Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Generalnie spoko, ale jakoś nic porywającego aż tak nie zobaczyłem - to co najbardziej kuło w oczy to AI przeciwników którzy praktycznie stali na środku i czekali aż ich zabijesz
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Będzie co najmniej dobrze jeśli w finalnej wersji, na normalnych poziomach trudności (wiadomo, że na konfach leci ultra easy + god mode) główny bohater nie będzie takim supermenem i tak szybko zdolności nie będą się ładować. Fajnie, że przynajmniej jakieś tam elementy otoczenia dadzą się zniszczyć i mają fizykę.
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Generalnie spoko, ale jakoś nic porywającego aż tak nie zobaczyłem - to co najbardziej kuło w oczy to AI przeciwników którzy praktycznie stali na środku i czekali aż ich zabijesz :confused: Nie przesadzaj. Nieźle działają i pamiętajmy, że większość rywali atakujemy z zaskoczenia, po zatrzymaniu czasu i zmiany kryjówki. Rywale idą, okrążają ( nawet 2 "roboty" to czyniły ) tam gdzie cię ostatnio widzieli, a tym im nagle robisz plecy. Uwielbiam coś takiego. Wiadomo dodatkowo, że to poziom "Hard" nie był. Jest dobrze. PS : Nie widzę dziur po kulach w ciałach jak w MP3 , co to ma znaczyć ? Edytowane 12 sierpnia 201410 l przez Szatanek
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Strasznie efekciarska gra... co mi się bardzo podoba. Motyw z całkowitym zwolnieniem czasu bardzo dobry, dzięki temu można trochę pokombinować.
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Ściągnąłem ten gameplay w 1080p, odpaliłem na TV i wooow. Miazga, klimat, grafika, zatrzymywanie czasu, liczba efektów na ekranie, draw distance - miazga. Remedy w formie
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Graficznie jest bardzo fajnie, otoczka, klimat, zatrzymywanie czasu, ale rozgrywka mnie trochę zawiodła, ale przez to, że oczekiwałem chyba czegoś innego, a tu w sumie kopia gearsów i uncharted z mocami, podobna sytuacja co z The Order. To nie oznacza, że jest źle, bo lubię takie tytuły, ale człowiek się napalał chyba za bardzo.
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Ściągnąłem ten gameplay w 1080p, odpaliłem na TV i wooow. Miazga, klimat, grafika, zatrzymywanie czasu, liczba efektów na ekranie, draw distance - miazga. Remedy w formie skąd masz?
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Podłączam się do pytania Ja mam obawy czy to będzie w 1080p chodzić, chyba do tej pory się nie chwalili nie ?
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Jakoś tak mnie to nie zniszczyło. Po prostu dobry, kapiszonowy szuter.
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Prosto z strony Remedy<3 Edytowane 12 sierpnia 201410 l przez zloto
Opublikowano 12 sierpnia 201410 l Ściągnąłem ten gameplay w 1080p, odpaliłem na TV i wooow. Miazga, klimat, grafika, zatrzymywanie czasu, liczba efektów na ekranie, draw distance - miazga. Remedy w formie skąd masz? http://www.gamersyde.com/news_gc_quantum_break_gameplay-15682_en.html
Opublikowano 13 sierpnia 201410 l Obejrzalem sobie pokaz na Xbonie w swietnej jakosci i mowie tylko jedno - miazdzunia. Szkoda ze nie podali daty premiery czuje w kosciach jesien 2015
Opublikowano 13 sierpnia 201410 l No właśnie szkoda, że brakuje daty premiery, ale mają coś jeszcze na Gamescomie pokazać, więc może gdzieś tam Sam Lake się wygada, które okolice 2015
Opublikowano 13 sierpnia 201410 l Autor Najlepszy gameplay<>pokaz z GC, Remedy potwierdziło że w tygodniu będzie dużo nowych materiałów z gry.
Opublikowano 14 sierpnia 201410 l http://uk.ign.com/articles/2014/08/13/gamescom-2014-quantum-break-looks-fun-to-play-but-will-it-be-fun-to-watch Sporo ciekawych informacji, miedzy innymi o serialu, czy obecnych w grze logicznych puzlach, ktore do rozwiazania beda wymagaly manipulacji czasem : )
Opublikowano 14 sierpnia 201410 l Wszystkie deski w tych "trzaskach" ruszają się osobno, tak jak każdy element otoczenia, to nie są zlepki tekstur. Robi wrażenie. Kolejny raz stworzyli niesamowity silnik graficzny. Ciekawe tylko jak będzie z frameratem, bo przy takich efektach gdzie non stop się wszystko rusza cienko widzę zachowanie stałych 30 FPS bez tearingu. Edytowane 14 sierpnia 201410 l przez DonSterydo
Opublikowano 14 sierpnia 201410 l Gra korzysta z silnika fizycznego, który nazywa się Digital Molecular Matter, dotychczas był on głownie wykorzystywany w filmach, miedzy innymi 'Avatar'. Tu strona producenta silnika http://www.pixelux.com/index.html Tu film pokazujący działanie silnika, oczywiście pewnie takich rzeczy nie ma co się spodziewać w QB, ale możliwości są spore i robią wrażenie. Edytowane 14 sierpnia 201410 l przez zloto
Opublikowano 14 sierpnia 201410 l Sporo ciekawych informacji, miedzy innymi o serialu, czy obecnych w grze logicznych puzlach, ktore do rozwiazania beda wymagaly manipulacji czasem : ) Wolałbym dostać właśnie prezentacje takiej przykładowej zagadki , niż ta walkę na moście z tymi dwoma typami
Opublikowano 14 sierpnia 201410 l Struktura gry: podział na odcinki --> na końcu każdego zmieniamy naszego bohatera na tego głównego złego i rozgrywamy nim krótszy etap gdzie wybieramy alternatywne ścieżki wydarzeń --> filmik z prawdziwymi aktorami, w którym odzwierciedlone będą nasze wybory.
Opublikowano 14 sierpnia 201410 l https://vine.co/v/MYIAmbeZ03L Wersja wideo gifa, ktory pare postow temu wrzucal tutaj Don. Krotka prezentacja elementu platformowego? Uwaga, slaba jakosc.
Opublikowano 14 sierpnia 201410 l Coś w tym stylu. W tym konkretnym momencie na ekranie widać jak ciężarówka uwięziona jest w zakłóceniach czasu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.