Skocz do zawartości

Dying Light


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Dziwne, bo według wszelkich wzorów matematycznych, powinieneś być najnowszym dzieckiem Techlandu oczarowany... Jak widać matematyka nie wszystko jest w stanie wyjaśnić, a ludzki umysł długo jeszcze stanowił będzie niezwykłą zagadkę :P

W każdym razie ja dostałem to, czego chciałem, a nawet więcej, więc mi się podoba - ba, do Dead Island już raczej nie mógłbym wrócić, bo po wizycie w Harran czułbym się lekko klaustrofobicznie :)

Odnośnik do komentarza

Kończą mi sie tytuły do grania, skończyłem teraz Sleeping Dogsy świetny tytuł, Batman mi nie podszedł, FC4 był nudny, Alien Izolacja goty, lubie TR, w żadne zombie nie grałem kilka lat, do komedii z ombiakami nic nie mam.

Czego spodziewać sie po tym tytule, jest jakaś fabuła, gra nie nudzi sie grając samemu?  do coopa teraz pewnie cieżko by było kogoś znaleźć

Gra rozumiem jest liniowa? nie sandbox z otwartym światem

Odnośnik do komentarza

Źle rozumiesz - to sandbox z otwartym światem i to chyba najbardziej otwartym, jak tylko się da, bo oprócz biegania po płaszczyźnie poziomej, dochodzi też pionowa. Wspinanie się po budynkach (później również za pomocą linki z hakiem), radosny parkour z dachu na dach, przerywany okazjonalnymi przebieżkami po ulicach, przeszukiwaniem opuszczonych budynków, tuneli, kanałów i oczywiście - masą siekania nieumarłych. Połączenie Dead Island z Mirror's Edge w konstrukcji świata rodem z Far Cry 4.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Czego spodziewać sie po tym tytule, jest jakaś fabuła, gra nie nudzi sie grając samemu?  do coopa teraz pewnie cieżko by było kogoś znaleźć

Gra rozumiem jest liniowa? nie sandbox z otwartym światem

Fabuła to jakieś popłuczyny. Samemu nudno. 

Odnośnik do komentarza

Kończą mi sie tytuły do grania, skończyłem teraz Sleeping Dogsy świetny tytuł, Batman mi nie podszedł, FC4 był nudny, Alien Izolacja goty, lubie TR, w żadne zombie nie grałem kilka lat, do komedii z ombiakami nic nie mam.

Czego spodziewać sie po tym tytule, jest jakaś fabuła, gra nie nudzi sie grając samemu?  do coopa teraz pewnie cieżko by było kogoś znaleźć

Gra rozumiem jest liniowa? nie sandbox z otwartym światem

dla mnie ta gra to mega zawód - pewnie kiedyś będę się zmuszał żeby zagrać ale narazie leży.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Bartiz - no właśnie widze, że zdania są podzielone, ja mam podobny gust jak Ty i na razie chyba poczekam jeszcze chwile i wezme coś z nowości

szkoda, że demka nie ma, po yt podoba mi sie nawet, ale też lekko mam mieszane uczucia

kończe poboczne rzeczy w Dogsach i chyba usiąde do jakichś gierek z plusa

 

dzięki za wypowiedzi panowie

sprawdze w innym czasie DL

Odnośnik do komentarza

Graficznie jest bardzo dobrze, nie słuchaj pieniaczy :)

Paleta barw może i jest uboga, ale odpowiednio buduje klimat, a oświetlenie, zwłaszcza nocą, to poezja.

W sumie każdy sandbox to latanie z punktu A do B, a w Dying Light, jak na grę z podobnej kategorii, co Dead Island, to fabularnie nie jest źle i niektóre questy są całkiem udane. Oczywiście nie jest to poziom trzeciego Wiedźmina, ale w swojej kategorii nie ma się czego wstydzić. Dla mnie jest fajniej niż w Far Cry 4, bo klimat jest mi bliższy - jak ktoś lubi zombiaki to ciężko będzie znaleźć lepszy tytuł na obecnej generacji (oprócz REmasterów REmake'ów, Dead Rising 3 czy Dead Nation).

A że nuda? Każdy sandbox nudzi na dłuższą metę, nawet Wiesiek może zmęczyć w zbyt dużej dawce...

