Skocz do zawartości

Quantum Break


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem hejtu na Dona, pomysł jak pomysł, ale jemu się po prostu nie podoba aby po intensywnej zadymie oglądać przez pół godziny film. Porównania do MP czy AW są bez sensu, bo tam nic nie wyrywało tak mocno gracza z gry.

 

Pomysł fajny, osobiście lubię sceny z prawdziwymi aktorami jak w C&C, ale tam są krótkie filmiki, a nie serial. Jak grałem o 2 w nocy to wyglądało to tak.

 

Ale fajne, ale zadyma, adrenalina na maksa. Nagle serial i o mało co nie zasnąłem.

 

Serial wybija z rytmu po prostu.

Edytowane przez Moldar
Odnośnik do komentarza

Po 20 godzinach gry ukończyłem główny wątek. Gra absolutnie spełniła moje oczekiwania :)

 

Plusy:

+ interesująca fabuła, dobrze napisany scenariusz (co w przypadku podróży w czasie nie jest łatwe do osiągnięcia)

+ główne postacie, na czele z Jackiem, Paulem i przede wszystkim Beth Wilder

 

Jej przemiana w trakcie gry jest IMO najlepszym wątkiem. Zdecydowanie polecam przeczytać jej pamiętniki dostępne w akcie nr 4.

 

+ bardzo dobry angielski dubbing

+ cutscenki na silniku gry

+ efektowny system walki, umiejętności głównego bohatera

+ rewelacyjne udźwiękowienie, w szczególności efekt spowalniania/przyspieszania muzyki w trakcie używania zdolności  :banderas:

+ optymalny poziom trudności na Hardzie

+ mnóstwo interesujących znajdziek, rzucających inne światło na niektóre wydarzenia - to właśnie dzięki ich szukaniu i czytaniu ukończyłem grę po 20h

+ zrozumiałe stosowanie języka angielskiego, unikanie naukowych sformułowań

+ efekty graficzne, wygląd gry w nocy

+ doskonałe wyważenie wszystkich elementów - walki, rozmów, eksploracji, serialu

 

Z mieszanymi odczuciami:

+/- serial - obejrzałem do końca wszystkie odcinki i nie miałem przy tym uczucia wybicia z rytmu, bo już w trakcie trwania samej gry skupiałem się na fabule. Jednakże głównym problemem serialu jest to, że skupia się on na pobocznych i niezbyt interesujących bohaterach.

 

Scenki z udziałem głównych bohaterów wypadły jak najbardziej na plus, ale było ich zdecydowanie za mało. Wątek państwa Burke'ów był sztampowy (mąż ratujący swoją ciężarną żonę - oklepane do bólu), ale oceniam go najlepiej ze wszystkim scen z pobocznymi postaciami. Najmniej interesująco wypadli Fiona i Charlie. Ten ostatni zbyt często zmieniał strony i wypadł po prostu niewiarygodnie.

 

Trochę żałuję, że Remedy i Microsoft nie skupili się w serialu na bardziej interesujących wątkach, np. losy Beth i Paula po podróży w czasie do 1999 roku.

 

 

Minusy:

- nieco rozczarowujące zakończenie...

 

...które z drugiej strony pozwala na zrobienie sequela  :whistling:

 

- olanie niektórych wątków

 

np. Lifeboat Protocol, nieznane losy Amy/Nicka po zdradzie dr Amaral

 

- wygląd gry w trakcie dnia, problemy z oświetleniem i przenikaniem obiektów

 

I na dobrą sprawę to tyle, mógłbym szukać więcej minusów, ale po co czepiać się na siłę? Grunt, że sprawdziły się najważniejsze elementy - fabuła, postacie i walka. 

 

Teraz pozostało mi przejść grę na Hardzie, podjąć inne decyzje i zrobić calaka. Rzadko na to się decyduję, ale ta produkcja na to zasługuje :) Good job Remedy!

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...