Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Awaryjność PS4

Featured Replies

Opublikowano

jak sytuacja sie powtórzy to reklamuj sie nie zastanawiaj, a w tej chwili jeśli wszystko jest ok to sie nie przejmuj

 

ja w każdym razie pierwszy raz widze coś takiego i nie słyszałem o takich problemach, wiec powszechne raczej nie jest

a też mam 4B

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 122,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • beka z Lema, bo jak zwykle próbuje bronić tej żałosnej firmy nie znajac sprawy jak wyglądała od początku.   To czy posiadacz konsoli, klient, reklamuje ją bezpośrednio u Sony czy przez sklep nie pow

  • Ludzie czy Wy macie jakąś paranoje ? Mierzycie miernikami decybele z jaką pracuje konsola no beka jest toczona To jest sprzęt elektroniczny i jest normą, że raz na jakiś czas konsola chodzi na full

  • was chyba grzeje w mozgu od tych odglosow - kazde urzadzenie posiadajace wiatrak potrzebny do chlodzenia slychac - lapek, stacjonarka, ps2,ps3,ps4 - wszystko jest slyszalne - kupcie sobie vite - ta wa

Opublikowano

to najczestsza wada ps4, poczytaj w necie ile jest tematow o tym - chwila w google nie boli

Opublikowano

A jak się nazywa ta wada ? to poczytam trochę bo jednak się trochę obawiam.

Opublikowano

U mnie problem z wypluwanie płyty powrócił :( Jutro jadę z konsolą do sklepu i położę na biurku ZGŁOSZENIE NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ licząc na szybką wymianę. Jak będą kręcić, to dzwonie do sony i bawię się w kuriera i serwis. Konsoli nie mam nawet miesiąc, a już problemy :(

Opublikowano

pamiętam Twój przypadek, masz 4C, wiec oficjalnie pierwszy problem z tą rewizją na forumku

możesz jeszcze napisać w jakich okolicznościach wypluwa płyty, za pierwszym razem i teraz?

 

daj znać co powiedzieli w sklepie

Opublikowano

Tak się czaicie na te rewizje, a jak widać - jeżeli ma się zepsuć, to i tak padnie

Opublikowano

Masakra z tymi plejakami, około 60% może być zgłaszana do gwarancji.
Śmiechy były przy X360 a PS4 jeszcze bardziej wadliwe. 

Przykra sprawa.

Opublikowano

pamiętam Twój przypadek, masz 4C, wiec oficjalnie pierwszy problem z tą rewizją na forumku

możesz jeszcze napisać w jakich okolicznościach wypluwa płyty, za pierwszym razem i teraz?

 

daj znać co powiedzieli w sklepie

Totalny random - po prostu pykam sobie w Destiny i nagle charakterystyczne 'pikanie' i potem wypluwanie. Cały czas wysuwa płytę, nawet jak BD nie ma w konsoli. Najgorsze jest to, że konsola robi to kiedy chce i pewnie jak będzie trzeba pokazać w sklepie co się zyebało, to będzie chodzić jak żyleta :(

Edytowane przez Kalinho_PL

Opublikowano

Masakra z tymi plejakami, około 60% może być zgłaszana do gwarancji.

Śmiechy były przy X360 a PS4 jeszcze bardziej wadliwe.

 

Przykra sprawa.

Skąd tę dane, bo znam trochę osób czy to w realu czy na psn i procent awaryjnych ps4 jest bardzo mały. To samo to forum, jak na taką bazę, to niewielu ma jakieś problemy.

Edytowane przez YETI

Opublikowano

 

Masakra z tymi plejakami, około 60% może być zgłaszana do gwarancji.

Śmiechy były przy X360 a PS4 jeszcze bardziej wadliwe.

 

Przykra sprawa.

Skąd tę dane, bo znam trochę osób czy to w realu czy na psn i procent awaryjnych ps4 jest bardzo mały. To samo to forum, jak na taką bazę, to niewielu ma jakieś problemy.

 

 

Popieram, YETI. Wartości rzucone całkowicie z pupy raczej. :sorcerer: Procent zwrotów/reklamacji w X360 był tak duży, że przedłużyli gwarancję o rok (czyli była na 3 lata), nie zrobili tego z dobrego serca, lecz by ratować się PR-owo. :ninja:

Edytowane przez mikepointdotty

Opublikowano

Tak się czaicie na te rewizje, a jak widać - jeżeli ma się zepsuć, to i tak padnie

Dobrze napisane pewnie powtarzam to jak mantre, ale posiadam 3D i do tej pory ani najmniejszej wady a konsola z dość mocnym przebiegiem już. To jest elektronika jeśli coś ma działać po wyjściu z fabryki to będzie hulać a jeśli ma wady wrodzone to nie będzie albo będzie to robić upośledzenie.
Opublikowano

Wrzuciłem na YT

z moją zyebaną konsolą. Ciekawe czy mi dziś wymienią szrota. Dzwoniłem na infolinię PS i opisałem swój przypadek. Powiedziałem, że konsola nie ma nawet miesiąca i zapytałem, czy jest szansa, że mi ją w sklepie wymienią gdy powołam się na niezgodność towaru z umową. Konsultant powiedział, że MOŻE, że PRAWDOPODOBNIE, że ZALEŻY, że POLSKIE PRAWO DOKŁADNIE NIE PRECYZUJE itd. Powiedział, żeby udać się do sklepu i jak się uda to git, a jak nie, to czeka mnie ponowny telefon do centrum pomocy PS i zamawianie kuriera :(

Edytowane przez Kalinho_PL

Opublikowano

niesamowite jakie szroty robia, nie mogli dac tego samego mechanizmu wciagania plytek co na ps3 - tam chyba ani jednego takiego przypadku nie bylo

