Opublikowano 12 sierpnia 20159 l dla mnie ma jedną za(pipi)istą wadę - premierę w dzien premiery fallout 4 Problem kupić obie, skończyć Tomba jako pierwszego i zacząć Fallouta, byle nie na odwrót bo można zapomnieć o tej pierwszej Edytowane 12 sierpnia 20159 l przez Figuś
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Gierki na premierę jednak tanie nie są Nawet nie wiedziałem, że obie wychodzą tego samego dnia. Lara może mieć ciężko.
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l ja jestem falloutowym świrem, wychodzi nowy to świat dla mnie znika, biore day one a larę też uwielbiam ale f4 ma pierszenstwo niestety - wybór typu kogo wolisz mame czy tate
Opublikowano 22 sierpnia 20159 l Autor No Fallout 4 ma priorytet tym bardziej że nie mam XBoxa ale PS4 więc to opóźnienie jest mi jak najbardziej na rękę. Grę kupuje w ciemno i nie oglądam żadnych filmików i game playów itp. Dzięki temu wszystko to co zobaczę w swoim Telewizorze zobaczę po raz pierwszy a nie że już to widziałem na trailerach. Reboot TR w 2013 mnie zachwycił więc nie spodziewam się niczego gorszego.
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l Tak samo unikam gameplayow, jedynie trailer obejrzalem i screeny z gry. Gra poczeka z kupnem do stycznia-lutego 2016
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l Nic o multi nie mówią to albo nie ma albo nie chca nim się "chwalić".
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l Autor Ale tego żałosnego multiplayera juz chyba nie wsadzą, prawda? Oby nie, cała gra w singlu doskonale się sprawdzi. Edytowane 23 sierpnia 20159 l przez ussr
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l Nic o multi nie mówią to albo nie ma albo nie chca nim się "chwalić". Oby z tego zrezygnowali. Tomb Raidera na PS3 nie chciało mi się w singlu calakować przez ten koszmarny mutli, który mijał się z celem do wbicia platynki.
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l To w tomb raiderze było multi ?? Przeszedłem grę a nawet nie zwróciłem uwagi
Opublikowano 23 sierpnia 20159 l przeciez tez sie skradales w u3 Ciekawe gdzie xd i chyba z 10 innych miejscówek/ momentów, które zaczęły się już w dwójce ostatni gameplay wygląda dużo lepiej (no gdzie ja wpierw widziałem crafting bomb i mołotowów xd ), ale wciąż cisza n.t. rzekomo bardziej rozbudowanych grobowców i puzzli (same z U4). ostatni TR był nawet fajnym popkorniakiem, ale jak się spojrzy na korzenie serii jakoś tak smutno się robi człowiekowi w serduszku. ;/
Opublikowano 24 sierpnia 20159 l Korzenie serii były pokazane w Legend,Underworld i wlasnie Anniversary i widać,że ta formuła jest już dawno przestarzała i zbyt archaiczna,więc jakoś nie tesknie ze nie trzeba biegać z jednego końca mapy do drugiego żeby przełączyć dzwignie(zagadki roku) i tak bardzo malo sztrzelac z dwoch pistolecikow. Opcjonalne grobowce oparte na fizyce i zywiolach w TR,większy teren i możliwosci w gameplayu a przede wszystkim mroczny i bardziej dorosly klimat to coś co odroznia go od Uncharted skrojonego pod nastolatkow. Jedyne czego żaluje i obawiam sie ze slusznie to kwestia survivalu w najnowszej czesci.Liczylem ze w tym temacie po sukcesie 1-szej czesci pojda zdecydowanie dalej,a tutaj jednak sie na to nie zapowiada. Nie mam na mysli ze odrazu trzeba wp*ierdalac jagody i robic nudny symulator,ale np rozwiniete nastawianie kosci czy leczenie ran z mgsa3 byloby mile widziane. P.S.Platformowe elementy nie liczac skryptow tez moglyby byc bardziej wymagajace,ale bez skrajnosci z odliczonych co do piksela skokow.
Opublikowano 24 sierpnia 20159 l Zagadki w Annivsersary są dużo lepsze od tych z Tomb Raidera z 2013 roku. Grałem już dawno temu, ale na pewno nie polegały na bieganiu i przesuwaniu dźwigni. Dla mnie Tomb Raider to to, czego nie chciałbyś w jego najnowszej części - taka spokojna eksploracja, mało strzelania i, powiedzmy, wymagające skoki. Anniversary jest w tych aspektach super - widać, że to gra w staroszkolnym stylu, ale co się dziwić, to w końcu remake pierwszej cześci. Ten najnowszy już taki nie jest. Irytuję mnie to zabieranie kontroli nad postacią i płynne przechodzenie z filmiku na grę (tak, to forum na duży wpływ na mój gust). I jakoś nie widzę Lary jako żeńskiego odpowiednika Rambo. Tak, Uncharted to też nie to co kiedyś.
