Opublikowano 9 stycznia 20178 l raczej mam bardziej zdrowe podejście niż ktoś kto czuje się jak frajer odpalając jakiś sprzęt.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l raczej mam bardziej zdrowe podejście niż ktoś kto czuje się jak frajer odpalając jakiś sprzęt. Może dla co niektórych to standard i nawet tego nie widzą.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Szkoda projektu ale też nie dziwie się że w ostatnich dniach od szefa Platinum padła oficjalna informacja dotycząca reorganizacji firmy bo się w ostatnich latach pogubili tworząc masę produktów dla firm zewnętrznych nie mając nic w zamian (czyt. nie mają żadnego własnego IP bo wszystko należy do wydawców), dlatego też mają zamiar stworzyć swoje własne IP w 3 lata, które nie pójdzie do kieszeni wydawcy. Osobiście zawsze się dziwiłem dlaczego Kamiya poszedł do MSu z tym projektem ale w sumie Bayonetta należy do Segi i nie wiadomo czy będą chcieli wydać kasę na 3-kę (no chyba że Nintendo znowu sypnie forsą). Ja osobiście mam wrażenie że Scalebound był bardzo ambitnym projektem ze strony Platinum ale MS liczył na szybkiego ex'a, którego wyrzucą na rynek w max, 2/3 lata od zapowiedzi reklamując go nazwiskiem Kamiyi. PG powinno właśnie powrócić do zasady 1/2 duże tytuły tworzone w tym samym czasie a nie 6 przez co to co mogłoby być naprawdę świetne wychodzi średnio bo brakowało ludzi do pracy albo co bardziej utalentowani zajmowali się innym projektem. Edytowane 9 stycznia 20178 l przez chrno-x
Opublikowano 9 stycznia 20178 l raczej mam bardziej zdrowe podejście niż ktoś kto czuje się jak frajer odpalając jakiś sprzęt. Może dla co niektórych to standard i nawet tego nie widzą. ja generalnie polecam kupować sprzęt dla gier które już są, wtedy łatwiej uniknąć takich sytuacji
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Inne dwa projekty, które zostały w ten sam sposób skasowane okazały się być kompletnym szajsem. Może PG też pompowało balon przez 3 lata. Może pismaki coś wykopią. Do tej pory po takiej akcji studio tworzace gre albo umieralo albo zostawalo skarlone do rangi noname wiec sytuacja jest bardzo zla :( ale jak sie robi 6 gier naraz to nie dziwota ze 1 gra (pipi)nia, w Nierze nie ma antyaliasingi niczym na ps2 itp. Edytowane 9 stycznia 20178 l przez aphromo
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Aż się Hideki rozchorował. Szkoda chłopa. Na początku pisałem że to kłamcą ale oczywiście wcale tak nie myślę bo po tym co się dzieje wynika, że za anulowaniem ostatecznie stoi Microsoft. Zresztą w ich oświadczeniu widać, że specjalnie nie przejmują się opiniami ludzi naprawdę czekającymi na SB. Mam wciąż nadzieję że marka z czasem trafi do innego wydawcy.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l 4 lata produkcji, to nie jest szybki projekt :p Musiały być jakieś spore problemy ze skończeniem gry. PG miało czas i kasę, więc albo naobiecywali za dużo albo mieli problemy ze zrobieniem takiej dużej produkcji na nie swoim silniku graficznym.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Albo MS wymusił na nich zmianę koncepcji z samego singla, na dodatkowego co-opa i jakąś inna formę mutliplayera i się przez to zesrało.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Dla mnie to żadne wytłumaczenie. Nie kasuje się takich obiecujacych gier. Ale jeśli Platynowym uda się odzyskać markę to mają jeszcze Kickstartera i innych wydawców. Edytowane 9 stycznia 20178 l przez Nemesis
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Osobiście zawsze się dziwiłem dlaczego Kamiya poszedł do MSu z tym projektem ale w sumie Bayonetta należy do Segi i nie wiadomo czy będą chcieli wydać kasę na 3-kę (no chyba że Nintendo znowu sypnie forsą). Ja osobiście mam wrażenie że Scalebound był bardzo ambitnym projektem ze strony Platinum ale MS liczył na szybkiego ex'a, którego wyrzucą na rynek w max, 2/3 lata od zapowiedzi reklamując go nazwiskiem Kamiyi. PG powinno właśnie powrócić do zasady 1/2 duże tytuły tworzone w tym samym czasie a nie 6 przez co to co mogłoby być naprawdę świetne wychodzi średnio bo brakowało ludzi do pracy albo co bardziej utalentowani zajmowali się innym projektem. Kamiya nie poszedł do MS. Podobno zgłosili się do wielu firm, ale nikt inny nie chciał tego wziąć pod swoje skrzydła. Szybki ex? Przecież 3 lata na grę AAA to niejako standard. Tu jest jeszcze informacja, że byli ostro do tyłu i się nie wyrabiali. I nie mówimy przecież o jakichś niedoświadczonych ludziach tylko o Platinum.