Opublikowano 7 marca 201411 l nie wiedziałem tego na trzech ostatnich stronach ale ładnie ktoś napisał, że druga część gifa wygląda jak z Vity.... http://www.ppe.pl/news-27227-watch_dogs___gra_wyglada_znacznie_gorzej_niz_na_wczesniejszych_zajawkach.html Dla naszej wygody jeden z graczy przygotował krótkie porównanie starszego i świeżego materiału z pościgu samochodem, w formie animowanego GIF-a no słabiutko Edytowane 7 marca 201411 l przez waldusthecyc
Opublikowano 7 marca 201411 l Najgorsze ze to ponoć z wersji na ps4, ciekawe jak bardzo żałośnie bedzie wyglądać na x360/ps3
Opublikowano 7 marca 201411 l Nie ma to jak jednym trailerem wypisać na swoją grę wyrok śmierci. Ja się zastanawiam co oni robili przez te dodatkowych 8 mies? Spłaszczyli fabułę i znacznie zjechali grafę? No come on, wystarczy spojrzeć na Infamous żeby zobaczyć jak wygląda next gen open world. Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Opublikowano 7 marca 201411 l Czyli dali nam render, opadły nam szczeny a teraz wychodzi, że gra wygląda jak na tabletach? Pomijając żenującej jakości samochód reszta wygląda za bogato jak na PS3/X360 a strasznie biednie jak na PS4/Xone. Nie jestem w stanie tego pojąć ale szykuje się fail dekady Dobra, dla tych co mają jeszcze wątpliwości:http://www.dsogaming.com/screenshot-news/watch-dogs-comparison-latest-build-versus-e3-2012-june-2013-builds/ Edytowane 7 marca 201411 l przez da$io
Opublikowano 8 marca 201411 l Nie wierzę aż w taką ściemę... current geny nie są nad maszynami, ale uważam, że są w stanie generować taką grafikę jaką widzieliśmy w gameplay'u, który został pokazany w Lutym, przy zapowiedzi PS4. Może jestem nadmiernym optymistom, ale uważam, że ostatni trailer pokazuje grafikę z 360 i Ps3
Opublikowano 8 marca 201411 l Ale to juz nie podlega dyskusji, gameplay byl z PS4. http://tvgry.pl/?ID=4240 http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13152300 (post numer 25)
Opublikowano 8 marca 201411 l Goście z Ubisoft zarzekają się, że gra na PS4 wygląda tak, jak na pokazie E3 2013 (dzisiejsze newsy) http://www.pssite.com/news-31564-watch_dogs_na_ps4_bedzie_wygladalo_jak_na_pokazie_z_e3_2013.html To jeszcze spoko. Zobaczymy.
Opublikowano 8 marca 201411 l Ja już w nic nie wierzę. Skoro Morin zarzeka się, że grafika trzyma poziom pamiętnego zwiastuna to czemu na materiale z Eurogamer Expo widać coś zupełnie innego?
Opublikowano 8 marca 201411 l Strach pomyśleć co by się stało gdyby premiera odbyła się 29.11. Sprzedaż PS4 wynosiłaby chyba 50% obecnej ilości konsol na rynku.
Opublikowano 8 marca 201411 l Każda zła informacja o tej grze jest dla mnie jak nowy trailer mgsv. Edytowane 8 marca 201411 l przez _Milan_
Opublikowano 8 marca 201411 l Strach pomyśleć co by się stało gdyby premiera odbyła się 29.11. Sprzedaż PS4 wynosiłaby chyba 50% obecnej ilości konsol na rynku. W sumie nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak ta gra wyglądała w listopadzie...poza tym te wszystkie bullshoty gameplayowe sygnował twarzą i nazwiskiem dyrektor kreatywny Ubiosft Montreal, Jonathan Morin Być może pokazywał wersję z PS5, ja nie wiem... Poświęciłem się i zerknąłem na jego konto na Twitterze. Atak zmasowany na człowieka. To co już wiemy czyli kicha "...And again no secret all impression articles were based on 1h30 with the PS4 build. Answer soon Poniżej odpowiedź użytkownika "...I know ur doing amazing job guys but next-gen is all about dynamic weather, day/night, particles, wet/rain, wind, lighting, etc" Edytowane 8 marca 201411 l przez da$io
Opublikowano 9 marca 201411 l nie no wymiękam, ja rozumiem, że grafika gry nie tworzy, ale tutaj właśnie to ona przykuwała uwagę, to grafika z pierwszych materiałów powodowała, że człowiek czekał na ps4/xone i chciał sobie pochodzić po next genowym mieście, a teraz to mocno się zastanowie czy w ogóle tą gre kupować zafoliowaną, czy nie poczekać pół roku aż będzie masowo sprzedawana. Po tym co na ps3 pokazało GTAV to te budynki wyglądają ja z kartonowej pierwszej mafii. Nie kumam już kompletnie skąd się wzieła ta obsuwa, skoro gra wygląda jak wygląda i jeszcze trzeba na nią czekać tyle czasu.
