Skocz do zawartości

Awaryjność PS3

Featured Replies

Opublikowano

Wystarczy ze zawieziesz im konsole bez dysku.

Zaprawde wystarczy poczytac warunki gwarancji i instrukcje a nie marudzic i pisac glupoty na forum.

Zawiezienie konsoli z dyskiem to gwarancja sformatowanego dysku (to naprawde jest napisane).

  • Odpowiedzi 4,4 tys.
  • Wyświetleń 306,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Już nie aktualne

  • Naprawić samemu nie jest wcale tak trudno jak się wydaje. Niestety konsola nie pośmiga za długo po takiej naprawie. Moja wytrzymała 3 miechy. Może kiedyś spróbuję ponownie ją wskrzesić, tylko nie wiem

  • Gość ALIEN_ALIEN
    Gość ALIEN_ALIEN

    Ja sobie kupiłem Ps3 60 Gb 7 listopada 2007 roku gram niemal codziennie , często też męczę gry na Ps2 i PSX i konsola chodzi jak marzenie , a jak sobie czytam temat to się okazuje że 60 jest dość awar

Opublikowano
DYsk jest wyamgany przez sony, więc nie masz wyboru. BTW; Moja konsola tez po 2 miesiącach padła.

Warunki gwarancji:

Pkt nr 6 "Jeśli system PS3 zostanie zwrócony z napędem dysku twardego w celu wykonania usługi gwarancyjnej, naprawa lub wymiana produktu będzie się wiązała z ponownym sformatowaniem dysku twardego. Jest to najszybsza forma usługi gwarancyjnej, jaką możemy zaoferować"

Pkt nr 7 "Jesli system zostanie zwrócony bez dysku twardego w celu wykonania usługi gwarancyjnej (...) Ta forma usługi gwarancyjnej trwa dłużej niż obsługa opisana w poprzednim akapicie"

 

PS: Lepiej nic nie napisać niż rozsiewać błędne informacje... potem ktoś szuka na forum porady, wchodzi i czyta, że MUSI oddać z dyskiem itp. , itd.

PS2: A tak przy okazji ... w tych czasach gwarancja zazwyczaj daje nam mniejsze przywileje niż Ustawa w ramach reklamacji u sprzedawcy http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=417

Edytowane przez Incognitos

Opublikowano

Gdy wysyłąłem konsole do sony około dwa tygodnie temu. Gość z infolini powiedział mi że musi być razem z dyskiem. POtem dostałe od sony maila w którym to napisali mi co i jakmam zrobić.

 

A to część tego emaila.

 

Dear Customer,

 

This is to acknowledge your recent RMA request to return your defective PS product PlayStation 3 modelnumber: PS3 40GB Black. You can return your product under RMA ID xxxxxx.

 

Please ensure you only include the following components also stated on the RMA site when the request was made:

- PS3 Console

- HardDiskDrive (HDD)

- Powercable

- Controller

 

 

PS.

 

Mieszkam w Holandii.

Opublikowano
<...>

 

PS.

 

Mieszkam w Holandii.

 

Mysle ze to klucz.

 

 

Jak dla mnie zaden mail nie jest wazniejszy, niz jasno sprecyzowane warunki gwarancji.

Opublikowano

jasne ze tak, warunki gwarancji spisane i dodane przy zakupie do sprzętu to niejako umowa ktora wiąże obie strony, jak ktos chce od was ten HDD a w warunkach jest inaczej, to po prostu odmówcie tego powołując sie na taki i taki punkt gwarancji i wszystko... chcieć mogą ale wymagać do uznania gwarancji nie...

Opublikowano

Ciekawe co z tą awaryjnością czytników.nawet sporo się slucha ,że padają też wersje 60gb więc nie można powiedzieć,że 40gb jest bardziej awaryjna.

Co więcej już nie raz na internecie potwierdzono ,że obie wersje konsoli mają ten sam model i rodzaj czytnika.Dziwne są też objawy padnięcia-a właściwie ich brak.Chodzi wszystko dobrze i idealnie,a tu nagle w jednej chwili czytnik przestaje czytać.Zazwyczaj zawsze albo pogarszało się wczytywanie,przerywały filmiki itp.

Opublikowano

Też szukałem odpowiedzi na to pytanie i nic konkretnego nie znalazłem. Może BL jest po prostu "inny". BTW: Właśnie odebrałem nowiutką PS3. Równo 13 dni jej nie było - bardzo tęsniłem :cierpienie:

Opublikowano

Gdzieś czytałem plotkę, że to może być wina oprogramowania, a nie sprzętu.

Nie wiem ile w tym prawdy, ale może to jest powodem tego idiotyzmu, że proszą o dysk na gwarancji.

 

 

No bo niby do czego on im potrzebny? Tym bardziej po co go formatują?

