Opublikowano 3 października 201410 l Dzisiaj zaczynam grańsko. Jaki macie workflow na platynę? Najpierw na hardzie po złej stronie przejść grę, a potem speedrun na easy, ze zbieractwem, po dobrej stronie i z misjami pobocznymi i platynka będzie?
Opublikowano 3 października 201410 l Ja robiłem tak że najpierw hard jako dobry + zbieractwo, a później speedrun easy jako zły + jakieś pozostałe trofea. Jak nie zrobisz będzie dobrze bo platynka jest bardzo łatwa.
Opublikowano 3 października 201410 l Mam wrażenie, że moce ekskluzywne dla złej ścieżki są jakby mocniejsze, więc to chyba lepszy wybór na hard. Tak czy inaczej gra trudna nie jest, choć głupio zginąć jest dość łatwo.
Opublikowano 18 października 201410 l Kupiłem podczas premiery. Wart tych 249zł.inFamous – klasa sama w sobie.Second Son podobnie jak poprzednicy, wygląda zjawiskowo. To ścisła czołówka najpiękniejszych pozycji w jakie obecnie możemy zagrać. Po raz wtóry polonizacja kuleje, ale lepiej niech będzie taka, niż miałoby jej nie być w ogóle. Sama gra jest bardzo dobra. Ze względu na kilka motywów (w tym świetne zakończenie) polecam ścieżkę zła. Niestety platyna, to wciąż droga przez nudę, ale jej nikt ci nie każe zdobywać przecież. A, i mało, która gra ma TAK fantastycznie płynne poruszanie się po mieście. Na myśl przychodzi mi tu SR 4. 9/10 – grafika6/10 – audio9/10 – grywalność8/10 – ocena końcowa Mam wrażenie, że moce ekskluzywne dla złej ścieżki są jakby mocniejsze, więc to chyba lepszy wybór na hard. Tak czy inaczej gra trudna nie jest, choć głupio zginąć jest dość łatwo. Podobnie było w inF drugim. Zgadzam się zdecydowanie.
Opublikowano 18 października 201410 l Ja się chowałem za kolumną jak rzucał we mnie tym syfem.Ogólnie łatwizna ten boss.
Opublikowano 18 października 201410 l ogolnie dziwne sa starcia z bossami w tej grze, na kazdego jest tragicznie banalny sposob ale jakby sie chcialo po bozemu to sa trudni np przedostatni boss ten smok wielki od tego kolesia co ma moce video - jak sie otwarcie z nim walczylo to dostawalem sromotny wpier.dol ale jak przypadkowo zauwazylem, ze jak zwisamy na krawedzi to jego ataki nas nie trafiaja to w pare chwil zakonczylem walke bez nawet najmniejszego uszczerbku na zdrowiu
Opublikowano 18 października 201410 l Na wysokim poziomie trudności może nieco krwi napsuć - dwa, trzy szlagi i po nas. Jednak zasadniczo po kilku niepowodzeniach gryzie zero-jedynkowy piach. Ataki ma schematyczne. Warto regenerować się za filarami i przeskakiwać horyzontalne szlagi. Ostatni bossowie w trylogii inFamous zawsze są ciekawi i na wyższym słupku stanowią przez dobre 16 min. wyzwanie. Aczkolwiek Kessler był znacznie cięższy do ubicia niż Augustine.
Opublikowano 18 października 201410 l Gra miejscami jest dosyć ciężka na normalu,mam na myśli walka z dużą ilością przeciwników.Polski dubbing jest tylko ok, nic więcej
Opublikowano 19 października 201410 l Ja właśnie ukończyłem gre na normalu na sto procent i musze przyznać ze wciągające cholerstwo;p Grałem jako zły i mimo wszsytko też uważam ze czasem trzeba było latać jak głupi w te i spoworotem do wroga, żeby sie regenerować, bo wystarczy chwila pod ostrzałem i nasz bohater już ledwo zipie, ale chyba jednak jeszcze sprobuje na hardzie zrobic głowny wątek dla platynki ;p Platyna zdobyta mam nadzieje ze będzie więcej gier w których zdobycie wszystkich trofeów będzie takie przyjemne Edytowane 21 października 201410 l przez kacprzak1991
Opublikowano 22 października 201410 l Ja zdobycie platyny w tej grze zapamiętam jako nieustające poszukiwania reklamiarza żeby go pogonić. Samo przejście na wyższym poziomie za 2 razem już nie było nawet takie denerwujące.
