Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 580
  • Wyświetleń 94,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • MS jest krótkowzroczne w swej polityce, obliczają wszystko w excelu ignorując świadomość i wartość marki jako takiej. Sony kiedyś wypowiadało się, że zwraca im się 4 na 10 exclusivów, do reszty dokład

  • Gierki, za które odpowiedzialny był Hideki Kamiya: Resident Evil 2 Devil May Cry Viewtiful Joe Okami Bayonetta Wonderful 101 Ten koleś ogarnia tworzenie gierek.   Korra, TMNT - Eiro Shirahama

  • Dosłownie jedyna rzecz, na jaką czekam od MSu. 

Opublikowano

raczej mam bardziej zdrowe podejście niż ktoś kto czuje się jak frajer odpalając jakiś sprzęt.

Może dla co niektórych to standard i nawet tego nie widzą.

Opublikowano

Szkoda projektu ale też nie dziwie się że w ostatnich dniach od szefa Platinum padła oficjalna informacja dotycząca reorganizacji firmy bo się w ostatnich latach pogubili tworząc masę produktów dla firm zewnętrznych nie mając nic w zamian (czyt. nie mają żadnego własnego IP bo wszystko należy do wydawców), dlatego też mają zamiar stworzyć swoje własne IP w 3 lata, które nie pójdzie do kieszeni wydawcy. 

 

Osobiście zawsze się dziwiłem dlaczego Kamiya poszedł do MSu z tym projektem ale w sumie Bayonetta należy do Segi i nie wiadomo czy będą chcieli wydać kasę na 3-kę (no chyba że Nintendo znowu sypnie forsą). 

 

Ja osobiście mam wrażenie że Scalebound był bardzo ambitnym projektem ze strony Platinum ale MS liczył na szybkiego ex'a, którego wyrzucą na rynek w max, 2/3 lata od zapowiedzi reklamując go nazwiskiem Kamiyi. PG powinno właśnie powrócić do zasady 1/2 duże tytuły tworzone w tym samym czasie a nie 6 przez co to co mogłoby być naprawdę świetne wychodzi średnio bo brakowało ludzi do pracy albo co bardziej utalentowani zajmowali się innym projektem. 

Edytowane przez chrno-x

Opublikowano

 

raczej mam bardziej zdrowe podejście niż ktoś kto czuje się jak frajer odpalając jakiś sprzęt.

Może dla co niektórych to standard i nawet tego nie widzą.

 

 

ja generalnie polecam kupować sprzęt dla gier które już są, wtedy łatwiej uniknąć takich sytuacji

Opublikowano

Inne dwa projekty, które zostały w ten sam sposób skasowane okazały się być kompletnym szajsem. Może PG też pompowało balon przez 3 lata. Może pismaki coś wykopią.

 

Do tej pory po takiej akcji studio tworzace gre albo umieralo albo zostawalo skarlone do rangi noname wiec sytuacja jest bardzo zla :(

ale jak sie robi 6 gier naraz to nie dziwota ze 1 gra (pipi)nia, w Nierze nie ma antyaliasingi niczym na ps2 itp. 

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Aż się Hideki rozchorował. Szkoda chłopa. Na początku pisałem że to kłamcą ale oczywiście wcale tak nie myślę bo po tym co się dzieje wynika, że za anulowaniem ostatecznie stoi Microsoft. Zresztą w ich oświadczeniu widać, że specjalnie nie przejmują się opiniami ludzi naprawdę czekającymi na SB. Mam wciąż nadzieję że marka z czasem trafi do innego wydawcy.

Opublikowano

4 lata produkcji, to nie jest szybki projekt :p Musiały być jakieś spore problemy ze skończeniem gry. PG miało czas i kasę, więc albo naobiecywali za dużo albo mieli problemy ze zrobieniem takiej dużej produkcji na nie swoim silniku graficznym.

Opublikowano

Albo MS wymusił na nich zmianę koncepcji z samego singla, na dodatkowego co-opa i jakąś inna formę mutliplayera i się przez to zesrało.

Opublikowano

Dla mnie to żadne wytłumaczenie. Nie kasuje się takich obiecujacych gier. Ale jeśli Platynowym uda się odzyskać markę to mają jeszcze Kickstartera i innych wydawców.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

Ins byla mowa o coopie na 4 osoby od samego poczatku.

Opublikowano

Osobiście zawsze się dziwiłem dlaczego Kamiya poszedł do MSu z tym projektem ale w sumie Bayonetta należy do Segi i nie wiadomo czy będą chcieli wydać kasę na 3-kę (no chyba że Nintendo znowu sypnie forsą). 

 

Ja osobiście mam wrażenie że Scalebound był bardzo ambitnym projektem ze strony Platinum ale MS liczył na szybkiego ex'a, którego wyrzucą na rynek w max, 2/3 lata od zapowiedzi reklamując go nazwiskiem Kamiyi. PG powinno właśnie powrócić do zasady 1/2 duże tytuły tworzone w tym samym czasie a nie 6 przez co to co mogłoby być naprawdę świetne wychodzi średnio bo brakowało ludzi do pracy albo co bardziej utalentowani zajmowali się innym projektem. 