Opublikowano

Powiem Ci tak, jako serwisant komputerowy. Lepiej wziąć od klienta dysk i sprawdzić, niż oddać działający sprzęt i później gdy klient wraca do domu, podpina dysk i nie działa mu. Wtedy wraca do serwisu, drze papę itp. Dlatego nawet jeśli jesteś PEWNY, że to nie dysk, nikt Ci nie będzie ufał, bo wiedzą, że różne rzeczy się dzieją od softu :D

Opublikowano

Oczywiscie jest to opisane w gwarancji (punkt 7) dosc dokladnie po co. Zapraszam do lektury. Idiotyzmem nazwalbym wypowiedzi publiczne obnazajace wlasna niewiedze, na dodatek przy uzyciu epitetow skierowanych w strone ktorej z wlasnej winy nie rozumiemy.

 

Generalnie polecam zerwac z durnowatymi polskimi przyzwyczajeniami i nie brzydzic sie lektura pisma drukowanego na papierze. Czytanie instrukcji i gwarancji to dobry obyczaj. Nie czytanie ich nie swiadczy o byciu twardzielem ;P.

Edytowane przez grzes_l

Opublikowano

Odesłałem dziś konsolę do sklepu PSX Extreme.

Na Infolinii Sony poinformowano mnie że naprawa lub ewentualna wymiana nie może trwać dłużej niż miesiąc.

Zobaczymy co z tego wyniknie...

Opublikowano
to mnie bardziej upewnia w przekonaniu iż to wina ps3 O ile mój panasonik podczas up/down scalingu nie puszcza nic na kabel tak ps3 podczas tej operacji wysyła ten śneg zamiast go jakoś zablokować/nie przepuszczać a telewizor wyświetla to co idzie po hdmi Być może niektóre tv posiadają dodatkowe filtry oprócz niebieskich ekranów które tłumią ten efekt i go nie wyświetlają o tyle mój samsung wyswietla to co idzie po kablu Dodam jeśzcze że nie mam żadnych innych problemów Kolory żywe żadnych problemów jak u użytkownika xylaz'a kilka postów wyżej (być może masz kabel poluzowany wyciągnij i podepnij jeszcze raz) wszystko pięknie wygląda

 

 

Z tym śniegiem to jednak wina odbiornika.

Wczoraj podlaczylem n-box'a przez HDMI (wczesniej component) i przy wylaczeniu dekodera wystepuje identyczny efekt jak na ps3.

Opublikowano

Ja rozwiązałem mój problem ze śniegiem. Śnieżenie pojawiało nawet na całym ekranie, podczas grania w gry lub przeglądania menu systemowego konsoli. Przeczytałem wszystko co było możliwe na forach ps3 i hd, problem okazał się znany w przeciwieństwie do jego powodów i rozwiązań. Zacząłem więc kombinować z kablami i co się okazało... Na początku konsolę miałem podłączoną przez component - obraz do tv, a dźwięk do wieży. Później kupiłem kabel hdmi i podłączyłem konsolę przez hdmi, jednak zostawiłem podłączenie dźwięku do wieży przez component i w opcjach systemu ustawiłem obraz przez hdmi, a dźwięk przez component. Właśnie na tym etapie pojawiało się śnieżenie. Wyrzuciłem więc kabel component i został sam hdmi, a dźwięk podłączyłem do wieży z wyjścia audio w tv. Śnieżenie zniknęło.

 

Zauważyłem inną niedogodność. Moja konsola stoi pionowo, a niewielkie poruszenie kabla hdmi (który niby siedzi mocno w konsoli, ale da się go delikatnie odchylić) powoduje zakłócenia. Nie widać tego od razu tylko co pewien czas zanika na sekundę dźwięk, a obraz na ułamek sekundy.

Opublikowano

Pusc dzwiek po opticalu do wiezy. Bedziesz mial 5.1 i brak zaklocen.

Faktycznie slyszalem ze component i HDMI razem niekoniecznie dobrze funkcjonuja.

 

Wyglada mi na to ze Twoj kabel HDMI nie jest najwyzszej jakosci. To nie powinno sie dziac.

Opublikowano

Ja tez mialem podobnie - obraz HDMI a dzwiek chinchem (po cholere componenetem?), jak dzwiek puscilem przed HDMI to snieg pozostal...

Opublikowano

POMOCY !!! Przed chwilą padła mi PS3. Nie moge wyjąc płyki z napędu. Po nacisnięciu/ dotknięciu "eject" słychac znajomy dzwięk ale niebieska dioda gasnie i po ptokach. Płytka w środku. :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: Wie ktoś co się dzieje ???

Opublikowano

szybka prośba do posiadaczy PS3: sprawdzcie proszę jak zachowuje sie zielona dioda przy złączu ethernetowym podczas pracy konsoli. Swieci non-stop? Zapala się i gaśnie?

Opublikowano

mruga z bardzo duza czestotoliwoscia. wyglada to tak jakby swiecila sie bez przerwy ale czasem przystopuje na ulamek sekundy.

Opublikowano

Ty to masz dobrze Amer, bo możesz sobie bezpośrednio zanieść do głównego serwisu w Wawie.

Nie zmienia to faktu, że nadeszła era padających peestrójek :P

Opublikowano

czyli gdzie właściwie? :P bo z tego co widze (na stronce Sony) to w Wawie jest sporo autoryzowanych serwisów, ale n/t głównego ani słowa :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.