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Ins byla mowa o coopie na 4 osoby od samego poczatku. No z tego co pamiętam to co-opa zapowiedzieli rok później.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Czyli była zapowiedź co-opa jak ogłosili światu, że projekt powstaje ? Jeżeli tak to poproszę o linka bo jakoś to inaczej pamiętam. Edytowane 9 stycznia 20178 l przez Ins
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Kamiyę nawet jeśli trochę przerosły ambicje to Microsoft powinien i tak doprowadzić projekt do konca. Nie rzuca się takich duzych inwestycji ot tak. Skoro firma wiedziałaby o tym dużo wcześniej to po co wystawiali prezentacje na E3? M$ ta decyzja odbije się czkawką.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l gra podobno została anulowana przez MS http://kotaku.com/rumors-swirl-that-scalebound-is-in-trouble-1790986886 link do strony gry nie działa: http://www.xbox.com/pl-PL/games/scalebound http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-09-sources-microsoft-and-platinum-part-ways-on-scalebound-development-ceased Szczerze myślałem że to będzie exclusive na koniec roku na którym ms oprze "kampanie zimowa" cos a la zapychacz pomiędzy kolejnymi Halo i Gears! Mały szoker na początek roku
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Kamiyę nawet jeśli trochę przerosły ambicje to Microsoft powinien i tak doprowadzić projekt do konca. Nie rzuca się takich duzych inwestycji ot tak. Skoro firma wiedziałaby o tym dużo wcześniej to po co wystawiali prezentacje na E3? M$ ta decyzja odbije się czkawką. Zrozum, że nie anulowano tego nikomu na złość. Musiało z tego być straszne kupsko skoro po tylu latach wykładania kasy uznali, że nie ma to dalej sensu. Sam widzisz, że przeciągali ile się dało i liczyli, że coś jednak z tego może wyjść. @Ins Pierwszy zwiastun, ten CGI, na samym końcu nawiązywał do koopa (kilka smoków nadlatywało).
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Czyli była zapowiedź co-opa jak ogłosili światu, że projekt powstaje ? Jeżeli tak to poproszę o linka bo jakoś to inaczej pamiętam. Nawet na pierwszym trailerze z 2014 roku na samym końcu do walki z bossem dołączają inne smoki.
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Czyli była zapowiedź co-opa jak ogłosili światu, że projekt powstaje ? Jeżeli tak to poproszę o linka bo jakoś to inaczej pamiętam. Bo ja ci teraz znajde link jak sa same newsy ze projekt skasowano :P
Opublikowano 9 stycznia 20178 l bez cw i uszczypliwosci, dla mnie to byl najwieksze nowe ip aaa exclusive, dowod ze ms stać jeszcze na takie odwazne wielkie deale, światełko w tunelu dla scorpio na przyszłość teraz tylko smuteczek, czekamy do e3
Opublikowano 9 stycznia 20178 l Kamiyę nawet jeśli trochę przerosły ambicje to Microsoft powinien i tak doprowadzić projekt do konca. Nie rzuca się takich duzych inwestycji ot tak. Skoro firma wiedziałaby o tym dużo wcześniej to po co wystawiali prezentacje na E3? M$ ta decyzja odbije się czkawką. Zrozum, że nie anulowano tego nikomu na złość. Musiało z tego być straszne kupsko skoro po tylu latach wykładania kasy uznali, że nie ma to dalej sensu. Sam widzisz, że przeciągali ile się dało i liczyli, że coś jednak z tego może wyjść. @Ins Pierwszy zwiastun, ten CGI, na samym końcu nawiązywał do koopa (kilka smoków nadlatywało). W takim razie na E3 Spencer i spółka świadomie nas oszukali pokazując zupełnie inny build z gry, specjalnie przygotowany pod pokaz? Powtórka z Colonial Marines? Nie wierzę w taki obrót spraw jeśli chodzi o Platinum Games. Kamiya nie rozchorował się tylko dlatego, że zrobił technicznego gniota bo tak się nie stało. Microsoft nie chciał iść im na rękę i tyle. Edytowane 9 stycznia 20178 l przez Nemesis
Opublikowano 9 stycznia 20178 l @wrog i Don Czyli na trailerze CGI z 2014 są inne smoki, ale dopiero w 2016 po raz pierwszy ogłaszają co-opa ? xD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.