Skocz do zawartości

Awaryjność PS4


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie problem z wypluwanie płyty powrócił :( Jutro jadę z konsolą do sklepu i położę na biurku ZGŁOSZENIE NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ licząc na szybką wymianę. Jak będą kręcić, to dzwonie do sony i bawię się w kuriera i serwis. Konsoli nie mam nawet miesiąc, a już problemy :(

Odnośnik do komentarza

pamiętam Twój przypadek, masz 4C, wiec oficjalnie pierwszy problem z tą rewizją na forumku

możesz jeszcze napisać w jakich okolicznościach wypluwa płyty, za pierwszym razem i teraz?

 

daj znać co powiedzieli w sklepie

Totalny random - po prostu pykam sobie w Destiny i nagle charakterystyczne 'pikanie' i potem wypluwanie. Cały czas wysuwa płytę, nawet jak BD nie ma w konsoli. Najgorsze jest to, że konsola robi to kiedy chce i pewnie jak będzie trzeba pokazać w sklepie co się zyebało, to będzie chodzić jak żyleta :(

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Masakra z tymi plejakami, około 60% może być zgłaszana do gwarancji.

Śmiechy były przy X360 a PS4 jeszcze bardziej wadliwe.

 

Przykra sprawa.

Skąd tę dane, bo znam trochę osób czy to w realu czy na psn i procent awaryjnych ps4 jest bardzo mały. To samo to forum, jak na taką bazę, to niewielu ma jakieś problemy. Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

 

Masakra z tymi plejakami, około 60% może być zgłaszana do gwarancji.

Śmiechy były przy X360 a PS4 jeszcze bardziej wadliwe.

 

Przykra sprawa.

Skąd tę dane, bo znam trochę osób czy to w realu czy na psn i procent awaryjnych ps4 jest bardzo mały. To samo to forum, jak na taką bazę, to niewielu ma jakieś problemy.

 

 

Popieram, YETI. Wartości rzucone całkowicie z pupy raczej. :sorcerer: Procent zwrotów/reklamacji w X360 był tak duży, że przedłużyli gwarancję o rok (czyli była na 3 lata), nie zrobili tego z dobrego serca, lecz by ratować się PR-owo. :ninja:

Edytowane przez mikepointdotty
Odnośnik do komentarza

Tak się czaicie na te rewizje, a jak widać - jeżeli ma się zepsuć, to i tak padnie

Dobrze napisane pewnie powtarzam to jak mantre, ale posiadam 3D i do tej pory ani najmniejszej wady a konsola z dość mocnym przebiegiem już. To jest elektronika jeśli coś ma działać po wyjściu z fabryki to będzie hulać a jeśli ma wady wrodzone to nie będzie albo będzie to robić upośledzenie.
Odnośnik do komentarza

Wrzuciłem na YT

z moją zyebaną konsolą. Ciekawe czy mi dziś wymienią szrota. Dzwoniłem na infolinię PS i opisałem swój przypadek. Powiedziałem, że konsola nie ma nawet miesiąca i zapytałem, czy jest szansa, że mi ją w sklepie wymienią gdy powołam się na niezgodność towaru z umową. Konsultant powiedział, że MOŻE, że PRAWDOPODOBNIE, że ZALEŻY, że POLSKIE PRAWO DOKŁADNIE NIE PRECYZUJE itd. Powiedział, żeby udać się do sklepu i jak się uda to git, a jak nie, to czeka mnie ponowny telefon do centrum pomocy PS i zamawianie kuriera :( Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem sieci sklepów EURRTVAGD. Z rozmowy wynikło jedno - zapomnij facet, że ci ktoś to wymieni :) Niby mogę zajść i pogadać, ale nie mają nawet na stanie mojego modelu więc od ręki nic nie załatwię. Konsolę ode mnie zabiorą, mają 14 dni na podjęcie decyzji, a następnie mogą ja wysłać do serwisu. To samo  mogę zrobić sam zamawiając kuriera z sony. Nie mam i tak co robić dziś wieczorem, więc z ciekawości zajadę i zapytam. Może się przyfarci i trafie na jakiegoś sprzedawcę- gamera :P Serwis wolę sobie ewentualnie zamówić sam, bo po cholerę mi pośrednik w postaci sklepu EURO. Szkoda, że na forum nie mamy jakiegoś prawnika, który powiedziałby jak działać, jak gadać i czy w ogóle są szanse. 

