Opublikowano 8 grudnia 20159 l nowe, pełnoprawne blood dragon wciskałbym banknoty do napędu. primal nie jest takie zły. miła odmiana od pif pafów, chętnie porzucam dzidą. dupy nie urywa ale jak stanieje to będzie dobry czasoumilacz. wiadomo, ubi, ale mi tam taka forma gry odpowiada. z 3 i 4 dobrze się bawiłem. niby kalki itd ale fajnie się popierdzielało po tamtych terenach a samo zbieractwo w pip ciekawsze niż w AC.
Opublikowano 8 grudnia 20159 l Ma racje. Jak stanieje to w sam raz. Faktycznie, jako dlc - rewelacja. A tak... na 80% zacznie nudzic po paru h jak FC2.
Opublikowano 8 grudnia 20159 l Wiadomo chociaż czy będzie w tym tytule pełnoprawny coop z możliwością przejścia wątku głównego ? Tak to chociaż może byłby sens w to zagrać ze znajomymi.
Opublikowano 18 grudnia 20159 l Ja tu widzę mało gempleju i mało urozmaiconego, bo: - wzywamu zwiera/zwiery i one za nas odwalają połowę/większość roboty - rzucamy nożem lub dzidą (co na jeden skutek wychodzi bo zapewne będzie się to różnić tylko animacją + ew. zasięgiem) - strzelamy z łuku - skradanka wokół obozu i ciche zabójstwa i wsio rzeczywistego gempleju = 5 razy mniej możliwości niż w FC 3/4.
Opublikowano 18 grudnia 20159 l niby tak ale czego oczekiwać po prehistorii? robienia granatów z gówna słonia i krzesiwa? wiadomo że możliwości ograniczone w stosunku do innych części z racji charakterystyki gry ale najwięcej ograniczeń powoduje wyobraźnia gracza
Opublikowano 18 grudnia 20159 l W ramach rekompensaty w stosunku do uboższego gameplayu ubi wrzuci 2 razy więcej znajdziek do zebrania
Opublikowano 18 grudnia 20159 l niby tak ale czego oczekiwać po prehistorii? robienia granatów z gówna słonia i krzesiwa? wiadomo że możliwości ograniczone w stosunku do innych części z racji charakterystyki gry ale najwięcej ograniczeń powoduje wyobraźnia gracza Może w takim razie postawić inny cel w tej grze niż powielać schemat z poprzedniczek ?
Opublikowano 18 grudnia 20159 l Wiesz co Colin może nie tyle od Ubi co od fanów ich gier, żeby się ogarneli. Tak tylko głośno rzygam, wiem że takie marudzenie było dobre pare lat temu, a teraz nawet nikt sie nie przejmie powielaniem schematów od natłoku tego samego co roku.
Opublikowano 18 grudnia 20159 l czaję. no nic nie poradzisz. dopóki na premierę ładnie schodzą dopóty nie będą się wysilać a w lenistwie ubi to akurat przoduje.
Opublikowano 18 grudnia 20159 l czego ty od ubi oczekujesz oczekuje zeby jakis proacownik w koncu sie ocknal i zdetonowal bombe w glownym budynku tej obsr.anej firmy zastanawiajace jest to ze w tej branzy, ktora lubi "nagradzac" jakimis tytulami tworcow lub ich gry, nie powstal jeszcze odpowiednik Zlotych Malin. statuetka bylaby zrobiona z (pipi), inspirowana logiem ubisoftu. Edytowane 18 grudnia 20159 l przez Najtmer
Opublikowano 22 grudnia 20159 l Prezentuje sie fajnie. Najwazniejsze ze czuc swiezosc, nowe podejscie do rozgrywki i fajna mechanika, a nie tylko podmienione textury i szybko do sklepow zeby sie sprzedalo bo Far Kraj.
Opublikowano 22 grudnia 20159 l Nowy gameplay wygląda zaskakująco fajnie. Poczułem ulgę widząc, że nie pozbyli się wskaźnika latającego po całym ekranie, który wskazuje nam punkt, dokąd mamy iść. Właśnie takie wyrywanie z immersji ratuje mnie przed totalnym wciągnięciem się w ten niebezpieczny i realistyczny świat. Edytowane 22 grudnia 20159 l przez Figaro
Opublikowano 22 grudnia 20159 l Wygląda fantastycznie. Widać, że Ubisoft wyciąga lekcje i serwuje nam ciągle to nowe rzeczy w swoich seriach. Preorder zamówiony.
Opublikowano 23 grudnia 20159 l Mgła jak w FC4 na PS360. No chyba że to taka lokacja to przepraszam bardzo.
Opublikowano 27 stycznia 20169 l Oho Ubi nie zawiodlo, jakis pismak mowil, ze gral i wszystko fajnie wyglada ale to oczywiscie"kopiuj-wklej" Far Cry. Juz tam niby cos chcieli przy Primalu eksperymantowac ale BARDZO niesmialo. Wiec nawet mape zostawili ala FC4... w erze brazu. No ale pomijajac ten skromny fakt to gra sie fajnie, jak to w Far Crya jedynke, dwojke, trojke, czworke... PS. Yeah przesunalem Primala na pierwsza strone w "Ogolne". Fejm mi znowu skoczy Edytowane 27 stycznia 20169 l przez okens
Opublikowano 27 stycznia 20169 l Nowy gameplay wygląda zaskakująco fajnie. Poczułem ulgę widząc, że nie pozbyli się wskaźnika latającego po całym ekranie, który wskazuje nam punkt, dokąd mamy iść. Właśnie takie wyrywanie z immersji ratuje mnie przed totalnym wciągnięciem się w ten niebezpieczny i realistyczny świat. W Far Cry 4 można wyłączyć wszystkie wskaźniki. Łącznie z tym żółtym wskazującym drogę, Panie Kolego
Opublikowano 27 stycznia 20169 l Nowy gameplay wygląda zaskakująco fajnie. Poczułem ulgę widząc, że nie pozbyli się wskaźnika latającego po całym ekranie, który wskazuje nam punkt, dokąd mamy iść. Właśnie takie wyrywanie z immersji ratuje mnie przed totalnym wciągnięciem się w ten niebezpieczny i realistyczny świat. W Far Cry 4 można wyłączyć wszystkie wskaźniki. Łącznie z tym żółtym wskazującym drogę, Panie Kolego Wiem. Ale te gry są dizajnowane z myślą o znaczkach itd. Bez nich człowiek się gubi. Te wszystkie objective, znaczki, wskaźniczki są niczym bandaż do źle zaprojektowanej gry, by jakoś to się kupy trzymało.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.