Skocz do zawartości

Watch Dogs


Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Grafiką nie rozwala, co było do przewidzenia. Ale płynnie chodzi na załączonych filmikach, nawet przy większej zadymie. Generalnie wygląda na ciekawy, rozbudowany tytuł z dużą liczbą nowości w stosunku do poprzednich gier Ubi. Jest skradanie, jest walka, jest kombinowanie (trochę jak Blacklist). Dla mnie ok, myślę że gra dostanie dobre oceny i będzie się podobać - byłaby jeszcze lepiej odbierana, gdyby nie zaszkodzili sobie tym starym filmikiem. Ja mam to gdzieś, ale sporo ludzi się "obraziło" :P

Odnośnik do komentarza

Zaawansowany model fizyki jest zastosowany w grze. Widać to na początku filmu, kiedy raz leci mnóstwo odłamków z samochodów, dwa, tuż obok nas gracz rozwala słupek na kilka część. Nie znikających i reagujących na otoczenie. Świetnie to wyglada i w znacznym stopniu podnosi poziom immersji. Takiej fizyki w grach nie było od czasów pierwszego Crysisa. Jeżeli gra spodoba się ludziom( graczom na forach, wy(pipi)ane na recenzje) to kupuje PS4 razem z grą.

 

Z drugiej strony, miasto wydaje się kompletnie puste. Choć może jest to złudne wrażenie, ponieważ można to dostrzec podczas poruszania się gracza przez miasto w nocy ale w dzień, widać większe natężenie na ulicy. Tak, czy inaczej, gra sporo zyskałaby, gdyby omineła poprzednią generację.

Edytowane przez Marian446
Odnośnik do komentarza

Kto chce wiedzieć ile misji będzie w Watch_Dogs, ręka do góry

 

Jeden z użytkowników niezastąpionego forum NeoGAF, uczestniczył w tegorocznym GDC i udało mu spisać 100 % misji w nadchodzącym, potencjalnym hicie Ubisoftu. Lista nie zawiera spoilerów, tylko rodzaje misji i ich ilość w grze. Wygląda na to, że będzie sporo do roboty, jednak pamiętajmy, że nie są to oficjalne dane.

Wczoraj mogliśmy zobaczyć sporo materiałów z Watch_Dogs (PS4). Dziś możemy wstępnie oszacować ile zabawy nas czeka. Na brak zajęć raczej nikt narzekać nie powinien. Cała lista prezentuje się następująco:

Misje główne: ( wartości po myślniku oznaczają ilość misji w danym akcie )

Act I - 9
Act II - 15
Act III - 6
Act IV - 8
Act V - 1

Misje poboczne:

Criminal Convoys - 18
Crimes Detected - 20 ( dostępnych jest więcej niż 20, ale tylko potrzebne jest do skończenia gry na 100% )
Fixer Contracts - 40
Gang Hideouts - 15

Dochodzenia:

Human Traffic - 11
Burner Phones - 8
QR Codes - 17
Missing Persons - 7
Weapons Trade - 10

Znajdźki:

Song Sneak - 23
Privacy Invasion - 30
ctOS Towers - 13
ctOS Breach - 16
City Hotspots - 100
Audio Logs - 10

Mini gry :

Jest nieskończona ilość możliwości uczestnictwa; Jeśli chcesz mieć 100% gry, wystarczy skończyć tylko kilka.

Kontrakty sieciowe:

Jest nieskończona ilość możliwości uczestnictwa; Jeśli chcesz mieć 100% gry, wystarczy skończyć tylko kilka.

Źródło: http://neogaf.com/

http://www.pssite.com/news-32603-kto_chce_wiedziec_ile_misji_bedzie_w_watch_dogs__reka_do_gory.html

 

Lawina szczegółów odnośnie rozgrywki w Watch_Dogs!

 

Ostatnie dni to istny wysyp informacji na temat Watch_Dogs (PS4). Wczoraj mogliście zapoznać się z kilkoma materiałami wideo przygotowanymi przez Eurogamera, dziś natomiast fala nowinek nadciąga wraz z wywiadem przeprowadzonym przez PlayStation Access.

Rozmowa z dyrektorem kreatywnym projektu Jonathanem Morinem przyniosła odpowiedzi na wiele ciekawych pytań. Poniżej prezentujemy w pigule najciekawsze informacje przekazane przez pracownika Ubisoft Montreal.