Opublikowano 24 sierpnia 20159 l Autor Anniversary rzeczywiście jest genialne. Zachowano klimat pierwszego TR robiąc grę od nowa na nowym enginie. Udał im się ten Remaster jak mało który. Jest start klimat i dodane piękne widoki.
Opublikowano 24 sierpnia 20159 l Korzenie serii były pokazane w Legend,Underworld i wlasnie Anniversary i widać,że ta formuła jest już dawno przestarzała i zbyt archaiczna,więc jakoś nie tesknie ze nie trzeba biegać z jednego końca mapy do drugiego żeby przełączyć dzwignie(zagadki roku) no i tym zdaniem ujawniłeś że nigdy nie grałeś w jedynkę/ anniversary xD i tak bardzo malo sztrzelac z dwoch pistolecikow. wiadomka TR zawsze kupowało się dla strzelania. jedyne co się przejadło w starych częściach to nieresponsywne sterowanie/ celowanie/ skoki. dla TR w current genowej oprawie na +15h, z choć połową czasu zajmowaną na eksploracji, elementach platformowych i puzzlach bez retardowych podpowiedzi oddałbym lewą nerkę. Edytowane 24 sierpnia 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 25 sierpnia 20159 l Proponuje najpierw zapoznac sie z pojeciem hiperbola to tak odnosnie zagadek(tak bardzo zapadly w pamiec) Strzelanie wymieniam(swoja droga tragiczne),bo zaraz ktos napisze,ze tam sie tylko eksploruje i unika pulapek. Nigdy nie byłem fanem TR,ale Reboot jako calosc jest lepszy niz jakakolwiek inna odslona,w dodatku z najbardziej plastikowowej postaci ever zrobili w koncu czlowieka. Retardowe podpowiedzi miales tylko na wlasne zyczenie,graj bez widzenia przez sciany z wylaczonym wszystkim co sie da. W Hitmanie czy Forzy tez sa ulatwienia,ale nikt ci nie trzyma lufy przy skroni zebys z tego korzystal.
Opublikowano 25 sierpnia 20159 l Proponuje najpierw zapoznac sie z pojeciem hiperbola to tak odnosnie zagadek(tak bardzo zapadly w pamiec) Strzelanie wymieniam(swoja droga tragiczne),bo zaraz ktos napisze,ze tam sie tylko eksploruje i unika pulapek. Nigdy nie byłem fanem TR,ale Reboot jako calosc jest lepszy niz jakakolwiek inna odslona,w dodatku z najbardziej plastikowowej postaci ever zrobili w koncu czlowieka. Retardowe podpowiedzi miales tylko na wlasne zyczenie,graj bez widzenia przez sciany z wylaczonym wszystkim co sie da. W Hitmanie czy Forzy tez sa ulatwienia,ale nikt ci nie trzyma lufy przy skroni zebys z tego korzystal. No tak, bo zagadki w reboocie są zayebiste. Weź mnie, koleś, nie rozśmieszaj. Właśnie przed chwilą włączyłem sobie gameplay z Syrii (RotTR). Jest tam zagadka w stylu: rozyeb ścianę czekanem i zestrzel wiszącą tratwę, żeby wejść na murek. Tojest, kur.wa, zagadka zapadająca w pamięć. Te w Anniversary nie zapadły w pamięć, no jasne. Zagadki, które były dużo bardziej rozbudowane od tych z tego samograja z 2013 roku. Wychodzę.
Opublikowano 25 sierpnia 20159 l W nowym TR tez nie zapadaja w pamiec choc patent z fizyka i zywiolami odpowiednio rozwiniety uwazam za bardziej naturalny,ale juz nie probujcie wmawiac,ze zagadki w Anniversary sa niewiadomo jak trudne. W 96 jako dzieciak rozumiem ze ktos mogl sie na tym glowic i bez solucji i memorki zajelo mu to 3 tygodnie,ale powaznie nie przypominam sobie zebym w rimejku musial to rozkminiac niewiadomo jak bardzo.
Opublikowano 21 września 20159 l Jezu, jak to wygląda. Już remaster wyglądał pięknie, a co tutaj się wyprawia to
Opublikowano 21 września 20159 l Animacja Lary czasem jest trochę dziwna. No i AI przeciwników - bez komentarza. Ale gdy gra nie polega na otwartym ogniu, to wygląda nawet fajnie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.