Skocz do zawartości

Playstation Meeting 20.02.2013 - opinie, komentarze, pogaduszki podczas konfy.


Rekomendowane odpowiedzi

Bida. Zero zaskoczenia i opadu szczeny. Graficznie to takie PS3,5. Z gierek nic mnie nie ruszylo. Liczylem na Watch Dogs ale wieje mi tu Assassinem (animacje) tylko ze w czasach wspolczesnych.

 

Sharebutton i Social gaming (zwlaszcza ile temu drugiemu poswiecono czasu) mnie przerazaja. Jak pisalem na czacie wczoraj - nie czuje sie targetem tej konsoli. Nie mam konta na FB, nie umieszczam filmikow na YT.

AMEN. wpis jak chu.j

Odnośnik do komentarza

Osobiście oglądając konfę można było wyczytać między wierszami że Sony wie że popełniło błąd z trudnym pisaniem gier i teraz to się zmieni, lepsze narzędzia zwiastują piękną przyszłość.

NIe tylko na grach sie uczyli, na sprzecie też, zapowiedzieli, że poprawią wszystko co nawalało w ps3, good.

Odnośnik do komentarza

Mnie najbardziej cieszą opcje społeczne , przede wszystkim streamowanie jak i ogladanie na żywo jak znajomi grają... dla mnie to super opcja. Czasami nie chce mi sie grac więc patrze jak inni grają na Twitchu itp.

 

Niestety jak rasa z PS4 będzie streamowac na ustreamie czy uploadowac na YT filmy to sie zrobi syf na tych serwisach :)

 

Wydaje mi się że te opcję będą płatne.

 

Ogólnie jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza

Zadowolony jestem grami, specyfikacją oraz wsparciem developerów.

 

Nie pokazali konsoli, ceny i konkretnej daty premiery ale jakby pokazali to jakie karty pozostały by do odkrycia do czasu premiery? Nie mogą się wystrzelać, musi coś zostać na czas targów - by się mówiło i to dużo.

Odnośnik do komentarza

Jak na scene wyszedl przedstawiciel Capcom i pokazali starsze REsidenty to az otworzylem szerzej oczy, mialem nadzieje, ze zapowiedza nowa czesc gry z tej serii, jakis REmake lub nowa czesc w starym stylu - prawdziwego REsidenta, rasowy survival-horror. Niestety, bylo tylko nowe Dragons Dogma, to znaaczy Deep Down.

Odnośnik do komentarza

Sharebutton i Social gaming (zwlaszcza ile temu drugiemu poswiecono czasu) mnie przerazaja. Jak pisalem na czacie wczoraj - nie czuje sie targetem tej konsoli. Nie mam konta na FB, nie umieszczam filmikow na YT.

No właśnie. Przecież to jakaś kpina. Niedługo nie będzie można grać bez konta na Facebooku.

 

Ogólnie prezentacja była bardzo dobra ale strasznie wkurzyli mnie tym social-gamingiem. Mam grać z debilami i jeszcze za to płacić? Ogólnie Sony zrobiło takie wrażenie, że osoby chcące pograć normalnie samemu, nie mają zbytnio czego u nich szukać. Wszędzie wciskają ten mutliplayer a ostatecznie okazuje się, że i tak to się nie sprawdza. Za dużo chamstwa, cheaterów oraz noobów, którzy nawet po 30 godzinach spędzonych z grą nadal nie mają pojęcia co i jak.

 

Dla mnie ten przycisk Share na joypadzie to jakaś szopka. Na co to? Po co? Mogli taką funkcję zaprogamować w OS a nie dawać od razu przycisk na joypad. Tym bardziej, że cała masa ludzi nie będzie z tego koszystać.

 

W ogóle kogo obchodzi jak ja gram? Kto będzie chciał to oglądać? Cały ten pomysł z udostępnianiem materiałów wideo to jakaś paranoja. Z resztą jak wszyscy będą tak zamieszczać bez ładu i składu swoje materiały to niezły burdel się zrobi.

 

A co do grania na wszystkim i wszędzie to ma to sens w przypadku jakichś popierdółek. Nie wyobrażam sobie grać w ten sposób np. w takie Skyrim. Gdzie tu jest immersja? Grając w rozbudowane tytuły trzeba wczuć się klimat a nie przeskakiwać z jednego urządzenia na drugie.

