Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
W dniu 11.04.2019 o 18:41, Pure Bladestone napisał:

Ktoś mi się włamał na konto PSN i zmienił hasło. Zmienił też hasło w e-mailu, albo go nawet usunął, bo nie mogę odzyskać do niego hasła.

Jestem załamany. Da się odzyskać dostęp do konta PSN nie mając dostępu do e maila? Na jakie konto wtedy wyślą mi nowe hasło?

Słyszałem, że można to zrobić telefonicznie, tylko nie pamiętam dokładnie jaką podałem datę urodzin i nie pamiętam jakie zrobiłem pytanie pomocnicze.

Na koncie PSN jest ślad po mojej karcie płatniczej więc są podstawy do zweryfikowania mnie. 

Proszę, powiedzcie, że da się coś z tym zrobić. Czy ktoś był w takiej sytuacji? 

 

 

Dzwoń do supportu. Ja też podałem zła datę urodzenia(jeszcze to było na początku ery ps3) i mi pacjentka ogarnęła w kilka minut(to było jakieś 3 miechy temu). Musiałem tylko podać ostatnie zakupy na psn i początkowe + końcowe 4 cyfry na karcie, z których był hajsik ciągnięty i fśśśśt, hasło zresetowane.

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 848
  • Wyświetleń 61,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gumiś_JaGoDa
    Gumiś_JaGoDa

    Ja na Twoim miejscu zmieniłbym dostawcę internetu . Zadzwoń i powiedz: "Zwalniam Was". To powinno pomóc 

  • Wchodzi w ustawienia sieci i ręcznie wpisujesz w DNS 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 i restartujesz konsole. Musi działac.

  • SebaSan1981
    SebaSan1981

    10 kont i każde podpięte pod psn oraz kartę.. 370 zeta zabierane z dziesięciu kont naraz to nielicha sprawa. Ale za to jakie wspaniałe bonusy do fify i innego fortnajta!

Opublikowano

Eeeeee

Skasowalem konto z podpieta karta i nie pamietam danych do tego konta, zeby ja odpiac. Nie moge teraz przypisac jej do glownego konta, bo jest uzywana przez inne (kod bledu). Sony uratuje jak sie do nich dodzwonie czy atakowac bank ?

Opublikowano

A na jakiej zasadzie bank by miał pomóc? Możesz pisać do Sony, na pewno pomogą, no chyba, że dadzą bana :)

Opublikowano

Bank ? A nie wiem moze deaktywuja jakos cos. Bana chyba nie maja za co dac.....czekaj...to fikcyjne konto (jakies literki). Moga ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Kazub napisał:

Eeeeee

Skasowalem konto z podpieta karta i nie pamietam danych do tego konta, zeby ja odpiac. Nie moge teraz przypisac jej do glownego konta, bo jest uzywana przez inne (kod bledu). Sony uratuje jak sie do nich dodzwonie czy atakowac bank ?

Czy na PC możesz deaktywowac wszystkie konsole i od nowa sobie wbić ta kartę?

Opublikowano

Moge ? Nie wiem. Nie chodzi o konsole tylko konto do ktorego karta byla przypisana. Bylo fejkowe i je usunalem. Nie mam do niego danych wiec go nie przywroce. 

Edytowane przez Kazub

Opublikowano

To raczej trza dzwonić do sony. 

https://id.sonyentertainmentnetwork.com/id/management/#/p?pr_referer=cam&state=ac60f9ce5527d0105daf09012b36e135&cid=c91648ec-bf8d-4c5d-99aa-fcf2cf018197&entry=%2Fp

tutaj musisz znać jednak login i hasło 

Ale jest tam tez opcja deaktywacji sprzętów, może po tym zadziala

Edytowane przez grzybiarz

Opublikowano
1 godzinę temu, Kazub napisał:

Bank ? A nie wiem moze deaktywuja jakos cos.

Bank jedynie może zablokować kartę całkowicie, albo konkretnego odbiorcę chyba nic więcej. Możesz sobie zamówić nową kartę zawsze :)

 

1 godzinę temu, Kazub napisał:

Bana chyba nie maja za co dac.....czekaj...to fikcyjne konto (jakies literki). Moga ?

No jak zadzwonisz/napiszesz, że miałeś fejkowe konto na jakieś fejkowe dane to kto wie. Jak odpowiednio uargumentujesz to powinno być bez problemu.

Opublikowano

Całkowicie nie blokuj karty bo będziesz musiał chodzić do banku po kasę, chyba że masz inną kartę. Najlepiej zablokować transakcje internetowe i zamówić nową, jak przyjdzie nowa aktywujesz ją i stara albo sama z automatu zablokuje się, albo zadzwonisz i definitywnie ją zablokujesz. Ewentualnie bierzesz jutro zapas kasy na jakieś 2 lub 3 tygodnie i blokujesz kartę jednocześnie zamawiając nową. Być może to wszystko można zrobić logując się na swoje konto w banku.

 

Edit: jest jeszcze opcja, żeby zanim przyjdzie nowa karta zmniejszyć limit transakcji internetowych na jakąś niską kwotę, to jest chyba limit dzienny.

 

Edytowane przez adasiulko

Opublikowano

Jest problem z online? Nie mogę się zalogować.

Opublikowano

Tak, padlo na cyce.

Opublikowano

Przed chwilą odpaliłem Pleja i normalnie śmiga, pełno ludzi online jest więc pewnie coś u ciebie.