Opublikowano 9 marca 201411 l Gra musiała naprawdę kiepsko wyglądać w takim razie. I jeszcze jakiś podziw branży, że trzeba "mieć jaja by przesunąć premierę TAKIEJ gry". Edytowane 9 marca 201411 l przez da$io
Opublikowano 10 marca 201411 l Ja juz jakis czas temu mowilem, ze opoznienie Watch Dogs jest zwiazane z premiera GTA V, tym jak wyglada gra od Rockstar i jak bardzo jest rozbudowana.Pewnie ekipie z Ubisoft zrobilo sie glupio i postanowili opoznic premiere i jeszcze troche dopracowac gre. Rockstar wycisnelo z PS3 i X360 ostatnie soki, gra wyglada na tych konsolach rewelacyjnie, do tego jest bardzo rozbudowana, nie zdziwie sie jak po premierze okaze sie, ze Watch Dogs jest przy GTA V poprostu proste i brzydkie. Edytowane 10 marca 201411 l przez saptis
Opublikowano 10 marca 201411 l Szczerze to trochę ta sytuacja przypomina te z AC1, też przesadzili z hypem a gra okazala sie "tylko" dobra. Nawet nie chodzi do konca o grafe ale zeby ten zaprezentowany swiat, skanowanie kart kredytowych, hackowanie kamer, bankomatow itd. rzczywiscie mialobjakis glebszy sens. Bo na ten moment to tylko zmiana swiatel i slupki pozwalaja wplywac istotnie na przebieg wydarzen.
Opublikowano 10 marca 201411 l PCGames.de umieścił na swojej stronie trochę gameplay'u z Ps4 : http://www.pcgames.de/Watch-Dogs-PC-249220/News/Watch-Dogs-Preview-Neue-Version-gespielt-1112350/
Opublikowano 10 marca 201411 l Nie wiem. Oglądałem właśnie na fonie 4" więc tak średnio ale nie wygląda to chyba aż tak past genowo? Na pewno szału nie robi ten filmik.. ale gra i tak jestem zainteresowany. Lubię czasem te kazualowe gry od Ubi :-P
Opublikowano 11 marca 201411 l Toż GTA V ma lepsze tekstury na PS3... Ło matko bosko licheńsko, co to za rozmazana kupa ? To ma być next gen ? Chyba gremliny zakradły się do Ubisoftu i podprowadziły RAM z konsoli. I zamiast 5GB dostępnego dla gier, zostało im się z 400MB. Buuuu biedaczki teraz próbują jakoś upchnąć tekstury w tak tycią ilość pamięci. Dobrze że w ogóle jest jakieś rozróżnienie płyt chodnikowych, lub okien na budynkach. Mogły być przecież tylko jednokolorowe powierzchnie. A tak na serio: 8GB ramu - to KAŻDA tekstura powinna wypalać gałki oczne hiper rozdzielczością (= szczegółowością) ......a przynajmniej być 16x bardziej szczegółowa niż na PS3. PORAŻKA Edytowane 11 marca 201411 l przez mrynk
Opublikowano 11 marca 201411 l Taki jest niestety koszt wydawania gry jednocześnie na wszystkie platformy. Tak samo jest z Thiefem, którego kupię jeszcze na PS3 czy AC IV - nawet 60 klatek nie wyciska na PS4. Edytowane 11 marca 201411 l przez Nemesis
Opublikowano 11 marca 201411 l Ujawniono minimalne wymagania sprzętowe: Są dosyć wysokie - brakuje doprecyzowania odnośnie karty graficznej, ale wymóg 6GB RAM i Core Quad to sporo.
Opublikowano 12 marca 201411 l Trzeba zdać sobie sprawę,że wysokie wymagania nie są wyznacznikiem jakości grafiki czy całej gry. Takie Metro nie wypalało gałek ocznych a zajeżdżało karty na dzień dobry.Jeśli są to wymagania dla jakości gry z E3 to ok jak poziom GTA V to partacze...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.