Opublikowano 13 czerwca 20159 l Transformersy od Platinum jednak, szkoda, wyjdzie pewnie druga Korra z tego (choć chciałbym się mylić).
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Jest nadzieja, że nie wyjdzie z tego crap. Korra była tytułem budżetowym, a z tego co widzę to za Transformersy chcą 60$ w retail'u.
Opublikowano 14 czerwca 20159 l No ja kładę się gdzieś o 23/00 pewnie i budzik na 3:50. Za bardzo jestem podjarany konfą. Fallout 4, Dishonored 2, DOOM. Kur.wa tyle dobrego, musze obejrzeć na żywo. Edytowane 14 czerwca 20159 l przez suteq
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Nie śledzę tematu E3, ale ciekawość zaczyna dawać o sobie znać. Wiadomo w ogóle coś o formie konferencji Master Racer, kto się tam będzie udzielał itp.?
Opublikowano 14 czerwca 20159 l konfa o 4.00 rano ma predyspozycje do bycia jedna z o ile nie najlepsza na targach w cuda na kiju square nie wierze, nawet jakby jakims cudem wzieli sie za kontynuacje legend np za chrono break to w konsekwencji wyszloby pewnie z tego zdeptanie legendy, ta firma nie ma w swoim skladzie juz nikogo gwarantujacego jakosc, a ci co jeszcze cos potrafia grzebia przy ffxv microsoft jutro o swietnej porze, zimne piwko w dloni i lapek na brzuszku i bedzie ogladanie, mam spore nadzieje co do nich i mam nadzieje, ze nie rozczaruja sony - znowu wywalone na eu (chodzi o transmisje), za wyatkiem uncharted4 licze ze horizon zakosi mocno
Opublikowano 14 czerwca 20159 l O Horizon : I wonder how much money Sony pumped into this, probably their most expensive game to date, 6 years in development with around ~150 employees on the project, probably a lot of VAs recording a lot of lines, Sony must have a lot of faith in the project & GG in particular. - Red-haired female protagonist- 3rd person open world- John Gonzales (Lead Writer for Fallout: New Vegas) is working on this.- They hired CD Projekt Red quest designers and other experienced RPG developers.- Lead cinematic artist/cinematic director of The Witcher 3- A dialog writer who previously worked on Shadow of Mordor joined the writing team- A freelance writer from Blizzard- A game designer who worked on Elder Scrolls Online- And several creature artists and game designers who worked on Medieval RPGs Dziwne że nic nie wyciekło jeszcze. Ja jestem najbardziej ciekaw tego exa od Level 5 bo to jedyna firma która jeszcze umie robic jrpg. Edytowane 14 czerwca 20159 l przez Ma_niek
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Mam nadzieję, że ten Horizon będzie dobrą grą i się sprzeda, a dzięki temu Guerrilla całkiem przerzuci się na robienie RPG. W tym miesiącu zatrudnili kolejną osobę z CDP - technical designera. http://wccftech.com/guerrilla-games-hires-witcher-3-veterans-ps4-open-world-rpg/ Edytowane 14 czerwca 20159 l przez SzczurekPB
Opublikowano 14 czerwca 20159 l a dzięki temu Guerrilla całkiem przerzuci się na robienie RPG. Oni nie umieją robić prostych gierek jakimi są fpsy, a co dopiero mówić o rpg. Wyjdzie kolejny kupsztal w ładnym opakowaniu.
Opublikowano 14 czerwca 20159 l a dzięki temu Guerrilla całkiem przerzuci się na robienie RPG. Oni nie umieją robić prostych gierek jakimi są fpsy, a co dopiero mówić o rpg. Wyjdzie kolejny kupsztal w ładnym opakowaniu. to nie znaczy ze nie wyjdzie im rpg. Zreszta zobacz ile nowych ludzi zatrudnili do tego projektu.
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Concept arty ma ta gra zabójcze, ciekawe jak wyjdzie w praniu. a dzięki temu Guerrilla całkiem przerzuci się na robienie RPG. Oni nie umieją robić prostych gierek jakimi są fpsy, a co dopiero mówić o rpg. Wyjdzie kolejny kupsztal w ładnym opakowaniu. Wymienili pół składu, może nie będzie tak źle. Edytowane 14 czerwca 20159 l przez XM.
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Sorry ale nie chce mi sie wierzyc ze oni robia tego Horizon 6 lat XDD. Juz napewno nie pelna para gdy miedzy czasie zrobili Shadow Fall.
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Też bym wolał, zresztą Killzone idzie w ręce Cambridge (i dobrze), więc nie powrócą do tego uniwersum już, jeśli chodzi o studio w Amsterdamie.To chyba jeden z kilku czołowych developerów jeśli chodzi o stronę techniczną. Zresztą dla mnie Killzone 2 i 3 to porządne gry, z nijaką fabułą, a ciekawym światem. Brakowało dobrych scenarzystów i cinematic planerów ( i tu też zatrudnili człowieka, który pracował nad Wiedźminem 3).Edit:No jasne, że pełne prace nie trwają tyle, koncepty i prototypy swoje zajmują. Edytowane 14 czerwca 20159 l przez Hendrix
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Ja po GG nie mam juz dużych oczekiwań. Dla mnie to taki odpowiednik Crytek,ładna grafa i nic poza tym. Coś tam ludzi pozatrudniali to fakt ale czy przełoży się to na jakieś sensowne rezultaty to jakoś wątpię.
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Ciekaw jestem na jakim etapie zaawansowania projektu, wielokrotnie bywało tak, iż developerzy przypominali sobie o scenariuszu pod koniec etapu produkcji w związku z czym zatrudnieni scenarzyści nie mieli szans odcisnąć swojego piętna na grze. Jeżeli te wszystkie wszystkie wspaniałe transfery, jako koleś od Wiedźmina i Mordora itd. zostały dokonane w momencie gdy zakończyli oni już swoją prace nad tymi tytałmi które mają stanowić o ich talencie to nie wróżę tej gierce wspaniałego scenariusza
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Chcę gameplay z Zeldy, datę premiery XenobladeX i jakiegoś Dragon Questa. Opcja full konkret
Opublikowano 14 czerwca 20159 l No, ale w świecie gier tak jest: pierw budujesz koncepty, założenia ogólne historii, prototypujesz rozgrywkę, budujesz assety, a sam scenariusz jest często pisany później, dużo później. Jest mała garstka developerów zaczynających od scenariusza.
Opublikowano 14 czerwca 20159 l No, ale w świecie gier tak jest: pierw budujesz koncepty, założenia ogólne historii, prototypujesz rozgrywkę, budujesz assety, a sam scenariusz jest często pisany później, dużo później. Jest mała garstka developerów zaczynających od scenariusza. Dokładnie i dlatego, tak mało jest gier, w których scenariusz stanowi coś więcej niż bezpieczną klamrę spinającą grę. A jeszcze mniej jest gier w których scenariusz i rozgrywka stanowią ze sobą wspólną całość (jak np The Last of Us)
Opublikowano 14 czerwca 20159 l Bo często jest tak, że jeśli twórcy chcą mocno skupić się na fabule to kuleje na tym gameplay i odwrotnie. Idealnym przykładem może być Ninja Gaiden 3. Ale ja wolę mieć kozacki gameplay jeśli już miałbym wybierać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.