Kolejność przypadkowa:
1. FF8-przede wszystkim za ciekawe portrety psychologiczne postaci oraz świetną muzykę,
2. Vigilante 8(2,1)-za(pipi)iście klimatyczna rozpierducha samochodowa,mnóstwo ciekawych postaci (pojazdów),
3. Tekken(2,1,3)-jedna z najlepszych bijatyk ever,
4. Resident Evil(1,3)-wspaniała seria horrorów, po prostu klasyk,
5. Silent Hill-jak raz zagrałem w godzinach wieczornych, to później już nie miałem odwagi (to chyba wystarczy za rekomendację),
6. Street Fighter Alpha(3,1,2)-najlepsze street fightery ever, szczególnie trójka z 30-stoma postaciami i za(pipi)istą grywalnością(majstersztyk!),
7. Mortal Kombat Trilogy-jestem fanem mortala a ten tytuł to było spełnienie marzeń,
8. Tenchu-pierwsza część to majstersztyk jesli chodzi o klimat,
9. Tytuły multiplayerowe- Quake 2, Micro Maniacs, Bombrman World, V-Rally 2, CTR i Crash Bash,
10. Seria ISS(ISS 2,ISS 1,Pro Evo 2,Pro evo 1).
Poza tym to jeszcze Ehrgeiz, Crashe(1,2), Dino crisis(2,1), Driver(1,2), Kensei, Rival Schools, X-Men 2 oraz przygodowki point and click.