Skocz do zawartości

Killer Instinct


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Ale kiedy błąd wywala, przy ściąganiu czy już po ściągnięciu i odpaleniu gry?

 

Jak przy ściąganiu to pewnie coś na serwerach, ewentualnie hard reset konsoli. Jak po odpaleniu gry to też hard reset, ewentualnie spróbować odłączyć konsolę od sieci, odpalić grę offline i podłączyć net.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Nowa wersja Rasha (w becie był retro skin) + Kim Wu:

 

 

4:30-5.30 XD

 

Nowy system oświetlenia na wszystkich starych i nowych arenach.

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Dzisiaj pojawił się nowy artykuł na temat trzeciego sezonu:

 

 

 

We are excited to be adding several new elements to KI Season 3 that we believe really improve the overall experience, and I’m going to be speaking to the ‘Art side’ of things today.

In terms of visuals, we are adding new graphics technology; reflection tech for the stages; re-introducing screen space color adjustments that work with gameplay; adding an all-new dynamic lighting system that provides greater realism and interaction for the characters and stages. Not only will Season 3 feature this new lighting, but we’ve gone back and re-lit everything for Season 1 and 2 as well. We can’t wait for our fans to see the enhancements of KI’s visuals!

KI S1 had a “deep black” look that many fans really loved, and we’ve gone back to it (with a ton of upgrades!), so you’ll see deeper darks and more “mood” throughout all the stages.

As technology advances, graphics are becoming more and more powerful and the gamers have come to expect stunning visuals on today’s console hardware. Early in development of S3, we knew that we wanted to raise the bar on many levels and have a deep passion for delivering on ‘next gen’ visuals. In order to do this, we had to overhaul the tools and the pipeline and we’re really happy with the results and how we are utilizing the graphic power of the Xbox One.

Our lighting system was very specialized, and it was time for an overhaul. We met as a team to ideate and decided to use a system that allowed us to obtain dynamic lighting for the game, but work with our existing game engine. Once in place, our stages were completely re-lit utilizing the new tools while characters received updates to their lighting probes, which allows them to interact with the stage lighting. Characters now composite into the scenes in a way that is really believable – allowing for good integration/compositing while maintaining readability – especially important in a fighting game.

We are now able to get realistic bounce and fill lighting on the characters and we are using strong rim lighting (from behind) to further pull the characters out from the background.

We think the fans are really going to love the new visuals, they are going to notice details that they didn’t before – which showcase a wide range of characters and stages (such amazing locations to be fighting in!) When you add up the real-time reflections combined with the new lighting system, you get a very compelling look and feel that stays true to the style of KI but ‘ups the bar’ in regards to the game being a visual showcase.

 

Nowy system dynamicznego oświetlenia na wszystkich arenach - różnica jest spora co widać na poniższych fotkach (dodatkowe źródła dynamicznego oświetlenia + dużo bardziej szczegółowe cieniowanie). W ruchu i z pobitymi efektami cząsteczkowymi, które chyba też dostały kopa różnice będą jeszcze większe:

 

Obecnie:

KEAG0ks.png

 

Po zmianach - widać tu przede wszystkim przejście z jednolitego podświetlenia postaci (które było konsekwencją zbyt dużego nasycenia czerni) do lepszego samocieniowania. Widać też różne stopnie naświetlenia z nowych źródeł światła co sprawia, że wygląd tej samej areny jest bardziej zróżnicowany. Zostały wyeksponowane detale tła:

JFRh0AY.png

 

Nowy wygląd areny TJ Combo, tu także widać częściowe zmiany kolorystyki oraz nowe źródła oświetlenia:

 

tjStage_Beast_12_14_2015-1024x398_zpsecc

 

Pojawiła smutna informacja, że w sezonie trzecim będą tylko 3 nowe areny zamiast jednej dla każdej postaci (każda postać będzie miała jednak własny motyw muzyczny jak do tej pory) - więc będzie arena dla Kim Wu, Arbitra i jeszcze jedna (obstawiam Gargosa). Czyli łącznie będzie 20 aren.

 

Adam Isengard odniósł się do tej kwestii i stwierdził, że musieli dokonać wyboru pod kątem budżetu i że w tym przypadku 20 aren wydaje się być wystarczającą liczbą dla tego typu gry. Zamiast tego w grze mamy zobaczyć większą inwestycję na innych polach, które do tej pory mogły być niedopieszczone i powinniśmy być zadowoleni z tego kompromisu gdy ujawnią wszystkie informacje.

 

 

 

Well now. It's great to see so much passion around KI and what we're gearing up to in S3. Most of you have been nice and rational about the news, some not so much. Thanks for (mostly) being positive.

Let me reiterate a few things.

As @rukizzel said, there are three new stages being added in S3. You've seen one at least so far.

