Skocz do zawartości

P.T


Krzysztof Tomczak

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj jak grałem o 1, to najlepsze w tym wszystkim było to, że największy problem był z odwróceniem się postacią o 180. Byłem pewnien, że coś stoi mi za plecami ;)

To samo z łazienką, rozglądałem się wszędzie, ale z podejście do lusterka był problem, bo... "na bank cos tam (pipi) wyskoczy".

 

PS.

 

akcja z płodem w gruba

 

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Płód żywcem wyjęty z "Głowy do wycierania" Davida Lyncha :D Świetna wiadomość, lepszej nie mogłem sobie wyobrazić. Pamiętam, że bodajże w tamtym roku ktoś zadał pytanie Kojimie czy byłby zainteresowany tematem Silent Hilla, Kojima powiedział, że byłoby to coś świetnego, ale on się bardzo boi horrorów. P.T. jest genialne, za taki klimat uwielbiam tą serię, mam nadzieję, że całość będzie trzymać poziom teasera. O geniusz Kojimy jestem spokojny, zastanawia mnie jednak jaki będzie wkład Del Toro w ten projekt, bo niestety jego forma w ostatnich latach dość mocno siadła. 

 

Jestem pewien, że właściwa gra przedstawiona będzie w trzeciej osobie, nie po to zatrudnia się znanego aktora by oglądać go jedynie w cutscenkach. Etapy z pierwszej osoby mogą być czymś w rodzaju apartamentu w Silent Hill: The Room, tam też poruszaliśmy się w FPP.

 

Jestem zachwycony mnogością zapowiedzianych horrorów na nową generację, ostatnia generacja pozostawiła niedosyt w tym gatunku, zważywszy na bogatą w horrory erę PS2.

Odnośnik do komentarza

Penumbry i Amensia na PC pokazały, że można zrobić kozacki horror z widokiem z oczu. Ale w tamtych grach było dużo zagadek i trochę chowania się przed potworami. Te demo nie ma klimatu dawnych Silentów, gameplay też  biedny, tylko maszerowanie przed siebie, brak zagadek. Oby gra nie poszła śladem crapiastych, pecetowych Slenderów gdzie tylko idzie się przed siebie.

 

Ktoś wyżej pisał o Team Silent, ten team nie istnieje od 10 lat...

 

Dla mnie to na razie wielka zagadka i bez podniety.

Ok, teraz ja też zacząłem się bać.

Odnośnik do komentarza

Ja dziś wieczorem chce to skończyć i własnie wie ktoś co zrobić jak

wszystko staje sie czerowne i chodzi sie wkółko po tych samych korytarzach?



Generalnie ta gra jest aktualnie FPP bo nie chcieli odkrywać własnie Reedus'a żeby nikt tak szybko się nie skapnął że jakieś studio 7780's sobie topowego aktora wynajmuje do jakiejs gierki o której nic nie wiadomo :D

Nie mogę się już doczekać aż się sciemni i założe słuchawki i znowu gacie do wymiany  :sorcerer:  :sorcerer:

Odnośnik do komentarza
a Meksykanin sequelem Pacific Rim

 

nie tylko. wcześniej ma skończyć crimson peak, a w międzyczasie jest producentem wykonawczym serialu (też z resztą horroru) na podstawie swojej książki o wampirach the strain. do tego ma chyba z 12 projektów w mniejszym lub większym stadium zaawansowania z jego chorą wizją historii pinokia i lovecraftiańskim in the mountain of madness na czele. nie zapominajmy o jego klasycznych produkcjach takich jak kręgosłup diabła czy labirynt fauna. odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu jeśli gra ma ma łączyć japońską szkołę developingu z amerykańskimi, niemal hollywoodzkimi wartościami produkcyjnymi ;).

 

zapowiedź zmieliła mi czaszkę na kaszkę.

 

 

 

Generalnie ta gra jest aktualnie FPP

 

to nawet nie jest nazywane demem tylko interaktywnym teaserem więc na na sto procent widok FPP nie jest permanentny. ciekaw jestem czy gdybym nie miał pojęcia, że to ma jakikolwiek związek z SH skojarzyłbym ewidentne nawiązanie w postaci dziury nad wanną ;).

Edytowane przez tk___tk
Odnośnik do komentarza

Ty się Pix nie wymądrzaj, nie wiem czy wiesz ale tylko prawdziwy głupiec się nie boi.

Ja dema nie skończyłem, zrobię to w dzień. Myślałem, ze te P.T. to jakiś żarcik, ew. demo technologiczne. Nie ma tam nic do śmiechu, grafika jest prawie fotorealistyczna i tak pięknie sobie z nas zagrywa...grałem w słuchawkach i po ciemku. Piękne żarty Panie Kojima, piękne.

Dla mnie nieprzerażające doświadczenie. Sugestywnie i filmowo.

Edytowane przez da$io
Odnośnik do komentarza

@Yano

Wiesz tu chodzi o swego rodzaju immersję, świadomość bycia tam w "środku" i związane z tym myki. Niektóre gry fpp potrafią wyrządzić tym największego mindfucka, np. ujawniając na końcu kim tak naprawdę była postać, w którą się wcieliliśmy.

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Yano jaka ty jesteś męczydupa. We wszystkich możliwych grach, zawsze coś nie tak.

o co ci chodzi? odpisałem na posta nobody w którym napisał że chciałby cała gre w FPP żeby daryla nie bylo widać

nie czepiam się tego demka co wczoraj wyszło bo fajnie sie można wczuć

 

poprostu napisalem że lubie TPP bo lubie widzieć postać i to co się z nią dzieje, gdy w FPP bardzo często wszelkie czynności są dosyć umowne

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...