 

Sony stworzyło konsolę dla pokolenia ADHD. Normalni gracze za wiele dla siebie nie znaleźli w tej prezentacji. Największym plusem jest współpraca z developerami, zarówno na płaszczyźnie gier jak i hardware'u.

  • Plusik 7
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

słychac dużo tekstów że nic nie pokazali, ze crap, ze grafika to ps 3.5 , a założe sie że jak xbox wyskoczy dokadnie z tym samym to będą zachwyty i spuszczanie sie

 

 

 

 

 

 

Diablo na PS3 ?? <jaram się> :yahoo:

 

To chyba był najlepszy moment konferencji :) W kolejnej genracji następny wielki developer wejdzie na konsole ze swoimi grami.

 


chyba was po(pipi)ało , cieszyć sie tym crapem? to najgorsza porażka zeszłego roku

ciekawe czy na konsolach będzie PVP ... kurwa

 

 

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

słychac dużo tekstów że nic nie pokazali, ze crap, ze grafika to ps 3.5 , a założe sie że jak xbox wyskoczy dokadnie z tym samym to będą zachwyty i spuszczanie sie

 

O co ci chodzi czlowieku? Dopiero bedziemy wybierac konsole, ktora stanie pod koniec roku przed telewizorem.

Bol dupy masz ty najwidoczniej i boisz sie, ze Xbox bedzie lepszy (?) jakbys byl skazany na ps4.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Cóż, nie ma może aż takiego przełomu graficznego, ale za to jest przełom społecznościowy, i multimedialny. Oczywiście grafika będzie lepsza, jak na next geny przystało. Mnie bardzo zastanawia to jak duży progres zrobi teraz Sony w kwestii sieciowości, skoro ma to być główny atrybut konsoli. Paradoksalnie tego można byłoby się spodziewać bardziej po Microsofcie, a tu okazuje się że Sony pragnie nas zachęcać opcjami związanymi z graniem i dzieleniem się. Nowy przycisk "share" na padzie to klucz. Jestem podekscytowany tymi możliwościami. Ciekawi mnie czy będzie można podglądać kogoś jak w gra po sieci, i czy będzie to dotyczyło wszystkich gier, czy tylko wybranych. Podobnie z remote play, w sumie ciekawi mnie jak to bardzo wpłynie na sprzedaż Vity, i czy faktycznie będzie dobra współpraca między Vitą a PS4 (przypomina to sytuację PSP i PS3). IMO Vita powinna być partnerem dla PS3, a PSP dla PS2, ale zobaczymy czy Sony wywiąże się z założeń.

Podoba mi się atak mocnych marek na start, a jednocześnie gdzieś jest rezerwa na przyszłość. Na pierwszy ogień Sucker Punch, Evolution Studios i Guerilla Games. Najbardziej ciekawi i cieszy mnie Infamous 3. Kiedyś pisali że I3 pojawi się gdy będą mieli odpowiedni zapas nowych pomysłów. Teoretycznie zakończenie I2 zostawia pewne miejsce na sequel, ale sądzę że wszystko będzie związane już z innymi postaciami. W sumie to komiks, więc wszystko jest możliwe. KZ4 - znowu ISA :( W sumie przez chwilę wyglądało to jak jakiś prequel, ale chyba to jakiś odległy sequel od trójki.

W sumie i tak dużo pokazali. Musieli sobie zostawić rezerwę na E3. Przynajmniej wiemy co będzie u podstaw. Jak dla mnie jest ok.

 

A teraz zobaczcie jak na tle tego wszystkiego wygląda Wii U :)

 

Ps. Nie spodziewam się by X720 pokazał coś więcej, raczej porównywalnie. Do tego będą chwalić się nowym kinectem i nowymi jego możliwościami, oraz multimediami, oraz sprzężeniem z Windowsem i tym glassem czy czym tam.

Edytowane przez Mendrek
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Właśnie Yano, tylko Ty się ciskasz :pI tak, cieszę się z Diablo 3 na konsolach bo na moim laptopie gra chodzi w slo-mo. 

