Opublikowano 7 maja 201311 l Info z GI: Story- One scientist created main character Knack- Goblins and humans have lived alongside each other peacefully- However, the Goblins have been living in rugged rural areas- Goblins obtain advanced military vehicles including planes and tanks- Team is asked to find out how they obtained the tech and eliminate the thread- Team consists of some humans as well as KnackGameplay- At the beginning of the game, Knack is simply a small robot- Knack can grow larger by joining together with small crystal-like objects- Up to 5,000 shards can be “added” to Knack- Can grow 30 feet tall- Invisible force holds the objects together- This additionally lets Knack become small and dodge different security systems such as moving lasers- Collect “sunstones” to unlock moves- Can unlock a shockwave melee atack that is used heavily in combat- Mix of platforming and fighting against dozens of enemy types http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=554832
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Autor Niesamowitym jest fakt, iż gra powstawała przez rok! A jest launch titlem. To tylko pokazuje jak szybszy jest developing na PS4 w porównaniu do chlebaka.
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Nadal meh.Sony powinno zainwestować w jakieś nowe platformowe IP na poziomie Crasha/Spyro/Ratcheta/Sly'a/JakaA to, to jest taka pierdółka. Pewnie będzie fajna, ale nadal pierdółka. Z dup.iastym settingiem Edytowane 11 czerwca 201311 l przez Dahaka
Opublikowano 14 czerwca 201311 l Zobaczymy jak wyjdzie. Stawiam, ze po DC to bedzie kolejna gra dla Plusowiczow
Opublikowano 14 czerwca 201311 l No nawet ja nadworny fan platformówek jestem lekko zawiedziony. Głównie przez ten kpiny seting tak jak pisał Dahaka. Z tego co widać dużo miast, robotów itp. Ja wolę lasy, plaże, góry, zamki, chmury itp otoczenie w platformówkach. Aha no i ta napierdalanka ala GOW, WTF?
Opublikowano 15 czerwca 201311 l Ja także jestem lekko zawiedziony. Jak przedmówca wolałbym sielankowe otoczenie i jak najmniej nawalanki w stylu GOW. Graficznie jest super, oprawa robi wrażenie. Przypomina się pierwszy Ratchet na PS3. Na razie nie skreślam gierki.
Opublikowano 15 czerwca 201311 l Autor Ludzie, na pewno będą sielankowe poziomy, to tylko demo ;p Ja się bezwstydnie przyznam, że najciekawsza gra dla mnie z launch title'ów. Jest coś ujmującego w tym tytule, takiego prostego, a jednak przyjemnego.
Opublikowano 15 czerwca 201311 l Ludzie Ludzie No nie podoba mi się setting tego robocika i nic na to nie poradzę, czy to demo będzie czy full. Dla mnie jak narazie bliżej temu do Fighting Force niż platformówki
Opublikowano 16 czerwca 201311 l Będą, czy nie, gra wygląda po prostu lipnie i tyle. Zero platfrmowych elementów się doszukałem w filmikach, samo napieprzenia przeciwników, w dodatku dość biedne. Poziomy ubogie i totalnie bez smaku.Tym bardziej żal patrzec na tę grę, jak się spojrzy na gry za jakimi stoi Cerny =/http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_CernyCrash i Spyro przede wszystkim, w dodatku maczał palce w Ratchecie i Jaku. Przykro patrzeć, jak zamiast kolejnym świetnej platformówki dostajemy taką papkę =/ Edytowane 16 czerwca 201311 l przez Dahaka
Opublikowano 16 czerwca 201311 l Autor Nie siej negatywności, mówili, że gra ma poziomy naparzankowe, katamari damacowe, platformowe i logiczne co poziom ma być inny pomysł. Będzie dobrze, mym zdaniem.
