Skocz do zawartości

Knack


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Info z GI:

 

Story

- One scientist created main character Knack
- Goblins and humans have lived alongside each other peacefully
- However, the Goblins have been living in rugged rural areas
- Goblins obtain advanced military vehicles including planes and tanks
- Team is asked to find out how they obtained the tech and eliminate the thread
- Team consists of some humans as well as Knack

Gameplay

- At the beginning of the game, Knack is simply a small robot
- Knack can grow larger by joining together with small crystal-like objects
- Up to 5,000 shards can be “added” to Knack
- Can grow 30 feet tall
- Invisible force holds the objects together
- This additionally lets Knack become small and dodge different security systems such as moving lasers
- Collect “sunstones” to unlock moves
- Can unlock a shockwave melee atack that is used heavily in combat
- Mix of platforming and fighting against dozens of enemy types

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=554832

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

No nawet ja nadworny fan platformówek jestem lekko zawiedziony. Głównie przez ten kpiny seting tak jak pisał Dahaka. Z tego co widać dużo miast, robotów itp. Ja wolę lasy, plaże, góry, zamki, chmury itp otoczenie w platformówkach. Aha no i ta napierdalanka ala GOW, WTF?

Odnośnik do komentarza

Będą, czy nie, gra wygląda po prostu lipnie i tyle.  Zero platfrmowych elementów się doszukałem w filmikach, samo napieprzenia przeciwników, w dodatku dość biedne. Poziomy ubogie i totalnie bez smaku.

Tym bardziej żal patrzec na tę grę, jak się spojrzy na gry za jakimi stoi Cerny =/
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Cerny

Crash i Spyro przede wszystkim, w dodatku maczał palce w Ratchecie i Jaku. Przykro patrzeć, jak zamiast kolejnym świetnej platformówki dostajemy taką papkę =/

 

Edytowane przez Dahaka
Odnośnik do komentarza

Nic ciekawego nowy gameplay nie zaprezentował - prostota eksploracji terenu, wszędobylska monotonia lokacji, nudy design, słaba grafika (porównania do filmów pixara, rly?) czy całkowicie bezbarwny główny bohater. Śmieszne jest znikanie zniszczonych obiektów po minięciu niecałej sekundy. Na brak mocy konsoli narzekać nie mogą, a tematyka aż prosi się o masę przedmiotów porozrzucanych po lokacjach które główna postać mogłaby "wsysać". Brak wizualnego orgazmu na korzyść masy mikrosmaczków w postaci nieznikania obiektów czy podatności na wpływ przeciwników/robota to powinien być standard w tym tytule, ale czemu tu się dziwić skoro robione "na szybko" na start konsoli. Myślałem, że wyjdzie coś lepszego, a tak widzę grę która nadaje się do wrzucenia do usługi Plusa, której i tak nie chciałbym zassać. 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Holiłód, wybuchy, eksplozje, helikoptery, akcja, rząd, czołgi, wojsko, myśliwce, wojna

Co to jest, Knack of Duty?

Już nawet nie można zrobić zwykłej platformówki jak pan bóg przykazał, tylko trzeba robić z tego modern warfare kids edition?

Idź pan w chvj z tym.

Wracam do Raymana, Mario i DK

Odnośnik do komentarza

Potwierdzono lokalny coop.

 

 

Knack includes a local co-op mode that should, according to game creator and system architect Mark Cerny, help kids around 5 to 7 years old play the PS4 launch game. At Gamescom, Cerny showed us a brief demonstration of the same-screen mode, in which a second player controls a robot version of Knack who provides support for the first player.
 
Like Knack himself, the silver robo-Knack can combat and defeat enemies to grab their parts and grow bigger. The difference is that when Knack gets hurt and becomes smaller and weaker, robot Knack can donate his parts to the damaged Knack. Cerny noted that the two-player mode allows a parent to jump in and help his seven-year old child playing as the main Knack, and for a younger player like a five-year old to play as robot Knack without harming the overall experience.
 
"Progress is gated by what Knack does," said Cerny, indicating the second player won't hinder the first player as he or she progresses through the campaign.
 
Cerny wants Knack to be an inclusive, family-orientated game; he previously showed how developer Japan Studio built a giant DualShock to help its developers see how it would be to be an 8-year-old holding the controller. Knack will be one of the games available on the PS4's launch day, November 15 in North America and November 29 in Europe.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.