Opublikowano 4 sierpnia4 sie ale ten rok był gruby, aż ciepło się robi w serduszku. Tyle gier, w które świetnie gra mi się po dziś dzień.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie Szósta generacja to w ogóle był peak. Wiadomo, że to piąta gen. była najbardziej rewolucyjna, ale jeżeli chodzi o ilość hitowych produkcji, nowych serii, które się urodziły i tego jaki poziom zachował się od początku do końca trwania generacji, to nic nigdy nie przebije trio ps2/xboxa/gcn'a (a przecież jeszcze był Dreamcast i pierdylion kieszonsolek).
Opublikowano 4 sierpnia4 sie 1 minute ago, Josh said:Szósta generacja to w ogóle był peak. Wiadomo, że to piąta gen. była najbardziej rewolucyjna, ale jeżeli chodzi o ilość hitowych produkcji, nowych serii, które się urodziły i tego jaki poziom zachował się od początku do końca trwania generacji, to nic nigdy nie przebije trio ps2/xboxa/gcn'a (a przecież jeszcze był Dreamcast i pierdylion kieszonsolek).Zdecydowanie, ale rok 2001 to jak jakiś sens, najlepszy rok w historii branży. Teraz przez cały czas trwania generacji nie dostajemy tylu hitów co wtedy w ciągu jednego roku.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie To były czasy kiedy ludzie kupowali gry, a nie mikrotransakcje. Dzisiaj też by tak mogło być, ale inne gry stały się priorytetem
Opublikowano 4 sierpnia4 sie 27 minut temu, Josh napisał(a):Szósta generacja to w ogóle był peak. Wiadomo, że to piąta gen. była najbardziej rewolucyjna, ale jeżeli chodzi o ilość hitowych produkcji, nowych serii, które się urodziły i tego jaki poziom zachował się od początku do końca trwania generacji, to nic nigdy nie przebije trio ps2/xboxa/gcn'a (a przecież jeszcze był Dreamcast i pierdylion kieszonsolek).A do tego dodajmy jakie sztosy wychodziły wtedy też na PC, patrząc na sam 2000 to Baldur's Gate 2, Deus Ex, The Longest Journey. NOLF, Thief 2 czy Shogun: Total War chociażby.
Opublikowano 4 sierpnia4 sie 3 hours ago, ASX said:To czasy kiedy ludzie kupowali gry, a nie mikrotransakcje. Dzisiaj też by tak mogło być, ale inne gry stały się priorytetem
Opublikowano 7 sierpnia7 sie DF wróciło na swoje https://www.theverge.com/games/743535/digital-foundry-game-console-analysis-going-independent
Opublikowano 16 sierpnia16 sie 1 minutę temu, Shen napisał(a):Dark Souls IndiaBardzo ładnie specyfikę regionu oddaje to, że pierwszym elementem gameplayu jest napaść na kobietę.
Opublikowano wczoraj o 08:54 1 dzień Bloomberg.comThe Video-Game Industry Has a Problem: There Are Too Many...A crowded September for video-game releases illustrates a broader challenge in the market
Opublikowano wczoraj o 09:19 1 dzień To prawda jest za dużo gier i to naprawdę dobrych gier. AAA mają problem kiedy serwują ten sam kotlet za $80, a gry takie jak silksong i hades 2 kosztują $20-30.
Opublikowano wczoraj o 10:48 1 dzień To prawda, gry AAA bardzo rzadko oferują cokolwiek interesującego. Same bezpieczne gierki. Więc miło ,że "bezpieczne" star warsy od ubi okazały się porażką. Może coś się ruszy i w tym segmencie.
Opublikowano wczoraj o 11:02 1 dzień Druga sprawa, że takie Sony np. postanowiło, że nie będzie bawić się w AA i przez to cierpi mnóstwo starych IP które mogłyby względnie niskim nakładem pracy znacząco urozmaicić ofertę niebieskich, zachowując jednocześnie standardy do jakich nas PSS przyzwyczaiło.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Artykuł jest za Paywallem więc go nie przeczytałem, ale to jest chyba od dłuższego czasu problem branży. Z jednej strony powstaje więcej gier niż kiedykolwiek (głównie dzięki rozwojowi rynku gier niezależnych i małych) , a z drugiej ludzie kupują coraz mniej gier (z powodów o których wszyscy wiemy). Więc branża jest w takim dziwnym miejscu, równocześnie nigdy nie było tak dobrze, a jednocześnie jest coraz gorzej pod innymi względami.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.