Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

A pamiętasz może jaką broń wymaksowałeś do złotego poziomu jako ostatnią? Kurde albo czekam do patcha albo jeszcze raz na nowym sejwie spróbuję je wymaksować.

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 189,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ukończyłem wczoraj po 20 godzinach na Ultra Violence     Ta nuta to jest kwintesencja Dooma - brutalna, mocna, satysfakcjonująca, agresywna i pompująca adrenalinę   Spodziewałem się dobrej gr

  • Na szczęście mamy to w chuyu

  • Zagrałem godzinę i wbiłem 10 level żeby sprawdzić każdą broń która jest w becie.   Niestety ale ten Doom ma niewiele wspólnego z arena shooterami, to bardziej takie Call of Duty z healthem i armorem

Opublikowano

Też wbiłem platynkę bez żadnych problemów z tym trofeum za bronie, a może pojawił się ostatnio jakiś pacz co coś pomieszał w tej kwestii? U mnie ostatnią bronią do apgrejdu była dwururka.

Opublikowano

No właśnie, bo czytałem na innych forach, że błąd pojawia się kiedy ostatnią bronią do upgrade'u zostaje rocket launcher w trybie remote. U mnie było tak samo. Dobra, dziś zaczynam od nowa, ta gra jest tak piekielnie dobra, że z miłą chęcią jeszcze raz zaliczę i wymiotę ;)

Opublikowano

A pamiętasz może jaką broń wymaksowałeś do złotego poziomu jako ostatnią? Kurde albo czekam do patcha albo jeszcze raz na nowym sejwie spróbuję je wymaksować.

 

Chainguna, a przedostatni byl pistolet.

Opublikowano

No właśnie, bo czytałem na innych forach, że błąd pojawia się kiedy ostatnią bronią do upgrade'u zostaje rocket launcher w trybie remote. U mnie było tak samo. Dobra, dziś zaczynam od nowa, ta gra jest tak piekielnie dobra, że z miłą chęcią jeszcze raz zaliczę i wymiotę ;)

Ja zrobiłem dwa razy i nie dostałem trofika :P 

Opublikowano

Pograłem nieco w nową wersje Doom. Wybornie odświeżony tytuł. Podobnie jak w przypadku bardzo dobrego Wolfestein ukłon w stronę starej szkoły sprawdził się tu niemal wzorowo.
Oprawa A/V jest fantastyczna. Graficznie jest szansa na top 4 najpiękniejszych gier bieżącego roku (sprawdzana wersja na MR). Audio dopełnia całości. Rozwałka - pierwsza klasa, podobnie jak klimat. Doom podobnie jak TR tudzież MK wyśmienicie o sobie przypomniał, godnie wpisując się w bieżącą generację. Średnia światowa zasłużona w pełni. :banderas:

Opublikowano

To nie był fejk, że któryś "recenzent" przypyerdolił się do grafy?

Opublikowano

Do wersji PS4 przyebau się NR Geek. Ja rozumiem, że w porównaniu z jakimś kosmicznym PieCem to pewnie szału nie ma, ale gram na PS4 i uważam, że jest prześlicznie, a efekty cząsteczkowe i oświetlenie dopełniają obrazu gry co najmniej bardzo ładnej.

I tak - przeszedłem niedawno Uncharted 4, a mimo to uważam, że Doom w wersji na PS4 jest śliczny.

Opublikowano

Tez ostatnio oglądałem recka Nrgeeka i jak powiedział ze grafa jest słaba to przetarłem oczy i zastanowiłem sie co on gada :P ale poki co nie moge wydać werdyktu dopóki na żywo nie zobaczę bo narazie to tylko cos na yt widziałem i w becie multi. Kupie w niedalekiej przyszłości i sam sie przekonam ale wydaje mi sie ze to bardzo ładnie wyglada

Opublikowano

Grafa słaba :pawel: przy tej płynności to jest ku,rwa majstersztyk bo i fajnie, że nie ma tego pop upu jak to wczesniej bywał w grach id techu

Opublikowano

Również uważam, że płynność jest najważniejsza, w dzisiejszych czasach 60fps to powinien być standard. Gameplay przez to jest ewidentnie miodniejszy.