Kamiya nie poszedł do MS. Podobno zgłosili się do wielu firm, ale nikt inny nie chciał tego wziąć pod swoje skrzydła. Szybki ex? Przecież 3 lata na grę AAA to niejako standard. Tu jest jeszcze informacja, że byli ostro do tyłu i się nie wyrabiali. I nie mówimy przecież o jakichś niedoświadczonych ludziach tylko o Platinum.

Opublikowano

Ins byla mowa o coopie na 4 osoby od samego poczatku.

 

No z tego co pamiętam to co-opa zapowiedzieli rok później.

Opublikowano

Nie zapowiedzieli tylko pokazali na ostatnim e3 jak to ma wygladac.

Opublikowano

Czyli była zapowiedź co-opa jak ogłosili światu, że projekt powstaje ? Jeżeli tak to poproszę o linka bo jakoś to inaczej pamiętam.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Kamiyę nawet jeśli trochę przerosły ambicje to Microsoft powinien i tak doprowadzić projekt do konca. Nie rzuca się takich duzych inwestycji ot tak. Skoro firma wiedziałaby o tym dużo wcześniej to po co wystawiali prezentacje na E3?

 

M$ ta decyzja odbije się czkawką.

Opublikowano

gra podobno została anulowana przez MS

 

http://kotaku.com/rumors-swirl-that-scalebound-is-in-trouble-1790986886

 

link do strony gry nie działa: http://www.xbox.com/pl-PL/games/scalebound

http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-09-sources-microsoft-and-platinum-part-ways-on-scalebound-development-ceased

 

Szczerze myślałem że to będzie exclusive na koniec roku na którym ms oprze "kampanie zimowa" cos a la zapychacz pomiędzy kolejnymi Halo i Gears! Mały szoker na początek roku

Opublikowano

Kamiyę nawet jeśli trochę przerosły ambicje to Microsoft powinien i tak doprowadzić projekt do konca. Nie rzuca się takich duzych inwestycji ot tak. Skoro firma wiedziałaby o tym dużo wcześniej to po co wystawiali prezentacje na E3?

 

M$ ta decyzja odbije się czkawką.

Zrozum, że nie anulowano tego nikomu na złość. Musiało z tego być straszne kupsko skoro po tylu latach wykładania kasy uznali, że nie ma to dalej sensu. Sam widzisz, że przeciągali ile się dało i liczyli, że coś jednak z tego może wyjść.

 

@Ins

Pierwszy zwiastun, ten CGI, na samym końcu nawiązywał do koopa (kilka smoków nadlatywało).

Opublikowano

Czyli była zapowiedź co-opa jak ogłosili światu, że projekt powstaje ? Jeżeli tak to poproszę o linka bo jakoś to inaczej pamiętam.

 

Nawet na pierwszym trailerze z 2014 roku na samym końcu do walki z bossem dołączają inne smoki.

Opublikowano

Czyli była zapowiedź co-opa jak ogłosili światu, że projekt powstaje ? Jeżeli tak to poproszę o linka bo jakoś to inaczej pamiętam.

 

Bo ja ci teraz znajde link jak sa same newsy ze projekt skasowano :P

Opublikowano

bez cw i uszczypliwosci, dla mnie to byl najwieksze nowe ip aaa exclusive, dowod ze ms stać jeszcze na takie odwazne wielkie deale, światełko w tunelu dla scorpio na przyszłość

 

teraz tylko smuteczek, czekamy do e3

Opublikowano

 

Kamiyę nawet jeśli trochę przerosły ambicje to Microsoft powinien i tak doprowadzić projekt do konca. Nie rzuca się takich duzych inwestycji ot tak. Skoro firma wiedziałaby o tym dużo wcześniej to po co wystawiali prezentacje na E3?

M$ ta decyzja odbije się czkawką.

 

Zrozum, że nie anulowano tego nikomu na złość. Musiało z tego być straszne kupsko skoro po tylu latach wykładania kasy uznali, że nie ma to dalej sensu. Sam widzisz, że przeciągali ile się dało i liczyli, że coś jednak z tego może wyjść.

 

@Ins

Pierwszy zwiastun, ten CGI, na samym końcu nawiązywał do koopa (kilka smoków nadlatywało).

W takim razie na E3 Spencer i spółka świadomie nas oszukali pokazując zupełnie inny build z gry, specjalnie przygotowany pod pokaz? Powtórka z Colonial Marines?

 

Nie wierzę w taki obrót spraw jeśli chodzi o Platinum Games. Kamiya nie rozchorował się tylko dlatego, że zrobił technicznego gniota bo tak się nie stało. Microsoft nie chciał iść im na rękę i tyle.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

@wrog i Don

 

Czyli na trailerze CGI z 2014 są inne smoki, ale dopiero w 2016 po raz pierwszy ogłaszają co-opa ? xD 

Opublikowano

Nie oglaszaja tylko pokazuja ins ogarnij xd

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.