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

To nie jest tak, że mają 14 dni na ustosunkowanie się do twojej reklamacji, i po tym czasie jeżeli nie podejmą decyzji to albo zwracają kase albo dają nową konsolę? Kumpel miał podobny problem z ps3 i po dwóch tyg dali mu nówke sztuke, bo nie było decyzji z ich strony. Tylko było to po okresie gwarancji producenta, aha i straszył ich rzecznikiem praw konsumenta (pisemko od niego).

Odnośnik do komentarza

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem sieci sklepów EURRTVAGD. Z rozmowy wynikło jedno - zapomnij facet, że ci ktoś to wymieni :) Niby mogę zajść i pogadać, ale nie mają nawet na stanie mojego modelu więc od ręki nic nie załatwię. Konsolę ode mnie zabiorą, mają 14 dni na podjęcie decyzji, a następnie mogą ja wysłać do serwisu. To samo  mogę zrobić sam zamawiając kuriera z sony. Nie mam i tak co robić dziś wieczorem, więc z ciekawości zajadę i zapytam. Może się przyfarci i trafie na jakiegoś sprzedawcę- gamera :P Serwis wolę sobie ewentualnie zamówić sam, bo po cholerę mi pośrednik w postaci sklepu EURO. Szkoda, że na forum nie mamy jakiegoś prawnika, który powiedziałby jak działać, jak gadać i czy w ogóle są szanse. 

Dzwonilem dzisiaj rano do Sony, bo konsole kupilem w takim malym lokalnym sklepie, wiec odpuszczam jakiekolwiek staranie sie u nich o nowy sprzet.

 

W rozmowie z konsultatnem umowilem kuriera na czwartek (najwczesniejszy termin) i od razu oddaje na gwarancje konsole z tym samym problemem co Twoj i pada ze zdarta guma na lewym analogu (zdarla sie wczoraj (pipi)a :/). Obie rzeczy musza byc osobnymi paczkami, bo to osobne sprawy, ale maja na kazda z nich do 14 dni na naprawe albo zwrot nowego sprzetu. Wiec od czwartku odliczam 14 dni bez PS4.

Odnośnik do komentarza

jest jeszcze filmik (chyba w tym dziale był wklejany) o śrubce przy dysku twardym, za pomocą której można wyjąć płyte [?]

nie wiem dokładnie ocb, jak coś doczytajcie

 

to problem znany od pierwszej rewizji PS4, gdyby to był soft już by pewnie to naprawili, wiec obstawiałbym że mechaniczna

Voytec - a Twoja konsola kiedy była kupiona, premierowa?

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

to jest wkoncu wada mechaniczna czy softowa z tym wypluwaniem plyt? bo raz czytam, ze to wina nacisku na guzik eject i trzeba wyciagac kawalek gumy spod guzika, innym razem, ze softowa i jak juz sie pochrzani to sie nie da tego naprawic....dziwny przypadek :confused:

 

Sporo poczytalem na ten temat i jest to bez watpienia wina Hardware, mozna ja spokojnie wyeliminowac poprzez odkrecenie gornej pokrywy PS4 i dokrecenie jakiejs luznej srubki kolo tego przycisku.

Odnośnik do komentarza

Voytec - a Twoja konsola kiedy była kupiona, premierowa?

21.03.2014

 

@Bansai - jak piszesz, ze to taka blacha sprawa to az skoda tracic konsole na 14 dni gdy moznaby to zrobic samemu, ale wtedy straci sie gwarancje. Jednak cierpliwosc w tym przypadku poplaci, bo jakby przez najblizsze pol roku mialo sie cos stac a moglbym miec jeszcze gwarancje to bym sie wsciekl.

Edytowane przez Voytec
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...