Opublikowano

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem sieci sklepów EURRTVAGD. Z rozmowy wynikło jedno - zapomnij facet, że ci ktoś to wymieni :) Niby mogę zajść i pogadać, ale nie mają nawet na stanie mojego modelu więc od ręki nic nie załatwię. Konsolę ode mnie zabiorą, mają 14 dni na podjęcie decyzji, a następnie mogą ja wysłać do serwisu. To samo  mogę zrobić sam zamawiając kuriera z sony. Nie mam i tak co robić dziś wieczorem, więc z ciekawości zajadę i zapytam. Może się przyfarci i trafie na jakiegoś sprzedawcę- gamera :P Serwis wolę sobie ewentualnie zamówić sam, bo po cholerę mi pośrednik w postaci sklepu EURO. Szkoda, że na forum nie mamy jakiegoś prawnika, który powiedziałby jak działać, jak gadać i czy w ogóle są szanse. 

Edytowane przez Kalinho_PL

Opublikowano

To nie jest tak, że mają 14 dni na ustosunkowanie się do twojej reklamacji, i po tym czasie jeżeli nie podejmą decyzji to albo zwracają kase albo dają nową konsolę? Kumpel miał podobny problem z ps3 i po dwóch tyg dali mu nówke sztuke, bo nie było decyzji z ich strony. Tylko było to po okresie gwarancji producenta, aha i straszył ich rzecznikiem praw konsumenta (pisemko od niego).

Opublikowano

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem sieci sklepów EURRTVAGD. Z rozmowy wynikło jedno - zapomnij facet, że ci ktoś to wymieni :) Niby mogę zajść i pogadać, ale nie mają nawet na stanie mojego modelu więc od ręki nic nie załatwię. Konsolę ode mnie zabiorą, mają 14 dni na podjęcie decyzji, a następnie mogą ja wysłać do serwisu. To samo  mogę zrobić sam zamawiając kuriera z sony. Nie mam i tak co robić dziś wieczorem, więc z ciekawości zajadę i zapytam. Może się przyfarci i trafie na jakiegoś sprzedawcę- gamera :P Serwis wolę sobie ewentualnie zamówić sam, bo po cholerę mi pośrednik w postaci sklepu EURO. Szkoda, że na forum nie mamy jakiegoś prawnika, który powiedziałby jak działać, jak gadać i czy w ogóle są szanse. 

Dzwonilem dzisiaj rano do Sony, bo konsole kupilem w takim malym lokalnym sklepie, wiec odpuszczam jakiekolwiek staranie sie u nich o nowy sprzet.

 

W rozmowie z konsultatnem umowilem kuriera na czwartek (najwczesniejszy termin) i od razu oddaje na gwarancje konsole z tym samym problemem co Twoj i pada ze zdarta guma na lewym analogu (zdarla sie wczoraj (pipi)a :/). Obie rzeczy musza byc osobnymi paczkami, bo to osobne sprawy, ale maja na kazda z nich do 14 dni na naprawe albo zwrot nowego sprzetu. Wiec od czwartku odliczam 14 dni bez PS4.

Opublikowano

Jak kupuje konsole w bundlu z gra to moge sie gry pozbyc? Chyba nie wymagaja tego do uznania gwarancji? 

Opublikowano

Nie. Mi gosc powiedzial, ze mam przygotowac do wysylki tylko sama konsole. Nawet paragonu i karty gwarancyjnej mam nie wysylac.

Opublikowano

tak wszyscy sprzedają gry z bundle

 

kurde chłopaki współczuje wam, akurat teraz gdy DriveClub za rogiem

może akurat uda sie szybko załatwić, 2tyg i konsola w domu, pocieszam jak moge

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

to jest wkoncu wada mechaniczna czy softowa z tym wypluwaniem plyt? bo raz czytam, ze to wina nacisku na guzik eject i trzeba wyciagac kawalek gumy spod guzika, innym razem, ze softowa i jak juz sie pochrzani to sie nie da tego naprawic....dziwny przypadek :/

Opublikowano

jest jeszcze filmik (chyba w tym dziale był wklejany) o śrubce przy dysku twardym, za pomocą której można wyjąć płyte [?]

nie wiem dokładnie ocb, jak coś doczytajcie

 

to problem znany od pierwszej rewizji PS4, gdyby to był soft już by pewnie to naprawili, wiec obstawiałbym że mechaniczna

Voytec - a Twoja konsola kiedy była kupiona, premierowa?

Edytowane przez Fanek

Opublikowano
  • Autor

to jest wkoncu wada mechaniczna czy softowa z tym wypluwaniem plyt? bo raz czytam, ze to wina nacisku na guzik eject i trzeba wyciagac kawalek gumy spod guzika, innym razem, ze softowa i jak juz sie pochrzani to sie nie da tego naprawic....dziwny przypadek :confused:

 

Sporo poczytalem na ten temat i jest to bez watpienia wina Hardware, mozna ja spokojnie wyeliminowac poprzez odkrecenie gornej pokrywy PS4 i dokrecenie jakiejs luznej srubki kolo tego przycisku.

Opublikowano

Voytec - a Twoja konsola kiedy była kupiona, premierowa?

21.03.2014

 

@Bansai - jak piszesz, ze to taka blacha sprawa to az skoda tracic konsole na 14 dni gdy moznaby to zrobic samemu, ale wtedy straci sie gwarancje. Jednak cierpliwosc w tym przypadku poplaci, bo jakby przez najblizsze pol roku mialo sie cos stac a moglbym miec jeszcze gwarancje to bym sie wsciekl.

Edytowane przez Voytec

Opublikowano

oczywiscie wtedy gwara przepada bo pewnie srubka nie znajduje sie w tej czesci do ktorej mozna sie dostac gdzie wymienia sie dysk?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.