 

Było bardzo standardowo, rendery itp., patrząc po Killzone, to w sumie się nie dziwię czemu duży nacisk położyli na ten social gaming - w poprzedniej generacji został dokonany pewien przeskok i teraz jakiekolwiek różnice będą cięższe do zauważenia. A nowe ficzery łatwo wypunktować, np. tego nie było, a teraz jest.

 

Szkoda, że tego racera od Evolution więcej nie pokazali.

Odnośnik do komentarza

A teraz zobaczcie jak na tle tego wszystkiego wygląda Wii U :)

 

Wygląda jak ostatnia normalna konsola. Nie wiadomo co jeszcze MS wymyśli, ale trend social gamingu raczej zostanie. Ja się czuję troszkę zagubiony, nie dla mnie te całe facebooki. Let's playe lubię, ale ze starszych gier i kilku innych tytułów. Problem jest taki, że kto chciał to ogarnąć, to robi to już dzisiaj. Ułatwienie tego może i ma jakieś plusy, ale boję się też zalewu gów,na. Choć na dobrą sprawę ciężko krytykować Sony za wprowadzenie takiej funkcji, fajnie że jest, przecież nikt nie każe mi korzystać.

 

Trochę się jaram, ale tylko trochę. Szkoda, że nie odsłonili wszystkich kart.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Oglądałem całość na IGN już od 23:00 czekając z niecierpliwością na godzinę 00:00:P Prezenterzy rozmawiali miedzy sobą co ciekawego może pojawić się na konferencji, pamietam jeszcze żart, że pewnie 40 minut wszystko potrwa. Powiem tak oprawa spotkania, muzyka światła pierwsza klasa, na serio Sony poważnie podeszło do tematu z resztą jak zawsze, ale tym razem na serio było wyjątkowo. Niespodziewałem się, że przez całe spotkanie 2h będą mówić wyłącznie o ps4. Tak wiec z 4gb ramu zrobiło się 8 DDR5, widać Sony nie chce by ktoś przyczepił się do tego faktu, że x-box ma więc, dla nas graczy wyjdzie to tylko na plus. Bardzo zaciekawiła mnie usługa chmury "Gaikai" oraz przycisku share. Z wypowiedzi wynika jedno, gry z ps1, ps2 i ps3, bedą dostępne w tej formie, więc jeśli ktoś bedzie chciał na next genie pograć sobie w starsze pozycje nie bedzie z tym problemu. Co więcej nie będziemy musieli ściągac demka, o ile dobrze zrozumiałem będziemy mogli sobie pograć przed ściągnieciem w daną pozycję. Co do przycisku share, ciekawa spraw, przez całą rozgrywkę będzie zapisywane wideo, a my później bedziemy mogli sobie wrzucić najciekawsze według nas momenty i podzielić sie nimi na youtube.

Z ciekawostek, profile graczy będą dzięki usłudze facebook jak najbardziej realne, tak więc wchodząc na profil gracza np. psx-extreme, zobaczymu np. Jan Kowalski. Myślę, że to dobry pomysł w dobieraniu się wiekowym do rozgrywek multiplayer.

Ok ale wiadomo najważniejsze gry i jak twierdzi Sony jest to ich priorytet, tak więc na starcie na światło wyszła całkiem nowa produkcja "Knack" przypominająca raczej bajkę od Disneya, lub Pixara. Fanem platformówek nie jestem, więc raczej mało obeszła mnie ta propozycja. Za pewne chciano pokazać, że współpraca z ps vita jest jaknajbardziej poprawna co zresztą zostane pokazane. Miło, że nie tylko odgrzewane kotlety będą serwowane na starcie. Na szczęście po nie długim czasie zobaczyłem nowiutkie KillZone shadow Fall, wielu pisze, że nic nadzwyczajnego, ale kurcze, albo oni są ślepi, albo ja mam coś z oczami:P Wszystko co dzieje się w okół, promienie słoneczne, budynki, cienie, wodospady, animacja zdumiewa. Wielki szacunek dla GG. Czuję, że to będzie jeden z lepszych produktów startowych.

