Skocz do zawartości

PS4 - Komentarze i inne rozmowy


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, _Be_ napisał:

 

1. Nie, po prostu ściąga się update i tyle. 

2. Zależy od gry zazwyczaj te dodające obsługę "4k" i tak jest wrzucony do update'u i jak chcesz mieć grę zupdate'owaną do najnowszej wersji to musisz sciągnąć pełnego patcha (czyli np w przypadku Wiedźmina 3 to było jakieś 19GB) 

3. Raczej nie, nie pamiętam takiego przypadku, ale nie wykluczam, że może coś się dziać ale głownie działają lepiej. 

Dzięki za wyjaśnienie, dokładnie o to mi chodziło.

Odnośnik do komentarza

Zapomniałem zapytać: najnowsze konsole PS4 Pro (7216B, G Chassis) faktycznie są bardzo ciche? Wiem, że jeszcze jakiś czas temu były narzekania na kulturę pracy Pro. Czy jakiś użytkownik najnowszej wersji może potwierdzić?

Odnośnik do komentarza

Spotkałem się z artykułami i komentarzami w internecie, że problem z irytująco głośną pracą konsoli został usunięty przy okazji tego modelu. Oczywiście nie musi to być "martwa cisza", ale dużo lepiej chyba jest? Podobno na tyle, że już to nie przeszkadza. Masz ten model?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Od października użytkuje wersję z RDR2 i nadal konsola jest bardzo cicha. Nie ważne czy odpalę Days Gone, RDR2, GoW, Spider-Man czy inne wymagające gry. Konsola działa prawie tak cicho jak XOX. Napisałem prawie gdyż w grach 4k czasem można usłyszeć delikatnie cewki ale tylko z wyciszonym TVikiem.

 

Ten model konsoli faktycznie jest cichy gdyż został zastosowany nowy układ chłodzenia ale pojawiają się opinie, że to nadal loteria.

 

 

Odnośnik do komentarza

Z krążących opinii można dość do wniosku, że to raczej Ty jesteś szczęściarzem, bo konsole dalej chodzą głośno. Moja premierówka (PRO) do tego stopnia, że jutro idzie do serwisu na wymianę pasty na procesorze i termopadów. Podobną operację przeprowadził na swojej kolega @creatinfreak i o ile mi wiadomo konsola chodzi teraz o wiele ciszej.

Jak cicho? To już trzeba Pawła zapytać. :lapka: 

Edytowane przez Paolo de Vesir
Odnośnik do komentarza

No ale do końca. Znam przynajmniej 4 osoby które zakupiły ten nowy model i są równie zadowolone z kultury pracy co ja. W większość ludzie narzekajacy na hałas, posiadają strasze modele PRO.

Tutaj na forum jest tylko jedna osoba, która ma najnowszy model i nieco glosniejszą konsolę. Możliwe, że jest ich więcej ale tylko jedna potwierdziła ten fakt.

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Siema wszystkim. Zakupiłem ostatnio nowy TV Full HD i jak wiadomo konsola automatycznie dobrała mi tą rozdzielczość.

W nowszych tytułach zwłaszcza na zatłoczonych ulicach gdzie aż roi się od efektów cząsteczkowych klatki spadają niemiłosiernie i zabiera to cała frajdę z grania. 

Co zrobić by gry chodziły na rozdzielczości 720p ? Bo sama zmiana rozdzielczości w systemie nic nie daje, gra cały czas odpala się w 1080p, czy powinienem odinstalować gry i zainstalować je dopiero po zmianie tej rozdzielczości w systemie ? 

Odnośnik do komentarza

Witam, mam problem ze swoim PS4. Gdy go uruchamiam wyskakuje komunikat " sprawdzanie stanu pamięci...itp" dochodzi do 26% po czym wyskakuje " nie można uruchomić ps4" po czym proponuję mi aktualizacje systemu którą pobrałem na pendrive i nadal to samo od początku. Próbowałem w trybie bezpiecznym punktow bez konieczności resetowania systemu ( zależy mi na tym bo słabo stracić gry za ponad 1000 zł) wszystkie punkty trybu bezpiecznego prowadzą do ponownego uruchomienia się konsoli co powoduje przejście na sam początek mojego problemu, dochodzi do 26% i znowu to samo... Nie mam pojęcia co zrobić bez konieczności resetu. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Marplay7 napisał:

Próbowałem w trybie bezpiecznym punktow bez konieczności resetowania systemu ( zależy mi na tym bo słabo stracić gry za ponad 1000 zł)

Co? Jeżeli masz jakieś gry zakupione w cyfrze to zawsze można je pobrać ponownie, np na nowej konsoli czy po reinstalacji systemu. Skoro żadna z wypróbowanych opcji nie działa to nie pozostaje Ci nic jak pełny reset i wgranie FW od zera.

Odnośnik do komentarza

Z tego co już wiem, jedno konto Origin jest raz na zawsze powiązane z jednym kontem PSN. Problem w tym, że moje konto Origin jest uszkodzone i nie mam do niego pełnego dostępu. Support EA nie był w stanie mi pomóc. Myślicie, że support Sony/PlayStation byłby w stanie odpiąć to konto Origin od mojego konta, żebym mógł z nim powiązać inne? Jaki jest do nich adres e-mail (Sony)?

Odnośnik do komentarza

pomoc@pl.playstation.com ale najszybciej chyba będzie jak zadzwonisz.

Cytat
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 22 397 89 24

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Godziny otwarcia: pon–pią 10:30 - 18:30

W zależności od Twojego pytania będziemy musieli poprosić Cię o dane Twojego konta PSN albo numer seryjny Twojej konsoli. Przygotuj te informacje, zanim do nas zadzwonisz

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...