Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Jak kupione na wyprzedaży rocznika to nie, bo strata wartosci jest zrekompensowana xD
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Nowe auta tylko ze stycznia! Protip Data produkcji to także miesiąc i to jest wpisane w książce serwisowej Xd
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Ale wszystkie wyceny łącznie z Eurotaxem i ewentualnym odszkodowaniem będą robione po roczniku. Jak odbierzesz auto w grudniu i w styczniu dostaniesz "całkę" to Ci policzą, że jest to auto roczne. Po(pipi)one ale co zrobisz jak nic nie zrobisz.
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l 55 minut temu, MichAelis napisał: Nowe auta tylko ze stycznia! Protip Data produkcji to także miesiąc i to jest wpisane w książce serwisowej Xd Wow serio? Xd To kup auto za 100% ceny w grudniu 2018 i wystaw w styczniu 2019 na sprzedaz. W praktyce sprzedajesz (zeszło)roczne za załóżmy 10% mniej z automatu. Wisnier tlucze do glowy, a panowie nadal swoje. Tak to jest jak sie jezdzi firmowymi ciagle i zmiany cen oraz wyceny wartosci do AC nie dotyczą personalnie xd Edytowane 26 kwietnia 20186 l przez _Red_
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Bzdura, auto traci na wartości w momencie wyjdchania z salonu. Kup auto w styczniu i sprzedaj za tyle samo od razu, także tego nie zrobisz. Miesiąc nie ma tu za wiele do rzeczy, poza tym masz rabat na poziomie wyprzedaży rocznika, to nie rozumiem czemu sie pieklisz. Nie wiem co zrobisz jak dostaniesz auto we wrześniu, dwa miesiące na wyjazd z fabryki to bardzo szybko. Zwykle czekam 4-5 miesięcy. Mam auto prywatne, kupione jako nowe z salonu i ten... Normalnie się zachowywalem przy kupnie, jeśli już musisz wytykać sluzbowki.
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l czyli red martwi sie za jak odbierze samochod w lipcu zamiast w kwietniu to potem bedzie musial taniej sprzedac za pare lat?
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Wy tu jakieś Octavie polecacie, a Redowi to by się klasyk przydał, taki gdzieś 40-letni, żeby z wiekiem łapał wartość.
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l No a czego się po nim spodziewacie? Stary olej to - kupujesz nowe auto. Za 4 lata będziesz się tym martwił co z nim dalej zrobić. Może nie będziesz żył już wtedy i po problemie. A ja codziennie mam inny pomysł na auto. Raz używane, raz nowe, raz Octavia a raz Leon lub Fabia. Zwariuje od tego. Edytowane 26 kwietnia 20186 l przez WisnieR
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Jakie będzie zdziwienie klienta gdy zobaczy po czterech latach w folię na siedzeniach
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l najgorsze jest to, że to wszystko prawda i red zamiast sie cieszyc to bedzie uzytkowal tak zeby jak najdrozej sprzedac
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Jak ktoś ma takie dylematy to nie powinien auta z salonu kupować, bo przy składaniu podpisu na umowie już ma pare kilo w plecy
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Jeśli _Red_ myśli już o późniejszej odsprzedaży i tym ile straci to polecam brać najuboższą wersję samochodu, parę tysi się zaoszczędzi, bo potem przy sprzedaży nikt nie płaci dodatkowo za chromy czy lepsze lampy, liczy się by wyrwać najtaniej.
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Wlasnie najuboższa wersje trudniej sprzedac. Lepsze wyposazenie trzyma lepsze ceny z tego co widze. Wszyscy sie na poważnie rzucili, a pomineli dopisek :janusz: jasno sugerujacy, ze z przekąsem mowie o typowym podejsciu do wieku auta. Zreszta i tak moze chui bedzie bo leasing wymaga 30% wkladu jak sie okazalo. To troche zmienia plan.
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Czemu aż 30%? Czy to dlatego że firma była zawieszona i nie ma raportu finansowego? Trochę z tym wyposażeniem to jest tak nie do końca - jak masz wersje bieda to każdy kręci nosem ale z drugiej strony bogate + np automat to po paru latach problem bo się janusze boją bo się będzie psuł. Edytowane 26 kwietnia 20186 l przez mozi
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Tak, 6 miesiecy zawieszenia i budujemy historie od nowa. No ale to moze nie problem, sprzedaz huaweia pokryje wklad, a i raty zmaleja.
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l W sumie to w Twoim przypadku to ważna jest niska rata więc lepiej większy wkład.
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Tak. Druga opcja na niskie raty to drogi wykup na koncu, zamiast duzego wkladu wlasnego. Ale koszt leasingu wyższy, 114% zamiast 105%.
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l czekej czekej red tak się martwisz rocznikiem, a potem i tak sprzedajesz ze stratą w komisie? Edytowane 26 kwietnia 20186 l przez ragus
Opublikowano 26 kwietnia 20186 l Tak czy inaczej będziesz stratny, daj sobie spokój i się nie stresuj : - )
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.