Skocz do zawartości

inFamous: Second Son


aux

Rekomendowane odpowiedzi

 

Wybaczcie ale jest to temat o grze. Przyjmijmy, że gra jest już wydana i ogrywana, wobec tego chcę porozmawiać także o fabule, o kwestiach z nią związanych a nie zastanawiać się, kto i co uzna za spojler.

Dlaczego mamy przyjac, ze gra jest juz wydana jezeli premiera jest za 3 dni dopiero? o.o

 

bo wydawało mi się, że rozmowa dotyczy spojlerów ogólnie a nie tylko tej gry (podawano nawet przykłady innych tematów co uznawano a co nie za spojler). Chcesz rozmawiać o spojlerach "na trzy dni przed..." a później wrócić do tej rozmowy po wydaniu? Ja zagiąłem czasoprzestrzeń i dlatego zaproponowałem w dyskusji by przyjąć założenie jakby ta gra była już na rynku bo i tak są osoby które już grają/grały/widziały i dzielą się informacjami ...

Odnośnik do komentarza

Chowajcie spoilery i koniec dyskusji.

 

Parę technicznych ciekawostek:

 

• 11,000: Number of ‘ashbit’ particles Delsin shatters into during a single smoke dash through the air. Each particle is individually textured (including the custom jacket!), before reforming!

• 75: Number of high-resolution scanned poses of Troy Baker’s face that were needed to train our performance capture system to produce Delsin’s facial animations. Troy had 168 tracked markers placed on his face and his head mesh resulted in 22,321 separate vertices (not counting his eyes, lashes, or beanie) that were used for various in-game animations.

• 32 machines are used in the render farmthat computed all the reflected/ambient lighting in the game.

• Each rain drop is considered a particle and there are over 30,000 of them.

• There are 1,024 sound variations of the smoke bolt. It will rarely sound the same twice.

• Adaptive Ambient System enables each district to have its own atmosphere that conforms to the time of day, type of weather, and if the DUP controls it or if Delsin has freed it.

• Over 50 individual sounds are used in a smoke orbital.

• Delsin’s head is built out of 60,000 triangles, plus 7,500 triangles for his beanie. (lol)

• We have 168 skeleton joints just for Delsin’s face.

• The blocks in our version of Seattle are 100 meters square. That’s exactly the same size as an actual Seattle block.

• During our cut scenes, each of the 20,000 vertexes on Delsin’s face is animated independently, thirty times a second.

 

http://www.vgleaks.com/fast-facts-about-infamous-second-son-tech-details/

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

BTW Jeszcze jest aktywna promocja w PSN US Store - "Get $10 credit for spending $60!".
SS kosztuje $59.99 ale 1 cent nie robi w tej promocji różnicy, więc teoretycznie można dostać SS za $50.
Promocja kończy się dzisiaj.

@RoninJackF !! Nagraj unboxing plx.

Edytowane przez Raekon
Odnośnik do komentarza

Podoba mi sie podejscie SP do mocy, ze nie postawili tylko na oklepane czy gdzies wczesniej uzywane moce, ale na cos oryginalnego. Nigdzie indziej wczesniej(filmy, komiksy, gry) nie widzielismy, a wrecz trudno bylo sobie wyobrazic moc dymu :) Neon takze nie pamietam by byl gdzies "uzyty". Juz te dwie sa super, ale chetnie sie jeszcze zaskocze bo narazie uniknalem spoilerkow dotyczacych kolejnych mocy ;)

Odnośnik do komentarza

No jara mnie ten news o dźwięku. Nie powiem wiąże duże nadzieje z tą generacją jeżeli chodzi o dźwięk przestrzenny i jego jakość. Na poprzedniej generacji rzadko jaka gra była dopieszczona pod tym względem. Filmy na BD w orginalnej wersji językowej (lektor kładł na łopatki dźwięk) były znacznie lepiej udźwiękowione i deklasowały na tym polu gierki.

Odnośnik do komentarza

estel, jak nie chcesz spoilerw, to po kiego w ogóle się pytasz co i jak odnośnie gry, a tak w ogóle to robisz tragedie, jak by Ci powiedział zakończenie.

RoninJackF, fajny Unbox :thumbsup:, a żona to jest dobra, ale po 60e, aby na starość można do kogo gębę otworzyć :platinum:   LOLOLO

 

Muza w nowy Niesławnym powala.

 

daje w Spoiler, żeby nie było.

 

 

 

Edytowane przez kazuyoshi
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość Darude

Kusi mnie żeby kupić choć nie jestem fanem .Szukał ,za bardzo nie będę ,wpadne w piątek do pobliskiego MM i EuroAGD ,będzie na półce  to wezmę ,ogram nie spodoba sie to opchnę najwyżej.Straty wielkiej nie będzie :P.

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

 

Smoke z mortal kombat neon tez gdzies byl. Jak bede w domu wrzuce

 

Smoke niby tak, ale zdecydowanie nie tak efektowna jak Delsina :) Czekam na pokazanie neonu...no czekam :P

Embargo na recki konczy sie 20 marca? Poczytalbym troche co sadza o niej "eksperci", ktorzy i tak mnie nie zniecheca do zakupu.

 

 

łap:

 

wcale nie efektowna

Edytowane przez Orzeszek
Odnośnik do komentarza

Dzięki za radę. Ale myślę że nikt nie miał wątpliwości o jaką grę chodzi. Równie dobrze ja mógłbym Ci zwrócić uwagę że piszesz bez polskich znaków, ty pewnie wtedy odpowiesz że jesteś z UK i nie masz polskiej klawiatury zainstalowanej. No i w porządku, a ja jestem z polski i mówię Infejmus, wiem jak się wymawia poprawnie ten tytuł, ale tak jest łatwiej i zabawniej. I nie uważam siebie za żadnego "redaktorka" (wiem że i tak powiedziałeś to tylko żeby mnie obrazić, ale pomyślałem że wyjaśnię), po prostu lubię gry i lubię o nich mówić.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.