Skocz do zawartości

Quantum Break

Featured Replies

Opublikowano

Jak ktoś chce na szybko uzupełnić całaka, to nie ma co zaczynać od zera tylko wracać do poszczególnych rozdziałów i na timeline znajdziek są kolejno wskazane w którym momencie powinniśmy coś znaleźć, a do tego jest lista czego ile jest i czego nam brakuje. Wybory, których dokonuje Paul też można w ten sposób zrobić.

Edytowane przez DonSterydo

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 205,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Skończyłem wczoraj po 16 godzinach.   Dla mnie to najlepsza gra akcji jaka się ukazała od czasów The Last of Us. Szczerze to gierka mi się spodobała nawet bardziej niż swego czasu Alan Wake, który w

  • Kisnę z beki, na tej samej stronie dostajecie previev soundtracka, który zapowiada się genialnie i polecam się z nim zapoznać. Ktoś wrzuca jakieś negatywne informacje o rozdzielczości i oczywiście pik

  • cały świat już wie o 720p, ponoć dziś ma być reportaż w Faktach TVN odnośnie tej kwestii, myślę że w dniu premiery gra będzie leżeć w koszykach w Biedronce do kupienia za 15zł.

Opublikowano

miala byc efekciarska wydmuszka fabularna z kapiszonami

 

a wyszedl mega tytul z super fabula i swietnymi walkami

 

oby wiecej takich zaskoczen

Opublikowano

Dawno żadna gra nie przeszła mi tak obojętnie, jak Quantum Break.

 

Nie porwała mnie historia, nie porwał mnie serial, nie porwała mnie sama rozgrywka. Najlepszą częścią gry były dla mnie easter eggi (np. scenariusz, jaki znajdujemy podczas szperania w komputerach; czy zmyślone programy telewizyjne w samej grze) i efekty wizualnego pomieszania z poplątaniem wynikające z załamania czasu (np. początek 4 aktu na moście). Szkoda tylko, że nie poszli w tą stronę jeszcze dalej.

 

Może nie byłem w odpowiednim nastroju (bo kupiłem żeby zabić nudę w czekaniu na Dark Souls), może zawinił brak jakiegokolwiek hype'u przed premierą, ale przeszedłem w sumie na siłę i chciałbym zapomnieć. Po skończeniu zamiast satysfakcji czułem się jak balon, z którego ktoś powoli, przez 12 godzin powoli upuszczał powietrze pozostawiając pustkę.

Opublikowano

Kurde blaszka, opinie na poprzedniej stronie kosmiczne, aż chciałoby się już w to pograć...

Dlaczego ten port na PC musi być tak s(pipi)y, liczyłem że jak to Remedy, to jednak lipy nie odstawią patrząc na ich przeszłość :/

Opublikowano

Remedy ma związane ręce, to nie była ich decyzja o takim porcie tylko MS zawinił. 

Opublikowano

Remedy ma związane ręce, to nie była ich decyzja o takim porcie tylko MS zawinił. 

 

Fakt, w sumie głównie chodzi tu o temat tych uniwersalnych aplikacji i beznadziejnego Windows Store :/

Opublikowano

Akurat to Remedy chcialo wydac gre takze na pc, a premiera zostala przelozona przez MS. Jest wywiad na eurogamerze z Lake'em dotyczacy tego tematu.

Opublikowano

Remedy ma związane ręce, to nie była ich decyzja o takim porcie tylko MS zawinił. 

Co? Przecież Sam Lake - szef Remedy naciskał na port na PC.

Opublikowano

 

Remedy ma związane ręce, to nie była ich decyzja o takim porcie tylko MS zawinił. 

Co? Przecież Sam Lake - szef Remedy naciskał na port na PC.

 

No ale to nic nie zmienia. On sobie mógł naciskać natomiast wydanie gry na spierdolonej usłudze to inna sprawa, a to już zasługa MS. Przecież większość tych wad moderzy by naprawili fixem jak w Dark Souls, ale przez wydanie gry w sklepiku moderzy nic nie mogą zrobić. 