Co do gry The Witness powiem tylko tyle, iż wszystko dzieje się na małej wyspie i należy ułożyć w dziwnych ala labiryntach ścieżkę by otworzyło się przejście do kolejnej części wyspy, gra logiczna, cieżko powiedzieć czy gra dla next gena? Jednak nietypowe nowe rozwiązania wprowadząjace świeżość mile widziane. Nie chce oceniać gry, zobaczymy co pokaże na starcie.

A teraz to co najbardziej mnie zainteresowało to gra "Drive Club" od studia Evolution twórców Motostorma. Zwiastu wygladał miodnie, odwzorowanie samochodów podnosi poprzeczkę następcą bardzo wysoko, Gran Turismo i Polyphony zacznijcie się bać (joke ofcoz). Wszystko wygląda pięknie, światłą, cienie, wykonanie w najdrobniejszych szczegółach! Z tego co zostało przedstawione w grze, mamy łączyć sie z innymi graczami w prawdziwe kluby, gdzie wytyczamy sobie sami zadania. Wiadomo, każdy bedzie chciał mieć najlepszy czas na danej trasie, a reszta będzie starała się go poprawić, taka zdrowa rywalizacja. Nie będę mówił nic o produkcji Bungii Destiny ze wzgledu, że za dużo nie powiedziano i nie pokazano, po za krótkim filmikiem, jednak całkiem miłe, że tak utalentowany team wchodzi w współpracę z Sony.

Zabawne, że Sony chyba posłuchało wszystkich co do tego jak ma wygladać ich prezentacja i to by na koniec zostawić najlepszy smaczek, tak więc ku mojemu zdziwieniu na scenie pojawił się przedstawiciel Blizzard, który nie patyczkując się powiedział w prost Diablo 3 zmierza na obecną konsolę jak i na ps4. Sprytne zagranie Sony, które jako pierwsze wprowadza znanego producenta jedynie z PC na salony konsolowe.

I to tyle, jestem zachwycony całą konferencją, pominąłem fakt nowej kamerki, ale trochę śmiać mi się chciało jak to oglądałem, wiec moze lepiej się nie wypowiem, bo jeszcze ktoś uzna, że sobie jaja robie, sorry nie moje klimaty:P

Odnośnik do komentarza

- nowy DS wygląda bardzo fajnie, zobaczymy jak będzie leżał w dłoniach, ale jestem dobrej mysli

- share, fajna opcja, będzie można oglądać jakieś klanówki, wrzucac swoje najlepsze akcje na yt, dla osób grających w turniejowe gry dobra opcja itp.

- mozliwość grania w jeszcze nie ściągnięty tytuł, miło

- nowy interfejs i profil gracza, bez szału, wygląda schludnie, ale jaj nie urywa

- specyfikacja, jest moc, cieszy duża ilość RAMu i to jeszcze GDDR5 :)

- gry, KZ4,infamous 3, deep down (fajny render ;) ), plus ta gra od twórców Braid, jestem w stanie to kupić już dziś. Watch Dogs mnie nie rusza, może wyjdzie z tego coś fajne, ale graficznie to przeciętniak. Ogólnie jak nie pierwsze gry, to mozna być w pełni zadowolonym, ciekawe jak to bedzie wyglądało 2,3 lata po premierze :)

- Bungie zapowiada eksluzywne dlc dla PS4, co za beka xD
- DiabloIII na konsole, kogo interesuje ta słaba gierka? Plus taki, że w końcu Blizz chyba zainteresował się konsolami.

 

To tyle, czekam na ruch Microsoftu, co ciekawe wszytskie plotki z EDGE się potwierdziły! Więc jeżeli micro chcę powalczyć, to musi wpakować coś lepszego do środka nowego X i zrezygnować z tych idiotycznych pomysłów typu ciągła łączność z netem czy brak mozliwości odpalenia używek.
 

 

console.png

 

ibkLh2II7UZlqe.gif

kz4-16-7fps-3001cdy2.gif

Już widzę to na moim 55 calowym tv :]

 

 

 

PS.

i4Rn4XSKTJwlT.gif

 

Odnośnik do komentarza
DualShock 4 light confirmed for PS Move functionality

 

Get ready to Move. Sony boss Shuhei Yoshida confirmed this morning in a roundtable discussion that the shiny little light bar on the back of the DualShock 4 controller is for PS Move-like functionality.
 
