Skocz do zawartości

Assassin's Creed: Unity


Rekomendowane odpowiedzi

To samo dla mnie totalna zaskoczka. Staram się nigdy nie oglądać trailerów z gier, które wiem, że kupię w okolicach premiery.

No ja akurat obejrzałem go bo wiedziałem, że Unity nie kupie, ale szczerze to fajny patent był i mogli zrobić z tego niespodziankę i tyle.

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj sprawdziłem wersję na PC. Przy maksymalnych ustawieniach gra przez większość czasu trzyma stabilne sześćdziesiąt k/s. czasami ta wartość spadnie do 44 klatek, ale jeżeli tak pogrzebać w ustawieniach delikatnie, to przez bite 96min. miałem 59.9-60 k/s.

 

 

Napisz dokładną specyfikację swojego PC. Aha i ogarnij PM bo nie można do Ciebie wysyłać. 

Odnośnik do komentarza

Dobra, czas coś napisać. Ukończyłem wątek fabularny, teraz walczę w multi i zbieram skrzynie/kokardy. I zdecydowanie to ostatnie to najlepsza część gry, czyli zwiedzanie różnych, pięknych zakątków Paryża. Niestety, fabuła i mechanizm (gameplay) głównego wątku mnie totalnie rozczarował (i pisze to fan serii). Każda misja jest taka sama czyli: jesteś na dachu, masz obczaić teren, po czym wbiec do budynku i kogoś zabić. 80% czasu fabuły tak wygląda. Wyjątkiem są tu (aż) 3 misje w innym czasie historycznym.

Na szczęście gdy wymęczymy wątek główny zostaje nam samo mięsko, czyli genialny Paryż okresu Rewolucji Francuskiej. Naprawdę w tej grze najbardziej cieszy chodzenie, oglądanie, zbieranie. Multi jest takie sobie i zdecydowanie wolałem tamto z poprzednich części niż co-op'a.

Kolejne minusy dla mnie to wtórność w rozgrywce i przede wszystkim za grosz nie poprawione sterowanie postacią.

O bugach nic nie piszę, bo wiadomo że są, ale jedni mają ich więcej, inni mniej.

Generalnie odczuwam duże zmęczenie materiału i nie jestem podjarany zapowiedzianym Victory...

Ogólnie sprawiedliwa ocena to 7/10 i dla mnie słabsza część niż niby najsłabsza "trójka" (która była najbardziej innowacyjna ze wszystkich Asasynów). Tu niby powrót do korzeni, ale coś nie zagrało. Mimo to z przyjemnością wbiję platynę.

Odnośnik do komentarza

Mial byc dzisiaj patch poprawiajacy framerate, i go nie ma :(

 

 Ubisoft has announced yet another major update for Assassin's Creed: Unity which as reported by IGN, is expected to arrive by Monday, Dec. 15.

According to the official Assassin's Creed Live Updates blog, Patch 4 will roll out across all gaming platforms. It is said that the update will "address issues with stability and performance as well as online matchmaking and connectivity (among other fixes and improvements)," according to the press release.

Ubisoft previously released Patch 3 for AC: Unity which, as reported, contains about 300 fixes that also promised to fix gameplay issues, matchmaking problems, as well as to patch up the rampant co-op and campaign mode crashes.

In comparison with the last, the game studio offered little details for this latest patch. However, several tech websites speculated that this would probably correct the remaining issues that are still found after Patch.

 

http://www.christianpost.com/news/assassins-creed-unity-fourth-major-patch-news-details-update-expected-to-roll-out-monday-131178/

 

Edit: Nie wklejamy samych linków

Edytowane przez Bansai
Odnośnik do komentarza

Oby tym razem na serio naprawił problemy techniczne tej gry. Osobiscie moge jeszcze poczekac. Swoja droga ciekawych czasow doczekalismy, gracze ktorzy kupuja gre za pelna cene na premierze dostaja po (pipi)e bo graja w beta wersje, a ludzie ktorzy wstrzymaja sie z zakupem przez kilka mies i kupia sobie gre na promocji dostaja dopracowany tytul . Branza zaczyna sama zjadac swoj ogon bo nie dlugo nikt nie bedzie bral gier na premiere.

Odnośnik do komentarza

Ściąga mi się jakaś aktualizacja do Unity o wadze 6,50 GB. Niestety musiałem dać pauze, bo nie mam podzielonego łącza między komputerem a konsolą. Więc włączę ściąganie na noc i dopiero jutro sprawdzę. Chyba, że komuś się już pobrała i może napisać co to za aktualizacja ? Przecież wczoraj Ubi podało informację, że łatka została opóźniona a termin nieznany.