As he also said, every character in S3 still has full dynamic music, and there's obviously more than 3 characters. We'll be talking more about what that means soon.

So why we didn't do as many stages: First, we'll have 20 stages already, which is a lot, especially considering they're all interactive in various ways. Second, we wanted to make some other parts of the game bigger and put more effort into some new things coming this season.

We're not at a point to discuss these yet though - we're saving some good stuff for just a bit longer.


It's always hard to know when to share news and updates, especially when something can be taken as a negative, but we felt we wanted to get this one thing out now, as everything from here forwards can all be positive. Hopefully once you see everything we've got planned you'll agree the trade was worthy.

 

Moim zdaniem są więc 3 możliwości:

1) będzie bardziej rozbudowane Story Mode,

2) większy nacisk na nowe tryby rozgrywki (może coś na wzór MKX) lub

3) będzie więcej niż 8-9 postaci (co nie byłoby takie dziwne biorąc pod uwagę, że poznaliśmy już 2 postacie gościnne, które nie będą częścią kanonu).

 

Osobiście obstawiam miks 1 i 2 opcji, co do pierwszej mocno zasugerował to Maximilian na gafie:

 

 

 

Me and a few other dudes made the KI S2 story mode. It's not crazy huge budget, but everyone does have a story that ties in with the main plot and nearly 3-4 minutes of cutscenes per character. All Season 2 characters will take around 4-6 hours to complete depending on difficulty.

Currently working on S3, they have big plans.    

 

 

Pisał też, że z nowym oświetleniem ze starych aren największa różnica będzie na tych dla Fulgora i Spinala.

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

No i jest Arbiter :) Kapitalnie oddali postać i charakterystykę Halo zarówno przy pomocy areny jak i ruchów :D

 

 

Graficzka:

 

Judge_HeroartFinal.jpg

 

Wkrótce tease kolejnej postaci:

 

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Nice! :)  Podoba mi się też info że każdy level będzie miał swoje wariacje/filtry graficzne do wyboru.

 

Gdzie niby tak jest napisane :P?

 

PS. Od teraz co tydzień jedna losowa postać będzie miała 2x XP co weekend.

Odnośnik do komentarza

No dobra, po raz kolejny dałem tej grze szansę. Przestudiowałem prawie wszystkie treningi w dojo, pobawiłem się w shadow lab, chwilę pograłem w story, później kilka walk z kumplem do whiskey... I coś w końcu zaskoczyło. Walki są bardzo zacięte i emocjonujące - zwłaszcza gdy idziemy łeb w łeb i tak na prawdę wygrywa się jednym ciosem. Muzyka w niektórych planszach wgniata mnie w glebę.

 

Początkowo nieco chaotyczny i skomplikowany system walki, który mnie zraził okazuje się całkiem prosty do przyswojenia po max kilku walkach. Próba grania z asystą wydaje mi się za bardzo Januszowa, a z multi zrobiła całkowicie bezmyślne klepanie gdy grałem z kumplem - o wiele lepiej grało nam się bez niej.

 

Plan na dziś? Dalszy trening. :banderas:

Jak tak dalej pójdzie, to zacznę się rozglądać za drugim sezonem.

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Jak w to się gra online? Nie grałem praktycznie w bijatyki od czasów ps2, są jakieś filtry,że wyszukuje typów na twoim skilu?

 

Tak. Jak grasz w lidze, to stara się wyszukiwać w zbliżonej randze (brązowa, srebrna, złota, Killer), ale trafia się też na lepszych i gorszych - zależy jaki o danej porze jest ruch na serwerach. Jak grasz ińsze "socjale" to możesz sobie ustawić z jakich rang ma wyszukiwać graczy, ale nie można wyłączyć z wyszukiwania ludzi z tej samej ragi, tylko z wyższych, czyli np. możesz ustawić, że jak jesteś Gold, to chcesz z rangami brązowymi, srebrnymi i złotymi, ale nie możesz ustawić, że ma wyszukiwać tylko z klas niższych od twojej.

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Jak dodadzą jeszcze tego pana :

 

RAAM_after_crash.jpg

 

To będzie orgazm :D

 

Zanim jeszcze zapowiedzieli Arbitra pisałem, że Elite z Halo by pasował do KI. I dane nam było tego doczekać. Po zapowiedzi Arbitra napisałem, że będzie RAAM albo Skorge z Gears of War i zobaczymy czy też trafię :P

 

Już nawet wiem jaki RAAM miałby instinct mode - pancerz z Kryli. Chociaż IMHO Skorge by bardziej pasował do KI jako bardziej wygimnastykowany jegomość. 

 

PS. Kolejny zawodnik zostanie ujawniony w srode - obstawiam, ze postac z kanonu (Tusk).

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...