kontrasty rodem z gt5 gdzie obok wolumetrycznego dymu i oświetlenia w kabinie gdzie nawet paznokieć rzucał cień stały piksele rodem z psx, tak mnie to brzydziło, że nawet nie oglądałem replayów, a w czasach psx,ps2 czy nawet gt5prologue po prostu uwielbiałem je oglądać

Odnośnik do komentarza

Zgdadza się.. i dlatego jestem ciekawy jak to faktycznie sprawdzi się w praniu.

 

 

 

Kiepska fizyka w GT5? Lepszej na konsolach obecnej generacji nie znajdzie.

Jeżeli nie szukać nigdzie poza GT5 to nie znajdziesz..

Mylisz pojęcia modelu jazdy i fizyki.

Model jazdy dla stosunkowo mocnych i sztywnych aut (przy prędkościach od 20km/h w górę) jest bardzo dobry.. wręcz świetny.. niestety w każdych innych warukach fizyka spisuje się słabo bądź beznadziejnie.

Odnośnik do komentarza

 

 

@mattaman

Jak nie interesują cię takie szczegóły i się na tym nie znasz/nie wnikasz i nie masz nic konkretnego do powiedzienia to po co się wcinasz z takimi tekstami? Krótka i głupia odpowiedź na głupie pytanie.

 

Mnie interesuje to ze bedzie systemowe wsparcie dla lig i eventów online, lepsza fizyka, wiecej torów. (pipi)ety w stylu błotnika, cieni i tym podobnych bzdur są problemami marginalnymi.

Odnośnik do komentarza

Tylko kogo obchodzi fizyka od 0 do 20 km/h? Tu zabawa zaczyna się od 20 w gorę :) Dla mnie to nie ma znaczenia, zresztą zawsze będa jakies roznice między realem a symulatorem.

GT 5 daje mi tyle radochy, że dla mnie szóstka moglaby nie wychodzic na ps3, ale jako fan oczywiscie kupię.

Edytowane przez kasper
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Widać, że udało im się zaimplementować miękkie cienie podczas gry (do tej pory były tylko w zdjęciach z photo-mode). Szkoda tylko, że prawdopodobnie (właściwie to niemal na pewno patrząc na niektóre screeny) kosztem ich rozdzielczość i szczegółowości...

Rowniez kosztem ilosci. Na fotkach pokazujacych tory widac ze wiele obiektow teraz wogole nie rzuca cienia.

Mam tez wrazenie ze gra jest bardziej kolorowa i ma cieplejsza palete barw.

W kazdym razie wszystko wskazuje na to ze pozniej dostaniemy wersje na PS4 :)

Odnośnik do komentarza

Zapytałem autora filmiku, z ciekawości, o porównanie GT5 i GT6 w jego odczuciu.

 

"Graphically, they're similar. At least in this demo they were. Its seems as if they're still working on some cool looking effects and a new HDR system. As for the car handling. It feels completely different."

 

"They physics were very good. They've completely redesigned the tyre and suspension from the ground up, and it shows. The car rolls and pitches as you'd expect, carries its inertia and momentum far more realistically, with the car rocking back and forth between all 4 wheels, rather than just side-to-side or back-to-front.

It's going to be tricky to drive with a controller though, to make the most of all the new physics you're going to have to use a wheel and pedals."

i na koniec dodatkowe okrążenie Nissanem 370z

Odnośnik do komentarza

Ciekawe co zrobią z wnętrzami.

 dalej ich nie będzie....potwierdzone w tym samym wywiadzie ;)

 

poniżej wywiad dla leniwych

 

1. Can you explain the game’s new lighting engine in more detail?

 
It basically means the energy expressed in each one of the pixels is going to be represented more accurately. When the focus on the camera is on a certain item, the blurring and brightness of the area around it and how lights affect the environment will be rendered with more accuracy.
 
2. Is there going to be more car customization options? Are you going to be able to swap the engine or put decals on the car?
 
Both are technically possible, and we might be preparing it (laughs).
 
3. Will there be “Standard Cars” in GT6?
 
We won’t be making all the Standard cars from GT5 into Premium models, and we won’t make all of the GT5′s Standard cars fully “Premiumized”.
 
Up until now, we used to categorize them as Standard and Premium because there were functional differences between them: some of the Standard models might not have tuning parts, or couldn’t be used in Photo Mode.  That will all be cleared so every model can be used in Photo Mode, and every car can have parts fitted for it.
 
In terms of graphics quality, the bad quality Standard models we’ve updated so they look better.
 
4. Will all of the cars have interior views?
 
No.
 
(Editor’s note: This apparently does not apply to all of the cars which were listed as “Standard” in GT5. For example, two cars which were prominently featured in the GT6 trailer and its first official batch of screenshots, the Lamborghini Countach LP400 and Alpine A110 1600S, both appeared as Standard cars in GT5 but have apparently been converted to “full” Premium models – with interiors – in GT6.)
 
 
 
5. While improving the physics model, how do you keep the game accessible to a wide range of players?
 
I’ve mentioned some of this before but we are improving a lot of the driver assist functions for GT6.
 
The other thing is that it’s sort of wrong to assume that making it more real will make it more difficult to drive. Everyone here, I am sure you all drive; it’s not that difficult – but people who can drive cars straight suddenly can’t drive in a video game! That’s because the reality isn’t really all there.
 
Now that we know GT6 is a PlayStation 3 game, can you explain to fans why that is? Do you have any plans for PS4?
 
We do have plans for PS4, but, of course, we have an order of things.
 
First we’ll be releasing the PS3 version for the PS3, which has a huge audience already, and we’ll be providing updates every month and DLCs every month.
 
Once players have played it all out and enjoyed themselves on the PS3, then the PS4 version might come out naturally around that time (laughs).  Focus on enjoying the PS3 version.
 