 

EDIT:

 

Teraz przeczytałem info na portalu PPE. To jednak ta zapowiadana łatka.

Edytowane przez Krolik85
Odnośnik do komentarza

Lista zmian:

 

 

Patch 4 release date: December 16th
Platforms: PS4, Xbox One
PC coming later this week.
Size: 6.7 GB

Stability, Performance and Save Game

  • Fixed numerous random crashes both on Campaign and Coop
  • Implemented multiple optimizations and fixes to improve overall performance
  • Fixed save issue caused by the companion app on the main menu (loss of data)
  • Fixed save issue caused by contacts list (crash occurring). Users should now have access to save
Gameplay (navigation, fight, stealth)
  • Fixed various navigation issues
  • Fixed issues with lock picking chests
  • Fixed additional haystack issues
Character, AI and Crowd
  • Fixed various character, crowd station and NPC issues
Online, Matchmaking, Connectivity and Replication
  • Fixed various matchmaking and connection issues both in matches and when starting a match.
  • Fixed various issues with voice chat
  • Fixed join-in-progress issues
  • Fixed various replication issues between host and clients
  • Fixed issues with player rank and COOP/heist rewards
  • Fixed issues with Helix credits
  • Fixed issues with the My Club feature
Menus and HUD
  • Fixed HUD icon issues and issues with map information
  • Fixed various Initiates issues
  • Fixed additional issues with notifications
Mission tweaks (campaign, coop and side content)
  • Fixed various low occurrence walkthrough breaks in both Campaign and COOP
  • Fixed various NPC issues
  • Fixed issue with the quest log disappearing for specific side missions
World and 3D
  • Fixed various collision and mesh issues
  • Fixed additional issues where player would fall through the world
  • Fixed specific areas where textures were missing
PC-Specific
  • Fixed crash on "Quit to Windows" in free roam mode
  • Fixed crash on accepting multiple "Join the club" requests
  • Fixed issues with TXAA
  • Fixed issues with PCSS
  • Fixed issues with textures on NPCs
  • Fixed black texture issues on MSAA-4x, MSAA-8x and TXAA
  • Right Control now can be assigned as a hotkey
  • Minor UI fixes

 


http://forums.ubi.com/showthread.php/975386-Patch-4-Release-Notes

 

Napiszcie z ciekawości jak fps po patchu na PS4

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Lista zmian:

 

 

Patch 4 release date: December 16th

Platforms: PS4, Xbox One

PC coming later this week.

Size: 6.7 GB

 

Stability, Performance and Save Game

  • Fixed numerous random crashes both on Campaign and Coop
  • Implemented multiple optimizations and fixes to improve overall performance
  • Fixed save issue caused by the companion app on the main menu (loss of data)
  • Fixed save issue caused by contacts list (crash occurring). Users should now have access to save
Gameplay (navigation, fight, stealth)
  • Fixed various navigation issues
  • Fixed issues with lock picking chests
  • Fixed additional haystack issues
Character, AI and Crowd
  • Fixed various character, crowd station and NPC issues
Online, Matchmaking, Connectivity and Replication
  • Fixed various matchmaking and connection issues both in matches and when starting a match.
  • Fixed various issues with voice chat
  • Fixed join-in-progress issues
  • Fixed various replication issues between host and clients
  • Fixed issues with player rank and COOP/heist rewards
  • Fixed issues with Helix credits
  • Fixed issues with the My Club feature
Menus and HUD
  • Fixed HUD icon issues and issues with map information
  • Fixed various Initiates issues
  • Fixed additional issues with notifications
Mission tweaks (campaign, coop and side content)
  • Fixed various low occurrence walkthrough breaks in both Campaign and COOP
  • Fixed various NPC issues
  • Fixed issue with the quest log disappearing for specific side missions
World and 3D
  • Fixed various collision and mesh issues
  • Fixed additional issues where player would fall through the world
  • Fixed specific areas where textures were missing
PC-Specific
  • Fixed crash on "Quit to Windows" in free roam mode
  • Fixed crash on accepting multiple "Join the club" requests
  • Fixed issues with TXAA
  • Fixed issues with PCSS
  • Fixed issues with textures on NPCs
  • Fixed black texture issues on MSAA-4x, MSAA-8x and TXAA
  • Right Control now can be assigned as a hotkey
  • Minor UI fixes

 

 

http://forums.ubi.com/showthread.php/975386-Patch-4-Release-Notes

 

Napiszcie z ciekawości jak fps po patchu na PS4

Raczej Digital Foundry sie tym zajmie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...