Nyu 608 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Dokładnie tak. Dlatego na ten moment gadanie o tym, czy większy świat w RE może mieć sens, czy nie, mija się z celem. Może mieć, ale nie musi, wszystko zależy od wykonania i nikt tu raczej nie chce wielkiej mapy i znaczków. Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 2 674 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 3 godziny temu, Nyu napisał: wszystko zależy od wykonania i nikt tu raczej nie chce wielkiej mapy i znaczków Dokładnie to miałem na myśli pisząc "open world", aż się dziwię że trzeba to precyzować. Wiadomo, że jakieś większe lokacje i okazjonalne skoki w bok są mile widziane, bo widać że Capcom w to umie, wyraziłem tylko swoje zaniepokojenie potencjalnym kierunkiem w jaki może pójść Capcom i przegięcem tak zwanej pałki. RE Engine z tego co zauważyłem po DD2 średnio sobie radzi z naprawdę dużymi światami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nyu 608 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia No ale taki RE9 we wiosce, ale 10x większej, albo Raccoon City z RE3, tylko 10x większym, mógłby być zajebisty, a mapy mogłoby w ogóle nie być. Pamiętam jak za dzieciaka wyobrażałem sobie takiego Residenta w apokaliptycznym zzombiaczalym mieście, ucieczka po dachach i pełnym survivalem, Item menadzmentem, oszczędzaniem nabojów itp. No, że tak powiem, dałoby się to zrobić zajebiście. I nie sądzę, że jeżeli otworzą RE bardziej, to zajebia go znaczkami na ogromnej mapie. Ale nie sądzę też, że będzie survival horrorem jak RE2, skoro 3->Village->4 to znowu tendejca zwyżkowa w stronę akcji. Czekamy na kolejny reset jak VII. A tym czasem widzimy się na napierdalaniu helikopterów w dziewiątce i napierdalaniu głazu w RE5. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.