Skocz do zawartości

E3 2015 (zakaz CW i spamu/chatu)


Rekomendowane odpowiedzi

No ja kładę się gdzieś o 23/00 pewnie i budzik na 3:50. :)

 

Za bardzo jestem podjarany konfą. Fallout 4, Dishonored 2, DOOM. Kur.wa tyle dobrego, musze obejrzeć na żywo. 

Edytowane przez suteq
Odnośnik do komentarza

konfa o 4.00 rano ma predyspozycje do bycia jedna z o ile nie najlepsza na targach

 

w cuda na kiju square nie wierze, nawet jakby jakims cudem wzieli sie za kontynuacje legend np za chrono break to w konsekwencji wyszloby pewnie z tego zdeptanie legendy, ta firma nie ma w swoim skladzie juz nikogo gwarantujacego jakosc, a ci co jeszcze cos potrafia grzebia przy ffxv

 

microsoft jutro o swietnej porze, zimne piwko w dloni i lapek na brzuszku i bedzie ogladanie, mam spore nadzieje co do nich i mam nadzieje, ze nie rozczaruja

 

sony - znowu wywalone na eu (chodzi o transmisje), za wyatkiem uncharted4 licze ze horizon zakosi mocno

Odnośnik do komentarza

O Horizon :

 

 

I wonder how much money Sony pumped into this, probably their most expensive game to date, 6 years in development with around ~150 employees on the project, probably a lot of VAs recording a lot of lines, Sony must have a lot of faith in the project & GG in particular.

 

 

- Red-haired female protagonist
- 3rd person open world
- John Gonzales (Lead Writer for Fallout: New Vegas) is working on this.
- They hired CD Projekt Red quest designers and other experienced RPG developers.
- Lead cinematic artist/cinematic director of The Witcher 3
- A dialog writer who previously worked on Shadow of Mordor joined the writing team
- A freelance writer from Blizzard
- A game designer who worked on Elder Scrolls Online
- And several creature artists and game designers who worked on Medieval RPGs

 

Dziwne że nic nie wyciekło jeszcze. Ja jestem najbardziej ciekaw tego exa od Level 5 bo to jedyna firma która jeszcze umie robic jrpg.

Edytowane przez Ma_niek
Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że ten Horizon będzie dobrą grą i się sprzeda, a dzięki temu Guerrilla całkiem przerzuci się na robienie RPG.

 

W tym miesiącu zatrudnili kolejną osobę z CDP - technical designera.

http://wccftech.com/guerrilla-games-hires-witcher-3-veterans-ps4-open-world-rpg/

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

Concept arty ma ta gra zabójcze, ciekawe jak wyjdzie w praniu.


 

 

a dzięki temu Guerrilla całkiem przerzuci się na robienie RPG.

Oni nie umieją robić prostych gierek jakimi są fpsy, a co dopiero mówić o rpg. Wyjdzie kolejny kupsztal w ładnym opakowaniu.

 

Wymienili pół składu, może nie będzie tak źle. ;)

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Też bym wolał, zresztą Killzone idzie w ręce Cambridge (i dobrze), więc nie powrócą do tego uniwersum już, jeśli chodzi o studio w Amsterdamie.
To chyba jeden z kilku czołowych developerów jeśli chodzi o stronę techniczną. Zresztą dla mnie Killzone 2 i 3 to porządne gry, z nijaką fabułą, a ciekawym światem. Brakowało dobrych scenarzystów i cinematic planerów ( i tu też zatrudnili człowieka, który pracował nad Wiedźminem 3).

Edit:
No jasne, że pełne prace nie trwają tyle, koncepty i prototypy swoje zajmują.
 

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Ciekaw jestem na jakim etapie zaawansowania projektu, 

 

wielokrotnie bywało tak, iż developerzy przypominali sobie o scenariuszu pod koniec etapu produkcji w związku z czym zatrudnieni scenarzyści nie mieli szans odcisnąć swojego piętna na grze. 

 

Jeżeli te wszystkie wszystkie wspaniałe transfery, jako koleś od Wiedźmina i Mordora itd. zostały dokonane w momencie gdy zakończyli oni już swoją prace nad tymi tytałmi które mają stanowić o ich talencie to nie wróżę tej gierce wspaniałego scenariusza :reggie:

Odnośnik do komentarza

No, ale w świecie gier tak jest: pierw budujesz koncepty, założenia ogólne historii, prototypujesz rozgrywkę, budujesz assety, a sam scenariusz jest często pisany później, dużo później.  Jest mała garstka developerów zaczynających od scenariusza.

 

Dokładnie 

 

i dlatego, tak mało jest gier, w których scenariusz stanowi coś więcej niż bezpieczną klamrę spinającą grę. A jeszcze mniej jest gier w których scenariusz i rozgrywka stanowią ze sobą wspólną całość (jak np The Last of Us)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...