Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 175,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • :rose:   W sumie obrazek nadal aktualny 

  • Człowiek chciał poczytać opinie o grze, a tymczasem mam wrażenie, że wszedłem na Kwejka     Kilka słów ode mnie po pierwszych godzinach gry.   PLUSY: - niezły fabularnie wstęp, ale na razie trudno

  • raven_raven
    raven_raven

    Podobno w tej odsłonie jest więcej dialogów niż strzelania, więc skoro patrzysz na mordy przez połowę czasu jaki spędzisz z tą grą to warto, by nie powodowały naprzemian odruchów wymiotnych, salw śmie

Opublikowano

Poza tym warto tez spojrzec na szerszy kontekst - jezeli consensus jest taki, ze gra jest bardzo dobra (Xenoblade, Soulsy), to ludzie po prostu nie beda az tak mocno jej orac, bo rozmowy beda sie krecily wokol pozytywow. W MEA mamy zubozona wersje poprzednich czesci, z gorszym scenariuszem (nie wiem nie gralem, posilkuje sie opiniami z recek) i na dodatek jeszcze komicznymi animacjami. Nie dziwne, ze internetowe trolle i nie tylko skupiaja sie na minusach.

Tak zubożona wersja. Czyli jakby popylać znów korytarzem jak w me1-3 to lepiej niż open world. Aha. Fajnie.

Po trialu scenariusz zapowiada się calkiem ok.

Oczywiście najgorsze są te mordy które zresztą są paliwem dla podjazdu na tę grę. Już pojawiają się jacyś gnębieni pracownicy a zaraz pewnie okaże się że i molestowania było, dyskryminacja mniejszości seksualnych i sodoma i gomora i dlatego ta animacja i 75% z ocen.

Edytowane przez bloody_gipsy

Opublikowano

Tak lepiej jakby był korytarz bo bioware powinno pozostać przy fabułach, party banters i chemii między towarzyszami. Niepotrzebnie próbują się bawić w open world bo tego nie czują.  Gdyby skupili się na tym co umieją najlepiej może była by wyżej oceniana gra. Ta to rozkrok między me1 a inkwizycją z lekkimi dodatkami z me3 (multi i dynamika starć). 

Opublikowano

@genjuro

 

Blad w tym toku rozumowania polega na tym, ze w grach od FromSoft nie patrzymy sie na twarz innych NPCow przez pol gry dyskutujac z nimi o problemach osobistych lub galaktyki, w calej grze masz pewnie mniej dialogow niz przez pierwsza godzine Mass Effecta.

 

A co do Xenoblade, oczywiscie ze byl o to placz i bol dupy, choc i tak pomimo ich dziwacznosci, poradzili sobie lepiej z mimika niz to co widzimy w Andromedzie.

Nie zgadzam sie z tym co napisales. W soulsach jest bardzo duzo rozmow z npc. Postacie smieja sie ,szlochaja, maja zmienny nastroj. Uwazam ze mimika twarzy jeszcze bardziej by to podkreslila. Ale jej nie dali, a gracze to zaakceptowali, tlumaczac sobie - ot buduje to wiekszy klimat. 

@Hum, pisanie ze postacie z jrpg nie daza swoim wygladem do odwzorowania rzeczywistosci i przez to ich lalkowata mimika jest slaba - ale to oczywiscie jest w porzadku - jest slabe i taki argument mozesz przedstawic mojemu 6-cio letniemu synowi, on to przyjmie na klate i nie bedzie polemizowal. Jedno nie ma nic wspolnego z drugim.

Dobra, nie bede juz pisal, bo zaraz jakas wojne wywolam.

Opublikowano

Nie zgadzam sie z tym co napisales. W soulsach jest bardzo duzo rozmow z npc. Postacie smieja sie ,szlochaja, maja zmienny nastroj. Uwazam ze mimika twarzy jeszcze bardziej by to podkreslila. Ale jej nie dali, a gracze to zaakceptowali, tlumaczac sobie - ot buduje to wiekszy klimat.

 

No to chyba gralismy w inne Soulsy.

Opublikowano

 

Poza tym warto tez spojrzec na szerszy kontekst - jezeli consensus jest taki, ze gra jest bardzo dobra (Xenoblade, Soulsy), to ludzie po prostu nie beda az tak mocno jej orac, bo rozmowy beda sie krecily wokol pozytywow. W MEA mamy zubozona wersje poprzednich czesci, z gorszym scenariuszem (nie wiem nie gralem, posilkuje sie opiniami z recek) i na dodatek jeszcze komicznymi animacjami. Nie dziwne, ze internetowe trolle i nie tylko skupiaja sie na minusach.

Tak zubożona wersja. Czyli jakby popylać znów korytarzem jak w me1-3 to lepiej niż open world. Aha. Fajnie.

Po trialu scenariusz zapowiada się calkiem ok.

Zubożała - mniejsze skupienie na fabule/postaciach (subiektywne), brak kontroli nad członkami załogi w walce, gorsze animacje. Nie każdemu też pasuje open world, osobiście po Yakuze 0, teraz Zeldzie a zaraz Horizonie chętniej bym przyjął właśnie te korytarze.

Opublikowano

Tak lepiej jakby był korytarz bo bioware powinno pozostać przy fabułach, party banters i chemii między towarzyszami. Niepotrzebnie próbują się bawić w open world bo tego nie czują. Gdyby skupili się na tym co umieją najlepiej może była by wyżej oceniana gra. Ta to rozkrok między me1 a inkwizycją z lekkimi dodatkami z me3 (multi i dynamika starć).

A ja nie bo wiesz jaki tu sens budować uniwesum z milionem planet i 1000 ras obcych jak lecisz na jakąś planetę a tam jedna miejscówka na krzyż i zaraz trzeba stamtąd spieprzać.

