Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

No może nie spodziewam się różnorodności jak w Xenoblade, ale jednak myślę, że to nie tak, że cała gra będzie się toczyć na sielskiej łączce i taka lokacja jak na tym demku też się trafi. Od pierwszej odsłony serii obecność zarówno polan, jak i jaskiń była kluczowa dla budowania świata Zeldy.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

Dokładnie. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w nowej Zeldzie były lokacje w stylu Shadow Temple z OoT. Cieszy mnie, że zrezygnowano z designu zaprezentowanego w tech demie. Tamten Link wyglądał tak bardzo pospolicie, że brakowało mu tylko karabinu w łapach.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Pytanie do tych bez Wii U - bierzecie konsolę na premierę Zeldy czy czekacie na więcej fajnych gier?

Ja chyba wezmę na przełomie września-października. Premiera Bayo2 będzie dobrą motywacją do kupna. No chyba,że z kasą będzie różnie  (oby nie:D)to wtedy się to przełoży na późniejszy termin.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Na ta zapowiedz czekalem. Juz dawno wiedzialem, ze Wii U zagosci u mnie pod tv - trailer nowej Zeldy tylko przypieczetowal decyzje. Narazie nadrabiam zaleglosci z Wii ale najpozniej na premiere nowej Zeldy konsola laduje u mnie.

 

W sumie ciesze sie ze stylu w jakim bedzie nowa Zelda. Mrok to bedzie w Bloodborne.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

aonuma-gameplay-zelda-wii-u.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JnMgV5v.gif

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Staram się odłożyć pieniądzę na Wii U i tym razem 3DS'a XL na jesień/zimę tego roku. Mam nadzieje że mój plan wypali. Chce mieć już wszystko przygotowane pod Zelde na Wii U no chyba że przedwcześnie zapowiedzą jakiegoś zacnego limitowanego bundla z konsolą (choć na limitkę z grą też się nie pogniewam). Mam tylko nadzieje że wygląd samej postury i twarzy Linka zmieniać nie będziemy. Reszta bardzo mi odpowiada bo w Skyward Sword budowało to gameplay i chęc zbierania stuffu na upgrade wszystkiego. Teraz mam nadzieje na znacznie więcej no i pomysł z całkowicie otwartym światem jak najbardziej witam z otwartymi rękoma. 

 

Wisienką na torcie jest oczywiście styl graficzny. Uwielbiam cel-shadingowe Zeldy i cieszy mnie fakt że pozostali przy nim, jak pamiętam w jednym z wywiadów Aonuma mówił iż całemu zespołowi po wielu testach zdecydowanie bardziej odpowiada ten styl graficzny. Ja się tylko ciesze bo każda cel-shadingowa Zelda wygląda bajecznie a i jak każdy wie taki tytuł graficznie starzeje się znacznie wolniej (ma w sobie to coś co idealnie pasuje do baśniowego klimatu/charakteru Zeld).

 

Chciałbym tylko aby nie kazano nam czekać do kolejnego E3 aby zobaczyć chociazby kolejny 2 minutowy trailer :-]

Odnośnik do komentarza
Eiji Aonuma: "I wanna kinda rethink or maybe reconstruct the idea of puzzle-solving"
 
Schreier: I just have to slip in one question that a lot of people are wondering—Mr. Aonuma, you've talked a lot about changing traditions and shifting away from the series formulas. Can you give me one example of a tradition that people are familiar with in Zelda that you've changed in a big way for the new Zelda that you're working on for next year?

Aonuma: So you know we've talked a little bit today about the puzzle-solving element in Zelda, and how that's kinda taken a different shape in Hyrule Warriors. But I think people have come to just assume that puzzle-solving will exist in a Zelda game, and I kinda wanna change that, maybe turn it on its ear.

As a player progresses through any game, they're making choices. They're making hopefully logical choices to progress them in the game. And when I hear 'puzzle solving' I think of like moving blocks so that a door opens or something like that. But I feel like making those logical choices and taking information that you received previously and making decisions based on that can also be a sort of puzzle-solving. So I wanna kinda rethink or maybe reconstruct the idea of puzzle-solving within the Zelda universe.

 

 

http://kotaku.com/the-new-zelda-might-not-have-the-puzzles-you-expect-1590544423

 

 

Brzmi dobrze... Brzmi bardzo, bardzo dobrze. 2015 będzie genialnym rokiem.

Odnośnik do komentarza

Aonuma zrobił Majora's Mask, więc myślę, że czai temat.

 

 

<wspomina Majorę i jej "puzzle">

 

<Boże jak ta gra była genialnie zaprojektowana i reżyserowana>

 

<ściąga emulator N64>

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza
Aonuma wants Zelda U to give players more story freedom
 

 

Ben Lamoreux: Majora’s Mask has always been one of my favorite Zelda games and one of my favorite games overall. One of the things I liked about it is that more so than any other Zelda game and a lot of the games at the time, your actions can directly influence the events of the story and change how the characters around you act. Can we see something like that return on a larger scale in Zelda Wii U or future Zelda titles?

Eiji Aonuma: The impact of the player character on the environment that has been, and really, having the player experience the impact, is something that is consistent through all versions of the Zelda games, but I want to continue to have players experience that and even build upon that experience. In traditional Zelda games there is kind of an order in which you do things. You can’t do 3 until you do 1 and 2 for example. But with the new Zelda game, I really want to open the opportunities up for the players to really make an impact on their environment and to give them a little more freedom to choose their path the story takes.

 

http://www.gengame.net/2014/06/eiji-aonuma-wants-zelda-u-to-give-players-more-freedom-to-choose-their-path-the-story-takes/

Odnośnik do komentarza

To może być ciekawe. Nintendo prawdopodobnie chce nam zafundować sandboksa pełną gębą z możliwością zmiany wyglądu Linka. Na Digital Show Eiji powiedział, że konstrukcja świata ma przypominać Wind Wakera - ale nie w kwestii designu tylko technicznie  - bez żadnych loadingów między lokacjami.

Edytowane przez Nemesis
Odnośnik do komentarza
Gość ragus

 

See, the Wii's second Zelda game is packed with introductions and tutorials, to the point where it takes four to five hours before you can actually start playing. That slow start was the biggest fan complaint about Skyward Sword, and for some critics, it became symbolic of Zelda's decline over the years.

 

Fortunately, Eiji Aonuma—the guy who runs Zelda for Nintendo—is aware of that problem. And when I spoke to him about it during an interview at E3 last week, he acknowledged that in hindsight, maybe it wasn't such a great idea to overload players with that many instructions. Speaking through translator Reiko Ninomiya, Aonuma promised that future Zelda games will take a step back.

 

http://kotaku.com/zelda-boss-promises-to-stop-overdoing-tutorials-1591975741?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

 

Tak mi mów kochany.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.