Opublikowano
Microsoft has said Quantum Break is now the best-selling new Microsoft Studios IP this generation, as well as being the best-selling boxed game in the UK this week.

 

 

Myślę że nie stracą pracy.

Opublikowano

A dlaczego mieliby stracić pracę skoro to studio niezależne?

Opublikowano

 

Microsoft has said Quantum Break is now the best-selling new Microsoft Studios IP this generation, as well as being the best-selling boxed game in the UK this week.

 

Myślę że nie stracą pracy.

A jakie są jeszcze nowe IP od Microsoft Studios tej generacji oprócz Sunset Overdrive i Ryse? Bo te wysoko poprzeczki nie postawiły.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Chociażby Ori. 

Opublikowano

 

 

Microsoft has said Quantum Break is now the best-selling new Microsoft Studios IP this generation, as well as being the best-selling boxed game in the UK this week.

 

Myślę że nie stracą pracy.

A jakie są jeszcze nowe IP od Microsoft Studios tej generacji oprócz Sunset Overdrive i Ryse? Bo te wysoko poprzeczki nie postawiły.

 

 

Sunset Overdrive i Ryse to nie są Microsoftu IP.

Opublikowano

Chociażby Ori. 

Dobre, ale nie ten poziom budżetowy/sprzedażowy, co wielkie wydania płytowe, które wszędzie reklamują.

 

@Figaro - to co było tym najlepiej sprzedającym się nowym IP generacji dla MS przed QB? 

 

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Kto wpuścił Gifaro?

Opublikowano

 

 

 

Microsoft has said Quantum Break is now the best-selling new Microsoft Studios IP this generation, as well as being the best-selling boxed game in the UK this week.

 

Myślę że nie stracą pracy.

A jakie są jeszcze nowe IP od Microsoft Studios tej generacji oprócz Sunset Overdrive i Ryse? Bo te wysoko poprzeczki nie postawiły.

 

 

Sunset Overdrive i Ryse to nie są Microsoftu IP.

 

 

Ale zostały przez nich wydane a to w tym newsie chodzi, 

Opublikowano

Ale chłopie to ja podałem ten news bo ktos sie wczesniej martwil, ze MS nie dalby im nastepnej roboty z racji gorszej niby sprzedazy. Odpocznij od CW...

Opublikowano

Pierwsze miejsce w kwietniu w UK tak naprawdę nic nie znaczy, bo w tym okresie sprzedaż softu jest tragicznie słaba, więc nie zdziwię się jeśli w rzeczywistości było jeszcze gorzej niż z Alanem, a podobno tak właśnie jest.

Opublikowano

Pierwsze miejsce w kwietniu w UK tak naprawdę nic nie znaczy, bo w tym okresie sprzedaż softu jest tragicznie słaba, więc nie zdziwię się jeśli w rzeczywistości było jeszcze gorzej niż z Alanem, a podobno tak właśnie jest.

 

Jest. Alan miał 36k, QB około 27k. Wyprzedzili drugie Dirt Rally o.. 139 sztuk. Oby Ameryka mocno pocisnęła, bo się sprzeda gorzej niz The Order..

Opublikowano

Dobrze, że gry takie jak Division czy Pacz Psy robiły analogicznie po 300-400 tys. W UK. Niedługo nie będzie dla kogo robić dobrych gier. Dobrze, że IP należy do MS i to oni poniosą koszty, bo gdyby Remedy samo finansowało taki projekt, to mogliby już walizki pakować.

Opublikowano

Wydaliby na Steamie to by się sprzedało i już byłoby naprawione przez scenę ... jeszcze się przejadą na tym wszystkim.

Opublikowano

Wydaliby na Steamie to by się sprzedało i już byłoby naprawione przez scenę ... jeszcze się przejadą na tym wszystkim.

Jakby wydali na Steamie to pewnie nie trzeba by naprawiać :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.