Czy mniejsze skupienie na fabule i postaciach to ja tego nie wiem. Jak grałeś i przeszedłeś już to wierzę na słowo.

Edytowane przez bloody_gipsy

Opublikowano

Pierwsza trylogia pokazala, ze ma to sens i ze moze wyjsc calkiem niezle :reggie:

Opublikowano

Pierwsza trylogia pokazala, ze ma to sens i ze moze wyjsc calkiem niezle :reggie:

Ok ale to stara generacja była i technicznie by tego nie ogarnęli. Zresztą w tych korytarzach gra już dostawała mocnej zadyszki.

Wiele serii też zbiera baty że za mało innowacyjne itd. Zasłużenie bo ile można nawalać w to samo. Ludzie narzekają że tylko podbijają rozdziałkę i nic w mechanice się nie zmienia. Dla mnie to lepiej że mamy trochę więcej swobody. Można połazić po okolicy a nie 5 lokacji przez całą grę się przewija. No ale to moje zdanie.

Jeszcze tylko dodam że w horizonie też są narzekania na animację twarzy wiec tutaj to już nawet się nie dziwię że w tym temacie to tylko o tym własciwie się mówi.

Edytowane przez bloody_gipsy

Opublikowano

@Hum, pisanie ze postacie z jrpg nie daza swoim wygladem do odwzorowania rzeczywistosci i przez to ich lalkowata mimika jest slaba - ale to oczywiscie jest w porzadku - jest slabe i taki argument mozesz przedstawic mojemu 6-cio letniemu synowi, on to przyjmie na klate i nie bedzie polemizowal. Jedno nie ma nic wspolnego z drugim.

Dobra, nie bede juz pisal, bo zaraz jakas wojne wywolam.

Skoro design postaci w jrpg nie stara się odwzorować rzeczywistości, a jeżeli już, to robi to bardzo rzadko, to po co w ogóle porównywać je do gier, gdzie postać ludzka ma wyglądać jak najbardziej realnie? Mimika to inna sprawa, a że ona w przypadku ME też kuleje, no cóż.

 

Tak samo można by porównać odwzorowanie uczucia prędkości w serii wipeout do gran turismo. Tylko po co, skoro to dwa różne światy.

Edytowane przez Hum

Opublikowano

Z tymi porównaniami wchodzimy na nowe poziomy absurdu.

Czekam aż ktoś porówna mario do ME: A.

W Soulsach tylu NPCów,tyle dialogów xD

Opublikowano

Podobno jakiś patch wyszedł na playstation i pc a niedługo wyjdzie na xbox one 2 gb ... :D  Zaczyna się łatanko 

 

Jakbyś czytał uważnie to byś wiedział, że ten patch z ps4 i PC to ten premierowy, a wersja xbox one ma go już w sobie. Na Xboksie udostępnili szybciej bo dali do ea access wczesny dostęp. XD

Opublikowano

SLQJc.gif

Opublikowano

Mnie tylko zastanawia kto to testował i stwierdził "nie no wygląda,zaje.biście ,dawajcie to na rynek"

myfaceistirediua6x.png

Opublikowano

Mnie w tej scence najbardziej nie przeraza to ze jej(?) brwi sie nie ruszaja, ze wyglada jakby makijaz robilo jej 5 letnie dziecko czy ze ma na glowie tupecik zrobiony z martwej wiewiorki, ale sam poziom tego jej monologu. Nie wiem moze nie znam kontekstu i to jakis android co dopiero uczy sie budowac zdania, ale watpie

Edytowane przez teddy

Opublikowano

ja odnoszę wrażenie, że ea objęło dziwny model zarobkowy. Ciśnijmy swoich ludzi, umiarkowanie dysponujmy hajsem i zaróbmy średnio, zamiast pompować kase wszędzie i zarobić miliony dobrym produktem. Frostbite troche jak gamebryo u bethesdy wszystko na tym klepią.

Opublikowano

Z tymi porównaniami wchodzimy na nowe poziomy absurdu.

Czekam aż ktoś porówna mario do ME: A.

W Soulsach tylu NPCów,tyle dialogów xD

To ja już wolę poczytać o tych porównaniach niż ciagle oglądać śmieszkowe gify i (pipi)enie o tym jaka ta mimika i gęby (pipi)owe.

Opublikowano

ja odnoszę wrażenie, że ea objęło dziwny model zarobkowy. Ciśnijmy swoich ludzi, umiarkowanie dysponujmy hajsem i zaróbmy średnio, zamiast pompować kase wszędzie i zarobić miliony dobrym produktem. Frostbite troche jak gamebryo u bethesdy wszystko na tym klepią.

 

cała para poszła w animacje twarzy do fify a do ME zostali sami studenci

Edytowane przez _S_

Opublikowano

 

Podobno jakiś patch wyszedł na playstation i pc a niedługo wyjdzie na xbox one 2 gb ... :D Zaczyna się łatanko

Jakbyś czytał uważnie to byś wiedział, że ten patch z ps4 i PC to ten premierowy, a wersja xbox one ma go już w sobie. Na Xboksie udostępnili szybciej bo dali do ea access wczesny dostęp. XD

 

Nope

 

http://www.gamesradar.com/mass-effect-andromeda-patch-104-is-2gb-includes-various-bug-fixes-and-stability-improvements/?utm_content=buffer8733c&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer-oxmfb

 

 

Tak to jest jak posiłkujesz się polskim internetem. Patch 1.04 to nowy patch którego w piątek w trialu nie było.

Opublikowano

aż sobie avatar zmieniłem

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

:rose:

 

W sumie obrazek nadal aktualny 

17425137_1978527829099968_29927053159641

Edytowane przez blantman

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.