Opublikowano

przechodzę drugi raz na nightmare, tym razem po polsku... nie dam rady. Dwa poziomy i nie mogę już tego słuchać. Fabuła nikogo wiadomo ale lubiłem słuchać Haydena i Vegi, ale nawet te robotyczne głosy zyebali w dubbingu.

Opublikowano

Oj tak - polski boli w tej grze nawet bardziej niż w Dying Light, czy innym The Order 1886. Ktoś najwyraźniej wyszedł z podobnego założenia, o którym napisałeś - "Fabuła nikogo" :)

Opublikowano

No proszę, to jestem w opozycji. Mi dubbing się podoba, Vega najsłabszy faktycznie ale można się przyzwyczaić. Hayden za to bardzo dobry. Przypomnijcie sobie D3 w PL, to była tragedia. Tu aktorzy przynajmniej widzieli na ekranie role które odgrywali, tak to przynajmniej słychać. 

Opublikowano

Kupiłem, zagrałem, ukończyłem. na liczniku bite 20 godzin, w tym może ze 3 mecze w multi i dosłownie chwilka zabawy w snapmapie. I cóż, przede wszystkim nie mam sentymentu do klasycznych Doomów i grałem kompletnie bez żadnych oczekiwań, skuszony głównie bardzo pozytywnym feedbackiem z forumka. Dostałem kawał krwistego, mięsistego i staroszkolnego shootera w nowoczesnej oprawie. Owej "staroszkolności" trochę się obawiałem, jednak niepotrzebnie. To nie jest nowy Painkiller czy inny Serious Sam. Gracz nawykły do współczesnych strzelanek odnajdzie się tu raczej bez większego trudu, jeśli tylko potrafi przestawić się na ciągłe bycie w ruchu i odpowiednie dobieranie oręża do przeciwnika, bo wydaje mi się, że te dwie rzeczy są tu kluczowe. :)  Śliczne finishery i mocarny soundtrack :banderas: 

Tym niemniej nie widzę tu goty, mesjasza, czy jak to tam jeszcze zwać. Kawał porządnego strzelania, to i owszem. Tym niemniej ponad 8.5/10 bym nie dał. Może to przez brak sentymentu do marki. Typ multi zdecydowanie nie dla mnie, wolę R6: Siege, dubbing (w singlu) mi nie wadził, a wersja pcmr faktycznie lubi się wykrzaczyć do pulpitu. Z tego co zauważyłem - im dalej w grę, tym częściej. :(

Opublikowano

Zagrałem w demo. Jest to początek singla no i mam pytanie. Czy te większe obszary na zewnątrz są często czy jednak większość gry to pomieszczenia zamknięte?

Opublikowano

Dzięki za odp. za spoiler już nie dzięki :)

Opublikowano

zblizam sie ku koncowi, swietna produkcja ktora jednak troche zaczyna meczyc schematem killromow ;/ szkoda ze wszystko sprowadza sie do;

 

puste pomiesczenie -> killroom -> puste pomieszczenie -> killroom i tak w kolko ;/

 

mogli sie bardziej postarac 

Edytowane przez kubson

Opublikowano

puste pomiesczenie -> killroom -> puste pomieszczenie -> killroom i tak w kolko ;/

mogli sie bardziej postarac 

 

 Pominąłeś całkiem ważną eksplorację poziomów. Poza tym musi być schematycznie, to szkielet Dooma właśnie. Czego byś chciał więcej? Misje latane, pływane, skradankowe ? ;) To nie byłby już Doom. Samo zabijanie, taniec wokół zabijania jest przyjemnością. 

Opublikowano

wolalbm zeby przeciwnicy byli rozsiani po calych levelach, a nie skupieni zawsze w jednym miejscu 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.