Opublikowano 22 października 201410 l Ja zauważyłem ze póki nie przeszkodziło się w miedzy czsie aktywistom czy grajkowi to rzeczywiście reklamoarze rzadko się pojawiali. Poprostu było trzeba robić na zmianie te czynności i pojawiały się nowe akcje na mapie plejki 3 nie miałem i szczerze fajnie jakby dali wersje odświeżone na czworeczke bo chętnie pogralbym w poprzednie części ;p Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano 22 października 201410 l Ja zdobycie platyny w tej grze zapamiętam jako nieustające poszukiwania reklamiarza żeby go pogonić. Widać, że nie robiłeś platyny w jedynce, a tym samym nie szukałeś ostatniego sharda
Opublikowano 23 października 201410 l Szczerze to chyba pierwsza szpila w której zachciało mi się przejść jeszcze raz i zdobyć platynę
Opublikowano 26 października 201410 l Ha mam tak samo obie poprzednie zrobiłem na 100% a seconda odstawiłem na jakiś czas i wczoraj wróciłem (połowa gry jako zły na hard) i.......ależ ta gra jest dobra i nic a nic nie straciła z jakości. Zastanawiam sie nad first light, dobry dodatek?
Opublikowano 26 października 201410 l Bardzo dobry. Momentami lepszy od podstawki. Fetch potezniejsza of Delsina i jak ją wymaksujemy yo czuć power. No i swietna sprawa z arenami oraz leaderbords gdzie można powalczyć ze znajomymi. Polecam to dlc.
Opublikowano 26 października 201410 l Bardzo dobry. Momentami lepszy od podstawki. Fetch potezniejsza of Delsina i jak ją wymaksujemy yo czuć power. No i swietna sprawa z arenami oraz leaderbords gdzie można powalczyć ze znajomymi. Polecam to dlc. No to właśnie mi się pobiera liczę na konkret
Opublikowano 27 października 201410 l skonczylem, beda lekkie spoilery, lubie ta serie, to nieliczne sandboxy jakie w ogole koncze, podoba mi sie w nich ich zintensyfikowanie dzieki czemu majac nawet 20-30min wolnego czasu na wlaczenie konsoli da sie zrobic w grze cos sensownego w przeciwienstwie do molochow typu rdr czy gta5 gdzie w tym samym czasie ledwie zaczniemy jakas misje i bez 2h czasu nie ma sensu ich nawet wlaczac. Trzecia czesc gorsza od dwojki, ale tez lepsza od jedynki, wielka szkoda, ze calosc opiera sie i zbudowana jest o te same zalozenia rozgrywki co wczesniejsze czesci - ta sama konstrukcja misji glownych czy tez pobocznych, po tylu odslonach tworcy mogliby sie wysilic, tym bardziej, ze glowne i poboczne misje w serii nigdy nie byly jakies super. Miasto swietne, ciekawa architektura, duzo fajnych miejscowek, troche bolalo, ze po uzyskaniu mocy neonu praktycznie konczy sie parkour na rzecz radosnego trzymania jednego przycisku i beztroskiego smigania po miescie. Fabula slaba, zaczyna sie ciekawie ale pozniej juz niestety jest nudno, glowny bohater rowniez gorszy od Cole'a. Zawiodlem sie tez, ze pomimo kilku mocy mozna uzywac tylko jedna - liczyelm na comba z wykorzystaniem wszystkich. Strona techniczna mistrzowska - tekstury obledne jak na sanboxa, wykonanie postaci, gra swiatel, antyalliasing,plynnosc rozgrywki - swietny pokaz mocy next gena, szkoda betowych kaluz i animacji, ktore zywcem wzieto z wczesniejszych czesci ale calosciowo gra robi wrazenie ocena: 8-
Opublikowano 27 października 201410 l Polecam również first light, kurde, wczoraj pobrałem a dzisiaj już prawie platyna , krótki acz treściwy i oblany w misje poboczne dodatek plus fajny tryb areny.
Opublikowano 28 października 201410 l Nie wiem czy działa ale jak robiłem to w samej grze nic specjalnego się nie robiło ale na stronie już było bardzo ciekawe śledztwo. Życzy bym sobie częściej takie patenty w grach. Sprawdź czy działa i polecam się pobawić ;-)
Opublikowano 26 grudnia 201410 l Chciałem sobie dzisiaj pograć w SS a tu lipa po ekranie startowym z logo sucker punch pokazuje się czarny ekran i koniec... gra się nie uruchamia. Czy to może miec związek z atakiem na PSN? Czy jednak coś jest nie tak z moją PS4. Sprawdziłem też First Light i mam to samo, gra zawiesza się podczas loadingu.edit: odłaczyłem konsolę od netu i wszystko śmiga, Czyli to jednak sprawka hakerów. Edytowane 26 grudnia 201410 l przez mr.zbylu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.