Odnośnik do komentarza

Sam bardzo lubię zombiaki i byłem zdziwiony że ta gra mi nie siadła. Bo tutaj zombiaki robią tylko jako przeszkodę na terenie, której nie opłaca się dotykać (bo po co? walić w jednego przez 5 minut jak na metrze kwadratowym stoi z 5 sztuk) no i tak biegamy sobie po tym mieście skacząc po dachach i się nudzimy. Może później jest inaczej (mam nadzieję bo pewnie będę do gry wracał)

 

grafika byłaby bardzo dobra gdyby nie milion chujowych efektów które zostały nałożone

Odnośnik do komentarza

Sam bardzo lubię zombiaki i byłem zdziwiony że ta gra mi nie siadła. Bo tutaj zombiaki robią tylko jako przeszkodę na terenie, której nie opłaca się dotykać (bo po co? walić w jednego przez 5 minut jak na metrze kwadratowym stoi z 5 sztuk) no i tak biegamy sobie po tym mieście skacząc po dachach i się nudzimy. Może później jest inaczej (mam nadzieję bo pewnie będę do gry wracał)

 

grafika byłaby bardzo dobra gdyby nie milion chujowych efektów które zostały nałożone

Grafika jest jak dla mnie świetna, gra prezentuje się lepiej niż Far Cry 4.

 

Ale na razie najbardziej przeszkadza mi to o czym piszesz. Zombie stanowią zbyt dużą przeszkodę. Napier.dalam takiego łomem i prędzej mi się on złamie niż ubije to ścierwo. To powoduje przez to, że zdecydowanie lepiej ich unikać, nawet za dnia. Co mogłoby być świetnym rozwiązaniem, bo przydałaby się gra po TLOU gdzie nieumarłych należy unikać, ale tutaj jest to wykonane wydaje mi się niekonsekwentnie. Na razie stanowią utrapienie by po czasie zacząć ich wyrzynać jak w Dead Island bo takie wesołe filmiki w tym temacie widziałem.

 

Ale parkour. No wrocławianie się popisali 

 

tumblr_mtzmeqC16Z1qcga5ro1_500.gif

Odnośnik do komentarza

Dying Light to najbardziej pozytywne zaskoczenie poki co w tym roku, bylem pierwszym adwokatem tej gry na forumku i dalej podtrzymuje kazde slowo ktore napisalem w tym temacie :)

 

Sam bardzo lubię zombiaki i byłem zdziwiony że ta gra mi nie siadła. Bo tutaj zombiaki robią tylko jako przeszkodę na terenie, której nie opłaca się dotykać (bo po co? walić w jednego przez 5 minut jak na metrze kwadratowym stoi z 5 sztuk) no i tak biegamy sobie po tym mieście skacząc po dachach i się nudzimy. Może później jest inaczej (mam nadzieję bo pewnie będę do gry wracał)

 

grafika byłaby bardzo dobra gdyby nie milion chujowych efektów które zostały nałożone

 

Gra ma dosc rozbudowany system rozwoju postaci, wiec poczatkowo mamy problem z ubiciem zwyklych trepow, ale wraz z doswiadczeniem przybywaja nam nowe umiejetnosci do eksterminacji zombiakow.

 

Podobnie jest nawet z samym parkourem, na poczatku wspinamy sie dosc powoli, a wraz z rozwojem postaci zaczynamy byc nawet bardziej pro w parkourze niz Faith w ME.

 

Na poczatku trzeba sie z nimi meczyc, ale ma to swoj urok moim zdaniem bo wraz z biegiem czasu czuc ze nasza postac staje sie coraz lepsza.

 

 

 

:fsg:

 

A w pewnym momencie mozesz sie z nimi nawet bawic, a jak leza na ziemi po prostu zayebac 1 przyciskiem

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Ja właśnie dzięki tym polecankom Bansai kupiłem swego czasu kopię więc dla przeciwwagi napiszę, że Dying Light to moje największe tegoroczne rozczarowanie. Dead Island uwielbiałem, głownie za sterowanie analogowe gdzie prawa gałka symulowała ruch bronią białą, w DL Techland pozbawił nas tego za(pipi)istego patentu i mamy napieprzanie w jeden przycisk niczym w jakimś Diablo. Fabuła - głównego wątku już nie pamiętam. Parkour - jakoś uleciała groza jaką wywoływały u mnie zombie w poprzedniku przez to, że możemy teraz wszędzie wejść i się schować. Graficznie to jakiś koszmar, filtrowanie anizotropowe podobno poprawili w jakimś patchu, ale aberracja chromatyczna nadal wali tak po oczach, że można oślepnąć. Ścieżka dźwiękowa jest koszmarna - jakieś muslimskie pobrzdąkiwania. Rozumiem, że wielu osobom może ta gra przypaść do gustu, ja jednak jestem na nie.

  • Minusik 4
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...