Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8,8 tys.
  • Wyświetleń 629,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wziąłem to co wyżej, identyczny jak na fotach - M440i, kolor Tanzanite blue. Nie miałem dużego wyboru, bo odbiór 530i lub słabszej 430i to czekanie do października lub listopada i nie mam na to czasu.

  • Czezare
    Czezare

    Dobry wieczór!

  • Samochód po testowany w środku i tylko rys dopatrzeć się nie mogłem bo oszroniony (8 rano w olsztynie 0 stopni).  Wszystko tak jak chciałem wersja L kamera, składane lusteka czy lepsza tapicerka Na s

Opublikowano

Przestarzałe (ciasne, w sumie tłuką je już 7 lat) auto w porównaniu do konkurentów. Wybrać coś z konkurentów lub czekać na nowy model.

Opublikowano

Grzechu dobrze prawi.

 

Zobacz że np Golf 7 jest robiony od 2013, a te Polo od 2009. 4 lata i różnica klasy w segmenci (B i C), to przepaść w motoryzacji.

Za 65 tys celowałbym w jakiś kompakt, a nie auto klasy B (typowo miejskiej). Z drugiej strony za tyle to już jakiegoś Golfa z TSi powinieneś złapać, a to naprawdę będzie przepaść względem Polówki.

Edytowane przez balon

Opublikowano

Grzechu dobrze prawi.

 

Zobacz że np Golf 7 jest robiony od 2013, a te Polo od 2009. 4 lata i różnica klasy w segmenci (B i C), to przepaść w motoryzacji.

Za 65 tys celowałbym w jakiś kompakt, a nie auto klasy B (typowo miejskiej). Z drugiej strony za tyle to już jakiegoś Golfa z TSi powinieneś złapać, a to naprawdę będzie przepaść względem Polówki.

Wg cennika VW na modele 2017 (produkcja 2016) to golfy zaczynaja sie od 70 kafli.

Polo takie bardzo sensowniejsze to 65k, wiec roznica w cenie jest duza.

Zeby kupic sensownego golda to pod 80 klockow musialbym podejsc.

Opublikowano

Eh a juz myslalem ze wronero jako mlody inzynier wyskoczył z jakims infinity :/

Opublikowano

No i tak kozacko startuje budżetowo. Jakby to przeloczyć na gierki na premierè to jakieś 300+ szt.!

Opublikowano

Ostatnio znajomy z salonu w Warszawie wyrwał Fabię III z 2015 roku w jakimś topowym wyposażeniu, wersję demonstracyjną z ~2000km przebiegu za 43,000PLN. Bez żadnych oznak zużycia. W wyposażeniu było chyba wszystko co Skoda ma w ofercie. Przejechałem się i byłem zachwycony. Słyszałem opinie, że ta Fabia to taki klekot ze słabymi plastikami i słabym wykończeniem, ale jak tak wygląda słabe wykończenie to nie mam pytań :)

 

Oczywiście takiej Fabii pewnie daleko do VW pod względem wyciszenia, wykończenia detali, użytych elementów, no ale różnica w cenie robi swoje.

Opublikowano

Nie no nawet nie ma co sie zastanawiac , nowy samochód za 40koła z full opcją.

 

W dodatku jesli chodiz o wyglad  fabia>polo

Opublikowano

przy takim budżecie śmiało można przeskoczyć o segment wyżej niż e36 i polecić kultowe e46, rozważałeś? 

 

1.2 tsi to ma w ogóle 4 cylindry czy już na 3? Na mieście to pewnie jeszcze daje radę, ale jechać tym w trasę i jeszcze wziąć pasażera i jakieś bagaże to musi być dramat. Ile taki wyżyłowany silnik może pochodzić. Ja wiem, że was inżynierki to nie obchodzi bo za 3 lata to sprzedacie, ale ja kiedyś znowu będę szukał auta i nie chciałbym się naciąć, nara. 

Opublikowano

no dobra,, Focusa MK1 ST170 jest dość ciężko kupić, będę miał go na oku, ale pewnie minie kilka miesięcy zanim coś wartego uwagi trafię. Co sądzicie natomiast o tym:

http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-gt-ID6ys3ub.html#572b66d8cc

 

Alfa jak to Alfa, wiadomo, 2.0JTS może zbierać nagar, wahacze ponoć są zrobione z plastiku itd. a w rzeczywistości?

Opublikowano

Serio wogole bierzesz pod uwage te ogloszenie?

Opublikowano

Poprawia typ który pisał "głombie" xD

Opublikowano

Szejdj na twoim miejscu raczej jak bym sie ogladał za alfa to celował w niezawodne JTD z ktorym problemow miec nie powinienes najmniejszych niz srednie beznzyniaki, w dodatku 11 letnie auto z przejchanymi 115k sugeruje ze jakies 50k widocznie przejechalo na lawecie.

 

Swoja droga serio da rade kupic GT w ladnym stanie JTD do 14k? Myslalem ze ze 20k trzeba wylozyc. Tanieja te alfy, kusi przesiadka ale jednak wiecej drzwi to naprawde solidny argument zeby zostac :/

Opublikowano

no ale ja nie chce już JTD, ile można tę ropę lać, chce poczuć zapach benzyny w samochodzie :/ chce wolnossącego benzyniaka, bez żadnych dwumas, dpfów, turbo :/ te 2.0jts ponoć od 2004 są poprawione, nie ma z nimi problemów. Jak już miałbym się o coś bać to o zawieszenie. 

Opublikowano

Z takimi drogami to w kazdym aucie mozesz sie bac o zawieche ;) Nie wiem czy gt tak jak w 156 ale maja twarde zawieszenie , fajnie sie to prowadzi ale drogi mamy jakie mamy i to czuc niestety

Opublikowano

z takich fajnych samochodzików to jeszcze się za MX-5 rozglądam w okolicy

Opublikowano

zajebać wam?

 

Ja bym mu nie fikał, ponoć jak wchodzi na halę w firmie, to nikt nie śmie pisnąć słówkiem, każdy wzrok wbija w ziemię.

 

Taki typowy ptasi móżdżek.

Opublikowano

no ale ja nie chce już JTD, ile można tę ropę lać, chce poczuć zapach benzyny w samochodzie :/ chce wolnossącego benzyniaka, bez żadnych dwumas, dpfów, turbo :/ te 2.0jts ponoć od 2004 są poprawione, nie ma z nimi problemów. Jak już miałbym się o coś bać to o zawieszenie. 

Przejedż się zawirusowanym JTD, następnie przejedż się JTS -wybór będzie oczywisty.

Ja też szukałem benzyniaka dopóki się nie przejechałem tym klekotem.

Co do zawieszenia-jest sztywniejsze , jesli o tym zapomnisz na kiepskiej drodze, to wytrzyma krócej-oczywiste jak w każdym usportowionym aucie-czy to Alfa czy Audi.

Dwumas wymienia się raz na 200k km, a DPF się wycina, albo wypala raz na jakiś czas na trasie-ja jeżdzę głownie w mieście i jeszcze nie miałem kłopotu z zapchaniem itp.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.