Skocz do zawartości

Awarie, usterki, niedomagania


Gość osiol

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sie drzwi nie przestawiły to ich nawet nie odkręcali tylko ściągli na zawiasie. wspawanie progu ma jedynie wpływ na korozje, bo spawając odgrzali Ci ocynk w miejscach spawu którego w sposób 100% nie da sie zabezpieczyć w profilach zamknietych czyli od strony wewnętrznej. Popatrz pod maską na śruby błotnika prawego czy są porysowane czy wymienili na nowe. Jak na nich nie bedzie widać śladów demontażu to naprawa wykonana w dużą dbałością. 

Edytowane przez Dud.ek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

2 lata i 30k km temu regenerowałem turbinę, czyli niezbyt dawno temu, a od kilku dni zaczęła mi gwizdać przy przyspieszaniu. Auto normalnie przyspiesza i ciągnie, ale dźwięk jest niepokojący. Do tego progi i nadkola zaprzyjaźniły się już z rdzą. No cóż, chyba będzie trzeba jakiś gruntowny przegląd zrobić i zdecydować, czy nie czas na nowe auto. Trochę szkoda, bo na technicznym przeglądzie ostatnio wyszło, że zawieszenie i reszta w porządku.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Zapomniałem wspomnieć, że tydzień temu posłuszeństwa odmówił mi w aucie akumulator. Niemiło mnie zaskoczył, chociaż z braku czasu olewałem wcześniej pewne sygnały (dłużej kręcił i dwa razy przez moment wyświetlał jakieś błędy po odpaleniu). W każdym razie 2,5 roku, 80k i wymiana mimo garażowania. Jak widać start stop i sporo korków nie służą. 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 4.02.2020 o 09:15, krupek napisał:

2 lata i 30k km temu regenerowałem turbinę, czyli niezbyt dawno temu, a od kilku dni zaczęła mi gwizdać przy przyspieszaniu. Auto normalnie przyspiesza i ciągnie, ale dźwięk jest niepokojący. 

Okazało się, że regeneracja była robiona na ch.ujowych częściach. Teraz trzeba zrobić to kompleksowo i 4k lekko pójdzie :rayos:

Odnośnik do komentarza

Regeneracja turbiny, montaż, demontaż, wymiana przewodów, wymiana oleju, czyszczenie miski olejowej i coś tam jeszcze. Dają 2 lata gwarancji, wszystko w ASO Mitsubishi. W tym roku chcę sprzedać auto, więc mam nadzieję, że będzie łatwiej je sprzedać i się zwróci.

 

Poprzednio robiłem w ASO Boscha i turbina wytrzymała jakieś 30k kilometrów. Tam to zje.bali równo, ale już po gwarancji, więc nic nie zrobię.

Edytowane przez krupek
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nie, mam dwie takie blaszki i dwa dzyndzle i służą jedynie do stabilizacji szczęk hamulca ręcznego. Linka jest w innym miejscu. Jedna blaszka mi pękła i się koło zblokowało. Trzeba było się trytytką ratować, bo szpilki się obcierały o luźne szczęki. Wystarczyłoby wymienić blaszki i te dzyndzle, ale że nie wiedziałem jak się nazywają to kupiłem cały zestaw.

Edytowane przez Yakubu
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Wsiadam rano do auta, zapłon poszedł, kontrolki poszły, radio się włącza, ale przy odpaleniu odcina, wszystko się wyłącza i alarm się włącza, ale wyje taki jakby ściszony. Stacyjka zablokowana. Dopiero jak ręcznie wyłączam alaram to można znowu zapłon włączyć, ale dzieje się tak samo, auto nie odpala. Dziwna sprawa, to akumulator, czy coś poważniejszego? Immobiliser?

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...