  • Deweloper nie robi niczego specjalnego z DualShockiem 4. Touchpad służyć będzie do otwierania mapy.
  • Wirtualne Chicago jest oczywiście mniejsze od prawdziwego odpowiednika, ale ulice są bardziej zagęszczone przez ludzi, niż ma to miejsce w rzeczywistości.
  • Można zabijać przypadkowych przechodniów.
  • Sposób, w jaki NPC na ciebie reagują, zależy od twojego zachowania i wskaźnika reputacji.
  • Gra posiada podobny system poszukiwania przez policję do tego znanego z GTA V. W przypadku Watch_Dogs nasze zachowania są jednak zapamiętywane przez otoczenie, więc problemów przysporzyć mogą nam również ludzie rozmawiający o nas na ulicy.
  • Rozgrywka będzie niosła ze sobą inne doświadczenia w zależności od tego, czy zdecydujemy się na działania powszechnie uważane za dobre, czy też złe. Nie będzie to miało jednak wpływu na samą historię.
  • Aiden ma kilka rodzajów ubrań, które gracz może dowolnie zmieniać.
  • Nie ma opcji ulepszania broni oraz tuningowania samochodów.
  • W grze znalazło się 70 różnych modeli aut.
  • Model jazdy będzie się różnił w zależności od typu samochodu.
  • Miasto jest duże, ale nie jest największe, jakie widziałeś w grach wideo.
  • Możesz odblokować kilka kryjówek, gdzie bohater będzie mógł spać i zaszyć się do czasu zawieszenia poszukiwań przez policję. Korzystając z kryjówki, można dowolnie zmieniać porę dnia oraz teleportować się do innych odkrytych wcześniej mieszkań.
  • Niektóre narzędzia przeznaczone do hakowania są bardziej skuteczne w określonych porach dnia.
  • Przeciętny gracz spędzi przy grze od 35 do 40 godzin. Zaliczenie jej na 100% to ponad 100 godzin gry. 
  • Niektóre tryby w rozgrywce sieciowej dostępne będą jedynie na konsolach nowej generacji oraz PC.
  • Istnieje tryb sieciowy, w którym wraz z innymi graczami możesz swobodnie poruszać się po mieście i robić, co tylko zechcesz. Nie ma w nim żadnych aktywności ani zadań.
  • W każdej chwili możesz wyłączyć możliwość włamywania się przez innych graczy do twojej gry, ale Morin zachęca, aby przed podjęciem takiej decyzji dać temu systemowi szansę.
  • W multiplayerze nie ma żadnego lobby.
  • Nie ma żadnej sieciowej interakcji pomiędzy wersjami gry na PS3 i PS4

Poniżej materiał wideo, z którego pochodzą cytowane informacje.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Źródło: www.dualshockers.com

http://www.pssite.com/news-32608-lawina_szczegolow_odnosnie_rozgrywki_w__watch_dogs_.html

Odnośnik do komentarza

Pewnie wersja na PS3 będzie chodzić i wyglądać jak guvno, także daruje sobie zakup, ale gdybym miał PS4 to chyba bym się skusił.

 

I śmieszą mnie typki, którzy myślą, że jak parę osób z gafa płacze o jakimś downgrade'u to gra będzie się walała na półkach i Ubisoft przeniesie devsów odpowiedzialnych za ten projekt na komórki i tablety niczym Square Enix. No nie moi drodzy, ta słynna prezentacja z E3 2012 zrobiła na tyle wielką burzę w internetach, że możecie być pewni, że WD osiągnie spory sukces i Ubi będzie wydawać sequele co conajmniej 2 lata.

Odnośnik do komentarza

Chyba pierwsza gra którą kupię odkąd mam ps4 :D Super, że giera jednak wygląda zacnie, nie to co na tych trailerach. Ja nie wiem co oni sobie myśleli, jak je wypuszczali, może woleli pokazać gorszy produkt (pewnie gameplay z tych trailerów był z wcześniejszej wersji gry, która nie wyglądała tak świetnie jak ta teraz), żeby potem nie było płaczu, jak po e3 2012.

Odnośnik do komentarza

 

First of all, he clarified the difference between the PS4 version and the PC version of the game:

The only differences are the FX mentioned in the NVIDIA video & resolution.

http://www.dualshockers.com/2014/04/28/watch_dogs-director-talks-difference-between-ps4-and-pc-free-roaming-weather-and-more/

Odnośnik do komentarza

Nagle wszystkim się podoba :P A tyle płaczu było i fochów. Spoko, ja od początku mówiłem, że mi się podoba, niezależnie co pokazali i na jakim E3. Jest coś nowego. Kontrola miasta fonem będzie ciekawa. Walka wgląda jak SC: Blacklist, dobre animacje wykończeń. Potencjał na szpil na 8 dla mnie. Chyba, że zaskoczy czymś ekstra (mega fabuła, zapadające w pamięć misje), ale nie nastawiam się. Myślę o niej jak o bardziej rozbudowanym Sleeping Dogs. A to akurat porównanie na + dla mnie.

Odnośnik do komentarza

Tylko ostatni materiał wygląda znacznie lepiej, niż ten pokazana po dłuższej przerwie, który musiał pochodzić z wersji na PS3/X360, albo komus zapomniało się nałożyć na obiekty kilku graficznych efektów. Chodzby ten skok motorem, obecnie wygląda to o niebo lepiej. Najważniejszy jednak będzie gameplay, oby wyszło coś lepszego od AC.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...