Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Gra ktoś tutaj na T300RS? Bo problem mam taki, że podczas kalibracji kierownica ustawia się delikatnie w lewo, w grze muszę też kierownicę trzymać bardziej w lewo żeby auto jechało prosto, jak trzymam kierownicę na wprost, auto skręca w prawo, ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? Nie ukrywam, że mnie to irytuje.

Odnośnik do komentarza

Ale ja też to widzę, jednak nadal twierdzę, że jest to lepsze, niż jakby gra dawała zielone światło do rozpychania się i wyprzedzania na jana. Oczywiście jest wiele do poprawy, jak już pisałem wjeżdżający w dupę przeciwnicy, a ty koziołkujesz itp. Ale ma więcej zalet taki system, niż wad.

No no, w sumie to jedyna wada jakiej sie dopatrzylem poki co. Gra wciaga bez dwoch zdan.

Odnośnik do komentarza

Pojezdzilismy dzisiaj trochę online i na takim nurburgringu wyprzedzić kogoś bez walnięcia nie jest łatwo, mega czuć speed, dynamikę i trzeba bardzo uważać, wyczekiwać na błąd przeciwnika. Ogólnie gierka rządzi, dla mnie symulator idealny. Z ta grafika z past genów to żart chyba?

Odnośnik do komentarza

@ Wooyek

 

A jak zaraz po wlaczeniu konsoli kierownica ci sie kalibruje to jest idealnie ustawiona? Jesli nie to musisz poszukac w instrukcji kiery jak dokonac korekty kalibracji.

Jesli to problem z kalibracja w grze to moze, tak jak ja na poczatku, nie robiles tego "prawidlowo". W CARSach niestety jest kilka randomowych bugow i chyba do kalibracji tez jeden sie wkradl (przynajmniej u mnie). Po prawidlowej kalibracji kiera powinna sama ustawic sie w pozycji centralnej. U mnie tak sie nie dzialo mimo, ze robilem wszystko zgodnie z instrukcjami na ekranie (ktore mowia skrec kierownice w lewo LUB prawo...) Kalibracja zaskoczyla mi po calkowitym przekreceniu kierownicy w LEWO a nastepnie ustawieniu jej w pozycji 90 stopni w "drodze powrotnej" (nie przekraczajac pozycji centralnej).

Jesli to cos innego to prawdopodobnie odkryles kolejnego buga. Mozesz pokombinowac podczas kalibracji z ustawieniami kierownicy w innym niz 90 stopni polozeniu moze to cos zmieni  :scratch_one-s_head:

Odnośnik do komentarza

Dobra, kurde, pokolei. Jest już dość późno, więc spróbuję zebrać myśli i napisać o tym, czego do tej pory doświadczyłem.

 

W karierze śmigam sobie na razie w formule rookie. Jest fajnie, SI ustawione na 80%, większość wyścigów do tej pory wygrałem. Asysty OFF oprócz ABS'u. Dostałem zaproszenie do wyścigu jakimś Fordem MK, nie pamiętam modelu, starusieńki Escort. Kurde to było wyzwanie. Zamiatało dupskiem jak cholera, non stop trzeba było uważać, odpowiednio dobierać obroty do prędkości. Rewelacja, do opanowania. Pośmigałem też Formułą B (chyba GP2) oraz autami typu GT2. Jeździ się znakomicie. Jak odpaliłem SPA o zachodzie słońca to prawie się obesrałem z radości. Wszystko ostre jak brzytwa, doskonałe oświetlenie, cieniowanie, strugi światła padające na asfalt, przebijające się przez drzewa.. Generalnie rzecz biorąc oprawą AV jestem zaskoczony in plus. Na serio jest świetnie. Model jazdy też jest wspaniały i wydaje mi się, że do przyzwoitego opanowania na padzie. Nie wyobrażam sobie jak ogromna frajda musi być na kierownicy... To tyle po kilku godzinach grania. Jutro cisnę cały dzień, więc wieczorem pewnie co nieco dopiszę. Wszystkim niezdecydowanym gorąco polecam. Dla fanów simów - must have.  

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza

@ Wooyek

 

A jak zaraz po wlaczeniu konsoli kierownica ci sie kalibruje to jest idealnie ustawiona? Jesli nie to musisz poszukac w instrukcji kiery jak dokonac korekty kalibracji.

Jesli to problem z kalibracja w grze to moze, tak jak ja na poczatku, nie robiles tego "prawidlowo". W CARSach niestety jest kilka randomowych bugow i chyba do kalibracji tez jeden sie wkradl (przynajmniej u mnie). Po prawidlowej kalibracji kiera powinna sama ustawic sie w pozycji centralnej. U mnie tak sie nie dzialo mimo, ze robilem wszystko zgodnie z instrukcjami na ekranie (ktore mowia skrec kierownice w lewo LUB prawo...) Kalibracja zaskoczyla mi po calkowitym przekreceniu kierownicy w LEWO a nastepnie ustawieniu jej w pozycji 90 stopni w "drodze powrotnej" (nie przekraczajac pozycji centralnej).

Jesli to cos innego to prawdopodobnie odkryles kolejnego buga. Mozesz pokombinowac podczas kalibracji z ustawieniami kierownicy w innym niz 90 stopni polozeniu moze to cos zmieni :scratch_one-s_head:

Po włączeniu nie kalibrowała się prosto, ale znalazłem rozwiązanie. Ustawienie jej prosto i wciśnięcie MODE+ST+SE resetuje elektronikę i zapamiętuje nową, prostą pozycję. Także chwilowo alarm odwołany.

Edytowane przez Wooyek
Odnośnik do komentarza

izi, zbugowane czyli zaproszenia nie pojawiają się wtedy, kiedy powinni. np zaproszenia na zawody za przejechanie 175 kółek w karierze, wygranie 2 i 4 mistrzostw zespołowych i kilka innych nie pojawia się, mimo że wymogi spełniłem. ludzie na necie pisali że im np odblokowało się zaproszenie za 500 kółek w karierze ale za 175 nadal mają zablokowane. 

e: teraz zauważyłem że za 500 też mam odblokowane a za 175 nadal czeka.

Edytowane przez Colin
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...