Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Awarie, usterki, niedomagania

Featured Replies

Opublikowano

No nie podobają mi się i h uj, są dla mnie nieproporcjonalne bo mają za duże kabiny+bagażniki względem przodu. Co mam innego powiedzieć? Że są jednak dla mnie ładne bo jest ich dużo, są opłacalnà inwestycją dla ludu czy jako narzędzie dla przedstawiciela handlowego, a kiedyś vectra B była wielkości obecnej Astry (nomen omen chyba najbrzydszego kombi jakie widziałem)?

Sorry stary, ci się takie auta podobają mi nie:pizza:

 

 

Edytowane przez balon

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 156,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

No to nie pitol, że kiedyś nie było kombi niższej klasy średniej i że to sztuka dla sztuki. Sztuka dla sztuki to kombi segmentu D, gdzie możliwości przewozowe niewiele lepsze jak w C, a koszty zdecydowanie większe.

 

Insignia B ST - 560l

Astra K ST - 540l

 

ale fajnie bo Insignia ma dłuższą mordę :sir:

Opublikowano
16 minut temu, Mustang napisał:

Przebijam

open-31.jpg

Ładny karawan ;p

Opublikowano

No ale żeby nie było mi się kombi podobają. Nie podoba mi się tylko większość z segmentu C i wszystskie z B czyli te fabie, 208 itp. 

 

@Mike ale co ty mi podajesz? Pojemność bagażnika? Na hu mi to? Przecież wiem i tego nie neguję, że jeżeli chodzi o pakowność i bagażnik to C = się często D. Jednak ilość miejsca w środku (np ilość na nogi z tyłu taki golf vs pasaretti czy Focus vs Mondeo), rozstaw osi czy proporcje to już często znaczna różnica. Jakby to było takie oczywiste czylo kombi klasy C i D różniłyby się tylko 20l bagażnika to chyba nikt by nie kupował segmentu D, który jest często 20-40 tys droższy od swoich mniejszych braci.

 

Zresztą nie wiem o co ta dyskusja od 5 postów. Tobie się takie auta podobają mi nie i nic więcej chyba z tym nie zrobimy? 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Stacja 12, E36 upada po raz kolejny. Tym razem rozrusznik. 370zl i dzień w plecy. Tracę cierpliwość.

Opublikowano

I tak lepsze to niż jakiś hundaj. Ja bym jeździł z podniesionym czołem. 

Opublikowano

No wiem za każdym razem jak jeżdżę i30 i potem wsiadam do 328 to jest taki przeskok w klasie mimo tylu lat, że oststnio nawet żona stwierdziła, że woli E36 niż i30. Ale Panie ile można. Nie mogę sobie pozwolić na 1 dzień urlopu każdego miesiąca żeby załatwić nagle awarie u mechanika.

Opublikowano

No trochę lipa, do tego nie chciałbym samochodu, który może mnie z dużym prawdopodobieństwem zaskoczyć i nie odpalić, jak będę 1000 km od domu. Punto było tanie, a nigdy się nie bałem, że nie wrócę nim do domu. Przynajmniej od wymiany akumulatora :reggie:

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

No i mam problem. Stoi mi zegar w aucie: czas, data (wiadomo). Ustawiłem sobie czas 00:00 by nie mylić się która godzina i następnego dnia jest 00:27, dzisiaj jest już 00:32. 
Nie wiem kompletnie co może tak spowalniać zegar. Bezpieczniki? Kurła, czytałem na forum BMW, to jednemu typowi, w jakimś starym aucie padła płyta główna od licznika. 
Płyta główna od licznika?
Oczywiście wróciłem do BMW, tyle że używana, seria 1, F20,
Przed zakupem auta, byłem w ASO, wszystko sprawdzili, nie bite, wszystko działa poza podgrzewaczem do spryskiwaczy (koszt wg cennika 490 zł). I nikt się nie skapnął, że zegar stoi w miejscu :/

Nie wiem kompletnie gdzie może być przyczyna awarii. 