He called the rear, multicolored light an extension of of the PS Move technology, and not just a way for the system and PS4 Eye to identify your player number. While anyone would have guessed this, it's nice to have confirmation.
 
Yoshida said, "It's an extension of the PS Move technology that we incorporated into the DualShock 4 so that the camera can see where it is."

 

 
Nie rozumiem czemu wczoraj o tym nie powiedzieli, tylko pokazali obecne move przy pokazie nowej gry Media Molecule.
Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

Ja mam do nowego Dual Shocka jedno poważne zastrzeżenie. Po cholerę oni dali ten prostąkątny mały touchpad? Ja myślałem, że tam będzie touchscreen. Możnaby wtedy wyświetlać dodatkowe "przyciski" i funkcje jak np. ilość amunicji czy zmianę broni. Ograniczyłoby to fajnie HUD na ekranie i zwiększyło immersje. Ten touchpad jest po prostu za mały, żeby coś na nim robić skomplikowanego.

 

Na plus na pewno można zaliczyć to, że podczas jakiejś zadymy łatwiej będzie w to trafić niż w standarowe START i SELECT.

 

"Kto będzie używał share?" - rozumiem, że żaden z was nie był nigdy na YT i nie ma zielonego pojęcia co to "Lets play" itd. itp.

Jest pewna różnica między oglądaniem a udostępnianiem. Tym bardziej, że jakieś 50% graczy nie potrafi grać, nie mówiąc już o nagrywaniu filmików? Z resztą wystarczy wejść na YT i zobaczyć jak to wygląda. Sam pomysł z udostępnianiem nie jest zły. Sęk w tym, że skończy się to pewnie na randomowym wrzucaniu do sieci byle czego. Jak to było np. w Skate gdzie jakieś 90% filmików nie dotyczyło przejadów na desce ale durnych glitchów i upadania głównej postaci na przechodzącą staruszkę. Żenada. Takie rzeczy nie sprawdzają sie w praktyce a Sony żyje w jakimś wyidealizowanym świecie. 5 minut po premierze pojawi sie cała masa kretyńskich filmików z "fuckami" i "k*rwami" w tle. Na pewno będzie można dokładać swój "komentarz".

 

Dla mnie social-gaming to porażka. Straciłem wiele czasu na poszukiwaniu normalnych graczy, którzy mają podobne upodobania growe co ja. Nawet jak znajdę kogoś kto umie grać i nie jest totalnym kretynem, to i tak co gra to nowe poszukiwania. Bo ja chcę grać w taki tytuł a on akurat kupił coś innego. Niestety multi to teraz priorytet a trybów single-player to niedługo w ogóle nie będzie. Dla mnie takie "akcje" jak T-bagging, teksty typu "fap,fap", trollowanie czy naśmiewanie się z nowych graczy to totalnie dno. Jeśli ktoś robi takie rzeczy to dla mnie nie jest graczem a zwykłym durniem a ja z durniami nie zamierzam grać.

 

PS. Dla mnie ten nowy Killzone to marny fps. Jeśli nie wyjdą poza schemat i nie zrobią czegoś na wzór Half-life 2, gdzie strzelanie przeplatało się z elementami logicznymi, to mogą sobie darować. Ile można strzelać do Helghastów?

Edytowane przez rkBrain
Odnośnik do komentarza

Tam nie bylo zadnego rendera - wszystko jest juz dzisiaj do zrobienia w realtime, co tez wlasnie pokazali i jezeli to chodzilo na PS4, to szacun. O ile KZ3 to taki C3 na max detalach i na pierwszy rzut oka szalu nie robi, to szacun dla Capcomu, TO co pokazali, mozna nazwac dopiero KROKIEM w przod.

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Tam nie bylo zadnego rendera - wszystko jest juz dzisiaj do zrobienia w realtime, co tez wlasnie pokazali i jezeli to chodzilo na PS4, to szacun. O ile KZ3 to taki C3 na max detalach i na pierwszy rzut oka szalu nie robi, to szacun dla Capcomu, TO co pokazali, mozna nazwac dopiero KROKIEM w przod.

To mogło być teoretycznie na silniku, ale z wyglądem gry raczej miało mało wspólnego.

Ot, target render.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.