6. What’s the reason for the dramatically shorter development time frame for GT6, compared to GT5?
 
GT5 was really hard to develop, because the PS3 is a really complex piece of hardware, and it was the first time we built anything with an extensive online component.
 
7. What was the most complicated thing about developing the first game, and what was the most complicated thing about developing GT6?
 
It’s hard to look back to GT1 now!
 
I think the hardest part of GT1 was to make something out of nothing, and to shape it and figure out exactly what a Gran Turismo game was going to be.
 
The main difference between GT1 and GT6 is the scale of the game, it’s about 100 times bigger in scale. Initially we had 15 people working on the game and now we have 150 working on the game. But i think the one thing that hasn’t changed is that everyone working on it really enjoys the hard work.
 
Are there other plans to bring the game’s GPS functionality to more real-world cars?
 
I can’t really talk about it today, but aside from just GPS, we have a lot of different things planned with different manufacturers. I can say you will see a lot of interesting things come up in the months ahead.
 
8. What’s the hardest element to re-create in the game: tire dynamics, suspension behavior, or aerodynamics?
 
That’s actually the three things that are really mystical about creating the physics in a car racing game. Actually the damper characteristics are one of the most difficult to re-create.
 
9. What is it like working with different manufacturers to get their cars in the game?
 
It’s been twenty years since we started developing the first GT, and it’s been 15 since the release of the first game.
 
We have a 20 year relationship with car manufacturers all over the world, and I think a lot of people who were involved with the first game in the series are still working at those companies today. Our relationships have become closer and closer, and that has given us a lot more access to the information and access to the automotive world.

 

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Nie wydaje się Wam, żę w GT5 autami premium się lepiej jeździło niż tymi typu standard ? Tak jakby miało się nad nimi większą kontrolę i jazda sprawiało większą frajdę. Mam nadzieję, że w GT6 nie będzie już tego czuć. Nie wiem, może tylko mi się tak wydawało, ale standardy jakieś takie sztywne były...

Odnośnik do komentarza

(pipi)a przed premierą GT5 kupiłem kierownicę Logitech GT do tego miałem stojak a uwiecznieniem tego była limitka z książką i tablicami rejestracyjnymi i drugi raz wy(pipi)ać się nie dam. Zwykłe wyciągnięcie na nowo kasy :(.

Na PS4 też pewnie kiedyś zrobią grę i powiedzą że jeszcze się uczą nowej konsoli, i dlatego to tak wygląda jak wygląda 

Odnośnik do komentarza

Po analizie obecnie dostępnych materiałów doszedłem do wniosku, że szczegółowość i rozdzielczość cieni będzie zależna od tego, czy w danym momencie jedziemy na dynamicznej (pogoda i pora) czy na statycznej wersji toru.

Silverstone o zachodzie w tym demku jest w wersji dynamicznej i tam widać, że cienie mają dosyć niską rozdzielczosć i są mało szczegółowe, natomiast jest kilka ujęć z tych mniejszych fragmentów toru, które są bez zmiennej pory dnia i tam cienie są zauważalnie lepsze.

 

Odchodząc od grafiki... dlaczego zaproszenia na takie imprezy dostają niekompetentne osobniki? Nadal nie ma porządnego filmiku (+ jakiegoś opisu), który pokazywałby jak sprawuje się nowa fizyka.

 

Ciekawy jestem zachowania auta przy ruszaniu i zatrzymywaniu się.

Czy na zboczach znowu będzie się nienaturalnie ześlizgiwać..?

Czy jeśli na prostej w mocnej tylnonapędówce wciśniemy do oporu auto nadal będzie jechać idealnie prosto...?

Czy kiedy stoimy w miejscu i skręcimy koła auto będzie się przechylać na boki jakbyśmy jechali przynajmniej z 50 km/h..?

To tylko kilka z ułomność GT5, a żaden z dostępnych filmików nie odpowiada na te pytania.

Jeśli te bzdury nadal są/będą obecne to przechwałki o "nowym" silniku fizycznym będzie można włożyć między bajki.

Niestety my swoje demko dostaniemy dopiero w lipcu.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Ja tam mam wrazenie ze to nie jest drugi raz to samo, a trzeci. A ten ich licznik prędkosci i obrotów to mnie juz do obrzydzenia doprowadzają, synonim topornosci tej serii.

 

Jedyne, co mnie hamuje przed kupnem PS4 zamiast Nextboxa to wlasnie brak porządnej scigałki. Po przesiadce na Forze, kilka ladnych lat temu, nie moge znieść ani kilku minut jezdzenia w GT. Poprostu, nie moge. Czuje sie, jakbym wrocil do starej chałupy, wyssanej z życia.

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Gran turismo 1 i 2 to gry mojego zycia -m am z nimi tylko pozytywne wspomnienia. Pozniej GT3, ktore pozytywnie zaskoczylo tylko grafika i nowymi elementami fizyki, no i w koncu GT4. Bez watpienia pierwsza,druga i czwarta czesc to naprawee cudowne gry, tworzone z pasja. Niestety wraz z pierwszym prologiem pojawilo sie uczucie,ze ktos zaczyna wyciagac kase. Pozniej jak historia sie potoczyla ,kazdy wie. Niestety przeblyski pasji motosportem zaczyna sie pojawiac u panow z turn 10. Pierwsze 3 czesci Forzy nie budzily we mnie emocji, raczej stawialem je obok serii toca zanim sie zeszmacila gridam i dirtami.

 

 

A ogolnie to dlc i patche zabijaja kazda serie, wypuszczaja polprodukty i bezczelnie doja z nas kase. Szkoda,bo myslalem,ze polyphony jest jednak inne.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.