Opublikowano

Nie. Na strone psn status mozna sprawdzic, nie pamietam linka ale ta strona oficjalna psn. Bledy sa rozne. Jedni moga sie zalogowac do psn inni nie. Nawet jak sie zalogujesz nie odpalisz multi w grze, w ktore gra ktos po drugiej tronie globu. 

Opublikowano

O te stronke mnie chodzilo.

Opublikowano

leży bo ten nowy soft testują. W sumie pobrałem, znajdzie się te 20 osób do party? :/

Opublikowano

ktos mi sie wbil na konto :( wczoraj dostalem info wieczorem na konsoli ze konto zablokowane ze wzgledu na zbyt duzo ilosc nieprawidlowo wprowadzonego hasla. Zgodnie z poleceniem zmienilem haslo i wszystko bylo git. Dzis dostalem maila na poczte ze zmienilem wpis indentyfikatora (maila). Jedyne co moglo pomoc to telefon do Sony.  Tam mi Pani powiedziala ze ktos mi sie wbil na gmaila. Nauczke taka ze wszedzie juz mam dwuetapowa weryfikacje i hasla powymyslane z kosmosu. W zyciu bym nie pomyslal ze szary gosciu jak ja moze zostac zhakowany

Opublikowano

No bo hackerzy to pewnie tylko wlamy do pentagonu i nasa i kto by tam chcial lamac hasla qwerty123.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mam problem. Mianowicie dostałem e-mail od Sony o próbie pobrania siana za kolejny rok PS+  Przysiągłbym, że w tamtym roku wyłączyłem, to automatyczne odnawianie, ale kij z tym. Na szczęście karta którą mam podpiętą do PSN, to moje "kawalerskie" konto na którym miałem kilka zł, bo od blisko roku mam wspólne konto z żoną i  na nim  mamy oszczędności i wypłaty.  W każdym razie  nie mam już Playstation 4 i mieć nie zamierzam, więc tym bardziej nie potrzebuję PS+ . Ale w mailu jest napisane, że prób pobrania będzie kilka,  po zalogowaniu na stronie PS subskrybcję mam aktywną do 13/7/2020, ale karta nie ma obciążenia.  Usunąłem ją  z metod płatności na stronie, oraz wyłączyłem automatyczne odnawianie, myślicie, że to wystarczy? 

Edytowane przez chris85

Opublikowano

Skoro masz Plusa do lipca 2020 to dziwne, że miało pobrać teraz. Ogólnie to odpięcie karty załatwi sprawę, tak jak i wyłączenie tej opcji, tym bardziej jak nie masz już PS4.

Opublikowano
2 minuty temu, Square napisał:

Skoro masz Plusa do lipca 2020 to dziwne, że miało pobrać teraz. Ogólnie to odpięcie karty załatwi sprawę, tak jak i wyłączenie tej opcji, tym bardziej jak nie masz już PS4.

Plusa miałem do lipca 13/7/2019. Przedłużyło mi go o rok bez pobrania pieniędzy z konta. 

Opublikowano

Pierwsze słyszę aby przedłużało jakikolwiek abonament bez pobrania kasy, może sprawdź dokładnie w obciążeniach karty.

Opublikowano
5 minut temu, Square napisał:

Pierwsze słyszę aby przedłużało jakikolwiek abonament bez pobrania kasy, może sprawdź dokładnie w obciążeniach karty.

Dlatego mnie to zastanawia. W każdym razie w mailu piszą tak: 

 

Drogi użytkowniku! 

Podjęliśmy ostatnio próbę pobrania kolejnej opłaty za Twoją subskrypcję PlayStation™Plus, ale nie powiodła się ona z uwagi na problem z przetwarzaniem. 

Nie przejmuj się jednak, że stracisz natychmiast dostęp do subskrypcji — zachowasz go jeszcze przez krótki czas, podczas którego będziemy starali się pobrać tę płatność. Podejmiemy po jednej próbie w każdym z 7 następnych dni. 

 

 No i Historia Transakcji na stronie Sony

Data Opis Kwota
07/16/2019
Pominięte opłaty
0,00 zl
07/15/2019
Pominięte opłaty
0,00 zl
07/14/2019
Pominięte opłaty
0,00 zl
07/13/2019
Pominięte opłaty
0,00 z

 

 

Zobaczę jutro czy usunięcie karty pomoże. Pewnie automatycznie przedłużyło o rok na czas prób pobrania pieniędzy.

Edytowane przez chris85

Opublikowano

A chyba, że tak. No to po tych siedmiu dniach przestanie działać. Wydaje mi się ,ze możesz być spokojny o to, ale jakby co to możesz jeszcze zadzwonić do supportu PlayStation i potwierdzić. W sumie tylko raz kończył mi się Plus jak brałem na miesiąc zanim kupiłem PS4, więc dobrze wiedzieć, że tak to działa.

Opublikowano
14 godzin temu, chris85 napisał:

Pewnie automatycznie przedłużyło o rok na czas prób pobrania pieniędzy.

 

No wystarczy czytać z zrozumieniem 

 

Cytat

Nie przejmuj się jednak, że stracisz natychmiast dostęp do subskrypcji — zachowasz go jeszcze przez krótki czas, podczas którego będziemy starali się pobrać tę płatność. Podejmiemy po jednej próbie w każdym z 7 następnych dni. 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.