Opublikowano 16 czerwca 201311 l Nowy gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=iG98LuaYj_g&feature=player_embedded
Opublikowano 16 czerwca 201311 l Nic ciekawego nowy gameplay nie zaprezentował - prostota eksploracji terenu, wszędobylska monotonia lokacji, nudy design, słaba grafika (porównania do filmów pixara, rly?) czy całkowicie bezbarwny główny bohater. Śmieszne jest znikanie zniszczonych obiektów po minięciu niecałej sekundy. Na brak mocy konsoli narzekać nie mogą, a tematyka aż prosi się o masę przedmiotów porozrzucanych po lokacjach które główna postać mogłaby "wsysać". Brak wizualnego orgazmu na korzyść masy mikrosmaczków w postaci nieznikania obiektów czy podatności na wpływ przeciwników/robota to powinien być standard w tym tytule, ale czemu tu się dziwić skoro robione "na szybko" na start konsoli. Myślałem, że wyjdzie coś lepszego, a tak widzę grę która nadaje się do wrzucenia do usługi Plusa, której i tak nie chciałbym zassać.
Opublikowano 16 czerwca 201311 l Szczerze nie lubię platformówek, ale ta wygląda na bardzo ciekawą, miły gameplay, widać sporo artefaktów i przyjemna dla oka grafika. Gra do odprężenia po ciężkim dniu przy piwku
Opublikowano 20 czerwca 201311 l http://www.youtube.com/watch?v=Csr6ahk5RMg&feature=player_embedded Śliczne to PS4.
Opublikowano 21 czerwca 201311 l XM. co do filmow pixara to chodzi o wstawki przerywnikowe a nie gameplay... a co do samej gry to ja zamowilem w pakiecie z ps4 bo zona sie zakochala w Knack
Opublikowano 7 lipca 201311 l Obecnie to co pokazali nadaję się na PSS za 40zł. Z przykrością jak na razie muszę się z Tobą zgodzić. Wielka szkoda, ale sądzę że jakieś studio od sony dubie nad jakąś kozacką platformówką.
Opublikowano 23 lipca 201311 l obrazki wyglądają super, gorzej z gameplayem jakie pokazywali ale to pewnie przez słabą jakość
Opublikowano 20 sierpnia 201311 l Przerywniki wyglądają bardzo ładnie i ciekawie, ale gameplay z tej gry w ogóle mnie nie przekonuje. Bliżej temu do jakiejś bijatyki niż do platformówki.
Opublikowano 20 sierpnia 201311 l Holiłód, wybuchy, eksplozje, helikoptery, akcja, rząd, czołgi, wojsko, myśliwce, wojnaCo to jest, Knack of Duty?Już nawet nie można zrobić zwykłej platformówki jak pan bóg przykazał, tylko trzeba robić z tego modern warfare kids edition?Idź pan w chvj z tym. Wracam do Raymana, Mario i DK
Opublikowano 20 sierpnia 201311 l Autor Od początku narzekam na muzykę w tej grze. Jest zbyt bojowa i nie pasująca do stylistyki. Ale ta gra jest śliczna, jezu. Biorąc pod uwagę ilość ludzi pracujących nad tytułem (i czas developingu) jest to dosyć imponujące.
Opublikowano 21 sierpnia 201311 l Autor Potwierdzono lokalny coop. Knack includes a local co-op mode that should, according to game creator and system architect Mark Cerny, help kids around 5 to 7 years old play the PS4 launch game. At Gamescom, Cerny showed us a brief demonstration of the same-screen mode, in which a second player controls a robot version of Knack who provides support for the first player. Like Knack himself, the silver robo-Knack can combat and defeat enemies to grab their parts and grow bigger. The difference is that when Knack gets hurt and becomes smaller and weaker, robot Knack can donate his parts to the damaged Knack. Cerny noted that the two-player mode allows a parent to jump in and help his seven-year old child playing as the main Knack, and for a younger player like a five-year old to play as robot Knack without harming the overall experience. "Progress is gated by what Knack does," said Cerny, indicating the second player won't hinder the first player as he or she progresses through the campaign. Cerny wants Knack to be an inclusive, family-orientated game; he previously showed how developer Japan Studio built a giant DualShock to help its developers see how it would be to be an 8-year-old holding the controller. Knack will be one of the games available on the PS4's launch day, November 15 in North America and November 29 in Europe.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.