Auto niby nie bite ale jednak ten podgrzewacz nie działa + spec mechanik zauważył, że pod maską z prawej strony, śruba jest krzywo wkręcona i to zardzewiała. Czyli coś tam musieli grzebać :pechowiec: 
@Pajda będziesz wiedział, gdzie szukać problemu? W serwisie pewnie zawołają 2500 zł za zmianę płyty/oprogramowania cz czego tam.

Edytowane przez grzybiarz

Opublikowano

Czekaj to byłeś w aso wszystko git a teraz wychodzi że coś nie działa i do tego było coś grzebane? ASO wskazał Ci sprzedający czy jak?

Opublikowano

Nie, ASO było robione tam gdzie jeżdżę od lat. No wykazało że nie działa podgrzewacz do spryskiwaczy szyb. I tyle złego. Zbieżność ok, lakier ok.

Edytowane przez grzybiarz

Opublikowano

Ja bym sprawdził najpierw złącze od wiązki która idzie do zegarów. Nie wiem jak w Twoim modelu, ale często zegarek jest zasilany osobnym przewodem ( napięcie podwane cały czas) od reszty wskażników ( zasilanie po stacyjce). Moze byc tak, że co jakiś czas zanika zasilanie zegarka i nie ma podtrzymania, przez co resetuje się do godziny 0:00 i zaczyna od nowa . Chyba, że faktycznie przestaje odliczać czas i zatrzymuje się w miejscu, wtedy to nie mam pojęcia.

Opublikowano

To ja sie podepnę:

 

ostatnio zauważyłem a raczej usłyszałem dźwięk "puszek" stukających, [tak jak przy weselnych (kiedyś) autach doczepiano na sznurku] - dzieje się to gdy jeżdżę po starówce, po kamiennym bruku. 
Strasznie irytujące to jest. Na kanale nie byłem, spojrzałem tylko jak mogłem na parkingu i nic nie zwisa z podwozia 
 

 

Odp z forum Lexa:

 

AeJd56y.png

 

A Wy jak myślicie?

Oraz jaki koszt tego będzie? Pytam, by się zorientować przed wizytą u mechanika ; )

Opublikowano
24 minuty temu, Pajda napisał:

Moze byc tak, że co jakiś czas zanika zasilanie zegarka i nie ma podtrzymania, przez co resetuje się do godziny 0:00 i zaczyna od nowa

Właśnie on się nie resetuje, tylko stoi w miejscu, a raczej idzie pomału. Bo jak wcześniej pisałem posta to było 00:32, tera jechałem to było już 00:42. W 1,5 godziny nabiło 10 minut. Nie kumam tego w ogóle.

Opublikowano

@grzybiarz

 

Polecam po prostu oddać auto do specjalisty od BMW, ale nie do ASO. Przede wszystkim jedź na sprawdzenie stanu akumulatora! W BMW od 2005 jest to najważniejsze co może być w aucie - sprawny akumulator. Jak masz go na wykończeniu to zaczną Ci padać moduły. Przy słabym akumulatorze samochód zaczyna ograniczać pobór prądu - podobno zaczyna właśnie od zegarka bo jest zasilany bezpośrednio z niego podając mu mniejszy prąd o mniejszej częstotliwości czyli liczy wolniej sekundy :)

Opublikowano

U ciebie jest problem który trzeba zdiagnozować na miejscu, tutaj możemy tylko gdybać. Może być poluzowana osłona termiczna tłumika, katalizator wysypał się i utkną w tłumiku końcowym. Takich bzdet można nawymyślać dużo. Usterka cieżka do zdiagnozowania ale łatwa do usunięcia.

Edytowane przez Dud.ek

Opublikowano

Jednak soft nie naprawił problemu i zegarek stoi w miejscu. Chyba co godzinę minuta idzie do przodu. 

Aż mnie łeb rozbolał :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.